Çağlar Bayur 17 Mayıs 2021 Paylaş 17 Mayıs 2021 Sefa Çelik yazdı: İlginçtir, yüklüyken daha iyi hızlanırdı. overbuust var, gizli tork 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 17 Mayıs 2021 Paylaş 17 Mayıs 2021 Akyakadayken bir arkadaşın kardeşi araç ile nehre uçmuştu. Allahtan kimseye birşey olmamıştı. Kaza sonrası onları kaza yapanın eşinin arabasıyla muğlaya götürmüştük araç 1,6 turbo 520i idi. Akyaka rampalarında ard arda iyi tırmanış yapmıştık mondeo 1,6 tdci ile. rampada ara açılmadı ama düzde arayı açıyordu. Sefa Çelik yazdı: Rampa kralı bence bmw. Bayılmak nedir bilmiyorlar. Sonra vag grubu (vw, audi vs). Sonra fordlar. Rampada 1,6 tdci ye volvo s60 1,6d2 ve passat 1,6 tdi yetişemiyor bizzat denemiştim. Ankara düzce arası otobanda. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Mayıs 2021 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2021 (düzenlendi) Metin Uzunoğlu yazdı: Bayılmak nedir bilmiyorlar Araba otomatik ise bayılamaması mühtemel. 17 Mayıs 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 17 Mayıs 2021 Paylaş 17 Mayıs 2021 Sefa Çelik yazdı: Bunu ben de bazı araçlarda farkettim. Sanırım dişli oranları ile ilgili. 2.0 TDCI S-max böyle bir araçtı. Rampaya geldi mi bayılmak bir yana bas ta hızlanayım derdi. İlginçtir, yüklüyken daha iyi hızlanırdı. Rampa kralı bence bmw. Bayılmak nedir bilmiyorlar. Sonra vag grubu (vw, audi vs). Sonra fordlar. Evet fordlar düz yolda zayıf kalıyor. 1.6dizeller 110luk olmasına rağmen maalesef böyle. Ancak rampa ve virajlarda araba bastıkça ilerliyor. 2.0lar 1.6 dizellere göre daha iyi hızlanmaya sahip. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Mayıs 2021 Paylaş 17 Mayıs 2021 Selim Bilgin yazdı: Rampa mı? Nerede? bazı motorlar rampayı fark eder, bazısı edemez, konu onlarla ilgili 3 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 17 Mayıs 2021 Paylaş 17 Mayıs 2021 Otomobillerin rampa performansı konu. Diğerleri konu dışı. 1 3 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 17 Mayıs 2021 Paylaş 17 Mayıs 2021 Sefa Çelik yazdı: Hızı özendirmek değil de araç performansını görmek adına gerçek veri ile konuşayım. İş ev arası bir rampa var. Googla'dan baktım, yaklaşık 2 km uzunluğunda. S-max varken 90-100 ile girer yol boşsa yüklenir 140 ile bitirirdim. Rampanın en hızlı tırmananı olduğumu düşünürdüm. Quattroya geçince rampayı 150 civarı bitirince işte araba bu demiştim. Çeşitli günlerde denemeler ile en fazla 160 ile bitirebildim. Daha ötesi olmuyor dedim. BMW ye geçtiğimde daha ilk denememde 160 ile bitirdim. Vaay, adamlar quattro ile aynı yürüyen araba yapmışlar dedim. Çünkü bilinç altımda quattro en iyisi. Bir iki daha denedim, 165-170 her denememde daha hızlı bitirdim. Sonuncu denememde 175'i gördüm ve adamlar yapmış abi dedim. BMW yani, ötesi yok. Smax rüzgar direncinden olabilir ama aynı motor hacmi performansına göre quattronun önde gelmesini beklerdim. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 18 Mayıs 2021 Paylaş 18 Mayıs 2021 Hızı özendirmek değil de araç performansını görmek adına gerçek veri ile konuşayım. İş ev arası bir rampa var. Googla'dan baktım, yaklaşık 2 km uzunluğunda. S-max varken 90-100 ile girer yol boşsa yüklenir 140 ile bitirirdim. Rampanın en hızlı tırmananı olduğumu düşünürdüm. Quattroya geçince rampayı 150 civarı bitirince işte araba bu demiştim. Çeşitli günlerde denemeler ile en fazla 160 ile bitirebildim. Daha ötesi olmuyor dedim. BMW ye geçtiğimde daha ilk denememde 160 ile bitirdim. Vaay, adamlar quattro ile aynı yürüyen araba yapmışlar dedim. Çünkü bilinç altımda quattro en iyisi. Bir iki daha denedim, 165-170 her denememde daha hızlı bitirdim. Sonuncu denememde 175'i gördüm ve adamlar yapmış abi dedim. BMW yani, ötesi yok. Arkadan itiş (yokuş tırmanırken avantaj sağlar.)ZF şanzımanBMW Mühendisliği (Bkz. %50-%50 ağırlık dağılımı)İddialı olduğu şeyin başında “Sheer Driving Pleasure” geliyor. Mesaj çok açık ve net. Ha birde bıyığı var önünde, Bavyera bunu beğendi [emoji2] Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Mayıs 2021 Paylaş 19 Mayıs 2021 Önümüzde beton mikseri, arkasında passat tsi, arkasında ben. Kemerburgaz bahçeşehir yolu, virajlı yokuş. 15km hızla falan gidiyoruz. Karşı yolun boş olduğunu gören passat gazı kökleyip sollamaya kalktı. Çünkü çok hızlı geçmeliydi, yollar dar virajlı ve yokuş yukarı. Ben de hibrit ile hemen gazı kökledim. İlk hızlanmada ben gaz kesmek zorunda kaldım. Elektrik motorları ilk kalkışta harika iş çıkartıyor. Akabinde passat uzadı tabi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts