İçeriğe Yönlendir

Elektrikli Fluencenin Türkiye Fiyatı Belli Oldu


Bektaş Aslantaş

Recommended Posts

Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

34 TC = Maganda...

34 DR = Çok çalışmış ve sonunda bunalmış

34 AA = Çok büyük adam

34 T = Çok yaşayan değil çok gezen bilir

34 GG = Aman çarpmayın sigortam yok daha

34 (Adının Baş harfi) = Narsist

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

  • Araç tipi :Hafif Ticari Araç
  • Uzunluk :4213 mm
  • Net/dikiz aynaları dahil genişlik :1829 mm 2133mm
  • Yükseklik :1818 mm
  • Motor Gücü :44 kW (60 beygir)
  • Tork :226 Nm
  • Maksimum hız (elektronik sınırlama) :130 km/h
  • Menzil :NEDC karma döngüsünde 160 km
  • Yolcu sayısı :2 kişi
  • Boş ağırlık :1410 kg
  • Faydalı yük :650 kg
  • Yükleme hacmi :3 ile 3,5m³
  • Düşük tüketimli :özel lastikler

<p class="sideline-features">

Motor


  • Temel özellikler:
    Güç 44 kW
    Maksimum tork 226 Nm
    Ağırlık 130 kg

  • "Enerji üretiminden yola" toplam emisyon
    (Avrupa Birliği enerji regülasyonuna göre elektrik üretimine bağlı olarak hesaplanan enerji üretiminden yola toplam emisyon)
    Kangoo Express Z.E.: 16 g/km / 81 g/km, 85 HP'lik Kangoo Express dCi'ye göre: 149 g/km / 150 g/km

Kangoo Z.E.

asset_00004501_1_zfywzya6hhpls.jpg

Profosyoneller için yenilikçi bir ulaşımBilgi Edin

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

<p> </p>

<p>

</p>

<p>Hımm, ama bu bor işe yarar gözüküyor, bu kibrit olayı da ilginç ama gereksiz, arabada yine motor var, ama araç ya elektrikli yada hidrojenli, fiyatlar uçuk ve hala dizelle baş edemez durumda.</p>

<p>

</p>

<p> </p>

<p>Kibrit olayı sadece az yakan benzinli motordur. Üçüncü jenerasyon Prius ile veraber Plug-İn Hybrid çıkmıştır. Bu durumda fişte şarj edip 50 km elektrikle kullanabilirsin. 50 den sonra benzin motoru devreye girer. Yukarıda bagaja jeneratör koyma fikrinin aynısıdır. Teknik olarak "seri hibrid" denir. Şu anki modeller paralel hibrid.</p>

<p> </p>

<p>Bir de "range extender" olarak anılanlar var. Bu da sürekli elektrik motoru ile yine seri devrede çalışır benzin motoru. Benzin motoru da (yahut dizel) sürekli çalışır. Pil çok küçüktür. Dizel tam 1700 devir gibi optimum noktada çalışır jeneratör olarak. Bunu çıktısı elektrik ile gerektiğinde 200Hp bile verebiilen verimli elektrik motoru çalıştırılır. Dizel motor ise mesela iki silindir ve 500 cc dir. averaj ihtiyaca seyahat sonunda karşılık gelir ama hızlanma ve yavaşlama anında, yokuşta yeterli gelmeyeceğinden esas tahrik elektrikle yapılır. resim ister misiniz? Konu buraya kaysın mı? Bir saat kadar zamanım var şu an :)</p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

Aşağıda soldaki bizim Floresanın bagajına jeneratör koyarsan. Sağdaki ise toyota üçüncü nesil prius. Fişe dikkat. Motor büyüklüklerine de dikkat.

toyota_graph.png

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Hocam motor destekli sistemi Still firması 80'li yıllardan beri kullanır. Kafamın alamadığı niye bunca zaman beklendiği..

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Parmak kadar kalem pilleri çöpe atmayın geri dönüşüme verin, doğaya çok zararı var diye bas bas bağıranlar bu arabalardaki piller ömrünü tamamlayamaya başlayınca ne yapacaklar? Bence bu teknoloji yerine verimi daha fazla olan yeni nesil motorlara, yukarıda da yazıldığı gibi ağırlığı 600 kg'dan az olan araçlara ve özellikle hidrojen olmak üzere alternatif yakıtlara destek vermek lazım. Yoksa yıldırım depolayamadıktan sonra pilden elektrik alıp araba yürütmenin bir mantığı şimdilik yok

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Ya tam pilli olacak (uzun menzil+kısa şarj süresi) ya ekonomik dizel, bunların dışında kibrit falan hikaye, şu tesla gibi arabalar yapsalarda rahat etsek bari.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bir zamanlar da bitmeyen enerji vardı. yakında duyurulacaktı.. neydi o ?

Parmak kadar kalem pilleri çöpe atmayın geri dönüşüme verin, doğaya çok zararı var diye bas bas bağıranlar bu arabalardaki piller ömrünü tamamlayamaya başlayınca ne yapacaklar? Bence bu teknoloji yerine verimi daha fazla olan yeni nesil motorlara, yukarıda da yazıldığı gibi ağırlığı 600 kg'dan az olan araçlara ve özellikle hidrojen olmak üzere alternatif yakıtlara destek vermek lazım. Yoksa yıldırım depolayamadıktan sonra pilden elektrik alıp araba yürütmenin bir mantığı şimdilik yok

Amerikada akülerin % 95'i geri dönüşümden imal ediliyormuş..

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Aslında olay &ccedil;ok g&uuml;zel, ama dediğim gibi araba Tesla gibi olacak :)

&nbsp;

0-100 kh/h 4.4 sn.&nbsp;&nbsp;435 hp motor. aktif havalı s&uuml;spansiyon 30 dakikada %50 şarj olma, full şarj ile 480 km. menzil, istenirse &ccedil;ift batarya ile 2 katı menzil, solar sunroof ile yolda bile şarj olma, araba sedan ve gizli koltuklar a&ccedil;ılınca 7 kişiliktir.

&nbsp;

Yapacaksan bunu yapacaksın, yemişim floresanı, ben bu aletianca &ccedil;ocuğuma şarjlı araba diye alırım :)

&nbsp;

model-s-on-road_960x640_g.jpgTesla-Model-S-Interior.jpgG&ouml;r&uuml;ld&uuml;ğ&uuml; gibi teknoloji hazır, sadece piysaya s&uuml;r&uuml;lm&uuml;yor, tesla gibi s&uuml;r&uuml;lende mega pahalı ne yazıkki.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Napolyon....

Şimdi çamur atma modundayız. Yarın İran-israil krize girer ve ırak da üçe bölünürse (resmi olarak) o zaman seyredin petrol fiyatlarını. 10 liraya kaçımız rahat binebiliriz? 150 km şarj mesafesine bence çoğumuz katlanırız. Hatta susurluk'ta otel zincirleri patlar. ayrıca yurtdışında eskiden mevcut olan (hala var sanırım) Arabanı trene yükle, kendin vagona bin tipinde RO-RO otomobil yolcu trenleri türer.

edit: Gavur yapmış zaten, biz bari istanbul-ankara yapsak. Ya da daha uzun mesafe.

Motorail-db-autozug.jpg

http://www.seat61.com/Motorail.htm

Motorail-map.jpg

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Ohhoo yaramı deşme hocam, demiryolları olayına hiiç girme, taaa osmanlıdan beri sekteye uğratılan, standart dışı yapılan tek hatlı demiryollarını hatırlatma, şimdi hızlı diye normal ve demode trenleri yutturuyorlarya o konuda ayrı mesele, neyse deştin yaramı ama olsun :biggrin:

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bir zamanlar da bitmeyen enerji vardı. yakında duyurulacaktı.. neydi o ?

"düdük makarna" enerjisi..

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Gavurda kamyon da yok. Konteyneri trene koyuyorlar.

Zaten ab deki ülkelerin hepsindeki kamyon sayısı bizimkinden çok çok az, ne halde olduğumuzu bizi nasıl sömürdüklerini bariz gösteren bir durum.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Elektrikli araç dediğin:

015.jpg

Mission Impossible 4'te aktif olarak kullanılıyor kendisi...

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik
(düzenlendi)

Biz panjura led koyunca apaçi oluyoruz bmw koyunca şekil oluyor..

Kim demiş şekil diye, bence apaçinin tescillisi bu. :) Alentirikli diye niye böyle bi çaba sarf etmişler onu anlamadım.

tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Osman Bala

Parmak kadar kalem pilleri çöpe atmayın geri dönüşüme verin, doğaya çok zararı var diye bas bas bağıranlar bu arabalardaki piller ömrünü tamamlayamaya başlayınca ne yapacaklar? Bence bu teknoloji yerine verimi daha fazla olan yeni nesil motorlara, yukarıda da yazıldığı gibi ağırlığı 600 kg'dan az olan araçlara ve özellikle hidrojen olmak üzere alternatif yakıtlara destek vermek lazım. Yoksa yıldırım depolayamadıktan sonra pilden elektrik alıp araba yürütmenin bir mantığı şimdilik yok

:bravo:

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

100 km'de 2-3 litre arası yakıt tüketen hibritlere binersiniz. Yolda kalma derdi yok, şarj derdi yok.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Hibritler de az yakmıyor, çok dikkatli kullanırsa az yakıyorlar, normal bir kullanmla ekonomi yapılamıyor. Fiesta dizel bir çok hibritten az yakabilir.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Şehir içi kullanım olduktan sonra hava ile çalışan arabalar bile daha mantıklı geliyor bana.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...