İçeriğe Yönlendir

Otomobillerin Rampa Performansı


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
Servet Aydın yazdı:

Dağılabiliriz

 

Otobanda 90 km hızla giderken 45 derece çıkabilirmi 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Darbaz yazdı:

 

Otobanda 90 km hızla giderken 45 derece çıkabilirmi 

 

Aya otoban mı yapacaklar?

Niye 90 ile gideceksin ki ayrıca?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Göktürk yazdı:

 

Aya otoban mı yapacaklar?

Niye 90 ile gideceksin ki ayrıca?

 

Mehmet abi, konun amacı uzun yolda otoban rampalarının minimum 90 km hızla tırmanmak üzerine idi. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Darbaz yazdı:

 

Mehmet abi, konun amacı uzun yolda otoban rampalarının minimum 90 km hızla tırmanmak üzerine idi. 

Amacından saptırdım mangalı nerde yapıyoruz?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Servet Aydın yazdı:

Otoyola 7 derece üstü yol yok ki

 

Abi i10 ankara istikametine giderken, bolu tüneli viyadüğünü 5 ile tırmanamıyordu. 4 de çekip 90 ile çıkıyordum. 

Cruze ise İstanbul istikametine giderken Ankara çıkışında sonraki rampaları 4 ile tırmanıyordu. 

Maksat matematik yapmak. 

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
 
Abi i10 ankara istikametine giderken, bolu tüneli viyadüğünü 5 ile tırmanamıyordu. 4 de çekip 90 ile çıkıyordum. 
Cruze ise İstanbul istikametine giderken Ankara çıkışında sonraki rampaları 4 ile tırmanıyordu. 
Maksat matematik yapmak. 
Kemikli rampası İsmetpaşa geçitlerinde 2 ye düşmezsen iyi yeter ki önüne kamyon tır çıkmasın.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Eğim performansı için deniz seviyesinde test lazım
Öyle yol sanırım bir tek Akdeniz sahillerindedir.
Yorum bağlantısı
Celal Aydın

Marmaris tarafından Muğla merkeze doğru giden yol tam testlik.
Merkeze yaklaştıkça virajlar ve yokuş çoğunlukla.
2.0 TDI 140 hp’nin tadı hala damağımda.
Şimdiki 1.4 TSI’ye toz yutturur, özellikle yüklü iken.

Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Akyaka iniş çıkış ve İnegöle varmadan Yalova tarafından sağlam rampalar var. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

bazı araçlar gazı yemez mecburen vites düşürürsün bazıları yer. bunda birçok etken var. yükseklik önemli, hava filtresi kirliyse önemli, avans önemli benzin kalitesi önemli vs vs. 

 

bas çık işte vitesi düşür takviyeye al ne yaparsan yap çık. 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

Hey gidi hyundai era rampalarda ne giderdi 😂🥶

passat da fena değil şehir dışında pek 5 e attığını görmüyorum

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

Eğim performansı için deniz seviyesinde test lazım

çeşme?

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Metin Akbal yazdı:
Servet Aydın yazdı:
Eğim performansı için deniz seviyesinde test lazım

Öyle yol sanırım bir tek Akdeniz sahillerindedir.

Sarp sınır kapısı Rize arası tam öyle.

Ali Darbaz yazdı:

 

Abi i10 ankara istikametine giderken, bolu tüneli viyadüğünü 5 ile tırmanamıyordu. 4 de çekip 90 ile çıkıyordum. 

Cruze ise İstanbul istikametine giderken Ankara çıkışında sonraki rampaları 4 ile tırmanıyordu. 

Maksat matematik yapmak. 

Mk 4 mondeo ile bolu dağını çıkarken deneme Cruise kontrolde tek kişi sabit 90 km/h ile çıkmıştım. İki kişi ile çıkmadı.

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Celal Aydın yazdı:

Marmaris tarafından Muğla merkeze doğru giden yol tam testlik.
Merkeze yaklaştıkça virajlar ve yokuş çoğunlukla.
2.0 TDI 140 hp’nin tadı hala damağımda.
Şimdiki 1.4 TSI’ye toz yutturur, özellikle yüklü iken.

@Çağlar Bayur hani tsi candı? :D 

 

Mehmet Göktürk yazdı:

takviye

Landda takviye var mı hocam?

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal



Sarp sınır kapısı Rize arası tam öyle.


Eğim testi demiş abi. Karadeniz sahil yolu dümdüz. Bir tek Nefise Akçelik tüneli rampa onuda deniz seviyesi sayma. Perşembe sahil yolundan gitmedim belki orası sayılır.
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Sahın yazdı:

@Çağlar Bayur hani tsi candı? :D 

 

Landda takviye var mı hocam?

 

 

 

1.4 ne yetişmek için 2.0 tdi ihtiyacı oluşuyor, o da aile kasa 1.4 lerine anca.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...