İçeriğe Yönlendir

Kaza Haberleri


Furkan Esgin
Çözüme git Misafir tarafından,

Recommended Posts

Fatih Evcin

Çok geçmiş olsun kardeşim.

Emniyet kemeri takılıydı anladığım kadarıyla.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Sani Gerşon yazdı:

Kaçla vurmuş, nasıl böyle şehir içinde hız yapmış...

Hiç bilgim yok abi detayları ziyaretlerine gittiğimde edineceğim.

 

Fatih Evcin yazdı:

Emniyet kemeri takılıydı anladığım kadarıyla.

Takılıymış abi

 

İyi dileklerini esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum 🙏🏻

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Çağrı Alaf yazdı:

Hiç bilgim yok abi detayları ziyaretlerine gittiğimde edineceğim.

 

Takılıymış abi

 

İyi dileklerini esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum 🙏🏻

Tahmin ettiğim gibi. Kemer olmasa sonuç çok üzücü olurdu. Allah korumuş.

Yorum bağlantısı
Kürşat Gönüllü

Ucuz atlatılmışgerçekten. Çok geçmiş olsun. :(

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Çağrı Alaf yazdı:

e7zlro0.jpg

 

Büyükbabamın yaşadığı kaza. Anneannem ile beraber seyehat ederken arkadan kamyon vuruyor. Şükür ki anneannem arka değil ön koltukta oturuyordu büyükbabam ise yol sormak için araçtan inmişti.

 

Geçmiş olsun :(

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Coşkun Basan

Geçmiş olsun Allah c.c. cümlemizi muhafaza eylesin inşallah

Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz

Eski arabalarla yapılan kazalarda maalesef ölüm riski çok daha fazla oluyor.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Geçtiğimiz günlerde Sivas'ta olan bir kaza, maalesef 1 vefat var. Sürekli kullandığım bir yol.
 
13833170-728xauto.jpg
 
640xauto.jpg
 
640xauto.jpg
 
Kaynak: https://www.mynet.com/son-dakika-sivas-ta-feci-kaza-cok-sayida-yarali-var-110106917923
O alt geçit tamamen mühendislik hatası , üstü de berbat , altı da berbat . Bir anda dönüyor ışıklandırma yetersiz , geçide girince geçici bir körlük oluyor gözler alışmadan direk viraj var yolu ezbere bilmeyen biri girince sonuç bu.Bir diğer husus bu kazada araba çok çürük ve çok eski diğer araca karşı hiçbir şansı yok.
Bu tarz kazalarda eski araçların hemen hemen hepsi bu hâle gelir mecbur bırakanlar utansın diyeceğim ama nerede ...
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Furkan Bakırel yazdı:

O alt geçit tamamen mühendislik hatası , üstü de berbat , altı da berbat . Bir anda dönüyor ışıklandırma yetersiz , geçide girince geçici bir körlük oluyor gözler alışmadan direk viraj var yolu ezbere bilmeyen biri girince sonuç bu.Bir diğer husus bu kazada araba çok çürük ve çok eski diğer araca karşı hiçbir şansı yok.
Bu tarz kazalarda eski araçların hemen hemen hepsi bu hâle gelir mecbur bırakanlar utansın diyeceğim ama nerede ...

Doğru olan bir yeri yok ki o yolun, bir kere şu orta refüjleri tekrar koymaları lazım. Asfaltları vs saymıyorum

Yorum bağlantısı
Barış AÇIL

Ben o tünelin yan bağlantı yolundan tünel çıkışında, tüneli enlemesine geçip diğer dönüş yan yola geçeni gördüm hemde bir kaç kere... Benzinlikten çıkıp çarşı istikametine doğru.
Halbuki 200 m ötede döner kavsak var...

Böyle sürücülere tünel ne yapsın.( yukarıdaki kazadan bağımsız bu yorumum)


Allah rahmet eylesin vefat eden kişiye...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş
Geçtiğimiz günlerde Sivas'ta olan bir kaza, maalesef 1 vefat var. Sürekli kullandığım bir yol.
 
13833170-728xauto.jpg
 
640xauto.jpg
 
640xauto.jpg
 
Kaynak: https://www.mynet.com/son-dakika-sivas-ta-feci-kaza-cok-sayida-yarali-var-110106917923

Benim anladığım, doğan alt geçidin içinden geliyormuş. O alt geçidin içindeki viraj baya sert. Hızlı girmiş, virajı alamamış, karşıdan gelen minibüse vurmuş. Allah korusun bize de denk gelebilirdi. Hep kullandığım yol. Bu kuş serisi özellikle çok tehlikeli.
Ayrıca, o viraja o kadar hızlı giren adama ben kaza yapmış da demem. Valla cana kasıt bu bence, ki sanırım kendisi vefat etmiş anladığım.
O alt geçit tamamen mühendislik hatası , üstü de berbat , altı da berbat . Bir anda dönüyor ışıklandırma yetersiz , geçide girince geçici bir körlük oluyor gözler alışmadan direk viraj var yolu ezbere bilmeyen biri girince sonuç bu.Bir diğer husus bu kazada araba çok çürük ve çok eski diğer araca karşı hiçbir şansı yok.
Bu tarz kazalarda eski araçların hemen hemen hepsi bu hâle gelir mecbur bırakanlar utansın diyeceğim ama nerede ...

Dediklerinin bir kısmına katılmakla beraber, şunu da ifade etmek isterim: bak tünelin girişinde tabelalar var. Keskin viraj olduğunu, yavaş ve maksimum 50 km hızla girilmesi gerektiğini gösteriyor. Yolları ezberlemeye, ezbere bilmeye gerek yok. Trafik işaret ve işaretçilerini okumak kafi.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Oktay Göktaş yazdı:


Benim anladığım, doğan alt geçidin içinden geliyormuş. O alt geçidin içindeki viraj baya sert. Hızlı girmiş, virajı alamamış, karşıdan gelen minibüse vurmuş. Allah korusun bize de denk gelebilirdi. Hep kullandığım yol. Bu kuş serisi özellikle çok tehlikeli.
Ayrıca, o viraja o kadar hızlı giren adama ben kaza yapmış da demem. Valla cana kasıt bu bence, ki sanırım kendisi vefat etmiş anladığım.

Aynen 131 şoförü vefat etmiş, çarpma noktası virajı alamadığını gösteriyor. Muhtemelen sağında araç vardı, hızda olunca hakimiyeti kaybetti rahmetli.

Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş
Ben o tünelin yan bağlantı yolundan tünel çıkışında, tüneli enlemesine geçip diğer dönüş yan yola geçeni gördüm hemde bir kaç kere... Benzinlikten çıkıp çarşı istikametine doğru.
Halbuki 200 m ötede döner kavsak var...

Böyle sürücülere tünel ne yapsın.( yukarıdaki kazadan bağımsız bu yorumum)


Allah rahmet eylesin vefat eden kişiye...

Ülkedeki bütün ehliyetlerin iptal edilip, HAKKANİYETLİ VE AYRIM YAPILMAKSIZIN, yeniden sınav yapılması gerekli bence. Sadece tabelalarla ilgili sınav yapılsa çok az kişi geçer.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Barış AÇIL yazdı:

enlemesine

Sonraki alt geçitte aynısı başıma gelmişti 500 ile. Orta refüjleri kapatmak lazım.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Aracın çürüklüğünden ziyade bu araç bayiden alındığı gün de kaza yapsa bu hale gelirdi. 

Güncel sistemle herkes tekrar ehliyet sınavına girse memleketin yarısı kalır bence sınavda 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Doğru olan bir yeri yok ki o yolun, bir kere şu orta refüjleri tekrar koymaları lazım. Asfaltları vs saymıyorum
Orta refüjleri ambulans, itfaiye gibi araçlar için kaldırdılar lakin bizim insanımız potansiyel trafik canavarı olduğu için yolun ortasında u çekip dönüyor soldan sağa giriyor aniden . Fikir güzeldi ama işlevsel olmadı refüjler tekrar gelmeli , asfaltlar düzeltilmeli bir de adım başı kasis var sanki yollar çok düzgün gibi . Bu arada bayağı Sivaslı varmış forumda
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Tansu Kalafatoğlu

Az önce bolu tüneli’nde zincirleme kaza olmuş. Ölü var mı bilmiyorum ama ağır yararılar varmış. 18 araç zincirleme 

 

ilk kaza anı. Bariyere vuran araba neden vurdu? Madem vurdu, şöförü neden durmayıp geri geri gelmesine müsade etti? 
 

 

bolu-dagi-tuneli-kazasinda-17-yarali-uk1

 

 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Şoförün vurduktan sonra geri giden aracı durduramaması bence şok durumundan.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Şoförün vurduktan sonra geri giden aracı durduramaması bence şok durumundan.

Araç döndükten sonra da frene hiç basmıyor. Kriz falan mı geçirmiş acaba

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Tünel hız sınırı 70 km. Orada o kadar araba nasıl duramaz benim aklım onu almıyor. Tamam tünel virajlı ama 70 km (tabi 70 le gidene) durulmayacak bir hız değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Araç döndükten sonra da frene hiç basmıyor. Kriz falan mı geçirmiş acaba

O da olabilir. Benzer bir kaza yaşadım. Sağ koltuktayım. 20 saniye resetlendi direksiyondaki. Tepki vb 0

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...