Misafir 24 Kasım 2008 Paylaş 24 Kasım 2008 arkadaşlar hepinize merhaba benim fiestam 98 model yanlız şöyle bir problemim var. normal seyir halinde iken mesela 4 viteste gidiyorum yavaşlamam gerektiğinde aracımı vitesten boşa alınca stop ediyo nedenini bir türlü anlayamadım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Fiestalarda vss sensör (hız sensörü) soketi veya kendisinde görülen arızaların sonucunda, buna benzer stop etme veya yüksek kalan rölanti devri görülürdü. 1 Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 rolanti kontrol valfi yada silindirin içerisine ölçülmeden hava giriyor. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 26 Kasım 2008 Paylaş 26 Kasım 2008 teşekkür ederim arkadaşlar bide bi yerde bişey duydum ne kadar doğru bilmiyorum ama bu rölanti kelebeğinin oraya bi fıs fıs sıkıyolarmış ve bu problem ortadan kalkıyormuş bu konuda bir bilginiz varmı acaba Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Kasım 2008 Paylaş 26 Kasım 2008 Bilgi kavram karmaşası olmuş. Rölanti valfi, gaz kelebeği, maf sensörü 3 ayrı parçadır. Parça sökmeden bunların temizliğini yapan özel spreyler vardır, ancak piyasada muadil spreyler kullanılır, %100 sonuç vermezler ama hiç yokan iyidir. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Kasım 2008 Paylaş 26 Kasım 2008 +1 ama engüzeli sökülüp temizlenmesi değilmi, eniyisi bunları kontrol ettirin spreyle geçici çözüm olur bence. Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 26 Kasım 2008 Paylaş 26 Kasım 2008 Fıesta larda kelebeğin aşırı kirlenmesi,stop etme sorununu ortaya çıkarıyor..Temizliğin aşırı yıpratarak yapılmasıda,rölantinin çok yüksek kalmasına yol açar..Dikkat... Yorum bağlantısı
Hüseyin Karadeniz 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 (düzenlendi) Herkaze merhaba 2006 fıesta tdcı aracı çalıştırdığımda yaklaşık 3 saniye çalışıyor fakat sonra stop ediyor daha sonraki denemelerimde ise marş basıyor fakat motor çalışmıyor acil yardım lütfen 28 Kasım 2008 tarihinde Ruhi G tarafından düzenlendi H Yorum bağlantısı
Amaç Keskin 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 enjektörleri ve elektrik aksamını ( kabloları vs...) kontrol ettimizmi? Yorum bağlantısı
Hüseyin Karadeniz 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 Aracım Dizel, servis turbodan kaynaklandığını söyledi, fakat bana çok mantıksız geldi, sizcede öyle değilmi? Araç Hala Serviste. Yorum bağlantısı
Onur Demir 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 (düzenlendi) Turbodan olcağını zannetmiyorum birşekilde yakıt pompasıyla alakalıdır diye düşünüyorum 28 Kasım 2008 tarihinde Ruhi G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 Mazot hava yapıyordur, klasik o-ring sorunu da olabilir. Araca yetkili servis mi bakıyor? Yorum bağlantısı
Hüseyin Karadeniz 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 evet çağlar bey şuan hala yetkili serviste söylediğiniz gibi bencede mazot hava yapmış gibi gözüküyo fakayt servis elemanı turbo deyince inanın çok şaşırdım ve tam 4 gündür servisten haber yok Yorum bağlantısı
Hüseyin Karadeniz 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 onur arkadaşım uyarın için teşekkürler. caps tuşu basılı kalmış. avatara gelince "iori yagami" çok severim kendisini. haklısın aslında kendi resmim daha iyi olur. Yorum bağlantısı
Hüseyin Karadeniz 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 aslına bakarsanız 3 ay önce aracın enjektörleri değişti ve 1 yıllık garanti verdiler tamirci bi arkadaşım enjektörlerdende kaynaklanabileceğini söyledi acaba servis yanmı çiziyo gibi bir soruda aklıma gelmiyo değil hani Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 Fiesta TDCİ lerdeki çok sık rastlanan sorunlardan birisi daha alkışlarla huzurlarınızda...ÇA Yorum bağlantısı
Hüseyin Karadeniz 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 osman abim bi harikasın bayıldım Yorum bağlantısı
Sıtkı Öztekin 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 osman abi servis duymasın.ama güzeldi onlara bundan iyiside söylenemez. Yorum bağlantısı
Sıtkı Öztekin 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 çağlar abi küresel kriz servisleride vurdu.bol bol turbo, enjektör.basınç pompası satmaları lazım. Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 osman abi servis duymasın.ama güzeldi onlara bundan iyiside söylenemez. Hiç farketmez dostum..çok canını sıkarlarsa mesaj at, telefonumu veriyim benle görüştür... Yorum bağlantısı
Hüseyin Karadeniz 28 Kasım 2008 Paylaş 28 Kasım 2008 El ile pompalayıp yakıtın havası alınan plastik vakum tertibatını elle pompaladığımda mozotun geçtiği borulardaki hava kabarcıklarını net bi şekilde görebiliyordum marşa bastığımda motorun altından mavi bi duman geliyordu fakat çalışmıyordu El ile pompalayıp yakıtın havası alınan plastik vakum tertibatını tekrar pompaladığımda yine hava karcıklarını görüyordum osman abim sen içini rahat tut ben yarın takıcam onlara turboyu Yorum bağlantısı
Serkan Toker 29 Kasım 2008 Paylaş 29 Kasım 2008 Osman abi bende Fiesta ile aynı problemi sık yaşıyorum.Bu neden dolayı sabahları hiç araba ile restleşmeden havasını el pompası ile alıp, çalıştırıyorum.Arabayı eğer yokuş yukarı parkedersem bir saatlik bekleme bile yeterli oluyor hava yapmasına.Hatta geçenlerde komşu senin araban tam alınacak araba maşallah her sabah yağına suyuna bakmadan çalıştırmıyorsun, titizliğine hayranım dedi. Şimdi benim problemim bu adı geçen tazyik sibopu 260 lira dediler parçacıda, bende o paraya 2,5 depo mazot alırım diye alıp taktırmadım.Sizin oralarda kaç lira bu parça ? Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 30 Kasım 2008 Paylaş 30 Kasım 2008 (düzenlendi) +1ama engüzeli sökülüp temizlenmesi değilmi, eniyisi bunları kontrol ettirin spreyle geçici çözüm olur bence. karburatörcüler ,karburatörü söküp dağıtarak temizlemeye bayılırlar,karburatör sökülecekse kesinlikle tamir takımı ( conta,meme,o ring,yayları vs vs ) hazırda bulunması gerekir ,ezilmiş conta ve ringler yeniden takıldığında yeni basınç uygulayacağı metale denk gelmiyeceğinden randıman düşük olur,hava alır vs vs sorunlarlar yaşanır. eğer basit bir temizlik yapılacaksa stp marka carb claner ile üsten ulaşabildiğimiz yerlere sprey ucu hortumuyla temizleyebiliriz,temizlenecek karburatörün soğuk olmasına dikkat etmeliyiz aksi takdirde aluminyum karburatör deforme olabilir.temizlik bittikten 10 dakika sonra gaz kelebeğine sonuna kadar açarak ( gaz pedalına basarak ) çalıştırmalıyız artık karburatörlü araçlar pek kalmadı ,karburatörcülük mesleğide yok olan meslekler arasına girdi 30 Kasım 2008 tarihinde U?ur Aksoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts