İçeriğe Yönlendir

Kaza Haberleri


Furkan Esgin
Çözüme git Misafir tarafından,

Recommended Posts

Mehmet Yeter

Kazalı iki araç birleştirilip kullanılmaya çalışılmış ve sonuç bu olmus olabilir.

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Mehmet Ozyurek

İnstagramda dönüp duran var bir tane benzeri.. 

Çok fena olmuş bu.. Nerede oldu ki. ?

 

Yorum bağlantısı
Murat Gedik
İnstagramda dönüp duran var bir tane benzeri.. 
Çok fena olmuş bu.. Nerede oldu ki. ?
 
Slovakya'da olmuş abi.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 5 hafta sonra...
Murat Gedik

Şoför hayatını kaybetmiş. Allah rahmet eylesin. Allah kimsenin başına vermesin.

7677f082f04ed29c4845b71bd4040d9c.jpgb476c126079a0bfaebfffa312074ce91.jpg7b62147e54c00e6c74faeaa24f15b880.jpg

  • Üzgün 2
Yorum bağlantısı
Coşkun Basan

Allah muhafaza [emoji17] kamyon ve tır dorse lerinin arkasına bariyer şart yoksa bu tarz kazalardan sağ çıkmak çok zor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel

Basit bir demir parçası yüzünden onlarca insan öldü ve ölmeye de devam edecek çok zor değil bunun kontrolü , adım başı çevirme var bir sürü kontrol istasyonu var.Çıkarmayın trafiğe olsun bitsin.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
adım başı çevirme var bir sürü kontrol istasyonu var.Çıkarmayın trafiğe olsun bitsin.


Tampon yüksekliği 30 santim olacak olmayan tüvden geçmeyecek demek çok zor olmasa gerek.

Üreten neden bu şekilde üretmez. Bu da garip. Vardır bi sebebi. Tırcılar mı istemiyor acaba
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
17 dakika önce, Erhan Doruk yazdı:

Arkadan çarpmaya karşı koruma çerçevesine uygulanan yönetmeliği arattım. İlgili trafik kanunu şöyle demiş:

Kamyonet ve kamyon ile bunların römorkları (Ek:RG-09/09/1997-23105) arkadan çarpmaya karşı koruma çerçevesi arka uzunluk ölçüsü 100 cm.’den fazla ve yüksüz durumda iken üst yapı alt kısmı yerden 70 cm.’den yüksek olan motorlu araçlar (Kamyonet ve Kamyon) ile bunların römorkları arkadan çarpmaya karşı bir çerçeve ile donatılmalıdır. Araçların İmal Tadil ve Montajı Hakkındaki Yönetmeliğin 112 nci maddesinde belirtilen bu çerçeve, arkadan çarpan aracın, öndeki araç altına girmesini önlemelidir.

 

Sonra kanunda bahsedilen yönetmeliğe baktım:

 

http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2016/10/20161026-3.htm

 

Ancak burada 112. madde yok?

 

 

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
On 22.01.2019 at 22:52, Mehmet Ozyurek yazdı:

 


Tampon yüksekliği 30 santim olacak olmayan tüvden geçmeyecek demek çok zor olmasa gerek.

Üreten neden bu şekilde üretmez. Bu da garip. Vardır bi sebebi. Tırcılar mı istemiyor acaba

 

Mehmet abi tampon ve basit bir demir buna çözüm değil. Onlar düşük hızlarda bile çok bir koruma sağlamıyor.
Bildiğim kadarıyla olması gerekiyor ama gerekli sağlamlığı kontrol edilmiyor.

Bunlar ağır kusurlar
7.4.16 Arkadan çarpmaya karşı koruma çerçevesi:Yok 
7.4.17 Arkadan çarpmaya karşı koruma çerçevesi:Hasarlı 

7.4.18 Arkadan çarpmaya karşı koruma çerçevesi: Montajı uygun değil 
7.4.19 Arkadan çarpmaya karşı koruma çerçevesi:Yönetmeliğe uygun deği


Araçların saşesi gibi sağlam bir parça yapılması lazım.

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı:

Arkadan çarpmaya karşı koruma çerçevesine uygulanan yönetmeliği arattım. İlgili trafik kanunu şöyle demiş:

Kamyonet ve kamyon ile bunların römorkları (Ek:RG-09/09/1997-23105) arkadan çarpmaya karşı koruma çerçevesi arka uzunluk ölçüsü 100 cm.’den fazla ve yüksüz durumda iken üst yapı alt kısmı yerden 70 cm.’den yüksek olan motorlu araçlar (Kamyonet ve Kamyon) ile bunların römorkları arkadan çarpmaya karşı bir çerçeve ile donatılmalıdır. Araçların İmal Tadil ve Montajı Hakkındaki Yönetmeliğin 112 nci maddesinde belirtilen bu çerçeve, arkadan çarpan aracın, öndeki araç altına girmesini önlemelidir.

 

Sonra kanunda bahsedilen yönetmeliğe baktım:

 

http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2016/10/20161026-3.htm

 

Ancak burada 112. madde yok?

 

 

Sorun şu ki çerçeve olsun demiş ama herhangi bir standarttan bahsetmemiş. Güzide devlet adamlarımız cam filmine sertifika isterken sanırım gereksiz gördükleri bu arka beriyere istememişler. 10 luk kutu profilden yapılan çerçeve de bir nevi bariyer işte. Bu bariyerden başka römorkların ortasından çarpan araçların altına girmemesi için de bariyer şart. 

 

Bu kazada 5 kişi ölmüş.

 

resized_0732c-cd7f68e5kadran.jpg

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

İzmir torbalıda kaza, minibüs sürücüsü önüne çıkan köpekten kaçmak için manevra yapıyor ve karşı şeride geçip karşıdan gelen fiesta ile kafa kafaya giriyor, minibüs sanırım vw, sürücü araçta sıkışıp rahmetli olmuş, diğer araçtaki 28 yaşındaki bayanda hasar yok, hale bak, köpekten kaçmak için sert manevralardan kaçının, baktınız kaçış yok vurun yapacak başka şeyiniz yok ne yazıkki...  

 

sanırım minibüsün karşıya banketten atlayıp yere konduğunda kafası yere basmış, o anda araba çarpınca yüksekte kaldığından şase yerine motora girmiş gibi geldi...

kopek-1.jpg

kopek-2.jpg

kopek-3.jpg

kopek-4.jpg

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Şaşkın 1
  • Üzgün 3
Yorum bağlantısı
Murat Gedik

2018 yılı trafik kazası istatistikleri. Üzülerek paylaşıyorum. Neler kaybettiğimizi görünce daha çok üzülüyorum. 

 

52561435_328450374471028_658246107964375

En çok da dikkatimi çeken en çok kazanın olduğu iki şehrin Ankara ve İzmir olması. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 9 ay sonra...
Koray Demir

Bu nasıl bir kaza araç ikiye bölünmüş sanırım aracı düzgün toplayamamışlar ama şans eseri şoförün durumu iyi kalkıp yürüyor.

 

 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Sert darbe yorgun çelik 

Olağan durum. Sürücü araçtan indi ancak iç organlar ne oldu kim bilir 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Servet Aydın yazdı:

Sert darbe yorgun çelik 

Olağan durum. Sürücü araçtan indi ancak iç organlar ne oldu kim bilir 

 

Çarpan araba Hyundai Getz değilmi. 

Yorum bağlantısı
Serkan Maden
Servet Aydın yazdı:

Sürücü araçtan indi ancak iç organlar ne oldu kim bilir 

Haberlere çıktı birkaç sıyırıkla kurtulmuş.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...