Osman Dumanlı 6 Aralık 2008 Paylaş 6 Aralık 2008 Osman abi bende Fiesta ile aynı problemi sık yaşıyorum.Bu neden dolayı sabahları hiç araba ile restleşmeden havasını el pompası ile alıp, çalıştırıyorum.Arabayı eğer yokuş yukarı parkedersem bir saatlik bekleme bile yeterli oluyor hava yapmasına.Hatta geçenlerde komşu senin araban tam alınacak araba maşallah her sabah yağına suyuna bakmadan çalıştırmıyorsun, titizliğine hayranım dedi.Şimdi benim problemim bu adı geçen tazyik sibopu 260 lira dediler parçacıda, bende o paraya 2,5 depo mazot alırım diye alıp taktırmadım.Sizin oralarda kaç lira bu parça ? Mesajlara geç kalıyorum kardeşim kusura bakma,çok yoğun bir dönemdeyiz..bence o mazot parasını boşverde o el vakumunu değiştir..İlerde sorunu büyüyecek çünkü..Bizim burdada fiatlar aynı..238+KDV..Gözleri iyi gören birini bulursan,çatlağı tespit edip araya esnek hortum koyarak, birdahaki çatlamaya kadar idare edebilirsin... Yorum bağlantısı
Ersel Güreli 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 Arkadaşlar 99 fiesta arabamın rölanti ayarlayıcısında bir bozukluk var. Hareket ederken araç boşta kaldığında stop ediyor. Araç ısındıktan sonra daha az yapıyor.Arızalı parçanın kodu(XS4U-9F715-DA) parçanın fiyatı çok yüksek (180TL.) bir arkadaş parçayı söküp içini tinerle yıka dedi. kurum yaptığı için yapar dedi. Arkadaşımın dediğini yapsam sorunum çözülürmü. Emin olmak için soruyorum parçayı komple bozmayayım. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 balata spreyide olur, sökün temizleyin takın, serviste aynını yapıyor zaten. düzelmezse son çare parça değişimidir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 Balata spreyi ile temizlikten sonra tam takılma, yani rölantiye her düşüşte stop edebilir aklınızda olsun. Yorum bağlantısı
Ersel Güreli 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 Yardımlarınız için teşekkürler. tinerle temizledim fakat yine aynı. bir de balata sipreyini deneyeceğim. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 Önemli olan içinin temizlği boşa uğraşmayın Balata spreyi ile değiştirin. Yorum bağlantısı
Korkut Akgün 3 Şubat 2009 Paylaş 3 Şubat 2009 (düzenlendi) Merhaba; yeni aldıgım 98 model fiesta flair de şöyle bir sıkıntım var. fikirlerinize ihtiyacım var. şimdiden teşekürler araç 99.000 km de idi genel bakımlarını yaptırdım ayrıca motoruda yıkattım. yıkandıktan sonra yolda giderken tüm vites ve devirlerde aracın gaz yememe bir nevi sıkışma sonra tekrar gaz yeme gibi bir sıkıntısı çıktı. örnegin: 80 ile gidiyorum herşey normal birden gaz yemiyor ve 1-2 sn araç sıkışıyor. sonra herşey normal ileri atılıyor normal seyre devam ediyor. özellikle yokuş yukarı daha çok oluyor. neyden olabilir. yaklaşık 1 hftadır ara sıra olan bu durum ile aracı kullanmayı devam ediyorum 1- kelebek temiz 2- rolanti filtresimi ne temiz 3 Şubat 2009 tarihinde Korkut Akg tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 3 Şubat 2009 Paylaş 3 Şubat 2009 Bence de ateşleme sorunu yaşıyorsunuz.Islanmaya bağlı olarak buji ve buji kablolarını kontrol ediniz. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 3 Şubat 2009 Paylaş 3 Şubat 2009 Ateşleme sistemi ile alakalı bir sorun.Buji yuvalarına su kaçmış olablir.Buji kablolarıda su almış olablir. Söküp hava tutun temizleyin tekrar deneyin. Yorum bağlantısı
Korkut Akgün 3 Şubat 2009 Paylaş 3 Şubat 2009 tüm arkadaşlar ateşleme-buji-buji kablosu ihtimali üzerine yogunlamış. peki enjeksiyonun birinin bozuk olma ihtimali var mı? eger enjeksiyonda olabilirse devamlı olması gerekmez mi ? ( sürekli olan bir aksaklık degil ) peki bilgisayara baglansa bu model bir araçta hatanın nerede oldugu görebilir miyiz? ( yarı otomatik beyinli diyorlar ) Yorum bağlantısı
Korkut Akgün 4 Nisan 2009 Paylaş 4 Nisan 2009 Arkadaşlar yıgılma sorununu aştım; hava akım sensörü denen parça degişti normale döndü. bu seferde şu sıkıntım var 2800-3000 devir arasında araç devir almıyor özellikle rampada ( k.çekmece-avcılar rampası örnegin ). sonra toparlanıp 3,500-4000 devire kadar gidiyor. bununla beraber max. 130 km/saat yapabildim. devir 4000 idi. sizce normal mi yoksa benim araç mı sorunlu. şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit 4 Nisan 2009 Paylaş 4 Nisan 2009 eski fiestaların klasik sorunudur.ateşleme bobini değitirin Yorum bağlantısı
Guest Ahmet Ya?c? 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 arkadaşların da dediği gibi ateşleme sorunu var.distribütör veya bujilere gelen kablolar atşlemeyi kesiyor olabilir.veya soketlerde su kalmış olabilir.ben motoru yıkattıktan sonra hava tutturuyorum.soketlere distrübütöre.o noktalara yönelin derim. Yorum bağlantısı
Korkut Akgün 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 ateşleme bobinini / buji ve kablolarını degiştirdim. belkide ilk defa 1,25 motor araba kullanıyorum bu aracın dogası budur. ( bir benzerini kullanmış olsam kıyas yapabilecegim ama kısacası performans düşük ) ben hızlı araç kullanmam ama 130km ile giderken devir 4000 oluyor sizlerin araçlarıda böylemi max sürat ne yapıyor. yani araçta bir problem mi var diye düşündürüyor.. teşekkürler Yorum bağlantısı
Misafir 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 Benim arabada performans sorunu yok. Gayet memnunum hızlanması ataklığı gayet tatmin edici. gaz yememe gibi bir problemide yok bastınmı gidiyor. En son 5,000 devirde 160'ı gördüm yanlış anlaşılmasın hızı sevmem ama hasta yetiştirme gibi bir durumdan dolayı yapmak zorunda kaldım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 ben hızlı araç kullanmam ama 130km ile giderken devir 4000 oluyor sizlerin araçlarıda böylemi Devir ve hız arasındaki orantı tek bir şekilde değişir.. O da debriyaj balatasının kaçırmasıyla olur... Diğer 1,25 fiestalar neyse sizinkide o dur.. Yorum bağlantısı
Korkut Akgün 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 arkadaşlar peki bu flairimizi istanbul avrupa yakasında iyi bir ustaya götürmek istesek tavsiye edebileceginiz bir yer var mı? Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 Liderler otoda formdan arkadaşımız var herkes tavsiye ediyor . Yorum bağlantısı
Özgür Temiz 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 bir önceki arabamız 98 fiestaydı aynı sorunla karşılaştık sorun ateşleme bobiniyle alakalıydı ancak şimdi 2001 modeliyle karşılaştırıdıgım zaman performansları aynı aşşa yukarı.kalkışlarda birçok 1.6 arabaları harcıyorum en son 170 yaptım uçacak gibi oluyor denemeyin sakın açık hava filtresi ve son susturucu var fzla etkiler mi bilmiyorum ancak bu arabadada bazen gaz yememe ve boğulma oluyor özellikle araba doluyken bilgilerinize... Yorum bağlantısı
Korkut Akgün 16 Nisan 2009 Paylaş 16 Nisan 2009 dün akşam artık la ilahe illallah dedim, mimarsinan-avcılar dönüşte hafif egimde gaza bastım. ( gece geç saat idi ) kısa bir süreligine 150 km ye çıktım. içimdeki sıkıntı bir nebze gitti. arabayı aldıgım arkadaşım orjinal teyibin kafasını bulamadı. bu kafadan tedarik edebilecegimiz bir yer var mıdır. ? Yorum bağlantısı
Mehmet Bakıcı 24 Nisan 2009 Paylaş 24 Nisan 2009 Merhaba arkadaşlar... Forumları takip ettim ama kendi sorunuma tam olarak cevap alamadım. Açıkçası bayiye gidipte arızası olmayan parçaları değiştirtip boşu boşuna para ödemekte istemiyorum. Benim sıkıntım; arabamı sabahları çalıştırdığımda (çalışmasında sorun yok) epey ısıtmadan yola çıkamıyorum. Allah göstermesin acil bişi olsa gidemicem. Bakımlarını 4 ay önce yaptırmıştım. (Bujiler, yağ, hava filtereleri, benzin filtresi vs vs.) Bu aralar bu sorun biraz daha artmaya başladı. Yaklaşık 2-3 km gittikten sonra herşey normale dönüyo. (Gaza basınca yemesi vede teklemeden eser yok.) Bu arada ısınana kadar yolda giderken arabada da hissedilir derecede sanki titreme var. Buna benzer bi yorumu okumuştum ama bi kaç abimiz farklı yerlerden olabileceğini düşünmüş ve öyle yazmış foruma. Bana bu konu hakkında yardımcı olabilirmisiniz. Arabam ilk olduğu için çokta fazla anlamıyorum arabadan. Bu durumun arabama zarar vermesinden korkuyorum. Arabamı Ford bayisine götürmeyi düşünüyorum ama öncelikle benim yapabilcem bişiler varsa bu konu hakkında yapmak istiyorum. (Benzinin içine enjektörleri temizlemek için katkı maddesi filan) Bana yardımcı olabilirseniz bu konuda çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler... Mehmet... (Arabamda tüp yoktur.) 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Nisan 2009 Paylaş 24 Nisan 2009 Öncelikle en basit ve ucuz işlemlerden başlanmalı, bence ilk olarak kompresyon testi yaptırın ki sanırım düşük çıkacak, ondan sonra daha sıhhatli fikir yürütebiliriz. Ayrıca; bilip bilmediğiniz bir zamanda hiç hararet sorunu yaşandı mı? Yorum bağlantısı
Mehmet Bakıcı 24 Nisan 2009 Paylaş 24 Nisan 2009 çağlar abi yakın zamanda hararet sorunu yaşamadım. ayrıca arabayı ilk çalıştırdığımda kendine göre deviri yükseltip alçaltıyo. Ama bu zamana kadar hiç istop etmedi. Bide gaza bastığımda deviri yükseltemiyorum. titreyerek devri yükselmeye başlıyo. devri yüksek tutmaya çalışsamda bazen yinede yığılır gibi devir düşüyo. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Nisan 2009 Paylaş 24 Nisan 2009 Isınında düzeliyor ise benim aklıma ilk olarak supablar gelir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts