İçeriğe Yönlendir

Golf mü Astra mı?


Münir Nurettin Taşova

Kafam Karışık :)  

73 oy

Bu ankete oy verme veya sonucunu görme izniniz yok Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Çağlar Bayur

yazılımsız da 1.4T ler de blok rektifiyesi erken km lerde gerekebiliyor, sayıları az değil, madem konu açılmış.

sebebini bilemem de turbo yaramıyor sanırım, 1.6 larda da subap erimesi çok erken km lerde görülüyor

Yorum bağlantısı
Coşkun Basan

Yazılım yapılınca mı yapılmadan mı?
Yazilimsiz hali için yazılım yapılan aracı 170hp oluyor ve bilinçli kullanım ile sorun olmayacağı iddia ediliyor
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Coşkun Basan yazdı:

Opel in 1.4 T ları 2000 devir altı ani gaza basmaktan ve GM yağın kalitesizliği nedeniyle sekman kırıyor diyor 2CR performans yazılımın sahibi Opel hastası biri özel Opel servisi

@Fatih Evcin bu opel’e özgü değil. Küçük hacimli turbo motor sorunu. Vw’de çok yaşadı aynısını

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Yazilimsiz hali için yazılım yapılan aracı 170hp oluyor ve bilinçli kullanım ile sorun olmayacağı iddia ediliyor


Ümit benim 1.3 Astra aracıma yazılım yapmıştı sorun ile karşılaşmadım ama sürekli kafamda mi acaba vardı :)
Yorum bağlantısı
Metin Akbal



yazılımsız da 1.4T ler de blok rektifiyesi erken km lerde gerekebiliyor, sayıları az değil, madem konu açılmış.
sebebini bilemem de turbo yaramıyor sanırım, 1.6 larda da subap erimesi çok erken km lerde görülüyor


Abi supap erimesini montaj bakim vr kullanima bagliyorum. 17 binde taktirdim 77 bin km deyiz sukur sorun yok. Prins kit ile 70 binde supap eriten gozumle gordum, Landirenzo yaglamali kit ile 60 binde supap eriten baska forumdan uyeler gordum.

Kullanim derken rampa cik benzine al in lpg ye al degil. Insanimiz devrin dibini siyirmayi pek sever ve bu konuda abartir. Arada bir lazim ama surekli degil.

Lpg taktirmadan once ustama danistim 60 bindr supap eriten musterim de var 180 binde motor acilmadan devam edende vr deyince solugu Ozencler de aldim.

1.4T ile benim tek gordugum kronik turbo manifold catlamasi. Baska karsilasmadim. Onunla da alakali detaylar sende.
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Anket %50-50 olmuş. İçimizde ne kadar astra ‘cı varmış gibi görünebilir fakat bu durum golf ‘ün otomatik olmayışı ile alakalı. O zaman önerme şuna doğruluyor; içimizde ne kadar otomatik seven varmış yahu :D 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova
Gökhan Albayrak yazdı:

Anket %50-50 olmuş. İçimizde ne kadar astra ‘cı varmış gibi görünebilir fakat bu durum golf ‘ün otomatik olmayışı ile alakalı. O zaman önerme şuna doğruluyor; içimizde ne kadar otomatik seven varmış yahu :D 

 

Anketten bilgi geldi iyi oldu. 😁

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Coşkun Basan


Ümit benim 1.3 Astra aracıma yazılım yapmıştı sorun ile karşılaşmadım ama sürekli kafamda mi acaba vardı default_smile.png
10.000 km nin üzerinde yol yaptım 170*** de yazılım yapıldı 1.5 Kangoo ya hiç sorun yaşamadım hep Motul yağ kullandım düşük devirde gaza yüklenme meye çalıştım . Küçük hacimli yüksek sıkıştırmalı motorlarda maksimum tork devri altında dip gaz zararlı diye düşünüyorum
Yorum bağlantısı
Ahmet Kaleli
Metin Akbal yazdı:

Valla K kasaya yorumum yok Astra K forumlarinda takilmiyorum. J kasa icin konusursam 1.4T de tek bildigim turbo manifold catlamasi. Onunda sebebini motoru dolayisi ile turboyu isitmadan araca yuklenme ve sogutmadan stop etme.
 

 

Sıkıntı sadece bu yüzdense ben atmosferikte bile dikkat ediyorum.Bakalım hayırlısı...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Münir Nurettin Taşova yazdı:

 

Anketten bilgi geldi iyi oldu. 😁

Son durum 26-26

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emin Önal
Emre Şimşek yazdı:

Son durum 26-26

Emin misin 😎

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Emre Şimşek yazdı:

Son durum 26-26

son düzlükte 27-26 Opel atağa kalktı :) 

Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
Mehmet Ozyurek yazdı:

Astra golfü geçmiş. müdahale edelim :)

 

 

Darbe mi yoksa? 😊

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

"Ne! Sonuç açıklama sistemi veri akışını mı durdurdu?", "Kedidir ifinim kedi..."

 

Nerede tostosçular... 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Emin Önal yazdı:

Emin misin 😎

Sen oy vermek için bu günü mü bekledin?

 

Adam resmen sonucu belirleyen oyu attı yaa 😏

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Gökhan Albayrak yazdı:

"Ne! Sonuç açıklama sistemi veri akışını mı durdurdu?", "Kedidir ifinim kedi..."

 

 

golfçüler kutlamalara başlamış.. Bilboardlara teşekkür afişleri asılmış :)

 

  • Beğen 4
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın
Metin Akbal yazdı:

 

Nedir bu birkaç çok ciddi sorun?

K kasa 1.4T lerde piston-sekman sorununu artık maalesef sağır sultan duydu. Bu sorun yüzde 1 ihtimal bile olsa sorunun yaratacağı hasar ve maddi külfet düşünülünce "bir şey olmaz" ya da "çok düşük ihtimal bana mı denk gelecek" gibi düşüncelere şahsen kapılamıyorum. Örnek olarak subap erimesini Opel araca tüp taktıran arkadaş bunu göze almıştır olmazsa ne ala ama olursa sıkıntı yok zaten biliyor ve maliyet tüpün getirdiği kazancı düşününce katlanılabilir ancak Piston - sekman sorunları bence çok ciddi ve bende olmadı mesela denmemeli. Her araçta kronik problem ya da yüzde 5 - 10 ihtimalli arızalar mutlaka vardır ama ben burada sorunun büyüklüğüne ve firmanın sahiplenmesine bakarım. Şahsen Doğuş gurubun Türkiye politikalarını , Golf ün ülkemizde hak ettiğinden çok daha fazla değer gördüğünü ve hak etmediğini , donanım seviyesinin de parasını hak etmediğini düşünsem de Golf demek zorunda kalıyorum. Karşılaştırma dizeller üstüne olsaydı o zaman Astra derdim zira 2.elde  parası şişirilmemiş ve hak ettiğini düşünüyorum. Ben de Astra sahibi ve Opel sever biriyim ancak bu yüzde 5 bile olsa ciddi bir arıza ihtimalini konuşmamayı , görmemeyi gerektirmez diye düşünüyorum. Bunlar şahsi görüşümdür hocam lütfen yanlış anlaşılma ya da saygısızlık olarak düşünülmesin.. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
K kasa 1.4T lerde piston-sekman sorununu artık maalesef sağır sultan duydu. Bu sorun yüzde 1 ihtimal bile olsa sorunun yaratacağı hasar ve maddi külfet düşünülünce "bir şey olmaz" ya da "çok düşük ihtimal bana mı denk gelecek" gibi düşüncelere şahsen kapılamıyorum. Örnek olarak subap erimesini Opel araca tüp taktıran arkadaş bunu göze almıştır olmazsa ne ala ama olursa sıkıntı yok zaten biliyor ve maliyet tüpün getirdiği kazancı düşününce katlanılabilir ancak Piston - sekman sorunları bence çok ciddi ve bende olmadı mesela denmemeli. Her araçta kronik problem ya da yüzde 5 - 10 ihtimalli arızalar mutlaka vardır ama ben burada sorunun büyüklüğüne ve firmanın sahiplenmesine bakarım. Şahsen Doğuş gurubun Türkiye politikalarını , Golf ün ülkemizde hak ettiğinden çok daha fazla değer gördüğünü ve hak etmediğini , donanım seviyesinin de parasını hak etmediğini düşünsem de Golf demek zorunda kalıyorum. Karşılaştırma dizeller üstüne olsaydı o zaman Astra derdim zira 2.elde  parası şişirilmemiş ve hak ettiğini düşünüyorum. Ben de Astra sahibi ve Opel sever biriyim ancak bu yüzde 5 bile olsa ciddi bir arıza ihtimalini konuşmamayı , görmemeyi gerektirmez diye düşünüyorum. Bunlar şahsi görüşümdür hocam lütfen yanlış anlaşılma ya da saygısızlık olarak düşünülmesin.. 
Yok estagfirullah. Ben J kasa icin konustum K kasa icin forumlari vs takip etmedim. J kasada tek karsilastigim turbo manifold catlamasi idi. K kasa icin yorum yapamam zira ayni motor olsa bile motor kodu degisebiliyor. Misal benim aracim 1.6 A16XER iken 2016 veya 2017 den itibaren B16XER olarak geciyor. Motor kodu degisti ise birseyler degismistir :)

Her arac icin %1 ihtimali dusunursek arac alamayiz ki :) Selamlar.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...