İçeriğe Yönlendir

Atiker; Sorunlar, Yorumlar


Ali Tütün

Recommended Posts

anlaşılan garantili diye gittiğimiz atiker servisi (ismi lazım değil suatlar otogaz) bizi kazıklıyor.

:) Kazıklıyor demeyelimde o biraz fazla alıyordur :D sormadan yaptırmayın bu tür işlerde garanti bahane malesef

Yorum bağlantısı
Muhammet Ergün

:) Kazıklıyor demeyelimde o biraz fazla alıyordur :D sormadan yaptırmayın bu tür işlerde garanti bahane malesef

nerden bilelim saflık bulasıcımı ne anlamadım bende.  

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Mustafa Erhan

Forumdaşlar merhaba,

Bir sorunum var aracımla ilgili. Yardımcı olursanız sevinirim.

 

Aracımda Atiker sistem mevcut. Bugün filtresini değiştirdim. Diğeri ömrünü baya bitirmiş. filtre değiştirmenin etkisi elbet oldu ancak şöyle bir durum var:

1) Aracım lpg iken gazı daha geç yiyor ve çok gaza basınca boğulma meydana geliyor ancak bazen öle bir hal alıyor ki performansı mükemmele ulaşıyor. Ben aracımda nadiren gelen mükemmeli arıyorum :) 

 

2) Diğer bir mesele ise uzun yolculuk yaparken örneğin 25-30 km yol gittikten sonra yani araç ve lpg kitleri iyice ısındıktan sonra aracın performansı soğuk olduğu kadar olmuyor bir düşüş meydana geliyor ve ben bunu hissediyorum.

 

Bu bahsettiğim olaylarla ilgili tecrübesi, bilgisi olan varsa başvurmak isterim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan

ben lpg ayarına baktırmanı öneririm genelde ayarını bozuyorlar tamırcıler sagolsun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Savaş Gülgaş

arkadaşlar araç lpg de iken şehir içinde sorun yok ama şehir dışında rampada yada 100 üzerine çıkarsam motor arıza lambası yakıyor Benzinde kullanırken hiçbir probelm yok bir lpg beynine giden hortum çatlamıştı su eksiltiyordu ondan sonra yapmaya başladı onu değiştirdim, makinaya taktılar 1 ve 4 nolu enjektörler arıza verdi  enjektörler değişti gene aynı hatayı veriyor sorun ne olabilir. 

Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan

arkadaşlar araç lpg de iken şehir içinde sorun yok ama şehir dışında rampada yada 100 üzerine çıkarsam motor arıza lambası yakıyor Benzinde kullanırken hiçbir probelm yok bir lpg beynine giden hortum çatlamıştı su eksiltiyordu ondan sonra yapmaya başladı onu değiştirdim, makinaya taktılar 1 ve 4 nolu enjektörler arıza verdi enjektörler değişti gene aynı hatayı veriyor sorun ne olabilir.

Lpg ayari ?
Yorum bağlantısı
Barış Göktürk

Bu seferki 10Bin bakımını Mersin'de yaptırayım diyorum da; Mersin'de önerebileceğiniz ATİKER, AKL yetkili servisi var mı?

Yorum bağlantısı
Sinan Özvarlık
(düzenlendi)

Beyler aracim kontagi cevirdikten 3sn sonra lpg ye gecmeye calisiyor ve dıt sesi calip tekrar benzine geciyor. Araci 2km kullanip tekrar calistirdigimda sorunsuz bir sekilde geciyor. Arac isinmadan hemen lpg ye gecme egiliminde sizce sorun nedir?

 

Lpg ayar istiyor bu onun sesi

 

Herkese selamlar,

Atiker takıldı araca. Gaz lambası ötmeden gaz doldurmak mı lazım? yoksa gaz tamamen bitirmek riskli bir durum mu?

 

Kullanıcıya kalmış bir durum ben her zaman gazı bitirip öyle alıyorum bu zamana kadar da hiç bir risk görmedim.

tarihinde Sinan Özvarlık tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Ali Kabasakal

Forumdaşlar merhaba,

Bir sorunum var aracımla ilgili. Yardımcı olursanız sevinirim.

 

Aracımda Atiker sistem mevcut. Bugün filtresini değiştirdim. Diğeri ömrünü baya bitirmiş. filtre değiştirmenin etkisi elbet oldu ancak şöyle bir durum var:

1) Aracım lpg iken gazı daha geç yiyor ve çok gaza basınca boğulma meydana geliyor ancak bazen öle bir hal alıyor ki performansı mükemmele ulaşıyor. Ben aracımda nadiren gelen mükemmeli arıyorum :)

 

2) Diğer bir mesele ise uzun yolculuk yaparken örneğin 25-30 km yol gittikten sonra yani araç ve lpg kitleri iyice ısındıktan sonra aracın performansı soğuk olduğu kadar olmuyor bir düşüş meydana geliyor ve ben bunu hissediyorum.

 

Bu bahsettiğim olaylarla ilgili tecrübesi, bilgisi olan varsa başvurmak isterim.

Merhaba bu olayı yasamadım ama tek tuk bılgılerımle ıhtımallerı degerlendırmek ısterım

aracınızda gaz kacagı regulatorden cıkıs hortumlarında mevcutsa hanı gaz kacagı varsa kalorıferı acınca buram buram gaz kokusu gelıyorsa anlık olarak bayılma sonra fısek gıbı atıklesme mumkun oluyor o hortumları ıyıce sıkın bı kontrol edın bazen cok az kacalar o sabunlu kopuklu sularla ortaya cıkmıyor..

 dıger sebeplere gelınce aracı cıhaza baglatın kı usta sıze soyler :) 2 adet sensoru var bırı calısmıyor yada arada sıkıntı cıkartıyordur bu etken olabılır ısı sensoru regulator ustunde ve map sensoru bunlardakı arızlar sebepp olabılır ..aracı ayar cıhazına baglayınca ztn hata verıcektır yada ordakı degerlerden ne oldugu ortaya cıkacaktır

3.su ıse kotu kalıbrasyon..aracınız kotu kalıbre olmustur oncelıkle 150-200 km benzınde bınıp kalıbre ettırırsenız daha saglıklı olacaktır onun dısında mapı sıfırlayıp kalıbre yapın fakat regulator ısısı 80  gaz ısısı 55-60 hatta 70 sevıyelerınde olsun..duruma gore regulator gaz basıncı yada enjektor nozzllarını buyuterek uygun kalıbrasyonu yakalamaya calısın..daha da olmaz ıse ıstanbulda bu tarz ıslemler ıcın bılgısıne ve tecrubesıne guvendıgım usta onerısınde bulunabılırım cogu usta sallapatı ıs yapar basıt tadılat ıslemlerınden kacınır markayı kötuler vs bu yuzden gonul rahatlıgı ıle onerıde bulunabılırım baska musterılere nasıl davrandıgını gozumle gordugum ıcın

atiker sıstemde yasadıgım sıkıntılar genelde regulatör enjektor nozzle kucuklugu kötu ayar ve gaz kesıcı ozellıkle konumlandırılması paslanması oldu bunlara yonelık ıncelemelerde bulunursanız cogu ısı basınız agrımadan cözersınız .herhangı bır parca degısımı veyahut ayar yaptırırken regulator  gaz ısısına dıkkat edın ısınmıs olsun ayrıca nozzle olcusune (ımkan yoksa nozzle olcusunu tutturmaya bıraz regulator basıncı artırılabılır basınc artırımından sonra map resetlenmelı) ve ayar cektırmeden önce arac degerlerı yerıne gelmesı ıcın 150-200 km benzınde kullanmaya dıkkat edın sıkıntılar kalmıcaktır cogu forumda ve ısı bılenlerle ettıgım muhabbetlerde edındıgım bılgıler bu yönde kı forumumuzdada bu konularda cıddı bılgılere sahıp kısıler mevcut 

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Tolga Erdogan

Merhaba Arkadaşlar,

 

10 aydır kullanmış olduğum 90000 Focus Titanium HB  aracımda ilk olarak iki hafta önce Lpg 'ye geçişte araç istop edecek gibi oluyor ve dalgalanmalar oluyordu. Pislik var dedim biraz zorladım gaza yüklendim baktım olmuyor tamirciye ya da gaz ayarında bişey var dedim ve gaz ayarı yaptırmaya götürdüm. Gaz ayarı yapan kişi gaz ayarından olmadığı bujilere bakıp değiştirdi olmadı, buji kablolarını değiştirdi olmadı. Baktım olacağı yok arkadaş verdim ve tamirciye götürdüler. Bilgisayara bağladığında 4 gözde ateşleme problem olduğunu görmüşler, kontrol etmişler ve hatayı silmişler. Sonra araç normale döndüğünü söylediler. Akşam aracı teslim almadan önce aynı hataya benzer bir hatanın olduğunu bildirdi. Artık araç gaza geçişte pırpırlamıyordu fakat 3000 deviri geçtiğinde gazı kesiyor araç yığılıyordu ve gitmiyordu. Ertesi gün gaz beyni Wentgaz (Atikerin ihrac ürünü) olduğundan Ankara şaşmazda Wentgaz bayisine gittim. Aracın gaz ayarını yaptı ve deneme yaptım. 1-2 saat denedim. Aracın çekişinde, düşük ya da yüksek devirlerde rolanti ya da gaz kesme durumu olmadı. Düzeldi artık dedim ertesi gün 4000-5000 devirlerde hafif gaz kesme gibi takılmalar olmaya başladı. Sorun tekrar olunca arkadaşın tanıdığı başka bir tamirciye gittim. Ateşleme bobinini kontrol etti. Yenisiyle değiştirdi normal gibi olmaya başladı. Sonra hemen moturun üstünde sağlı sollu olan ufak radyo motoruna benzer eksantirik kumanda valfiydi herhalde soketini çıkarttı denedim tekrar takdi hafif takılmalar filan oldu. En son soketi çıkarttı ve bir hafta gez bir şey olmaz ben çıkmasını bulayım dedi gönderdi. Araçla yolda eve dönerken hiç bir sorun çıkmadı ama aracın çekişinde azalma hissettirdi. Rampalarda araç kesilmeye başladı. Daha sonra arkadaş soketi takıp tekrar deneyelim dedi bu seferde herşey normal gibi gazda hiç bir problem olmadı Çekişte normal gibi oldu. 

Aradan iki gün sonra araç yine ilk gaza geçişte pırpırlar olmaya başladı. Tekrar başka bir Wentgaz bayisine gittim. Gaz ayarı yaptı olmadı tekrar tekrar kontrol etti bujileri, buji kablolarını ve ateşleme bobinini en son enjetörde olabilir diye değiştirdi. Enjetörü değiştirdikten sonra da tüm problemler çözüldü gibiydi. Gazcı sen kelebek boğazı temizlet,hava akış sensörü ve yanlış hatırlamıyorsam subaplar sıkıştırıyor belki kontrol etsinler ve aracın yazılımınıda kontrol ettir dedi. Oto sanayisinde hemen yakınlarda ford servisine gittim. Deneme sürüşünde araç gazda ilk başta yapmış olduğu hatayı pır pır etmeye gaz yememeye başladı. Deneme sürüşünü benzinde yaptık ve aracın kelebek boğazı temizlet,hava akış sensörü temizlendi. Yazılımına baktılar hataları kontrol ettiler ve benzinde artık daha iyi olduğunu anladım. Fakat benim lpg problemim yine devam etti. Tekrar gazcıya gitti ayar yaprılar, başka beyin taktılar yok düzlemedi bir türlü.. En son tekrar ayar yaptılar ve aracın gaz problemi bitti dedim. Ertesi gün hareket ettikten sonra 1000-2000 devirde takılmalar boğulmalar oluyor sonra tekrar düzeliyordu.

Arkadaşlar bu sorun neden olabilir.. Yardımcı olursanız ve fikirlerinizi iletirseniz sevinirim..

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Gencay Bengli
(düzenlendi)

Arkadaşım Merhabalar ,

2009 otomatik fiestamda benzer sorunlar vardı. Gaz ustası olarak aracı gazı taktırdığım yerden başka yere gitmiyordum. En son gittiğimde enjektörleri değiştirdiler. 

Gittim gaz aldım istasyondan çıkarken teklemeler başladı. Gaz yememe durumu ile birlikte stop etti. Benzine aldım hiçbir problem yok kalktım gittim bu sefer başka ustaya. Adam aracı bağladı makineye dediki

- Gaz ayarınız şaşmış. Araç zengin karışımla çalışıyor dedi.( Bu arada arabada motor uyarı lambamda yanıyordu)

 

Cihaz bağladı araç kendi kendine benzine geçti gaza geçit falan filan derken. Adam ayarı tamam dedi bi turla gel dedi.Sonra bişeyler daha yaptı motor ikaz lambasını da söndürdü. O gün bugun yaklaşık 2 ay oldu. Araç bir kere teklemiş değil.Motor ikaz lambam da bir kere bile yanmadı. 

 

Diyeceğim şu ki her gaz ustası usta değildir. Farklı yerleri de denemekte fayda var. En basit olarak gaz ayarını bile zor yapan ustalar var. Yapamazsa eğer başlıyor enjektörden sonra beyne kadar değişmedik yer kalmıyor.

Birde ben her zaman katkısız otogaz kullanıyorum. Aracımı da 10 günde bir en az 5km benzinde kullanıyorum. 

tarihinde gencay bengli tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Selim Kılınç

Hay ben bu ustaların herşeyi tek tek deniyorlarlar değiytiriyorlar en son enjektörlere sıra geliyor müşteri arabam olsunda nolursa olsun diyor hemen enjektörler yüklü miktarlarda değişimini yapıyorlar. Kayserideki lpg cilere gidiyorum çıkma kullanılmayan atiker valtek tipi enjektör ve kütüğü var mı diyorum cevap hazır yok fabrikaya gönderiyoruz yalan dolan be. Geçen tamponcu ali ustaya gittim sondum çıkma 100tl fiyat biçti gülmemek için kendimi zor tutuyırum sıfırı internette 80 120 aralığında be adam.

Kargo margo sıkıntı olmasa atiker valtek tipi enjektörleri bana gönderin bakımlarını yapim ayarlarını ince ayar olarak tamamliyim gönderim diycem millete zor gelecek.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Ali Can YALÇIN

2004 focus'a lpg(atiker) 115binde temmuz ayında takıldı.lpgden sonra ateşleme bobını arızalandı o değişti bujı bujı kablosuda değişti. geçenlerde tıtreme vardı lpg enjektöründen biri tıkalıymıs değişti ancak baya uğraslar sonucu bulundu arıza bu esnada lpg programını kaldırdım dedı yenıden yükledi sorun geçti titreme yok ama şimdide benzinde motor soğukken sanki aracı biri tutuyormus gibi gitmiyor hızlanamıyor bunun nedeni ne olabilir cevaplarsanız sevinirim kafayı yiyecem

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Mahir Günebakan

Arkadaşlar bende yeni araca atiker taktıracağım, şunu merak ediyorum aracı yeni aldım ve  3 ay önce muyaneye girmiş, şimdi muayene yenidenmi yapılacak yoksa ek işlem ile halloluyor mu ?

Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan

Arkadaşlar bende yeni araca atiker taktıracağım, şunu merak ediyorum aracı yeni aldım ve 3 ay önce muyaneye girmiş, şimdi muayene yenidenmi yapılacak yoksa ek işlem ile halloluyor mu ?

Muyaneye yeniden girecek.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yasir Baş

Muayene zamanı gelene kadar kullanmanızda bir problem yok diye biliyorum ancak her hangi bir polis çevirmesinde LPG var mı diye sorarsa yanınızda tesisat ile ilgili proje yada ona benzer bir şey olması gerekiyor diye biliyorum..LPG tattırdığınız yer daha iyi biliyordur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahir Günebakan
(düzenlendi)

Muyaneye yeniden girecek.

Teşekkür ederim Serkan hocam, valla zoruma gidiyor sırf bu yüzden tüp taktırmaktan vaz geçeceğim neredeyse, atikeri ivedikte 1000-1100 arası takıyorlar, muhtemelen 30-35 tl sızdırmazlık + 191 tl de muayene olunca artıp gidiyor :(

Muayene zamanı gelene kadar kullanmanızda bir problem yok diye biliyorum ancak her hangi bir polis çevirmesinde LPG var mı diye sorarsa yanınızda tesisat ile ilgili proje yada ona benzer bir şey olması gerekiyor diye biliyorum..LPG tattırdığınız yer daha iyi biliyordur.

Bunu öğrendiğim iyi oldu üstad, araştırayım hemen. Çok sağolun.

tarihinde Mahir Günebakan tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Kabasakal
(düzenlendi)

2004 focus'a lpg(atiker) 115binde temmuz ayında takıldı.lpgden sonra ateşleme bobını arızalandı o değişti bujı bujı kablosuda değişti. geçenlerde tıtreme vardı lpg enjektöründen biri tıkalıymıs değişti ancak baya uğraslar sonucu bulundu arıza bu esnada lpg programını kaldırdım dedı yenıden yükledi sorun geçti titreme yok ama şimdide benzinde motor soğukken sanki aracı biri tutuyormus gibi gitmiyor hızlanamıyor bunun nedeni ne olabilir cevaplarsanız sevinirim kafayı yiyecem

 

lpg ayarın bozuk alt devırlerde fazla yakıt gönderımı yapıyor lpg( benzın harıtanda buna ıstınaden fazla yakıt gönderıyor) dogal olarak arac boguluyor(bu bogulma esnasında bir sure sonra arac normale dönüyor gibi olur mesela 3-5 saniye sonra) Bu bogulmayı LPG de yasamıyorsunuzdur bu denli.Soguk motorda daha cok hiissettiriyordur eğer böyle ise aşağıdaki yönergeyi takip edin

soldan 2-2.5-3 ms dikey üstten 1-6 bin devir aralıgındakileri komple secip  sırayla düzelene kadar 1 puan düşürün..Soldan 3.5 ms ile 3 ms arasındaki fark 10+ gibi fark olabilir aldırıs etmeyin

tarihinde Ali Kabasakal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Kabasakal

Merhaba Arkadaşlar,

 

10 aydır kullanmış olduğum 90000 Focus Titanium HB  aracımda ilk olarak iki hafta önce Lpg 'ye geçişte araç istop edecek gibi oluyor ve dalgalanmalar oluyordu. Pislik var dedim biraz zorladım gaza yüklendim baktım olmuyor tamirciye ya da gaz ayarında bişey var dedim ve gaz ayarı yaptırmaya götürdüm. Gaz ayarı yapan kişi gaz ayarından olmadığı bujilere bakıp değiştirdi olmadı, buji kablolarını değiştirdi olmadı. Baktım olacağı yok arkadaş verdim ve tamirciye götürdüler. Bilgisayara bağladığında 4 gözde ateşleme problem olduğunu görmüşler, kontrol etmişler ve hatayı silmişler. Sonra araç normale döndüğünü söylediler. Akşam aracı teslim almadan önce aynı hataya benzer bir hatanın olduğunu bildirdi. Artık araç gaza geçişte pırpırlamıyordu fakat 3000 deviri geçtiğinde gazı kesiyor araç yığılıyordu ve gitmiyordu. Ertesi gün gaz beyni Wentgaz (Atikerin ihrac ürünü) olduğundan Ankara şaşmazda Wentgaz bayisine gittim. Aracın gaz ayarını yaptı ve deneme yaptım. 1-2 saat denedim. Aracın çekişinde, düşük ya da yüksek devirlerde rolanti ya da gaz kesme durumu olmadı. Düzeldi artık dedim ertesi gün 4000-5000 devirlerde hafif gaz kesme gibi takılmalar olmaya başladı. Sorun tekrar olunca arkadaşın tanıdığı başka bir tamirciye gittim. Ateşleme bobinini kontrol etti. Yenisiyle değiştirdi normal gibi olmaya başladı. Sonra hemen moturun üstünde sağlı sollu olan ufak radyo motoruna benzer eksantirik kumanda valfiydi herhalde soketini çıkarttı denedim tekrar takdi hafif takılmalar filan oldu. En son soketi çıkarttı ve bir hafta gez bir şey olmaz ben çıkmasını bulayım dedi gönderdi. Araçla yolda eve dönerken hiç bir sorun çıkmadı ama aracın çekişinde azalma hissettirdi. Rampalarda araç kesilmeye başladı. Daha sonra arkadaş soketi takıp tekrar deneyelim dedi bu seferde herşey normal gibi gazda hiç bir problem olmadı Çekişte normal gibi oldu. 

Aradan iki gün sonra araç yine ilk gaza geçişte pırpırlar olmaya başladı. Tekrar başka bir Wentgaz bayisine gittim. Gaz ayarı yaptı olmadı tekrar tekrar kontrol etti bujileri, buji kablolarını ve ateşleme bobinini en son enjetörde olabilir diye değiştirdi. Enjetörü değiştirdikten sonra da tüm problemler çözüldü gibiydi. Gazcı sen kelebek boğazı temizlet,hava akış sensörü ve yanlış hatırlamıyorsam subaplar sıkıştırıyor belki kontrol etsinler ve aracın yazılımınıda kontrol ettir dedi. Oto sanayisinde hemen yakınlarda ford servisine gittim. Deneme sürüşünde araç gazda ilk başta yapmış olduğu hatayı pır pır etmeye gaz yememeye başladı. Deneme sürüşünü benzinde yaptık ve aracın kelebek boğazı temizlet,hava akış sensörü temizlendi. Yazılımına baktılar hataları kontrol ettiler ve benzinde artık daha iyi olduğunu anladım. Fakat benim lpg problemim yine devam etti. Tekrar gazcıya gitti ayar yaprılar, başka beyin taktılar yok düzlemedi bir türlü.. En son tekrar ayar yaptılar ve aracın gaz problemi bitti dedim. Ertesi gün hareket ettikten sonra 1000-2000 devirde takılmalar boğulmalar oluyor sonra tekrar düzeliyordu.

Arkadaşlar bu sorun neden olabilir.. Yardımcı olursanız ve fikirlerinizi iletirseniz sevinirim..

gaz kesıcı valfi kontrol ettirin.Sorun yoksa Regülatöre baktırın yine sorun yoksa aracı bir müddet benzinde kullanın 3-5 gün 100-250 km ( LPG Yİ DEPODAN KAPATIN) Tekrar kalibrasyon yaptırın.Bogaz kelebegi gaz kelebeği aracın kendi kelebegine dokundurtmayın.(Sonrasında kalibre edilemeyip devir dalgalanması yasayabılırsınız). Yeniden harita yüklensin yani düzelicektir...Ustalara sadece dedıgım sekılde sunu kontrol eder misin deyin fazla detaya girmeyin.. 

alt devirlerde soguk motorda gaza gecmeden özellikle tekleme varsa  yememe varsa kalibrasyon sonrası bunu belirtin usta alt devirlerde puan dusumu yapacaktır düzelir

 

Yorum bağlantısı
Ali Kabasakal
(düzenlendi)




 


arkadaşlar araç lpg de iken şehir içinde sorun yok ama şehir dışında rampada yada 100 üzerine çıkarsam motor arıza lambası yakıyor Benzinde kullanırken hiçbir probelm yok bir lpg beynine giden hortum çatlamıştı su eksiltiyordu ondan sonra yapmaya başladı onu değiştirdim, makinaya taktılar 1 ve 4 nolu enjektörler arıza verdi  enjektörler değişti gene aynı hatayı veriyor sorun ne olabilir. 

o hortum hep catlıyor meret :D ısıdan dolayı..arıza kodunuzu ogrenırsenız daha net olur ama tahmınım adi karısım kötu yakıttır...enjektör arızası pek inandırıcı gelmedi eger öyle bir arıza varsa suanda yapmaması lzm suanda yapıyorsa o arıza oldugu esnada aracınız bildiğiniz böğürür enjektör hortumlarını sıkın ne demek istediğimi anlarsınız...

yakıt aldıgınız istasyonu değiştirin ucuz yakıttan kacının Shell tavsiyemdir...aracınıza yeniden kalibrasyon yaptırın üst devirlerde  bogulma mevcut...  

 

tarihinde Ali Kabasakal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Yasir Baş
(düzenlendi)

Bunu öğrendiğim iyi oldu üstad, araştırayım hemen. Çok sağolun.

Rica ederim..Ne demek..

tarihinde Yasir Baş tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Feriz AY
(düzenlendi)

Aynen devir dalgalanması,yakıt sarfiyatı,benzinden lpg ye geçişteki sorunların tek çözümü....regülatör,benzin kesicinin değişimi ve lpg ayarı.ben yaşadım.bu dediklerimden sonra problemler çözüldü.

Yakıtta shellin lpg si...

tarihinde Feriz AY tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mahir Günebakan

Arkadaşlar geçen hafta perşembe günü atiker fast taktırdım, yalnız ilginç bir durum var. Dört gün oldu tüp takalı ve benzin tüketimi hala aynı.yani aracım hala benzin yakıyor. Ustayı arayıp sormadım, bakalım ne diyecek.

Yorum bağlantısı
Uğur Çınar

Arkadaşlar geçen hafta perşembe günü atiker fast taktırdım, yalnız ilginç bir durum var. Dört gün oldu tüp takalı ve benzin tüketimi hala aynı.yani aracım hala benzin yakıyor. Ustayı arayıp sormadım, bakalım ne diyecek.

derece düşürtun sıkıntı kaybolur

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...