İlker Kadılar 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 bakımını yeni yaptırdım ve bakımı yapan usta bu fabrikadan takılan ilk buji dedi ve tekrar yeni orjinal buji taktı.. kople bakımdan geçti yani carbon clean hariç.. carbon temizliğini yakın zamanda yaptıracam durumu değişirmi belli olur.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 bakımını yeni yaptırdım ve bakımı yapan usta bu fabrikadan takılan ilk buji dedi ve tekrar yeni orjinal buji taktı..kople bakımdan geçti yani carbon clean hariç.. carbon temizliğini yakın zamanda yaptıracam durumu değişirmi belli olur.. Kaç binde.. ? Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 Kaç binde.. ? 28000 km,de olması lazım yanlış hatırmamıyorsam ortalama.. motocrafht usa yazılı buji takıldı yerine... ustama geçen gün tel açtım ya baskı balatadan yada motor sağır olmuştur dedi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 Güzel sallamış, en rahat çalışma biçimi bu olmalı. Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 çağlar abi şimdiye kadar şu anki hariç 3 tane aynı motor 1.6 focus kullandım hepsindede çekiş mükemmel tatmin ediciydi..şimdikinde hisedilir şekilde zayıflık var.. sence sorun ne olabilir ilk önce carbon clean yaptırıyım sonramı düzelmiyorsa başka sebeplere bakıyım ne dersiniz yardımcı olursanız iyi olur ne tavsiye edersiniz.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 Yazdıklarınızdan , ilk sahibinin düşük devirlerde kullanmış olduğu anlaşılıyor, kompresypn test verisi destekli CC yaptırın derim, zaten her 20.000-25.000 km de bir yapılmalı. CC aslında bir tamir yöntemi değildir ama yapılma periyodu geçtiği için çekişteki azalma ve sonrasındaki artış algılanabiliyor. Yani eksik bakım işlemi tamamlamak gibi birşey. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 18 Nisan 2009 Paylaş 18 Nisan 2009 E hadi bi karar verelim temizleyelim şu motoru artık. 129bine gelmiş benim araba. Son 30k kmsini düşük devir,yüksek vitesle(%60 oranında en fazla) yaptı. Sağırlaştı sağırlaştı. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Nisan 2009 Paylaş 19 Nisan 2009 Taunuslarda eğer sibob yuvalarına çelik yuva uydurulmaz ise subablar kavrulur ve eğilirler, ohc motorda aynı yani, cc sonrası yorumda yazayım, şirketin toyota hi-lux pikaba 300,000 de uygulama sonucu düzelme var 200km dolsun yine yapıcaz bakalım sonuçlar dahada iyileşecekmi, birde dizel araçta kompresyon testi nasıl olacak, ejektör sökülecekse uzun iş, bunun başka yolu var değilmi, mesela ecu dan veri alınabilir galiba? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Nisan 2009 Paylaş 19 Nisan 2009 Kompresyon mekanik ölçüm sonucu elde edilen bir veridir, yani, herhangi bir elektronik girdisi yoktur, beyin komprsyondan anlamaz, dieselin kompresyonu çok daha yüksek olduğu için ölçüm cihazı farklı ve ölçümü bu kadar rahat ve kısa yollu değildir. Yorum bağlantısı
Alper Aksakal 20 Nisan 2009 Paylaş 20 Nisan 2009 E hadi bi karar verelim temizleyelim şu motoru artık. 129bine gelmiş benim araba. Son 30k kmsini düşük devir,yüksek vitesle(%60 oranında en fazla) yaptı. Sağırlaştı sağırlaştı. ankara ostimde opel servisini tavsiye ederim ben fiestaya yaptırdım iyiki yaptımışım motor yenilendi gibi Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 20 Nisan 2009 Paylaş 20 Nisan 2009 ankara ostimde opel servisini tavsiye ederim ben fiestaya yaptırdım iyiki yaptımışım motor yenilendi gibi ostimde nerde acaba ve kaça yaptırdınız? Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 20 Nisan 2009 Paylaş 20 Nisan 2009 Yarın Tunus caddesinde ki Bosch car service gitmeyi düşünüyorum.Bilgileri burda paylaşırım. Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 çok seviniriz valla... yanlız cc yaptırmadan önce kopresyon testi yaptırın ve cc yapıldıktan sonrada tekrar kopresyon testi yaptırın... ve işlem bittikten sonra ne değişiklikler oluyor paylaşırsanız seviniriz çünkü siz ve gideceğiniz yerim işlemi,ve negibi değişiklikler oluyor olarak öncü olacaksınız....ve toplu indirim isteyin sırada ben ve benim gibi çok iş yaptıracaklar var yeride çok merkezi bir yer zaten çok gelen olacaktır... Yazdıklarınızdan , ilk sahibinin düşük devirlerde kullanmış olduğu anlaşılıyor, kompresypn test verisi destekli CC yaptırın derim, zaten her 20.000-25.000 km de bir yapılmalı. CC aslında bir tamir yöntemi değildir ama yapılma periyodu geçtiği için çekişteki azalma ve sonrasındaki artış algılanabiliyor. Yani eksik bakım işlemi tamamlamak gibi birşey. çağlar abi olmazsa olmazlardan oldu aslında çok çok yakın zamanda kesin yaptıracam cc işini Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 CC den sonramı önce mi yağ değiştiriyorduk ? Benim yağ değişimine daha 4-5 ay var.Ama iyi sonuç alacaksam napayı yağ değişiminide göze alırım.Sanırım birde bujiler değişecek.Başka birşeye gerek varmı?(hava filtresi ve yağ filtresini saymıyorum) Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 (düzenlendi) CC den sonramı önce mi yağ değiştiriyorduk ? Benim yağ değişimine daha 4-5 ay var.Ama iyi sonuç alacaksam napayı yağ değişiminide göze alırım.Sanırım birde bujiler değişecek.Başka birşeye gerek varmı?(hava filtresi ve yağ filtresini saymıyorum) motordan çıkan eski yağı tekrar koydursan olmazmı acaba.... benim önündede yağ değişimi için daha 7000 km var... yani motorun içindeki yağ halen bal gibi sarı.. 21 Nisan 2009 tarihinde ?lker Kad?lar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 Sanırım bal gibi yağ cc den sonra simsiyah oluyor..Benim bildiğim yanlış değilse eğer ccden sonra yağ değimi,buji değişimi,hava ve yağ filtreleri değişiyor.Yanlışım varsa düzeltin. Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 (düzenlendi) Carbon Clean ana merkezden Tunus Caddesi Bosch Servisi tavsiye ettiklerine göre orda yaptırmak daha mantıklı. Ben de gelirim ama EGR ve MAF temizliği de isterim. Bir de periyodik bakım zamanı geldi, CC'den önce yaptırmak daha mı mantıklı? 21 Nisan 2009 tarihinde Bark?n Kayao?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 Sorular birikti.Gerçekten de Egr ve maf CC sırasında temizleniyormu yoksa öncesindemi sonrasında mı temizletmek gerek? Hadi bakalım bilenler yazsın Yorum bağlantısı
Guest Ercan Toprako?lu 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 carbon clean ın katalitik konvertore zarar verdiği, tıkadığı iddia ediliyor. acaba ne derece doğrudur. yada bilinen başka bir yan etkisi varmıdır? Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 ben de 40bin bakımında dobloya yaptırıcam. Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 Bugün tunus caddesinde ki bosch serviste cc yaptırdım.Çok pazarlık etmeme rağmen hiç fiyatı düşürmediler.75 TL ye fiyat verdiler.İşlem yaklaşık 70 dakika sürdü.gaz kelebek boğazının temizliği idi galiba tam hatırlayamadım ismini ; onun için forumda bahsedilen sprey yoktu,söküp temizleriz dedi onada 45 TL alırız dediler İşlem sonunda rolanti devri 750 iken 850 ye çıktı.Motor daha sessiz çalışır oldu. 3. vitesde 3000 devir de bir ivmelenme yaşıyordu başlarda araba sonra kaybolmuştu.Bu ivmelenme yeniden başladı. İlk izlenimlerim bu daha sonra kullandıkça bilgi veririm. Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 Hayırlı olsun Engin Bey. Kelebek temizliği o kadar zor mu ki ? Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 21 Nisan 2009 Paylaş 21 Nisan 2009 Hayırlı olsun Engin Bey. Kelebek temizliği o kadar zor mu ki ? 45 TL? Bana da fazla geldi o yüzden elletmedim.Şimdi bir 50 km daha yaptım arabanın devirlenmesi baya kendine geldi.Rolantide ki sarsıntı ise kayboldu. Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 22 Nisan 2009 Paylaş 22 Nisan 2009 Bana da fazla geldi o yüzden elletmedim.Şimdi bir 50 km daha yaptım arabanın devirlenmesi baya kendine geldi.Rolantide ki sarsıntı ise kayboldu. daha çok bilgi alabilsek iyi olur aslında engin bey... aracınız kaç km de ve cc öncesi ve sonrası kopresyon testi yaptırdınızmı... Yorum bağlantısı
Onur Çiftçi 22 Nisan 2009 Paylaş 22 Nisan 2009 Arkadaşlar bende cc yaptırmayı dusunuyordum aracıma ama sanayideki fordun acl servisinde kesinlikle onermediklerini arabamda yag yakma gibi bir sorunla karşılasacagımı soylediler aracım lpg li ve 65 binde daha sonra bosh servisine gittim lpg kitini orda taktırdıgım için duzenlı bakımını ayarlarını yaptırmak icin gittigimden tanırlar arabamı servisin baş ustası benim aracım için hiç gerek olmadıgını zaten arabanın bakımlarını çok düzenli yaptırdıgımı boşa para vermiş olacagımı söyledi yinede yaptırmak istersen yaparız ama hiç gerek yok boşa para verme deyip fikrimden caydırdı sonuçta adamlar para kazanıcak ama yaptırma önermiyoruz deyince yaptırmadım ama kafamın bir köşesindede kalmadı degil özellikle fazla yağ yaka gibi bir sorunla karşılaşılıyormu ? lpg li araçlarda farkli sorunlara yol açıyormu ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts