Sani Gerşon 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 tamam senin dediğin gibi yanlış oldugunu farz edersek su an çalışma ısısı ortalara hiç çıktıgını görmedim önceki termostada araç ısınınca sürekli ortada duruyordu bu nasıl oluyo o zaman? Yanlış dereceli termostat vermişlerdir, şimdiki doğrudur 1 Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 Yanlış dereceli termostat vermişlerdir, şimdiki doğrudur önceki aracın üstünde gelen termos du şimdiki yeni aldım ve araç şu sıralar uzun mesafeli yola gidince düşüyor 60 lı derecelere. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 önceki aracın üstünde gelen termos du şimdiki yeni aldım ve araç şu sıralar uzun mesafeli yola gidince düşüyor 60 lı derecelere. Demek ki bu termostat ta yanlış. Önceki bozulmuş ve kapanmıyor olabilir. Şimdiki doğru ama şansa bu da arızalı olabilir. Zira Mehmet Özyürek 3 set arızalı buji kablosunu ard arda satın almıştır Şase numaranıza göre onlinefordyedekparca ya sormanızda fayda var Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 Demek ki bu termostat ta yanlış. Önceki bozulmuş ve kapanmıyor olabilir. Şimdiki doğru ama şansa bu da arızalı olabilir. Zira Mehmet Özyürek 3 set arızalı buji kablosunu ard arda satın almıştır Şase numaranıza göre onlinefordyedekparca ya sormanızda fayda var bakalım görüştüm arkadaşla bu aralar kış oldugu için düşük seyredebilir dediler havalar ısınınca bir daha bakacam olmaz sa değiştirecem . Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 bakalım görüştüm arkadaşla bu aralar kış oldugu için düşük seyredebilir dediler havalar ısınınca bir daha bakacam olmaz sa değiştirecem . Yaz kış kesinlikle farketmemeli. Şu halde aracınız çok yakmaya başlayacak. İlla fark eder derse, yukarıda Yusuf bey yazmış, 5-10 derece oynar. 60'a kadar düşmemesi gerekiyor. Gauge menüden de derecenizi dijital olarak takip ediyor musunuz? Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 Yaz kış kesinlikle farketmemeli. Şu halde aracınız çok yakmaya başlayacak. İlla fark eder derse, yukarıda Yusuf bey yazmış, 5-10 derece oynar. 60'a kadar düşmemesi gerekiyor. Gauge menüden de derecenizi dijital olarak takip ediyor musunuz? öncekinde ortalama 100 derecelerde fan açmıştı bunda fan açmıyor ama 80 i de yukarı çıkmıyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 öncekinde ortalama 100 derecelerde fan açmıştı bunda fan açmıyor ama 80 i de yukarı çıkmıyor. Ya derecesi çok düşük, ya da arızalı. Yorum bağlantısı
Hüseyin Akgün 1 Ocak 2014 Paylaş 1 Ocak 2014 hüseyin bey parçayı almadan bende yag sogutucu termostata bir bakın çabuk sökülen bişeydir zaten devirdaimin üzerindedir çok usta bilmiyor sökün ve hava üfleyin hava geçiyorsa bozuktur. ayrıca çogu parçacıda yoktur aracınızın rusatına göre şase numarasından bakıp getirttirin.transitlerin var aynısı orjinal diye satıyorlar dikkatli olun Yağ termostatı geldi,Bugün değiştirdik.Motor sıcaklığı hemen yükseldi seyir halinde kaloriferi son kademe açınca ibre doksandan aşağı biraz düşüyor ama eskisi gibi 60-70 ler yok ısıtmada performans kaybı yok.En önemlisi sanırım yakıt tüketimi 20 km de 1/10 düşme gösterdi zamanla daha düşecek sanırım.Motor sesinde bir yumuşama var, sesi tam tarif edemesemde çalışmada bir rahatlama oldu gibi.Termostatı kontrol ettik yenisinde üfleme yaptığımda hiç hava geçmiyor eskisi ise kaçırma yapıyordu.Paylaşım ve destekler için teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 10 Ocak 2014 Paylaş 10 Ocak 2014 aynı sorun benim aracımdada oldu.Uzun araştırmalarım sonucu termostat değişimi ve en önemlisi yağ sogutucusu diye bişey var,aynı termostat gibi motor kısmına giriyor onun ikisini değiştirdim ve sorun ortadan kalktı dediğim gibi termostata benzer yağ soğutma termostatımı ne deniyor o parçayı muhakkak değiştirin sorununuz ortadan kalkıcaktır. Yorum bağlantısı
Onur Yaman 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 ücreti ne kadar bu termostatların acaba orjinallerinini soruyorum yağ soğutucu ve normal termostatı Yorum bağlantısı
Misafir 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 ücreti ne kadar bu termostatların acaba orjinallerinini soruyorum yağ soğutucu ve normal termostatı yağ soğutucuyu ben yaklasık 150-200 tl ye almıştım jaguar kullanıcısıyım ama mk3 motoruna sahip olduğum için mk3 parçası oluyor. normal orjinal termostat ise 300 tl ye almıştım ama dediğim gibi orjinal. termostatım açık kalmıştı ve orjinaliyle değiştirdim.yağ sogutucusu termostatı değiştirdim sorun anında ortadan kalktı.ama muhakkak her ikisini aynı anda değiştirin Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 ücreti ne kadar bu termostatların acaba orjinallerinini soruyorum yağ soğutucu ve normal termostatı Hocam ben yağ soğutucuyu değiştirmedim hiç. Ancak normal termostat 250-300 arası. Ancak ithal olup orjinal diye sattıkları 80-120 arası. 1 Yorum bağlantısı
Onur Yaman 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 yok abi orjinal alıcam bıktım artık mehmet hocam klaperleri nerden bulup aldın acaba Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 yok abi orjinal alıcam bıktım artık mehmet hocam klaperleri nerden bulup aldın acaba Hocam diğer yere de yazmıştım. Sağlam parçacıdan. Zaten yan sanayisi yok.İllaki orijinal olacak ve otosandan alacaklar. 1 Yorum bağlantısı
Onur Yaman 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 parçacı ne diye isteyecek otosandan biz istesek vermez mi Yorum bağlantısı
Misafir 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 parçacı ne diye isteyecek otosandan biz istesek vermez mi Hocam herhangi bir ford servisi arayıp 1317276 parça numarasıyla sor istersen. Yorum bağlantısı
Onur Yaman 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 arkadaşlar bu yağ termostatı benzinliler de var mı rezil olmayalım sonra parça sorunca benim sorunum araç durduğu zaman soğuk üflüyor yazın da durduğu zaman soğutmuyor var bi sorun ama bulacam ... Yorum bağlantısı
Hüseyin Akgün 6 Mart 2014 Paylaş 6 Mart 2014 Rezil olacak bir durum yok,parçacının beyanına göre senin motorda yağ termostatı yok diyen üstelik yerini göstermeme ragmen bu motorda yok diye ısrar edeni gördükten sonra biz var yada yok demişiz hiç mühim değil. Yorum bağlantısı
Sabri Gökçek 3 Nisan 2014 Paylaş 3 Nisan 2014 merhaba , benim aracım da da aynı sorunlar var kış aylarında biraz hızlanınca hararet sabah ilk çalışma anındaki gibi en dibe iniyor. sonrasında araç gaz kesmeye başlıyor ve titreme yapıyor sanırım hararet düştüğü için lpg akışında sorun oluyor. servisin bahar kampanyasını bekliyorum bu durumun motora sıkıntı verir mi düşük ısıda çalışma sebebi ile Yorum bağlantısı
Misafir 4 Nisan 2014 Paylaş 4 Nisan 2014 merhaba , benim aracım da da aynı sorunlar var kış aylarında biraz hızlanınca hararet sabah ilk çalışma anındaki gibi en dibe iniyor. sonrasında araç gaz kesmeye başlıyor ve titreme yapıyor sanırım hararet düştüğü için lpg akışında sorun oluyor. servisin bahar kampanyasını bekliyorum bu durumun motora sıkıntı verir mi düşük ısıda çalışma sebebi ile Ben yaklaşık termostat ve yağ termostatı arızalı şekilde 1 sene dolaştım pek zorlamadım aracı açıkçası.Antalya sıcak olduğu için belki problem olmadı ama yinede dikkat etmekte fayda var. İlk bakılacak yer termostat ve yağ termostatı olsun mutlaka ikisinide değiştirin ki benim gibi ilk önce termostatı değiştirip sorun düzelmedi demeyin.=) Yorum bağlantısı
Serkan Şengül 2 Mayıs 2014 Paylaş 2 Mayıs 2014 I ıh.. mondeo termostatı budur... EVET, AHAN DA ORJİNAL TERMOSTAD, BUGÜN 250 TL YE ALDIM. İTHALİ VAR 70 TL AMA GÖZÜM TUTMADI ONU 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 2 Mayıs 2014 Paylaş 2 Mayıs 2014 EVET, AHAN DA ORJİNAL TERMOSTAD, BUGÜN 250 TL YE ALDIM. İTHALİ VAR 70 TL AMA GÖZÜM TUTMADI ONU Büyük harfle yazmıyoruz ;) Yorum bağlantısı
Akan Belen 9 Ekim 2014 Paylaş 9 Ekim 2014 Benimde kafama takıldı bu durum sakin kullanımda benim hararette düşüyor 80 civarına.Acaba benimde mi yağ termostadi arızalı şimdi.Ve değişim yaparsak illaki orjinal mi almak lazım ve ne kadar acaba bu parça.Tabi birde arabanın neresinde ki Yorum bağlantısı
Akan Belen 11 Ekim 2014 Paylaş 11 Ekim 2014 Yağ termostat parça no varmı kimse de acaba Yorum bağlantısı
Recommended Posts