Metin Uzunoğlu 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Metin Akbal yazdı: Eğim testi demiş abi. Karadeniz sahil yolu dümdüz. Bir tek Nefise Akçelik tüneli rampa onuda deniz seviyesi sayma. Perşembe sahil yolundan gitmedim belki orası sayılır. Düz olduğu için orası yakıt tüketimi ölçmek için çok iyi, rampa için ise akkaya muğla arası bolu dağından bile dik. 3 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Metin Uzunoğlu yazdı: Düz olduğu için orası yakıt tüketimi ölçmek için çok iyi, rampa için ise akkaya muğla arası bolu dağından bile dik. En sevdiğim yol. Özellikle inişi. Buram buram balata kokuları gelir. Bir de durulacak bir iki yer var durup manzara seyretmesi çok güzel. 2 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Çağlar Bayur yazdı: 1.4 ne yetişmek için 2.0 tdi ihtiyacı oluşuyor, o da aile kasa 1.4 lerine anca. Aile kasa ne oluyor abi? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Metin Uzunoğlu yazdı: Düz olduğu için orası yakıt tüketimi ölçmek için çok iyi, rampa için ise akkaya muğla arası bolu dağından bile dik. virajda momentum düşüyor. Onu hesap etmek lazım. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 1.4 ne yetişmek için 2.0 tdi ihtiyacı oluşuyor, o da aile kasa 1.4 lerine anca.Tork dağılımı tsi’de candır. Gaz pedalına yüklenmeyi sever. Süner, uzar gider. Ama yakar, üzer. 2.0 TDI katır gibi çeker, 320 Nm’yi bir anda verir, gaz pedalına fazla yüklenmeden uzar gider, yükü sever, yakmaz, koklar, üzmez. [emoji1]https://www.instagram.com/p/BPJNz-UjxpV/?igshid=19n58242tmwd8 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Eyüp Çetin yazdı: En sevdiğim yol. Özellikle inişi. Buram buram balata kokuları gelir. Bir de durulacak bir iki yer var durup manzara seyretmesi çok güzel. Cennete iniş. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Aile kasa ne oluyor abi?1.4 TSI 122 veya Bluemotion 125 hp’den bahsediyor. Bunların bide süperşarjlı 160 hp’likleri mevcut, ona yetişmek zor, 2.0 tdi de olsa. 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Mehmet Göktürk yazdı: virajda momentum düşüyor. Onu hesap etmek lazım. Zaten yolda öyle virajlar var ki yokuş yukarı çıkarken mecburen frene basıp 1’e ya da 2’ye düşürüp tekrar hızlanıyorsunuz. Tabi arabanın gücüne göre ya da zorlamak isteyip istemediğinize göre maksimum 4. vitesi görebiliyorsunuz. O eğimde bastıkça zorlanmadan giden araba minimum 150 beygir gücünde olmalı kabaca.. Celal Aydın yazdı: 1.4 TSI 122 veya Bluemotion 125 hp’den bahsediyor. Bunların bide süperşarjlı 160 hp’likleri mevcut, ona yetişmek zor, 2.0 tdi de olsa. 170 biliyorduk biz:) @Hasan Karabekiroglu 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Emre Şimşek yazdı: Zaten yolda öyle virajlar var ki yokuş yukarı çıkarken mecburen frene basıp 1’e ya da 2’ye düşürüp tekrar hızlanıyorsunuz. Tabi arabanın gücüne göre ya da zorlamak isteyip istemediğinize göre maksimum 4. vitesi görebiliyorsunuz. O eğimde bastıkça zorlanmadan giden araba minimum 150 beygir gücünde olmalı kabaca.. 170 biliyorduk biz:) @Hasan Karabekiroglu fren başka onu kastetmedim. düz yolda mesela gitmek mi yoksa çember pistte dönmek mi...gibi.. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Ha çıkabilen varsa çok beygir lazım Bence bu noktada beygirden çok silindir çapı konuşur. İçeriden öyle bir patlama olacak ki devrin yükselmekten başka çaresi kalmasın Emre Şimşek yazdı: araba minimum 150 beygir gücünde olmalı kabaca. 82 Model,156 HP öyle bir hissiyatı var ki 90 derece olsa en azından deneyesi gelir insanın 15 Mayıs 2021 tarihinde Çağrı Alaf tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Mehmet Göktürk yazdı: fren başka onu kastetmedim. düz yolda mesela gitmek mi yoksa çember pistte dönmek mi...gibi.. Haa anladım siz momentumdan bahsediyorsunuz 😅 işte bahsedilen yerde bunu görmeye fırsatınız olmuyor virajları u şeklinde çünkü Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Mayıs 2021 Yazar Paylaş 15 Mayıs 2021 Tatlı kızımın sevinç çığlıkları ile Sakar gecidi inişimiz vardı. Asla unutamam. Zaten videoya aldım. https://youtu.be/YHxTc4AOpsA 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Ali Darbaz yazdı: Asla unutamam Çünkü yenge sürüyor di mi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Mayıs 2021 Yazar Paylaş 15 Mayıs 2021 Emre Şimşek yazdı: Çünkü yenge sürüyor di mi Yenge sürme bilmiyor, Araç sahibi sürüyor. Babam Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Emre Şimşek yazdı: Haa anladım siz momentumdan bahsediyorsunuz 😅 işte bahsedilen yerde bunu görmeye fırsatınız olmuyor virajları u şeklinde çünkü momentum tersine dönüyor. görürsün. lastik sürtünmesi ile yön değiştiriyor. