Zekeriya Kahraman 30 Eylül 2014 Yazar Paylaş 30 Eylül 2014 Ellerinize sağlık.Allah kolaylık versin. Tesekkürler Amin kardeşim Yorum bağlantısı
Önder Özcan 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 iyi olur inşallah.sökmek işin en kolay kısmı.önemli olan doğru parçaları değiştirip doğru monte etmek.işin içinde bir sürü ince ayar vardır.nasıl olacak bu işler. Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 30 Eylül 2014 Yazar Paylaş 30 Eylül 2014 iyi olur inşallah.sökmek işin en kolay kısmı.önemli olan doğru parçaları değiştirip doğru monte etmek.işin içinde bir sürü ince ayar vardır.nasıl olacak bu işler. Merhaba önder bey, (ince ayar) derk hangi parcanın ayarını söyle söylemek istediniz ? Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 Abi bunun gibi tortuları diyosun deilmi döküme zarar verecek madde kullanmıyoruz . asit türü gibi aslında cola pas temizliginde çok güzel iş görüyormuş aslında bu parca devir daimin cıkışı devir daimin çalışmasında bir proplem görmedim deiştirme geregi görmüyorum Zekeriya motorun içinde yağ tortusu olmaz, olursa sadece alt karterde olur o da kolayca çıkar. Seni uğraştıracak olan yağ ve toz karışımı genelde motorun dışında sağ sızıntısı olabilecek yerlerdir. Oraları önce gazyağı, sonra benzinle yıkayabilirsin. Soğutma sisteminin kanallarında ise daha çok kireç birikintileri oluşur. Onun ilacı ise kireç çözücüdür. Ancak dikkatli kullanmak gerekir. Bazı kimyasalların döküme ve pirince zarar verdiğini biliyorum. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 Merhaba önder bey, (ince ayar) derk hangi parcanın ayarını söyle söylemek istediniz ? en basiti siz yerine oturmamış-taşmış contadan şikayetçisiniz.yanlış anlaşılma olmasın,burda hiç kimse cesaretinizi-emeğinizi-kabiliyetinizi yargılamıyor.ama bu işler bu kadar da basit olmasa gerek."ustalara kızdım motoru rektefiye yaptım" demekle olsa keşke. bu işler yıllarca verilen emekle,kazanılan tecrübeyle yürüyor.hangi parçaların değişmesi gerektiğini hangilerinin tamir-bakım olması gerektiği hangilerinin sağlam olduğunu nasıl anlıyorsunuz. diyeceksiniz ki,"gittiğim ustalar da çok birşey bilmiyor,aracım bu hale onların yüzünden geldi",o zaman daha iyi bir usta bulmak gerekecek. yaptığınız şey yapılır,yapılmaz mı.ama gözden kaçan bir şey aynı işlemlerin tekrarını gerektirebilir. inşallah öyle bir durum olmaz,aracınız sapasağlam yollara döner. Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 30 Eylül 2014 Yazar Paylaş 30 Eylül 2014 Zekeriya motorun içinde yağ tortusu olmaz, olursa sadece alt karterde olur o da kolayca çıkar. Seni uğraştıracak olan yağ ve toz karışımı genelde motorun dışında sağ sızıntısı olabilecek yerlerdir. Oraları önce gazyağı, sonra benzinle yıkayabilirsin. Soğutma sisteminin kanallarında ise daha çok kireç birikintileri oluşur. Onun ilacı ise kireç çözücüdür. Ancak dikkatli kullanmak gerekir. Bazı kimyasalların döküme ve pirince zarar verdiğini biliyorum. Abi tam BABA adamsın benim söylemeye çalıştıgım yere ayak bastın tesekkür ederim . matkabın ucuna takılan 3 ceçit telden aldım tüfeğin içini temizlerlerye o şekilde matkabın ucana takıp temizleyim diyorum akşam resmini cekip göstereyim yarın Bu arada silindir kapağını ne oldu diye soran arkadaşlar var ise , bayramdan sonra = krank ,alt silindir blogu ve üst kapak motor yenilemeye gidecek supab lar ve sekmanlar bayramdan sonra gelecek Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 30 Eylül 2014 Yazar Paylaş 30 Eylül 2014 en basiti siz yerine oturmamış-taşmış contadan şikayetçisiniz.yanlış anlaşılma olmasın,burda hiç kimse cesaretinizi-emeğinizi-kabiliyetinizi yargılamıyor.ama bu işler bu kadar da basit olmasa gerek."ustalara kızdım motoru rektefiye yaptım" demekle olsa keşke. bu işler yıllarca verilen emekle,kazanılan tecrübeyle yürüyor.hangi parçaların değişmesi gerektiğini hangilerinin tamir-bakım olması gerektiği hangilerinin sağlam olduğunu nasıl anlıyorsunuz. diyeceksiniz ki,"gittiğim ustalar da çok birşey bilmiyor,aracım bu hale onların yüzünden geldi",o zaman daha iyi bir usta bulmak gerekecek. yaptığınız şey yapılır,yapılmaz mı.ama gözden kaçan bir şey aynı işlemlerin tekrarını gerektirebilir. inşallah öyle bir durum olmaz,aracınız sapasağlam yollara döner. moturun programı var ölçümleri yazıyor 4g61 ve 4g63 seri olarak aynı 4g67 yi araştırmadım ve kullanma klavuzu motor tam bakım kitapcıgında neyi nasıl yapacagı hepsi yazıyor sekman piston aklına gelebilecek hersey 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Türkmen 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 Konuyu okurken bile gerildim. Hayırlısıyla şu motorun bir toplanıp çalıştığını görseydik . Allah yardımcınız olsun, iyi cesaret ve el becerisi tebrik ederim. Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 30 Eylül 2014 Yazar Paylaş 30 Eylül 2014 Konuyu okurken bile gerildim. Hayırlısıyla şu motorun bir toplanıp çalıştığını görseydik . Allah yardımcınız olsun, iyi cesaret ve el becerisi tebrik ederim. O,da olacak Mahmut bey bayram sonuna kaldı . şuan tüm parçaların kontürolü ve temizliğiyle uğraşmaktayım en azında 1 hafta kazandım . parca konusunda kimseden ses cıkmadı hangi firmadan veya site ? Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 Abi tam BABA adamsın benim söylemeye çalıştıgım yere ayak bastın tesekkür ederim . matkabın ucuna takılan 3 ceçit telden aldım tüfeğin içini temizlerlerye o şekilde matkabın ucana takıp temizleyim diyorum akşam resmini cekip göstereyim yarın Bu arada silindir kapağını ne oldu diye soran arkadaşlar var ise , bayramdan sonra = krank ,alt silindir blogu ve üst kapak motor yenilemeye gidecek supab lar ve sekmanlar bayramdan sonra gelecek Çok dikkatli ol, o tel fırçadan kolayca tel parçaları kopar ve olmadık yerlere yapışır kalır. Ben olsam dış motor kapanmadan tel fırçayı elime almazdım. Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 30 Eylül 2014 Yazar Paylaş 30 Eylül 2014 Çok dikkatli ol, o tel fırçadan kolayca tel parçaları kopar ve olmadık yerlere yapışır kalır. Ben olsam dış motor kapanmadan tel fırçayı elime almazdım. zımpara ile temizlesem olur heralde Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 1. yenilenmiş motora eski devirdaim takılmaz 2. her tür temizlik el ile makinasız zımpara veya ince spatula ile yapılşır makinalı tel uçlu fırça ile olmaz 1 Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 1 Ekim 2014 Yazar Paylaş 1 Ekim 2014 (düzenlendi) Manifolt un sökülmesi link olarak gösteriyor video,yu direk izleme yapamadımhttp://www.youtube.com/watch?v=AEjGqLeS95E&feature=youtu.be 1 Ekim 2014 tarihinde Zekeriya Kahraman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 1 Ekim 2014 Yazar Paylaş 1 Ekim 2014 Sökülen parçaların kirli ve gazyağı temizlenmiş hali 30 dakika ara ile gazyagına batırıldı temizlendi çalışması rahatladı kanallarda tıkanıklık olup olmadıgı iğne kontrol edildi 3 Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Maşallah. Allah sabır kuvvet versin. Söylerken en ufak detay not etseydiniz yada fotoğrafını çekseydiniz. Montaj yaparken işinize yarardı. Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 1 Ekim 2014 Yazar Paylaş 1 Ekim 2014 Maşallah. Allah sabır kuvvet versin. Söylerken en ufak detay not etseydiniz yada fotoğrafını çekseydiniz. Montaj yaparken işinize yarardı. Resimler görünmüyormu serkan bey ? resim koymuştum ama Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 Resimler görünmüyormu serkan bey ? resim koymuştum ama Maşallah. Allah sabır kuvvet versin. Sökerken en ufak detay not etseydiniz yada fotoğrafını çekseydiniz. Montaj yaparken işinize yarardı. Sökerken demek istemiştim. Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 1 Ekim 2014 Yazar Paylaş 1 Ekim 2014 Maşallah. Allah sabır kuvvet versin. Sökerken en ufak detay not etseydiniz yada fotoğrafını çekseydiniz. Montaj yaparken işinize yarardı. Sökerken demek istemiştim. Evet çektim günlük motoru silince kablo hortum bağlantılarını ezberliyon resimlerin hepsini paylaşıma sunmadım gerekli yerleri paylaştım ilk resimde belirgin sekilde görülüyor bağlantılar son ekledim sayfadakiler görünmüyormu diye düşünmeye başlamıştım 1 Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 6 Ekim 2014 Yazar Paylaş 6 Ekim 2014 Valeo marka baskı balata nasıldır taktıran arkadaşlar menmunmu Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 12 Ekim 2014 Yazar Paylaş 12 Ekim 2014 Motor alt blog ve üst kapak rektefeciye götürdüm ölçümler neticesinde honlama yapılacak yağ kanaları ve su kanalları temizlenecek 1: sekman takımı tk STD 2: ana kol yatak tk STD 3: eksoz ve emme sibab tk 4: sibab gaydı ve lastikler 5: yag pompası 6: devirdaim pompası 7: takım conta keçeler 8: 2 adet kayış 2 Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 14 Ekim 2014 Yazar Paylaş 14 Ekim 2014 Aracı yaglama sistemi o kanalların tıkanık olması nedeni ile arac 140 gelince titreme oluyor demiştim , Titrememenin nedeni mototor balansına yağ gitmemesi veya az yağlamasından kaynaklanıyor . Aracın kalkışta titremesi ile karıştırmayalım varsa öyle bir sorun baskı balata ve volant yüzeyinin deforme olmasından kaynaklanır buna ek olarak motor takozunuda ekleye biliriz conta şişmiş diyen arkadaşlarımız oldu doğru contayı rektefeci kontrolrol ettiginde çonta yan sanayi dedi Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 19 Ekim 2014 Yazar Paylaş 19 Ekim 2014 Arkadaşlar rektefeci,den motor alt blok ve üst kapağı getirdim eve . Yağ pompası devirdaim pompası ve takım contası diğer parçalar gelmiş onlarıda aldım geriye diger parcaların kontrolleri var şarj dinamosu marş dinamosu vb . . . . . . . . . . . Yorum bağlantısı
Recommended Posts