İçeriğe Yönlendir

Gauge(Gage) Testi


Aydın Bengü

Recommended Posts

  • 4 hafta sonra...
Ahmet Ertugay

Arkadaşlar yeni konu açmadın ve sorunun bu bölüme uygun olacağını düşündüm. Aracımdaki dijital km bilgilerini gösteren ekranın aydınlatması, arabayı ilk çalıştırdığımda yanmıyor, ancak seyir halindeyken bir süre sonra ekran aydınlatması yanmaya başlıyor. Ampulde arıza yok galiba, bağlantıda temassızlık olabilir diye düşünüyorum. Farklı bir arıza olabilir mi?

Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay

Yorum yapan olmadı ama bugün ampul değişimiyle sorun giderilmiştir. İlginize teşekkürler.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Ahmet Aydınlar
Yorum yapan olmadı ama bugün ampul değişimiyle sorun giderilmiştir. İlginize teşekkürler.

ne kadara maloldu birde kolaymı.. geçmiş olsun

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
  • 1 ay sonra...
Sabri Gökçek
(düzenlendi)
Er 0206 :unsure2:

dt 506R :unsure2:

Bunların anlamını bilen,yardımcı olabilecek kimse var mı? :flowers:

aracınız lpg li ise er 206 hatası veriyor benzin enjektörlerinde hata verir.aslında hata yok araç lpg ile çalışıyor.

tarihinde Sabri G tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
  • 1 ay sonra...
Ahmet Aydınlar

Aynı Hata Kodu Bende deçıktı bügün herhangi bir zararı var mıdır acaba?

DTC P0262 Cylinder 1 Injector Circuit High

My best advice:

The injectors are supplied with 12v, and the ECU pulls them low to open the solenoid... so if the circuit is reading high when it should be low, then it is likely that current is not flowing due to either an injector wiring problem or a defective injector (on the electrical side).

Following this should be a misfire or symptoms of the car constantly or intermittently running on three cylinders (no gas=no boom).

If you do not have those symptoms, then I'd start by clearing the codes (disconnect battery for 15+ minutes) and checking to see if the code returns. If you DO have those symptoms, then investigate for a problem from there.

yabancı bi sitede böyle bir açıklama var belki yardımı olabilir.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Fatih Öztürk27

Gece indim denedim çok güzel bir olay. Teşekkürler. Hız tam 10 km farkediyor. :unknw:

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

çok fazla o fark. lastikleriniz ne ebatta. 5 km olması lazım standart hata

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

çok fazla o fark. lastikleriniz ne ebatta. 5 km olması lazım standart hata

Lastikle ilgili olamaz ama değilmi Mustafa , hızı zaten gauge menuden bakıyor hocamız ?

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

denilen fark kadran ile gauge arasındaki ise lastik ebatında hata olabilir bir ihimal. 10 km hız farkı bence çok fazla.

misal 195 60 15 yerine 195 65 15 takılırsa bu tip fark oluyor

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

denilen fark kadran ile gauge arasındaki ise lastik ebatında hata olabilir bir ihimal. 10 km hız farkı bence çok fazla.

misal 195 60 15 yerine 195 65 15 takılırsa bu tip fark oluyor

Bence ibre kalibrasyon hatası var. Sonuçta hızı okuyan sensör birtane ; sadece kadran 5 km eksik gösteriyor normalde..

Navigasyona göre çıkan fark olsa ozaman lastik farklı ebatta olduğu için fark var denemezmi?

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

kadran fazla gösteriri 5 km :p

sensör lastiğe bakmıyor. şanzımanın dönüş hızına bakıyor diye biliyorum. lastik -jant ebatı değişince o yüzden wds ile araca bağlanıp ebat seçimi mi ne yapılıyor.

yanlış biliyorda olabilirim.

ibre kalibrasyonu eğer kadran sökülmediyse bozulmaz kolay kolay.

Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27

denilen fark kadran ile gauge arasındaki ise lastik ebatında hata olabilir bir ihimal. 10 km hız farkı bence çok fazla.

misal 195 60 15 yerine 195 65 15 takılırsa bu tip fark oluyor

Lastik 195 65 15 şanzıman dönüş hızından alıyorsa fark artabilir.

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

IDS ile ayarlanırken difransiyel çevrim oranı girildiğine göre şanzımandan alıyor demek. ABS sensöründen alsa sadece IDS ile sadece lastik ebatını girmek yeterli olurdu. Sistem belli bir kat sayı ile çarpıp yansıtırdı.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

esp ışığı yanmıyor, göstergede ki tüm ampuller yanıyor, ama şartlanmışın akü lambasına değil de esp ye bakıp ümid ediyorsun, faturada meblağsı olmayanı, arabaya beleş koymazlar :p

Yorum bağlantısı
Enez Güner

sizin fark biraz fazla kalibrasyon hatası muhtemelen ama şu bir gerçek ki lastik çapı büyüyünce aracın hızında biraz sapma olur ama gage ayrı km saati ayrı gostermez ikisinede aynı sensör uyartım verio sorun kalibrasyonda.. arkadaşında dediği gibi, sadece gps hızıyla araçınkisi sapar ve bunlar büyüme oranı %3 e kadr sorun yok :) büyük lastistik takıpta radar kendi kminize göre tam sınırda girerseniz ceza gelebilir :):):):):)

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Ertan Kurnaz

Arkadaşlar merhaba Samsun dan 2004 focus ghia ile aranıza katılmış bulunmakytayım herkese selamlarımla.Test menüsünde dijital hız ile gösterge birbirini tutmuyor normalde 50-60-70 ile giderken dijital hız 35-40 larda nedeni nedir acaba djtal hızı mil cinsindenmi ölçüyor.birde menüde gezerken dtc 262 kodu yanıp sönüyor nedeni ne olabilir .geçen hafta aracıma bakım yaptırdım birde yazılım atıldı ondan olabilirmi.SAYGILARIMLA

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

P0262 =ENJEKTOR DEVRESi YUKSEK-SiLiNDiR -1

Böyle bişey yazıyor detayını bilmem lakin

Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık

Geçen hafta bir işlem için akü sökülüp yeniden takıldı.

Öncesinde gage menüye giriyordu, sonra girmedi.(km falan sıfırlyor, düğme çalışıyor yani)

Sorun nedendir acaba.

Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık

Kontağı açıp düğmeye basılı tutuyorum. Ama girmiyor. Biraz sonra bir daha deneyeceğim.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...