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Emre Şimşek yazdı: Zaten yolda öyle virajlar var ki yokuş yukarı çıkarken mecburen frene basıp 1’e ya da 2’ye düşürüp tekrar hızlanıyorsunuz. Tabi arabanın gücüne göre ya da zorlamak isteyip istemediğinize göre maksimum 4. vitesi görebiliyorsunuz. O eğimde bastıkça zorlanmadan giden araba minimum 150 beygir gücünde olmalı kabaca.. 170 biliyorduk biz:) @Hasan Karabekiroglu 1.4 TSI lar için konuşursak çok çeşit var karmaşık biraz, yapı ve ek donanım olarak bakmak lazım, 122, 140, 150, 160, 170, 180 çeşitleri var. 122 ve 150 hp olanlar sadece turbo beslemeli diğerleri supercharger + Turbo beslemeli. 2 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 gerek 122HP passat gerekse 125HP tiguan (ikisi de manuel) ile otoban olan tüm yollarda cruise control takılı 6. vites her türlü hızda gidebiliyorum. Ancak kallavi yokuşlarda otoban olmayan yerlerde hızım da 90 lara felan karşılık geliyordu ise 5. vitese alınca daha hızlı atak yapabiliyorsun yahut bi halt edeceksen 4 e alabiliyorsun. 2 2 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Mehmet Göktürk yazdı: gerek 122HP passat gerekse 125HP tiguan (ikisi de manuel) ile otoban olan tüm yollarda cruise control takılı 6. vites her türlü hızda gidebiliyorum. Ancak kallavi yokuşlarda otoban olmayan yerlerde hızım da 90 lara felan karşılık geliyordu ise 5. vitese alınca daha hızlı atak yapabiliyorsun yahut bi halt edeceksen 4 e alabiliyorsun. 2012 senesine kadar tsi motor alan arkadaş eş dost diyordu, gidiyor ya araba filan diye.... Bende test sürüşü yapmamıştım ve o zamana kadar 2.0 altı hiç araç almamıştım, nasıl gidicek yaa 1.2 1.4 motur, turbo murbo bi yere kadar diyordum. Mk4 Mondeo nun arakasına yapışınca 1.4 tsi Jetta anlamış ve test sürüşü yapmıştım. Harbi gidiyormuş demiştim. 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 Metin Akbal yazdı: Eğim testi demiş abi. Karadeniz sahil yolu dümdüz. Bir tek Nefise Akçelik tüneli rampa onuda deniz seviyesi sayma. Perşembe sahil yolundan gitmedim belki orası sayılır. Yok orasi da rampa degil. ovit eğimli ama. 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 15 Mayıs 2021 Paylaş 15 Mayıs 2021 2012 senesine kadar tsi motor alan arkadaş eş dost diyordu, gidiyor ya araba filan diye.... Bende test sürüşü yapmamıştım ve o zamana kadar 2.0 altı hiç araç almamıştım, nasıl gidicek yaa 1.2 1.4 motur, turbo murbo bi yere kadar diyordum. Mk4 Mondeo nun arakasına yapışınca 1.4 tsi Jetta anlamış ve test sürüşü yapmıştım. Harbi gidiyormuş demiştim.2007’den 2017’ye kadar B5.5-B6-B7 1.9-2.0 TDI kullandık hep. B7 177 HP idi (onu ayrı tutuyorum, TSI 122 boy ölçüşemez, ondan eminim)Km sıklığımız azalınca, TSI’ye şans verdik, gerçekten önyargılı imişiz. Nerden bilelim Turbo beslemeli benzini, hep aklımızda tüplü atmosferik edası takılı kalmış. Bu motor nereye çekersen oraya sünüyor, Ekonomi mi istiyorsun, gaz pedalına yumurta gibi basSürat mi istiyorsun, yumurtayı parçalarmış gibi basHepsine cevap veriyorAynı performansta yüksek hacimli atmosferikler 10 litrenin altına düşmezken, bu motor sıkışık trafiği olmayan memlekette, ortalama 7 litreyle günü kurtarıyor. Vergi kârı da cabası. Lakin ben hala 2.0 TDI’den yanayım, çünkü en büyük artısı düşünmeden, hal hareketine dikkat etmeden, sınırları zorlasan bile ortalama yakıp yakacağı 8 litreyi geçmeyen, performansı tatminkâr bir motor. 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 16 Mayıs 2021 Paylaş 16 Mayıs 2021 Ali Darbaz yazdı: Hort Uzun yola çıkıcamya merak ettim. Cruze tırmanman performansı % kaç eğimdi. Yüzde 12 olarak hesaplamışım. Yaşlandıkca tembelleşiyoruz. Tekrar hesaplamak ile uğraşmak istemedim. araçtaki kişi sayısı düştükçe çıkabileceğin eğim artar Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Mayıs 2021 Paylaş 16 Mayıs 2021 Genel kural karayollarında maksimum eğimin %10 olması. %6’dan sonra uyarı levhaları koyulmak zorunda. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Mayıs 2021 Paylaş 16 Mayıs 2021 Hazır eğim derece tablosu iki tane de çok güzel oyuncaklı eğim videosu https://youtu.be/5Osk3cCK6G8 https://youtu.be/MwHHErfX9hI Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 16 Mayıs 2021 Paylaş 16 Mayıs 2021 Rampada arabanın aldığı havaya göre de değişiyor sanırım. Çünkü bazı rampalarda arabam gaza bas dedikçe basasım geliyor. Örneğin Akyaka'dan Muğla'ya çıkarken virajlı ve bol rampalı yolda. Güzel apeks yaparak çıkmıştım. Ancak Kefken'e giderken çıktığımız yolda ise araba kasmıştı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts