İçeriğe Yönlendir

Elektrikli Fluencenin Türkiye Fiyatı Belli Oldu


Bektaş Aslantaş

Recommended Posts

Ercan Çakır

hahahahhhhh , birde meraklı halkız vesselam , orasını burasını kurcalamadan edemeyiz , ee tabi çarpılmaktanda :) artık haberlerde bolca duyarız :p (hakikaten bu araçları hareket ettiren elektrik enerjisi aksi bir durumda insana zarar verirmi acaba?)

Yorum bağlantısı

Bu arabaların sessizliği umarım yayalar için kötü olmaz. Mesela bunun önünde giden bi Skoda Favorit'in egzantrik zinciri sesinden bu araç hiç farkedilmez ve ezilinebilir :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Mesela teslaya istediğin arabanın ses efekti takılıyor, istre ferro olsun ister lamborghini, farketmiyor, ses aynı, egzost bile uyduruyorlar, zaten teslada boş değil 0-100 4.5 sn. falan, 0-100 ferro bile zorlanıyor hatta her modeli geçemiyor, elektrikli yapacaksan araba budur, renoğğ falan hikaye, yerim bunların yapacağı arabayı ben :)

Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk

Aylık 200 tl akü alatrik parası verecem 10 tl de kesme bağlama ve kullanma (kayıp kaçak dahil :D ) 210,

e o kadar zahmete ne hacet 210 tl ile benim kocaoğlan istediğim şartlarda taşıyor. Bir de işin ucunda servet gibi alatrikçilere mahküm olmak var. ı ıh kalsın :)

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

Sabah akşam ş.içi 10-15 km kullanan o kadar insan varki hemde dizel oluyor çoğu ne hikmetse. Bu gibi kullanıcılar için bence çok uygun bir araç olmuş.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Hakikaten bu araçları hareket ettiren elektrik enerjisi aksi bir durumda insana zarar verirmi acaba?)

Tahminim 400-500 Volt dc gerilimle yürüyordur. Tüm güvenlik bariyerlerini aşıp temas halinde ölüm kaçınılmaz olacaktır.

Bir de işin ucunda servet gibi alatrikçilere mahküm olmak var. ı ıh kalsın :)

Allah büyük, elime geçersin bir sebepten..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Umarım bataryalar bu değerleri sürekli olmasada uzun süre verebilirler. Mesela laptop pilleri ilk zamanlar 3 saat 1 ay sonra 2.5 saat vs sürekli inişteler.

Yorum bağlantısı

Ankara-İstanbul arası 10 tl çok ilgi çekici görünüyor ama menzil,hız,pil ücreti vs. madalyonun öbür yüzü. Bi de Fransız zaten. Aman aman uzak dursun.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Herşeye tamamda çok mu zormuş sabit bir batarya koymak.(kiralama değilde aracın demirbaşı olacak)

Arabanın parasına yakın aküler tutuyor malesef.. O yüzden kiralama seçiliyor..

Yorum bağlantısı
Engin Karadayan
(düzenlendi)

Forumda kim var acaba aracını sırf şehir içinde kullanmak için alan.Ben günlük 15 - 20 km kullanıyorum.Ama tatılde bir çıkıyoruz 650 km.Ne olacak şimdi? :) Normal şarjda 6 saat hızlı şarjda 30 dakika.Yani yaklaşık 4 tane 30 dakikalık mola vermek lazım yol boyunca. :)

Ankarada bir balığa gidiyoruz 110 km.Tam bitmeden doldurunca da pilin ömrü çabuk biter :)

tarihinde Engin Karadayan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

İstanbul-Ankara 10 TL ye anca 3 günde gider herhalde, 150 km de biten pilleri 8er saatten şarj ederek....

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Gece nolcak çok merak ediyorum.

Farlar-stoplar-sinyaller tamamen halojen gördüğüm kadarıyla. Cayır cayır elektrik yakar.

Umarım ilk revizyonda ledli gündüz farları + ledli stoplar + 25W xenona geçirmeyi düşünmüşlerdir.

Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk

Tahminim 400-500 Volt dc gerilimle yürüyordur. Tüm güvenlik bariyerlerini aşıp temas halinde ölüm kaçınılmaz olacaktır.

Allah büyük, elime geçersin bir sebepten..

Takdir-i Ilahi der cekeriz sineye. Hepimiz kardesiz neden bu ofke ;)

Benim yolum zor duser istanbula da sen ne zaman gelecen bu taraflara bi aci kahvemizi icirirdik.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Benim yolum zor duser istanbula da sen ne zaman gelecen bu taraflara bi aci kahvemizi icirirdik.

Bir sabah ansızın gelebilirm..

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Gece nolcak çok merak ediyorum.

Farlar-stoplar-sinyaller tamamen halojen gördüğüm kadarıyla. Cayır cayır elektrik yakar.

Umarım ilk revizyonda ledli gündüz farları + ledli stoplar + 25W xenona geçirmeyi düşünmüşlerdir.

Ben gerçeğinin fotoğraflarını gördüm hepsi ledliydi.. Sadece farları hatırlayamadım .

Fotoğrafları bulamadım bulursam eklerim..

Yorum bağlantısı
Ercan Çakır

Tahminim 400-500 Volt dc gerilimle yürüyordur. Tüm güvenlik bariyerlerini aşıp temas halinde ölüm kaçınılmaz olacaktır.

ooo dalga geçilecek bir değer değilmiş. gerçekten dikkatli olmak gerek

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Tahminim 400-500 Volt dc gerilimle yürüyordur. Tüm güvenlik bariyerlerini aşıp temas halinde ölüm kaçınılmaz olacaktır.

Allah büyük, elime geçersin bir sebepten..

Amerika damı elektrik çarpsın istersin Avrupa damı?

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

1000 kg lık clio varken 1500kg lik bir aracı kullanak saçma olmuş bence. Piller clio a sığmasa bile sembole sığardı sanırım. Fiyat 40-50 bin civarında olsa, menzil biraz daha uzun olsa, pil kirası da makul fiyata gelirse mantıklı olur bence.

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Sonuç itibarı ile gelişmeye açık bir teknoloji , ilerleyen senelerde belkide çoğumuz kullanacağız.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Sonuç itibarı ile gelişmeye açık bir teknoloji , ilerleyen senelerde belkide çoğumuz kullanacağız.

Nezaman ultrahafif bataryalar günyüzüne çıkar ; ozaman mantıklı hale gelirler..

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Forumda bir anket yapsak , sanırım %60-70 lik bir kısım günlük 150 km. nin altında mesafelerde araç kullanıyordur. Şimdi bu kısım için bu vb. bir araç neden mantıklı olmasın ? Zamanla şartlar iyileştikçe , pekala kullanılabilir bir teknoloji olduğu kanısındayım.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...