İçeriğe Yönlendir

Robot Süpürge Tavsiyesi


Harun Kocaçalışkan

Recommended Posts

Ersen Tapan
Ali Cihangiroğlu yazdı:

Bu lazerle yolunu bulan model. Bunun avantajı daha iyi haritalama yapıyor  ve karanlıktada çalışıyor. 
Benim paylaştığım kamera ile yolunu bulup daha kaba bir haritalama yapıyor ama pratikte pek sıkıntı olmuyor. 
Lazerli olanın üstü daha yüksek bazı koltuk altlarına giremiyor dez avantajı o . 
Benim kullandığım modelin üstündeki çıkıntı olmadığından koltuk altı yatak altı vs daha kolay girip çıkıyor. 
İhtiyaca ve eşyaya göre seçmeli. 

Orta emiş gücünde 160m2 yi tek şarj ile silip süpürüyor. 

  • Beğen 2
Mesajın linki
Erhan Doruk

Letgo da çok fazla robot süpürge ilanı var. Değerlendirilebilir. 

  • Beğen 1
Mesajın linki
Tayfun Aydın

Hocam hem süpüren hem silen modelleri var ama evin metrekaresine göre almak lazım... Xiaomi yi çok övüyorlar. 15000-2000 bandındayken almadık şimdi hanımlar sıkıştırıyor :D

  • Mutlu 3
Mesajın linki
Fatih Evcin
Tayfun Aydın yazdı:

Hocam hem süpüren hem silen modelleri var ama evin metrekaresine göre almak lazım... Xiaomi yi çok övüyorlar. 15000-2000 bandındayken almadık şimdi hanımlar sıkıştırıyor :D

1500-200 bandındayken altın dolar falan aldıysan yine avantajlısın :D 

Mesajın linki
Ferhat Yavuz

xiaomi vacum mop pro kesinlikle tavsiyemdir.Tam fiyat performans ürünü 6 aydır kullanıyoruz evdeki toz miktarı çok çok azaldı.Hatta ona para mı verilir be diyen arkadaşlarda aldı kulanmaya başladılar.😆

Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

robot süpürge candır, haritalama ve akıllı olması elzemdir, buna dikkat edin mutlaka olsun arkadaşlar...  bu arada tavsye ettiğim süpürge 250 m2 alanı tek şarjda halleder.

Ersen Tapan yazdı:

Bu lazerle yolunu bulan model. Bunun avantajı daha iyi haritalama yapıyor  ve karanlıktada çalışıyor. 
Benim paylaştığım kamera ile yolunu bulup daha kaba bir haritalama yapıyor ama pratikte pek sıkıntı olmuyor. 
Lazerli olanın üstü daha yüksek bazı koltuk altlarına giremiyor dez avantajı o . 
Benim kullandığım modelin üstündeki çıkıntı olmadığından koltuk altı yatak altı vs daha kolay girip çıkıyor. 
İhtiyaca ve eşyaya göre seçmeli. 

Orta emiş gücünde 160m2 yi tek şarj ile silip süpürüyor. 

daysın verelim, kapıları tok kapanıyor, ölçüler süper tam senin dediğin gibi, koltuk altlarına rahatça giriyor, önce koltuğu devirip sonra giriyor, ideal ebat, totosunada sayklon görünümlü çöp kabı takmışlarbreh breh teknolociye bak diyorsun :D

 

 

 

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Mesajın linki
Ahmet Caliskan

Komşuda var Xiaomi'nin robot süpürgesinden. Dyson süpürge de almış şimdi, duvara monte edememiş beni çağırdı. Dyson'ı dik bir konumda mutfak tezgahına yasladık. O sırada askı aparatını duvara monte etmeye çalışıyorum. Paaat diye bi ses geldi. Arkamı bi döndüm. Robot süpürge gitmiş Dyson'a çarpıp yere düşürmüş. Dyson ağlıyo yerde. Bu da ilk robotlar kavgası galiba :D

  • Beğen 2
  • Mutlu 5
Mesajın linki
Mehmet Göktürk

biz iki hafta önce dyson çakması xiaomi aldık şarjlı. Haznenin küçük olması dışında çok yararlı kullanışlı. Robot almadık çünkü sürekli evdeyiz bir de onun gürültüsünü çekemeyiz. Pandemi sonrası mantıklı.

Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

biz iki hafta önce dyson çakması xiaomi aldık şarjlı. Haznenin küçük olması dışında çok yararlı kullanışlı. Robot almadık çünkü sürekli evdeyiz bir de onun gürültüsünü çekemeyiz. Pandemi sonrası mantıklı.

gürültümü, yanlışın olmasın, sessize al, bu alet her türlü senin el süpürgenden sessiz, ayrıca ayarla belli saatlerde çalışsın, devir yapay zeka devri, ne o öyle ellle vuu vuuu :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Mutlu 2
Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
Ahmet Caliskan yazdı:

Komşuda var Xiaomi'nin robot süpürgesinden. Dyson süpürge de almış şimdi, duvara monte edememiş beni çağırdı. Dyson'ı dik bir konumda mutfak tezgahına yasladık. O sırada askı aparatını duvara monte etmeye çalışıyorum. Paaat diye bi ses geldi. Arkamı bi döndüm. Robot süpürge gitmiş Dyson'a çarpıp yere düşürmüş. Dyson ağlıyo yerde. Bu da ilk robotlar kavgası galiba :D

affetmez lazerle tespit eder nokta atışla tepeler, adı üstünde Robat :D

 

aha yenisi çıkmış, full oto yapay zekalı, koltukmu geldi önüne, kaldırıp siler yerine koyar  temizlik işlerinde köklü çözüm getiriyor, idealmiş, salacağım sokaklarıda süpürsün hemde moplu, iz bırakmaz :D

619+6wqtm3L._AC_SL1366_.jpg

  • Mutlu 1
Mesajın linki
Mehmet Göktürk
Ali Cihangiroğlu yazdı:

gürültümü, yanlışın olmasın, sessize al, bu alet her türlü senin el süpürgenden sessiz, ayrıca ayarla belli saatlarede çalışsın, devir yapay zeka devri, ne o öyle ellle vuu vuuu :D

ikisi de lazım aslında. diğerinde beklemedeyiz. 

Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

ikisi de lazım aslında. diğerinde beklemedeyiz. 

aslında haklısın, bende mini basit şarjlı el süpürgeside var, bazen ufak döküntülerde mutfakta falan lazım oluyor, her yere robotu taşıyamazsın, çağırırsın gelir telefonda git şu odayı temizle yada şu bölgeyi süpür gel deniyor ama gerek yok :) mini el süpürgesi ile daha pratik...

dediğim gibi, 1 adet şarjlı el süpürge ve zaten mevcut olan normal süpürgede bende duruyor, bazen gerekiyor olması iyidir.

Mesajın linki
Harun Kocaçalışkan
Ali Cihangiroğlu yazdı:

aslında haklısın, bende mini basit şarjlı el süpürgeside var, bazen ufak döküntülerde mutfakta falan lazım oluyor, her yere robotu taşıyamazsın, çağırırsın gelir telefonda git şu odayı temizle yada şu bölgeyi süpür gel deniyor ama gerek yok :) mini el süpürgesi ile daha pratik...

dediğim gibi, 1 adet şarjlı el süpürge ve zaten mevcut olan normal süpürgede bende duruyor, bazen gerekiyor olması iyidir.

 

Şundan satsalar alınır aslında ama hanım kıskanmasın :D 

 

 

jetgillerdeki-hizmetci-robot_274953_m.jpg

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Mesajın linki
Furkan Avcı

7 aydır Xiaomi S5 modelini kullanıyoruz, hanım 15 yıldır eve aldığımız en faydalı, en fazla parasını hakeden cihaz diyor. O zaman 3.000 TL ye aldım şimdi 5-6 sanırım. Radarlı ve haritalıyor, oda oda, bölge bölge temizlik yaptırabiliyorsunuz, yapay zeka algoritması gerçekten akıllı çalışıyor, takdir ediyorum. 

  • Beğen 1
Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
Harun Kocaçalışkan yazdı:

 

Şundan satsalar alınır aslında ama hanım kıskanmasın :D 

 

 

jetgillerdeki-hizmetci-robot_274953_m.jpg

Kıskanır doğru diyorsun :D

jetgillerdeki-hizmetci-robot_274961_m.pn

ahanda bundan alalım, hanım kızmaz

jetgillerdeki-hizmetci-robot_274960.jpg

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
  • Üzgün 1
Mesajın linki
Tayfun Aydın
Fatih Evcin yazdı:

1500-200 bandındayken altın dolar falan aldıysan yine avantajlısın :D 

keşkeeeee :D

  • Mutlu 1
Mesajın linki
Mert Yeldan

Merak ettim halıyı napıyor sadece halısız zeminde mi çalışıyor

Mesajın linki
Tahir Ak

Hanıma alayım dedim.
2 3 binlira çok para ne yapacaksın para harcama dedi.
ben de yoruluyorsun hanım paranın ne önemi var dedim.
beni düşündüğün için teşekkür ederim bundan sonra süpürme işi sende 3 bin cebimize kaldı dedi..... sjshsjsjhshshs
canım eşim :)

  • Beğen 1
  • Mutlu 5
Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
Mert Yeldan yazdı:

Merak ettim halıyı napıyor sadece halısız zeminde mi çalışıyor

halı uzun tüylü değilse fırçalıyor ve normal süpürge gibi tozları çekiyor, halı kaşağıyla taranmuş gibi çıkıyor :)  peluş ise halı çok kızıyor ve mail atıp atın bu halımsı şeyi diyor :D

  • Beğen 1
Mesajın linki
Arda Bülent Güzel

53b0283ba3101beba91252259f78f0a8.jpg
Bu ürün nasıl sizce arkadaşlar. Değermi bu paraları vermeye

Mesajın linki
Alptuğ Özcan

TmlZUp.jpg

 

TmlMO6.jpg

 

Şuan fiyatlar bu şekilde. Bu 2 model arasındayım. Mop alsam mı almasam mı karar veremedim

Mesajın linki
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...