İçeriğe Yönlendir

Arabam - Citroen C5 1.6 Hdi Confort


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Önder Özcan

Kendi başına rejenerasyon yapamayan Ceğbeşleriniz (ölü) değerine alınır.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Belki rejenerasyona inanmiyodur? 🙄

bu rejenarasyon eski kuşaklar gibi değil Daha yenilikçiler 😄

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Kendi başına rejenerasyon yapamayan Ceğbeşleriniz (ölü) değerine alınır.

Sıvısı bitince haber vermeyip beni bu duruma düşüren zihniyete lanet olsun.
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

5x20x40 et doğrama tahtasına 90 lira istedi keresteci ya. Onu bile alamadım.

Kerestenin metreküpü 20,000 lira imiş.  

Külliyen yalan söylemiş o keresteci...

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Külliyen yalan söylemiş o keresteci...

Valla keresteci dedi. :)
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Benim a6 değilki satılık sana selim bilginin a6 sını düşündüm ağabey. Biz daha 2-3 yıl daha beraberiz bizimki ile.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

O değilde teşhiste çözmüsum işi 😛

 

Bide ustaları çözdük mu tamam işte

Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş

Nedir bu dpf lerden çektiğimiz,kirli mazot derdimiz, dpf den çekeriz. Bende intercooler hortumu yırtılmış, onu değiştim ama otomatik rejenerasyonu başlatıp temizledi. Allahtan ölücü ceğbeşçinin eline diline düşmedik. 😂😂

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Benimki yine cortladı. Temizleyemiyor.
Söktürüp temizleteceğim galiba

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Mehmet Ozyurek yazdı:

Benimki yine cortladı. Temizleyemiyor.
Söktürüp temizleteceğim galiba

Aymı sıkıntı benim fiestada da olmaya başladı. Hata yok ama manuel rejenerasyonu 2 defa yapmama rağmen hala kurum miktarı sınırın üzerinde diye bilgi geçiyor program. 

 

Yakıttan kaynaklı gibi geliyor 2 senedir yoktu bu problem aldığım yeri değiştirdim başıma geldi (en az 7 8 depo kullandım)

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Aymı sıkıntı benim fiestada da olmaya başladı. Hata yok ama manuel rejenerasyonu 2 defa yapmama rağmen hala kurum miktarı sınırın üzerinde diye bilgi geçiyor program. 
 
Yakıttan kaynaklı gibi geliyor 2 senedir yoktu bu problem aldığım yeri değiştirdim başıma geldi (en az 7 8 depo kullandım)
 

Benimkinin sebebi belli.
Sıvısı bitmiş. Filtreyi tıkamış.
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:


Benimkinin sebebi belli.
Sıvısı bitmiş. Filtreyi tıkamış.

Sivi tankinda seviye ölcer yok malesef. Ben 3008de sivi azaldi uyarisi almistim. Ancak durum tam olarak şöyle oldu: 100bin km civari araba uyari vermeden ne olur ne olmaz diye kendim doldurdum 2.5 litre kadar aldi. Sonra 160000 civari katki az uyarisi verdi. Yine doldurdum 1 - 1.5 lt aldi (depo 4 lt  yine yanlis hatirlamiyorsam) Alinan yakita gore hesap yapiyor diye tahmin ediyorum.

Ya c5 e bu uyariyi koymadilar ya da  daha once bu uyari bir sekilde bilgisayarla falan silinmis 

Bu arada fordlarda da uyari yoktu. Zamaninda doldurulmazsa filtreyi tikiyordu

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Görüşelim bakalım.
Sivi tankinda seviye ölcer yok malesef. Ben 3008de sivi azaldi uyarisi almistim. Ancak durum tam olarak şöyle oldu: 100bin km civari araba uyari vermeden ne olur ne olmaz diye kendim doldurdum 2.5 litre kadar aldi. Sonra 160000 civari katki az uyarisi verdi. Yine doldurdum 1 - 1.5 lt aldi (depo 4 lt  yine yanlis hatirlamiyorsam) Alinan yakita gore hesap yapiyor diye tahmin ediyorum.
Ya c5 e bu uyariyi koymadilar ya da  daha once bu uyari bir sekilde bilgisayarla falan silinmis 
Bu arada fordlarda da uyari yoktu. Zamaninda doldurulmazsa filtreyi tikiyordu

Sensör olmaması çok saçma.
Benim tank tam takırdı. Belki iptale falan giderim diye 2 litre koydurdum.

Ama temizleyemiyor.
“Partikül filtresi tıkanma tehlikesi, önerilere uyunuz” yazıyor, her hızlanmada veya yavaşlamada.

Yorum bağlantısı
Mert Gulkokan

Sensör olmaması çok saçma.
Benim tank tam takırdı. Belki iptale falan giderim diye 2 litre koydurdum. Ama temizleyemiyor.
“Partikül filtresi tıkanma tehlikesi, önerilere uyunuz” yazıyor, her hızlanmada veya yavaşlamada.
Dpf temizlik ile kurtarmazsa iç taşının değişmesi lazım maliyetli bir olay
Karar senin abi en kolay yöntem taş kısmı sökülecek yani içi boşaltılacak ve ayrıca yazılımsal olarak dpf iptal edilecek beyinden
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan

EGR yi neden yazdım ilk aldığım dönemlerde bende epey yaşadım bu olayı. Ustamn EGR ye "olmaz" dese dahi zaten körletmeyi planladığımdan körlettim. O gün bu gün o hatayı almıyorum.:nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:


Görüşelim bakalım.
Sensör olmaması çok saçma.
Benim tank tam takırdı. Belki iptale falan giderim diye 2 litre koydurdum.

Ama temizleyemiyor.
“Partikül filtresi tıkanma tehlikesi, önerilere uyunuz” yazıyor, her hızlanmada veya yavaşlamada.

Emmi ben olsam önce dpf temizliyicileri denerdim. Baktim olmadi temizletirdim. O da olmadi iptal ederdim. 

Bu arada bu sivinin farkli farkli cesitleri var. Dogru olani ve orjinali mi kullandin? Araba kac kilometrede?

Bu sivinin doldurulmasi gerektigi servis planinda var normalde. O yuzden sensor koymamislardir buyuk ihtimalle

 

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Muhittin Kaplan yazdı:

EGR yi neden yazdım ilk aldığım dönemlerde bende epey yaşadım bu olayı. Ustamn EGR ye "olmaz" dese dahi zaten körletmeyi planladığımdan körlettim. O gün bu gün o hatayı almıyorum.:nazar:

Egr yazılımdan mi sadece mekanik mi iptal ettiniz

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Emmi ben olsam önce dpf temizliyicileri denerdim. Baktim olmadi temizletirdim. O da olmadi iptal ederdim. 
Bu arada bu sivinin farkli farkli cesitleri var. Dogru olani ve orjinali mi kullandin? Araba kac kilometrede?
Bu sivinin doldurulmasi gerektigi servis planinda var normalde. O yuzden sensor koymamislardir buyuk ihtimalle
 

Sıvıyı bir pejo/citroen ustası koydu. Doğrudur diye düşünüyorum.
Ayrıca araç manuel rejenarasyon yaptı. Sıvı yanlış olsa sistem çalışmasa yapmazdı diye düşünüyorum.

Benim tezim : doluluk oranı %80 lerdeydi ve sıvı bitince 85 lere çıktı. temizlenebilen kısım sadece %15 lik kısım. Bunu da araç artık tıkalı kabul ediyor.
Çünkü
Sorunlu hale gelmeden önce de çok devreye giriyordu ancak temizleyip bir süre susuyordu. Artık hiç susmuyor. Temizlik şartları her oluşmasında uyarı veriyor.
EGR yi neden yazdım ilk aldığım dönemlerde bende epey yaşadım bu olayı. Ustamn EGR ye "olmaz" dese dahi zaten körletmeyi planladığımdan körlettim. O gün bu gün o hatayı almıyorum.:nazar:

Egr ye de baktırayım.


Benim fikrim öncelikle filtreyi açtırıp görmek.
Tıkalı mı, parçalanmış mı görmek.
İptal edilirse duman atar mı, muayenede sorun olur mu bunları bilmiyorum.
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
Mehmet Ozyurek yazdı:


Sıvıyı bir pejo/citroen ustası koydu. Doğrudur diye düşünüyorum.
Ayrıca araç manuel rejenarasyon yaptı. Sıvı yanlış olsa sistem çalışmasa yapmazdı diye düşünüyorum.

Benim tezim : doluluk oranı %80 lerdeydi ve sıvı bitince 85 lere çıktı. temizlenebilen kısım sadece %15 lik kısım. Bunu da araç artık tıkalı kabul ediyor.
Çünkü
Sorunlu hale gelmeden önce de çok devreye giriyordu ancak temizleyip bir süre susuyordu. Artık hiç susmuyor. Temizlik şartları her oluşmasında uyarı veriyor.
Egr ye de baktırayım.


Benim fikrim öncelikle filtreyi açtırıp görmek.
Tıkalı mı, parçalanmış mı görmek.
İptal edilirse duman atar mı, muayenede sorun olur mu bunları bilmiyorum.

Yanlis sivi olsa da manuel olarak rejenerasyon baslatilabilir veya otomatik kendi baslayabilir.

Pejo ustasi ise siviyi dogru koydugunu dusunuyorum.  Bu arada siviyi ekleyince hemen mazot deposuna pompalamaz. Alinan yakit miktarina gore gerektigi kadar pompalar.  Bu sivinin mazot deposundaki gerekli konsantrasyonuna erismesi bir kac depodan sonra anca olur. Sonra manuel rejenerasyon baslatmak belki sorunu cozebilir.

Gerci bana da mecbur temizletmek lazim gibi geliyor ama umarim daha kolay cozulur

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Egr yazılımdan mi sadece mekanik mi iptal ettiniz

Sadece korlettim . Önüne bir çeşit metal plaka takti.

Mehmet Ozyurek yazdı:


Sıvıyı bir pejo/citroen ustası koydu. Doğrudur diye düşünüyorum.
Ayrıca araç manuel rejenarasyon yaptı. Sıvı yanlış olsa sistem çalışmasa yapmazdı diye düşünüyorum.

Benim tezim : doluluk oranı %80 lerdeydi ve sıvı bitince 85 lere çıktı. temizlenebilen kısım sadece %15 lik kısım. Bunu da araç artık tıkalı kabul ediyor.
Çünkü
Sorunlu hale gelmeden önce de çok devreye giriyordu ancak temizleyip bir süre susuyordu. Artık hiç susmuyor. Temizlik şartları her oluşmasında uyarı veriyor.
Egr ye de baktırayım.


Benim fikrim öncelikle filtreyi açtırıp görmek.
Tıkalı mı, parçalanmış mı görmek.
İptal edilirse duman atar mı, muayenede sorun olur mu bunları bilmiyorum.

Duman yok. Muayene de problem yaşamadım. Hatta oncek8nden daha iyi çıktığını sonuç kağıtlarını yazmıştım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...