İçeriğe Yönlendir

7. Nesil Golf


Mert Yeldan

Recommended Posts

Beğenmediğimiz naylon bilel megane 3 mk2'De r9n kodlu 1.6 130 dci'yi satışa sunmaya hazırlanırken vw' çok daha güçlü ve ekonomik dizel motor yapabilmeli. Tabi herşey hp değil, motordaki gücün tam anlamı ile yola aktarılması da şart. Yoksa iş sadece hp ile olsa kore japonlar 125 hp'den az üretmiyolar. Ancak ürettikleri araçlar hem reelde, hemde kağıt üzerinde 105lik' vw'den vs. performans olarak geri kalıyorlar. Bu yeni çıkacak golf iyi hoş olurda, tam donanımlı bir golf yine 70*90 bin aralığında satılacaksa şahsen en donanımlı golf'e bineceğime en baz A4'e binmeyi tercih ederim.

Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan

Tasarımlar neredeyse birbirinin aynısı.Bundan bir cacık olmaz.....

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Beğenmediğimiz naylon bilel megane 3 mk2'De r9n kodlu 1.6 130 dci'yi satışa sunmaya hazırlanırken vw' çok daha güçlü ve ekonomik dizel motor yapabilmeli. Tabi herşey hp değil, motordaki gücün tam anlamı ile yola aktarılması da şart. Yoksa iş sadece hp ile olsa kore japonlar 125 hp'den az üretmiyolar. Ancak ürettikleri araçlar hem reelde, hemde kağıt üzerinde 105lik' vw'den vs. performans olarak geri kalıyorlar. Bu yeni çıkacak golf iyi hoş olurda, tam donanımlı bir golf yine 70*90 bin aralığında satılacaksa şahsen en donanımlı golf'e bineceğime en baz A4'e binmeyi tercih ederim.

Hyundai'nin bir ara hp ölçümünü DIN normuna göre değil de SAE normuna göre yaptığını okumuştum. Bu yüzden beygirler fazla çıkıyor deniliyordu.

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

VW dizelde biraz muhafazakar bir politika izliyor.

Benzinlide öyle değil, tsi örneği var önümüzde.

2008'e kadar pd motor kullandı, Hyundai 2002'de cr'ye geçti, ama 2008'e kadar gayet de güzel sattı vw.

1.6 dizeli de geç geldi, 2004'ten beri ford'un 1.6 tdci'si var. Golf ve Jetta'da 2.0 tdi sattı vw yıllarca.

1.6 tdi 2009'da geldi. Passat dahil kullanılıyor, ekonomik bir motor. Test etmedim ama tdci kadar atik değildir sanırım.

7. nesille en azından biraz daha güçlü bir dizel bekliyorum ben. En azından opsiyonla da olsa 2.0 140 hp getirsinler. Almanya'da mevcut zaten.

GTD de gelmiyor örneğin.

130 zor, 2.0 140 var çünkü. :)

125 civarı olsa, şöyle 9 sn. 0-100'ü olsa, şehiriçinde 5 litrelerde gezinse, sorunları çözülmüş 7-dsg ile gelse, insanlar el ele tutuşsa, hayat bayram olsa...

2.0 tdi a vergilerden yaklaşılmaz, dediğin gibi olsa, kabin içi konforu daha da güzelleştirseler ve donanımları biraz daha doldursalar dadından yenmez :) ancak böyle bi araç yapsa bilion vw highline a anasının nikahını ister :D

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Conta yanmış yine burda :biggrin:

wv scirocco haricinde beğendiğim modeli yok şu an için.Golf daha karizmatik olmalı şekil şemal olarak.Tabi donanım ve fiyar politikasını söylemiyorum bilem :)

Yorum bağlantısı

Golf özellikle 2010 dahil çıkan modelleri çok dikkat çekmekte,bunlara ilaveten 1.6 tdi seçeneğiyle adeta beni kalbimde vurdu. :good1:

Yorum bağlantısı

İdeal bir golf'ün edeceği max o da highline donanım 1.6tdi ikinci el için 52/55bin arasında olmalıdır. Tabi bu tercih meselesi, ben naylonu vs. asla savunmuyorum zira tek yapabildikleri ekonomik motor. Ama olsun sıfır golf highline düz alana kadar dolu dolu bir megane 3 alınabiliyor. Benimki biraz züürt tesellisi modeli sanıyorum. :D

Yorum bağlantısı

Golf'ün boşuna,meganın full olanını değişmem.

Tercih meselesi diyebilirim, bu iş sonuçta zevkler ve renkler kavramına girer. Yine de söylemek isterim ben donanımlı araç severim, 55 milyar ve üstünü baz donanım üzerinde adam gibi bir hız sabitleyicisi bile olmayan bir araca asla vermem. Golf'ü megane'dan üstün kılan özelliği nedir? Kişisel görüşüm sadece marka diyebilirim, bunun dışında evet karoseri daha toktur, belki yol tutuşu daha iyidir. İyi de ilk seri trendline golf'lerde yol bilgisayarı olmadığı zamanları biliyorum. Elimizi vicedanımıza koyalım ben naylon iyidir asla demiyorum, o da çok saçma parçalar çıkartıp tasarruf'a gitmeye çalışıyor. Lakin hem ekonomi hem performans hemde donanım ki bahsettiğim digital klima vs. den çok ESP Vs. gibi güvenlik donanımıdır. Fransız mallarını sevmeyebilirsiniz, haklısınız da kimse zorla size bunu sevdiremez biraz da sezarın hakkı sezara demek gerek. Donanımlı bir golf'e 90 milyar para vermektense, 100 milyar'a baz A4 2.0 tdi 177hp Makyajlı kasa Audi almayı tercih ederim. İkinci sınıf alman yerine birinci sınıf alman her zaman daha iyidir, kimse kusura bakmasın da A4'ün ölüsü golf'ün dirisini her şartta alt eder. Kıyaslama yaparken özellikle forumda bazı objektif yorumlar hariç, C sınıfı olan araç B sınıfıymış gibi lanse edilip küçümsenmesi bana ilginç geliyor. Yazdıklarımdan da kimse üzerine alınmasın şu an ne önoğ sahibiyim ne de sempatim var. Sizlerden çok ben kızıyorum hatta B sınıfı araçlarında torpido lambası bile yok. Hoş bir çok f2 focusların bazı donanımında bile bu eksiklikler vardı. Yani marka'dan çok her şartta distiribitör'ün insafına kalmış durumdayız. ;)

Yorum bağlantısı

Burak dediğin gibi zevk ve renk kavramı bunlar,seninde yazdığın gibi rakam 100 binlere çıkarsa bende audi derim. ;)

Yorum bağlantısı
Okay Çetinkaya

biliyorum yeni kasa gelecek ama fiyatı ne olur?şimdi vw golf 6 almalı ve 3-5 sene binmeli mi?(bu arada yeni kasada iyice oturur) yoksa yeni kasa beklenmeli mi?

Yorum bağlantısı

biliyorum yeni kasa gelecek ama fiyatı ne olur?şimdi vw golf 6 almalı ve 3-5 sene binmeli mi?(bu arada yeni kasada iyice oturur) yoksa yeni kasa beklenmeli mi?

2010 sonrası kasalar gayet başarılı bence.

Yorum bağlantısı
Okay Çetinkaya

ha tabii söylemeyi unuttum şu an derken temmuza kadar yok 1.4 TSI 122 hp highline modeli ancak temmuzda gelirmiş

Yorum bağlantısı

Ben golf'ü anlatıldığı kadar bulmuyorum, biraz abartılmış. Zaten naylon için söylediklerim yeni seri için geçerli, megane 1/2 hep kullandık kesinlikle çok kalitesiz bir izlenimi var. Ancak ne hikmetse temiz bir megane 1 bu gün 22bintl'den fiyatlarla alıcı bulabiliyor. Aslında demek istediğim başkaydı herkes istediği şekilde algılamış, Trendline donanım bir golf ile, Esp'li bir naylon kıyaslandığında naylon'a çok da haksızlık edilmiş olmuyor mu? Eminim ki sözüm meclisten dışarı bazı vw sahipleri kendilerini sanki uzay mekiğine biniyor sanıyolar. Şahsi fikrim bu, yoksa Naylonun en iyisi RS hariç direksiyon hissizdir. Yalıtım zayıftır, yol tutuş eski nesillerde hele hiç yok, megane 3'Te idare ederdir.

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

İyi hatırlattın, adres yollayacaktım. :D

ee pmden yazsana Yavuz...

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Ben golf'ü anlatıldığı kadar bulmuyorum, biraz abartılmış. Zaten naylon için söylediklerim yeni seri için geçerli, megane 1/2 hep kullandık kesinlikle çok kalitesiz bir izlenimi var. Ancak ne hikmetse temiz bir megane 1 bu gün 22bintl'den fiyatlarla alıcı bulabiliyor. Aslında demek istediğim başkaydı herkes istediği şekilde algılamış, Trendline donanım bir golf ile, Esp'li bir naylon kıyaslandığında naylon'a çok da haksızlık edilmiş olmuyor mu? Eminim ki sözüm meclisten dışarı bazı vw sahipleri kendilerini sanki uzay mekiğine biniyor sanıyolar. Şahsi fikrim bu, yoksa Naylonun en iyisi RS hariç direksiyon hissizdir. Yalıtım zayıftır, yol tutuş eski nesillerde hele hiç yok, megane 3'Te idare ederdir.

Valla Fiesta'dan inip Polo'nun koltuğuna oturduğumda sanki daha üst sınıf bir araca biniyormuş gibi oldum. Uzay mekiği ise bu tanım olabülür yani :)

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Gerçekten öyle ama. Geçen gün patronumu evine bıraktım benim Polo ile. İş yerinden çıkıp Organize'den otobana girip fuar çıkışından çıktım. 145-150 arası gidiyordum. Radar arabasını görünce yavaşladım.

Patronun yorumu şuydu; zaten yavaş gidiyosun niye yavaşladın. 147 ile gidiyorduk yavaş mı dedim girerdik radara, ne 140'u 90-100'le gidiyorduk sanki diyor. Bunu aracıma ilk defa binen herkes söylüyor. Uzun yol tadı bir başka ya vw'de.

Yorum bağlantısı

Daha bunun golfü var, passatı var, pheatonu var, toaregi var. Gerisini sen düşün. :)

Fordda boş değil ama :)

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Fordda boş değil ama :)

Kendimde Fiesta, şirkette de Focus vardı. Yol sesi, rüzgar gürültüsü, trimlerin tıkırtısı, yoldaki en ufak bozukluğu böbreklerde hissettirme bilimumum ne varsa vardı. Ama güzel yol tutuyordu :)

Yorum bağlantısı

Kendimde Fiesta, şirkette de Focus vardı. Yol sesi, rüzgar gürültüsü, trimlerin tıkırtısı, yoldaki en ufak bozukluğu böbreklerde hissettirme bilimumum ne varsa vardı. Ama güzel yol tutuyordu :)

Ama yollar bozuk,hortum var.ford ne yapsın :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...