Ercan Çakır 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 hahahahhhhh , birde meraklı halkız vesselam , orasını burasını kurcalamadan edemeyiz , ee tabi çarpılmaktanda artık haberlerde bolca duyarız (hakikaten bu araçları hareket ettiren elektrik enerjisi aksi bir durumda insana zarar verirmi acaba?) Yorum bağlantısı
Misafir 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Bu arabaların sessizliği umarım yayalar için kötü olmaz. Mesela bunun önünde giden bi Skoda Favorit'in egzantrik zinciri sesinden bu araç hiç farkedilmez ve ezilinebilir Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Yollarda ki elektrik hatlarının kablolarına kanca atıp şarj edebilir miyiz acaba bunu :fiuw: Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Mesela teslaya istediğin arabanın ses efekti takılıyor, istre ferro olsun ister lamborghini, farketmiyor, ses aynı, egzost bile uyduruyorlar, zaten teslada boş değil 0-100 4.5 sn. falan, 0-100 ferro bile zorlanıyor hatta her modeli geçemiyor, elektrikli yapacaksan araba budur, renoğğ falan hikaye, yerim bunların yapacağı arabayı ben Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Aylık 200 tl akü alatrik parası verecem 10 tl de kesme bağlama ve kullanma (kayıp kaçak dahil ) 210, e o kadar zahmete ne hacet 210 tl ile benim kocaoğlan istediğim şartlarda taşıyor. Bir de işin ucunda servet gibi alatrikçilere mahküm olmak var. ı ıh kalsın Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Sabah akşam ş.içi 10-15 km kullanan o kadar insan varki hemde dizel oluyor çoğu ne hikmetse. Bu gibi kullanıcılar için bence çok uygun bir araç olmuş. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Hakikaten bu araçları hareket ettiren elektrik enerjisi aksi bir durumda insana zarar verirmi acaba?) Tahminim 400-500 Volt dc gerilimle yürüyordur. Tüm güvenlik bariyerlerini aşıp temas halinde ölüm kaçınılmaz olacaktır. Bir de işin ucunda servet gibi alatrikçilere mahküm olmak var. ı ıh kalsın Allah büyük, elime geçersin bir sebepten.. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Umarım bataryalar bu değerleri sürekli olmasada uzun süre verebilirler. Mesela laptop pilleri ilk zamanlar 3 saat 1 ay sonra 2.5 saat vs sürekli inişteler. Yorum bağlantısı
Ali Eren 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Ankara-İstanbul arası 10 tl çok ilgi çekici görünüyor ama menzil,hız,pil ücreti vs. madalyonun öbür yüzü. Bi de Fransız zaten. Aman aman uzak dursun. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Herşeye tamamda çok mu zormuş sabit bir batarya koymak.(kiralama değilde aracın demirbaşı olacak) Arabanın parasına yakın aküler tutuyor malesef.. O yüzden kiralama seçiliyor.. Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 (düzenlendi) Forumda kim var acaba aracını sırf şehir içinde kullanmak için alan.Ben günlük 15 - 20 km kullanıyorum.Ama tatılde bir çıkıyoruz 650 km.Ne olacak şimdi? Normal şarjda 6 saat hızlı şarjda 30 dakika.Yani yaklaşık 4 tane 30 dakikalık mola vermek lazım yol boyunca. Ankarada bir balığa gidiyoruz 110 km.Tam bitmeden doldurunca da pilin ömrü çabuk biter 26 Aralık 2011 tarihinde Engin Karadayan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 İstanbul-Ankara 10 TL ye anca 3 günde gider herhalde, 150 km de biten pilleri 8er saatten şarj ederek.... Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Gece nolcak çok merak ediyorum. Farlar-stoplar-sinyaller tamamen halojen gördüğüm kadarıyla. Cayır cayır elektrik yakar. Umarım ilk revizyonda ledli gündüz farları + ledli stoplar + 25W xenona geçirmeyi düşünmüşlerdir. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Tahminim 400-500 Volt dc gerilimle yürüyordur. Tüm güvenlik bariyerlerini aşıp temas halinde ölüm kaçınılmaz olacaktır. Allah büyük, elime geçersin bir sebepten.. Takdir-i Ilahi der cekeriz sineye. Hepimiz kardesiz neden bu ofke Benim yolum zor duser istanbula da sen ne zaman gelecen bu taraflara bi aci kahvemizi icirirdik. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Benim yolum zor duser istanbula da sen ne zaman gelecen bu taraflara bi aci kahvemizi icirirdik. Bir sabah ansızın gelebilirm.. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Gece nolcak çok merak ediyorum. Farlar-stoplar-sinyaller tamamen halojen gördüğüm kadarıyla. Cayır cayır elektrik yakar. Umarım ilk revizyonda ledli gündüz farları + ledli stoplar + 25W xenona geçirmeyi düşünmüşlerdir. Ben gerçeğinin fotoğraflarını gördüm hepsi ledliydi.. Sadece farları hatırlayamadım . Fotoğrafları bulamadım bulursam eklerim.. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Bir sabah ansızın gelebilirm.. :flowers: :flowers: Yorum bağlantısı
Ercan Çakır 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Tahminim 400-500 Volt dc gerilimle yürüyordur. Tüm güvenlik bariyerlerini aşıp temas halinde ölüm kaçınılmaz olacaktır. ooo dalga geçilecek bir değer değilmiş. gerçekten dikkatli olmak gerek Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Tahminim 400-500 Volt dc gerilimle yürüyordur. Tüm güvenlik bariyerlerini aşıp temas halinde ölüm kaçınılmaz olacaktır. Allah büyük, elime geçersin bir sebepten.. Amerika damı elektrik çarpsın istersin Avrupa damı? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Elektrik dersimizin kazık sorularındandır kendisi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 1000 kg lık clio varken 1500kg lik bir aracı kullanak saçma olmuş bence. Piller clio a sığmasa bile sembole sığardı sanırım. Fiyat 40-50 bin civarında olsa, menzil biraz daha uzun olsa, pil kirası da makul fiyata gelirse mantıklı olur bence. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Tek mantık olmalı. Hafif araç, küçük motor. Elektrik boş bir macera. 1 Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Sonuç itibarı ile gelişmeye açık bir teknoloji , ilerleyen senelerde belkide çoğumuz kullanacağız. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Sonuç itibarı ile gelişmeye açık bir teknoloji , ilerleyen senelerde belkide çoğumuz kullanacağız. Nezaman ultrahafif bataryalar günyüzüne çıkar ; ozaman mantıklı hale gelirler.. Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 Forumda bir anket yapsak , sanırım %60-70 lik bir kısım günlük 150 km. nin altında mesafelerde araç kullanıyordur. Şimdi bu kısım için bu vb. bir araç neden mantıklı olmasın ? Zamanla şartlar iyileştikçe , pekala kullanılabilir bir teknoloji olduğu kanısındayım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts