Çağlar Bayur 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 yazılımsız da 1.4T ler de blok rektifiyesi erken km lerde gerekebiliyor, sayıları az değil, madem konu açılmış. sebebini bilemem de turbo yaramıyor sanırım, 1.6 larda da subap erimesi çok erken km lerde görülüyor Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 Yazılım yapılınca mı yapılmadan mı?Yazilimsiz hali için yazılım yapılan aracı 170hp oluyor ve bilinçli kullanım ile sorun olmayacağı iddia ediliyor Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 Coşkun Basan yazdı: Opel in 1.4 T ları 2000 devir altı ani gaza basmaktan ve GM yağın kalitesizliği nedeniyle sekman kırıyor diyor 2CR performans yazılımın sahibi Opel hastası biri özel Opel servisi @Fatih Evcin bu opel’e özgü değil. Küçük hacimli turbo motor sorunu. Vw’de çok yaşadı aynısını 1 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 Yazilimsiz hali için yazılım yapılan aracı 170hp oluyor ve bilinçli kullanım ile sorun olmayacağı iddia ediliyorÜmit benim 1.3 Astra aracıma yazılım yapmıştı sorun ile karşılaşmadım ama sürekli kafamda mi acaba vardı Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 yazılımsız da 1.4T ler de blok rektifiyesi erken km lerde gerekebiliyor, sayıları az değil, madem konu açılmış. sebebini bilemem de turbo yaramıyor sanırım, 1.6 larda da subap erimesi çok erken km lerde görülüyorAbi supap erimesini montaj bakim vr kullanima bagliyorum. 17 binde taktirdim 77 bin km deyiz sukur sorun yok. Prins kit ile 70 binde supap eriten gozumle gordum, Landirenzo yaglamali kit ile 60 binde supap eriten baska forumdan uyeler gordum.Kullanim derken rampa cik benzine al in lpg ye al degil. Insanimiz devrin dibini siyirmayi pek sever ve bu konuda abartir. Arada bir lazim ama surekli degil.Lpg taktirmadan once ustama danistim 60 bindr supap eriten musterim de var 180 binde motor acilmadan devam edende vr deyince solugu Ozencler de aldim.1.4T ile benim tek gordugum kronik turbo manifold catlamasi. Baska karsilasmadim. Onunla da alakali detaylar sende. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 Anket %50-50 olmuş. İçimizde ne kadar astra ‘cı varmış gibi görünebilir fakat bu durum golf ‘ün otomatik olmayışı ile alakalı. O zaman önerme şuna doğruluyor; içimizde ne kadar otomatik seven varmış yahu 4 Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 15 Ekim 2019 Yazar Paylaş 15 Ekim 2019 Gökhan Albayrak yazdı: Anket %50-50 olmuş. İçimizde ne kadar astra ‘cı varmış gibi görünebilir fakat bu durum golf ‘ün otomatik olmayışı ile alakalı. O zaman önerme şuna doğruluyor; içimizde ne kadar otomatik seven varmış yahu Anketten bilgi geldi iyi oldu. 😁 1 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 Ümit benim 1.3 Astra aracıma yazılım yapmıştı sorun ile karşılaşmadım ama sürekli kafamda mi acaba vardı 10.000 km nin üzerinde yol yaptım 170*** de yazılım yapıldı 1.5 Kangoo ya hiç sorun yaşamadım hep Motul yağ kullandım düşük devirde gaza yüklenme meye çalıştım . Küçük hacimli yüksek sıkıştırmalı motorlarda maksimum tork devri altında dip gaz zararlı diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Ahmet Kaleli 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 Metin Akbal yazdı: Valla K kasaya yorumum yok Astra K forumlarinda takilmiyorum. J kasa icin konusursam 1.4T de tek bildigim turbo manifold catlamasi. Onunda sebebini motoru dolayisi ile turboyu isitmadan araca yuklenme ve sogutmadan stop etme. Sıkıntı sadece bu yüzdense ben atmosferikte bile dikkat ediyorum.Bakalım hayırlısı... 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 Münir Nurettin Taşova yazdı: Anketten bilgi geldi iyi oldu. 😁 Son durum 26-26 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 15 Ekim 2019 Paylaş 15 Ekim 2019 Emre Şimşek yazdı: Son durum 26-26 Emin misin 😎 2 Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 16 Ekim 2019 Yazar Paylaş 16 Ekim 2019 Son durum 26-26[emoji1] Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Emre Şimşek yazdı: Son durum 26-26 son düzlükte 27-26 Opel atağa kalktı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Vasfi Gişten yazdı: 28-26 olmuş 😬 Ben bu oyunu bozarım aga 😁 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Astra golfü geçmiş. müdahale edelim 2 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Astra golfü geçmiş. müdahale edelim Darbe mi yoksa? 😊 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 "Ne! Sonuç açıklama sistemi veri akışını mı durdurdu?", "Kedidir ifinim kedi..." Nerede tostosçular... 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Emin Önal yazdı: Emin misin 😎 Sen oy vermek için bu günü mü bekledin? Adam resmen sonucu belirleyen oyu attı yaa 😏 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Gökhan Albayrak yazdı: "Ne! Sonuç açıklama sistemi veri akışını mı durdurdu?", "Kedidir ifinim kedi..." golfçüler kutlamalara başlamış.. Bilboardlara teşekkür afişleri asılmış 4 1 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Sakal bıyık çizip 2. oyu kullananlar var. 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Metin Akbal yazdı: Nedir bu birkaç çok ciddi sorun? K kasa 1.4T lerde piston-sekman sorununu artık maalesef sağır sultan duydu. Bu sorun yüzde 1 ihtimal bile olsa sorunun yaratacağı hasar ve maddi külfet düşünülünce "bir şey olmaz" ya da "çok düşük ihtimal bana mı denk gelecek" gibi düşüncelere şahsen kapılamıyorum. Örnek olarak subap erimesini Opel araca tüp taktıran arkadaş bunu göze almıştır olmazsa ne ala ama olursa sıkıntı yok zaten biliyor ve maliyet tüpün getirdiği kazancı düşününce katlanılabilir ancak Piston - sekman sorunları bence çok ciddi ve bende olmadı mesela denmemeli. Her araçta kronik problem ya da yüzde 5 - 10 ihtimalli arızalar mutlaka vardır ama ben burada sorunun büyüklüğüne ve firmanın sahiplenmesine bakarım. Şahsen Doğuş gurubun Türkiye politikalarını , Golf ün ülkemizde hak ettiğinden çok daha fazla değer gördüğünü ve hak etmediğini , donanım seviyesinin de parasını hak etmediğini düşünsem de Golf demek zorunda kalıyorum. Karşılaştırma dizeller üstüne olsaydı o zaman Astra derdim zira 2.elde parası şişirilmemiş ve hak ettiğini düşünüyorum. Ben de Astra sahibi ve Opel sever biriyim ancak bu yüzde 5 bile olsa ciddi bir arıza ihtimalini konuşmamayı , görmemeyi gerektirmez diye düşünüyorum. Bunlar şahsi görüşümdür hocam lütfen yanlış anlaşılma ya da saygısızlık olarak düşünülmesin.. 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 K kasa 1.4T lerde piston-sekman sorununu artık maalesef sağır sultan duydu. Bu sorun yüzde 1 ihtimal bile olsa sorunun yaratacağı hasar ve maddi külfet düşünülünce "bir şey olmaz" ya da "çok düşük ihtimal bana mı denk gelecek" gibi düşüncelere şahsen kapılamıyorum. Örnek olarak subap erimesini Opel araca tüp taktıran arkadaş bunu göze almıştır olmazsa ne ala ama olursa sıkıntı yok zaten biliyor ve maliyet tüpün getirdiği kazancı düşününce katlanılabilir ancak Piston - sekman sorunları bence çok ciddi ve bende olmadı mesela denmemeli. Her araçta kronik problem ya da yüzde 5 - 10 ihtimalli arızalar mutlaka vardır ama ben burada sorunun büyüklüğüne ve firmanın sahiplenmesine bakarım. Şahsen Doğuş gurubun Türkiye politikalarını , Golf ün ülkemizde hak ettiğinden çok daha fazla değer gördüğünü ve hak etmediğini , donanım seviyesinin de parasını hak etmediğini düşünsem de Golf demek zorunda kalıyorum. Karşılaştırma dizeller üstüne olsaydı o zaman Astra derdim zira 2.elde parası şişirilmemiş ve hak ettiğini düşünüyorum. Ben de Astra sahibi ve Opel sever biriyim ancak bu yüzde 5 bile olsa ciddi bir arıza ihtimalini konuşmamayı , görmemeyi gerektirmez diye düşünüyorum. Bunlar şahsi görüşümdür hocam lütfen yanlış anlaşılma ya da saygısızlık olarak düşünülmesin.. Yok estagfirullah. Ben J kasa icin konustum K kasa icin forumlari vs takip etmedim. J kasada tek karsilastigim turbo manifold catlamasi idi. K kasa icin yorum yapamam zira ayni motor olsa bile motor kodu degisebiliyor. Misal benim aracim 1.6 A16XER iken 2016 veya 2017 den itibaren B16XER olarak geciyor. Motor kodu degisti ise birseyler degismistir Her arac icin %1 ihtimali dusunursek arac alamayiz ki Selamlar. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts