Ayhan Onaran 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Ben hiç kapatmıyorum. Anahtar Ön cam+ayakta. Derece 23. Konum Auto. Dış silkülasyon. Aracı çalıştırdığımda zaten hemen üflemiyor. Motor biraz ısınınca,(1dakika gibi)hafif olarak üflemeye başlıyor, Biraz daha ilerleyince,Zaten üfleme şiddeti artıyor... Isınıncada şiddeti azaltıyor. Şİmdiye kadar buğu sorunum olmadı hiç. Arada bi iç silkilasyonuda kullanmaklazım,polen ömrü içinde Benim taktik de böyle işte..23.5 derecede bende LPg sonrası açıyorum zaten yaklaşık dediğin gibi 1-2 dakika geçmiş oluyor yavaş yavaş üflemeye başlamış oluyor.İç sirkülasyona bazen trafikte sıkışınca basıyorum.. Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Arabaya tatlı yedikten sonra mı biniyorsunuz? Ben daha hiç buğu sorunu yaşamadım Yorum bağlantısı
Sedat Can 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Klima ayda en az 10-15 dk. çalışması gerek diye öğrendik, bu soğuklarda bunu nasıl uygulayacağız, 4-5 ay Erzurum gibi bir yerde +4 derece biraz zor görülür. Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor 22 Aralık 2012 Paylaş 22 Aralık 2012 Klima ayda en az 10-15 dk. çalışması gerek diye öğrendik, bu soğuklarda bunu nasıl uygulayacağız, 4-5 ay Erzurum gibi bir yerde +4 derece biraz zor görülür. Buna şöyle bir cevap gelmişti belki sizinde işinizi görür; Avm otoparkı vs iş görür bu durumlarda Yorum bağlantısı
ömer arslann 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 Merhaba daha önce aşına gelen var mı bilemiyorum bu aralar malum yaz geldi Mersin'e fanı açınca klima düğmesinde ışık yanmasa da klima devreye giriyor düğmeye basıp çekince jkapanıyor klima ve fan çalışıyor bilgisi olan var mı? merhaba arkadaşım klima camlara üfleme camlara verince klima ışığı yanmaz ama devreye girer umarım yardımcı olur. Yorum bağlantısı
Ahmet Yıldıran-2 6 Ocak 2013 Paylaş 6 Ocak 2013 öncelikle herkese selamlar arkadaşlar ustalar. forumun bi çok yerini araştırdım ama sorunuma bi cevap bulamadım. elinize düştüm agalar. 2010 focus aldım daha yeni. dolayısıyla dijital klima ile de yeni tanışmış oldum. daha önce de 2007 fiestam vardı. sorunum şu ki; malum kış ayları soğuk bi taraftan başladı. klima kapalıyken normal kalorifer kullanıma iken yani havalandıra kanallarından hava az üflüyor. özellikle de hem ayak hem de yüze ısı veren kısmı açınca içeriye gelen hava baya bi azalıyor. son ayarda iken bile öyle güçlü bir üfleme olnuyor. fieste da bile 4. ayarda gayet yeterli üfleme olurdu.. sizce sorun nedir ya da ne yapmam gerekir. şimdiden cevaplarınız için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 10 Ocak 2013 Paylaş 10 Ocak 2013 Akşam elektrikcime gittim.Motor hava üflediği için, motor sağlam dedik.Yine de kontrol ettik.Sorun yok.Beraber kalorifer rezistanını söktük.Cihazla ölçtük.Sağlam göründü.Emin olmak için, yandaki parçacıdan yeni bir rezistans alıp, soketine taktım.Durum yine aynı.1 ve 2 de çalışmıyor.Geriye kalorifer anahtarı kalıyor dedik.Bir tane anahtar aldım.15Tl.Elektrikcime taktırmayı düşününce, 30-40 lira ister dedim.Şöyle düşününce içimden, teyp çıkacak, panel çıkacak.Arkasındaki anahtarı çıkarıp değiştircen dedim.Elimden iş geldiği için, şu küçüçük parçaya kendinden 2 kat işçilik parası vermeyi içim hiç el vermedi.Kendim kapının önünde söktüm taktım.Sorunum çözüldü. Geçmiş olsun.Peki anahtarda ne gibi bir sorun olmuş..Çatlama yada kırılma gibi bir durum mu vardı ? Yorum bağlantısı
Mürsel Çoban 25 Ocak 2013 Paylaş 25 Ocak 2013 Merhabalar. Bende 2000 model focus ghia sahibiyim. Benim aracında klima düğmesine bastığımda ve kademe düğmesi 1 de iken klima ışığı yanıyor ama soğuk hava gelmiyor. Kademeyi 2 -3 ve 4 aldığımda klima ışığı sönüyor ve hafif bir soğukluk geliyor. Bu neden kaynaklı olabilir ? fikri olan arkadaşlar yardımcı olurmu? Yorum bağlantısı
Şaban Demirel 15 Şubat 2013 Paylaş 15 Şubat 2013 arkadaşlar .konu başlığı olduğu için sorunumu buraya yazmak istiyorum. benım 99 model stw focus aracım var ve iç dış sirkülasyon motoru arızalı yanı kumanda etmiyor. arızayı buldum bulmasına ama sanırım klima motoru sökülmeden o parça çıkmıyor( klima motorunun yanındaki dikey duran motorun üstündeki kapağı kumanda eden küçük motor) ama motoru nasıl sökeceğimi bir türlü kestiremedim bulamadım. bu motoru sökmek için komple torpidonun inmesimi gerekiyor acaba? Yorum bağlantısı
Özcan Keskin 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Dün aracımın ön camı buğu yapmıştı kalöriferi açıp ön cam konumuna getirdim ancak 1-2-3 bu konumlarında çalışmıyor ancak 4 de çalışıyor aynı olay klima içinde geçerli sizce sorun nerede?,nasıl yapılır?,kimler yapar? bozulan parça nerededir?ne kadar tutar? benimkide 1 - 2 - 3 de çalışıyor 4de çalışmıyor az önce elektrikçime uğradım düğme dedi şua eve geldim düğmeyi dağıttım bi problem göremedim Yorum bağlantısı
Özcan Keskin 2 Mart 2013 Paylaş 2 Mart 2013 evet sorun düğmedeymiş temizleyip yerine takınca çalıştı Yorum bağlantısı
Özcan Keskin 3 Mart 2013 Paylaş 3 Mart 2013 evet sorun düğmedeymiş temizleyip yerine takınca çalıştı Sizin kalorifer rezistansınız arızalı. mesajımı görmediniz sanırım düğmeyi temizleyince düzeldi Yorum bağlantısı
Halim Keskin 17 Mart 2013 Paylaş 17 Mart 2013 Arkadaşlar arabayı alalı üç ay oldu aracın kaloriferi sıcak ayarında iken fan düğmesini açınca klima devreye giriyor yeni fark ettim tabi ki böyle olunca ısıtma tam olmuyor olayı başka yaşayan var mı ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ayan 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 arkadaşlar benimde 2000 model ghia var.haralet ortada olmasına rağmen ılık üflüyo.ustalar göüslük sökülmesi lazım diyolar fakat hiç içime sinmiyo söktürmek.başka çaresi yokmu acaba Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 arkadaşlar benimde 2000 model ghia var.haralet ortada olmasına rağmen ılık üflüyo.ustalar göüslük sökülmesi lazım diyolar fakat hiç içime sinmiyo söktürmek.başka çaresi yokmu acaba rezistans arızalı olmasın.göğüslüğü sökünce ne yapacakmış? Yorum bağlantısı
Mehmet Ayan 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 kalorifer petegi tıkanmıştır dediler.onada ulaşmak için şartmış göüslügün sökülmesi Yorum bağlantısı
Abdurrahman Cam 15 Nisan 2013 Paylaş 15 Nisan 2013 arkadaşlar başka bir konuya yazan abiler vardı. aslında onlardan alıntı yapıyorum: f1 lerde kronik sorun olarak var bu fan düğmesinin 1-2-3 konumunda düzensiz çalışması nedeni de şu imiş 1-2-3 nolu fan ayarı lektriği başka yerden alırken 4 nolu fan ayarı direk aküden alıyor, bazen 4 ün çalışmaması bu direk akü bağlantısının kontrolünü gerektiriyor. 1-2-3 ün düzensizliği genel olarak düğme arızasından kaynaklanıyor. (benim aracımda da oldu) bu alıntıyı yaptığım konuyu bulursam o abilerin yazısı daha açıklayıcı idi sanırım. ordan direk alıntı yapar yazarım. Yorum bağlantısı
Aydın Perçem 17 Nisan 2013 Paylaş 17 Nisan 2013 Merhaba, bu gün ayak tarafında hava yönlendiren kalorifer hava yönlendirme düğmesine bastığımda ayağımın ısınmadıını farkettim. elimle kontrol ettiğimde çok az bir sıcaklık (üfleme) geldiğini gördüm. bu arada göbek tarafındaki üflemenin de (düğmesi basılı olmadığı halde) devam ettiğini gördüm. normal midir. ayak tarafı göbektekine göre daha mı az üflüyor? teşekkürler.. Yorum bağlantısı
Aydın Perçem 22 Nisan 2013 Paylaş 22 Nisan 2013 Merhaba, bu gün ayak tarafında hava yönlendiren kalorifer hava yönlendirme düğmesine bastığımda ayağımın ısınmadıını farkettim. elimle kontrol ettiğimde çok az bir sıcaklık (üfleme) geldiğini gördüm. bu arada göbek tarafındaki üflemenin de (düğmesi basılı olmadığı halde) devam ettiğini gördüm. normal midir. ayak tarafı göbektekine göre daha mı az üflüyor? teşekkürler.. polen filtresi... Yorum bağlantısı
Tarık Şimşek 13 Mayıs 2013 Paylaş 13 Mayıs 2013 merhabalar. benim ford focus ambiante aracımın arka kaloriferleri çalışmıyor. nedenini bilen varmı.. Yorum bağlantısı
Recep Ali Bedek 17 Mayıs 2013 Paylaş 17 Mayıs 2013 Klima düğmesi kapalı olmasına rağmen kalörifer sıcakta çalıştırdığımda 1-2 -3 -4 fark etmiyor klima devreye girip çıkıyor devreye girdiğinde cing cing ses geliyor. Bir kaç usta gaz eksilince yapar falan dediler. Önümüz kış olduğu için kompresör fişini çektirdim. şimdilik devreye giremiyor bu konuda çözüm bulan olurda paylaşırsa sevinirim. benim yöntemi dene istersen recep kardeş önümüz kış olduğu için kompresör fişini çektirdim. Kesin çözüm değil ama şimdilik öteledim. sende dene istersen. çektim zaten öle yapıyorum ama bu sefer de fan devreye girmiyor hararet yükseliyo Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 merhabalar. benim ford focus ambiante aracımın arka kaloriferleri çalışmıyor. nedenini bilen varmı.. Arka kalorifer neresi.. ? Yorum bağlantısı
Recep Ali Bedek 1 Haziran 2013 Paylaş 1 Haziran 2013 çektim zaten öle yapıyorum ama bu sefer de fan devreye girmiyor hararet yükseliyo bu gün servise gittim arzayı bulamadılar bana tamponu söklemeleri gerektiğini tüm tesisatı kontrol etmeleri gerektiğini söylediler ve arıza tespiti için 250 tl para istediler bende yaptırmadım elektrikçiye 250 tl ye tüm tesisatı değiştirtirim dedim. bana amasya samsun çorum civarnda klima işinden anlayan işinin ehli bir elektrikçi ustası lazım arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 16 Temmuz 2013 Paylaş 16 Temmuz 2013 2001 focusumla seyir halindeyken ön göğüsten klima gözlerinden klimayı kapatınca beyaz bir duman çıktı. klimacı klima kapatıldığında buz tutan peteklerdeki buzun çözülmesiyle buhar çıkmış dedi . şimdi bu durum normal mi daha sonra klima soğutmamaya başladı klima gazına baktırdım tam dedi usta böyle bir sorunla karşılaşanınız var mı ? bütün acayip işler benim başıma mı geliyor anlamadım gitti Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 18 Temmuz 2013 Paylaş 18 Temmuz 2013 (düzenlendi) İyi akşamlar. Daha önce yaz girmeden bastırmış olduğum klima gazı 3-4 aylık süreçte sitemden kaçak ile boşalmış durumda. Kayseri' de birkaç yere gösterdim ,klasik sisteme hava verilip köpük ile kontrol edlildi ve bir kaçak gözlemlenemedi. Ancak gittiğim yerdeki ustalar %90 kompresör keçelerinden kaçırıyor olabileceğin söylediler.(Daha önce Yaşar Ustayla kompresörden yağ kaçırıyor demişti ve şuanda kompresörde; ustalar burdan yağ kaçırmış yağla birlkte gaz kaçağı olması yüksek ihtimal diyorlar.)Sizin tavsiyeleriniz ne yönde olur. keçe değişmek randımanlı olur mu? Kayseri'de bu işi ehliyle yapan tanıdık usta varsa paylaşırsanız memnun olurum... 18 Temmuz 2013 tarihinde Serdar Akgül tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts