İçeriğe Yönlendir

Aramızda Pilot, Havacı, Sanal Pilot Varmı ?


Ugurcan Yogun

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Bende uçak sistemini merak ediyorum,bende geleyim

Sonra binecek miyiz o uçağa. [emoji85]
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Guest Misafir

Sonra binecek miyiz o uçağa. [emoji85]

Zeki Muren de bizi gorecek mi [emoji23]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Sonra binecek miyiz o uçağa. [emoji85]

Testi sen yaparsın

Zeki Muren de bizi gorecek mi [emoji23]

Sanırım galiba kesin
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Sen demedin mi ben kullanırsam sorun yok diye, esp ilave edecem kanatlara

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Portifle iterim kanatları

 

 

Testi yapmayacak Mehmet Bey ondan siraliyor isteklerini [emoji23]

 

Ya Servet ellemeden önce olsa denerim dee.. 

Sakardır biraz, elini attığı bozulur. Ha sonra tamir eder eskisinden iyi olur o ayrı konu ama.. 

Uçak bu yaa..  :elveda:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Guest Misafir

Ya Servet ellemeden önce olsa denerim dee..

Sakardır biraz, elini attığı bozulur. Ha sonra tamir eder eskisinden iyi olur o ayrı konu ama..

Uçak bu yaa.. :elveda:

Ahahahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] O zaman ben de cukulat istemem, bozuk cikar falan [emoji23]

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Sonra binecek miyiz o uçağa. [emoji85]

elbete yere iner.. gider bakarız o zaman

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Ahahahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] O zaman ben de cukulat istemem, bozuk cikar falan [emoji23]

Hepsinden ısırık aldım, tadları mükemmel taze
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Dün anlık bir karar ile, Ankara'daki arkadaşlarımızın yanına ziyarete gittik kız arkadaşım ile, zaten uçağa binmeye bayılıyorum, güzel bir fırsat da olunca kaçırmadık, günü birlik git gel yaptık.

Borajet ile Sabiha Gökçen den, Esenboğa ya uçtuk.

İlk defa bindiğim bir marka ve model oldu, Embraer 190 tipi uçak.

Bu metal kuş, 180 kişi kapasiteli. Tek koridor, businnes bölümünde 2+1, standart bölümde 2+2 düzende.

Koltuk araları, başka firmaların 77 cm in kıymetini oturanlar bilirine karşılık 88 cm ve bayağı geniş rahat :)

Uçakta yol sesi vardı :) biraz da süspansiyonlar sert, ya da Ankara istanbul arası havaya yol yapılmamış daha :D kasis çoktu :) inerken de yan yan indi pilot abimiz, lastik sesi cayırtısı duydum, arkadaşım korksa da biraz ben de daha ne kadar fazla sarsılır veya rüzgardan savruluruz diye kafamı cama yaslamış kanat üzerinde olan bitenleri izledim :) ve bir defa daha mühendislik harikasını gördüm :)

Bunlar da bir kaç kare :)

0180f847852e35456b767028d5e4c5de.jpg

16391121c70ffde613a78f6aed521f7a.jpg

1ecaa98c0063757a23899d02f16b8237.jpg

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

embrarer güney amerikan ve az gürültü yapması ile ünlü. sallantı uçak küçüldükçe çoğalır ve hava birkaç gündür fena.

 

şuna binen var mı? Ben çok etkilendimdi bundan: (üstelik kendinden merdivenli)

 

cq5dam.web.750.750.jpeg


"Simply put, the Q400 has the lowest fuel consumption per passenger of any turboprop in the industry, making it an efficient and greener option. On  a  500  nautical  mile  journey,  the  Q400  consumes  3  litres  of  fuel  per  seat  per  100  km,  which  is comparable  to  any  other  modern  next-generation aircraft flying today."

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

embrarer güney amerikan ve az gürültü yapması ile ünlü. sallantı uçak küçüldükçe çoğalır ve hava birkaç gündür fena.

 

şuna binen var mı? Ben çok etkilendimdi bundan: (üstelik kendinden merdivenli)

 

 

"Simply put, the Q400 has the lowest fuel consumption per passenger of any turboprop in the industry, making it an efficient and greener option. On  a  500  nautical  mile  journey,  the  Q400  consumes  3  litres  of  fuel  per  seat  per  100  km,  which  is comparable  to  any  other  modern  next-generation aircraft flying today."

 

evet uçak bayağı ufak ondan sallanmıştır,hava da bayağı rüzgarlıydı. Özellikle istanbul dönüşünde şu wind landing videoları gibi olmuştur dışarıdan büyük ihtimalle :)

ses olayı belki de bindiğimiz modelden veya tam kanat üstü oluşundan ama vardı bayağı ses.

 

bu uçak çok iyimiş, acaba var mı Türk havayolları filolarında

Yorum bağlantısı
Ugurcan Yogun

embrarer güney amerikan ve az gürültü yapması ile ünlü. sallantı uçak küçüldükçe çoğalır ve hava birkaç gündür fena.

 

şuna binen var mı? Ben çok etkilendimdi bundan: (üstelik kendinden merdivenli)

 

cq5dam.web.750.750.jpeg

"Simply put, the Q400 has the lowest fuel consumption per passenger of any turboprop in the industry, making it an efficient and greener option. On  a  500  nautical  mile  journey,  the  Q400  consumes  3  litres  of  fuel  per  seat  per  100  km,  which  is comparable  to  any  other  modern  next-generation aircraft flying today."

 

Borajetin envanterinden güvenlik sebebi iler çıkardığı ATR lerle hemen hemen aynı. Çok bindim ama TurboProp motorlardan pek haz etmiyorum :D

 

evet uçak bayağı ufak ondan sallanmıştır,hava da bayağı rüzgarlıydı. Özellikle istanbul dönüşünde şu wind landing videoları gibi olmuştur dışarıdan büyük ihtimalle :)

ses olayı belki de bindiğimiz modelden veya tam kanat üstü oluşundan ama vardı bayağı ses.

 

bu uçak çok iyimiş, acaba var mı Türk havayolları filolarında

 

Embrear 190 için soruyorsanız eğer, Borajetin 4 adet Embrear 190 tipi uçağını Anadolu jet operated ediyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

ATR72 benim bindiğim en gürültülü uçak. Sadece kokpitine girdiğimde rahat edebilmiştim(evet eskiden çok sık kokpite girebiliyordum, artık giremiyorum pek). Onda da iniş safhasında kokpitte kaldığıma pişman oldum, yumuşak bir iniş yapsak da piste çakılacağız sandım.

E190'ları alarak Borajet en iyisini yaptı.

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Geçenki Ankara ziyaretimden.

737-900 ER wingleti

 

20160217_090900_zpsgmu2efck.jpg

 

Dalaman-İstanbul uçağım buydu sonra indiğim uçağa tekrar aldılar Ankara'ya da bununla geldik :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay

Borajetin envanterinden güvenlik sebebi iler çıkardığı ATR lerle hemen hemen aynı. Çok bindim ama TurboProp motorlardan pek haz etmiyorum :D

 

 

Embrear 190 için soruyorsanız eğer, Borajetin 4 adet Embrear 190 tipi uçağını Anadolu jet operated ediyor.

Borajetin atr leri çıkartmasının bence başlıca sebebi halkımızın pervaneli uçaklardan korkmasıdır.Ama aslında pervaneli uçakların motorları turbofan motorlardan daha çabuk hızlanması ve itme güçünü direk oluşturmasıdır bir bakıma daha güvenlidir.Thy nin amsterdam kazasında kokpit ekibi uçağın gazlarını açmasına rağmen motor hemen devirlenemediği için itme sağlayamadı.

Ben de bir resim atayım o zaman :)

823e641663f79cdb49080ef55e45db0c.jpg

39000 ft de gün batımı ;)

82fb77a073b7352a34c128db488d3ca3.jpg

2bc9efc796a0947e730ed44f491c3209.jpg

Bunlar da benim küçüklük halim. Kanımda varmış ;)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Guest Misafir

Borajetin atr leri çıkartmasının bence başlıca sebebi halkımızın pervaneli uçaklardan korkmasıdır.Ama aslında pervaneli uçakların motorları turbofan motorlardan daha çabuk hızlanması ve itme güçünü direk oluşturmasıdır bir bakıma daha güvenlidir.Thy nin amsterdam kazasında kokpit ekibi uçağın gazlarını açmasına rağmen motor hemen devirlenemediği için itme sağlayamadı.

Ben de bir resim atayım o zaman :)

Gun batimi o ft den cok iyiymis [emoji5]

Ayrica hakikaten kucukluk belliymis, dogru meslekte oldugunuz icin sanslisiniz [emoji56]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay

afdeae33341d294ef41b81bf81507e2e.jpg

Kiss me before flight [emoji7]

6773c882e1c0027709c636ac1ea1ddd4.jpg

Arkadaşın mülakatı öncesi çalışmalarımız.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay
(düzenlendi)

12742772_10156604217395445_7679061151630

 

 

Bu da sanırım almanya Paderborn alçalmamızda bulutların içerisine girerken çekmiştim.Sonra kaptandan istek gelince kesmek zorunda kaldım. :)

 

https://youtu.be/1BYJSK5xMUk

tarihinde Gökhan Tongay tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...