İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu

aslında istanbul için hybrid tam senlik. Koca arabayı gezdirme bence. Yıpranmasın. Küçük bir şey almalısın

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

aslında istanbul için hybrid tam senlik. Koca arabayı gezdirme bence. Yıpranmasın. Küçük bir şey almalısın

 

Çıktığından beri bakıyorum da az daha canlı olsaydı keşke intörnıl kombasçın kısmı.

Bir de ben acayip uzun yol yapıyordum, A6'yı da onun için aldım ama hayat koşulları değişti malum 2 senedir. Tadını almadan satmak istemiyorum. Eskiden hep bi A6 olsa 160-180 sabitleyip giderdik şurada kahve içerek derdim, A6'yı aldım bir yere gidemiyoruz şimdi. :)  He bi de mazot 15 lira oldu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Selim Bilgin yazdı:

Uzun zamandır yakıt ölçümü yapmıyordum,  en son doldurunca sıfırladım km'yi, 560 km yapmışım bugün tekrar doldurdum, 63 litre aldı tam 900 TL.

11,2 lt/100km kar kışta komple İstanbul içi fena değil herhalde. Rölantide beklediğim zamanlar çok oldu.

Bu süreçte İstanbul'da trafik biraz rahatladı tabi onun da katkısı oldu.

Bence çok çok iyi. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

Çıktığından beri bakıyorum da az daha canlı olsaydı keşke intörnıl kombasçın kısmı.

Bir de ben acayip uzun yol yapıyordum, A6'yı da onun için aldım ama hayat koşulları değişti malum 2 senedir. Tadını almadan satmak istemiyorum. Eskiden hep bi A6 olsa 160-180 sabitleyip giderdik şurada kahve içerek derdim, A6'yı aldım bir yere gidemiyoruz şimdi. :)  He bi de mazot 15 lira oldu.

A6’yı sat demedik ki :) golf’ü okutsan yeter

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

İhtiyaç fazlası Golf leriniz değerinde alınır.

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Litresi 15 liradan çok litre mazot yakan A6 larınız öldüm fiyattan alınır. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Fatih Evcin yazdı:

Bence çok çok iyi. 

 

Ben de kendimi avutuyorum öyle işte.

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

A6’yı sat demedik ki :) golf’ü okutsan yeter

 

Golf'ün sürücüsü Tiguan filan ister satarsak. :) 

Mert Yeldan yazdı:

Litresi 15 liradan çok litre mazot yakan A6 larınız öldüm fiyattan alınır. 

 

Arabayı alırsın da mazotu nasıl alacaksın öldüm fiyata. 😛 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

550km, 60 litre, 945 TL

10,9 lt/100km

1,71 TL / km

Bedel ödendi. 🥸

 

@Tansu Kalafatoğluintikam zamanı. 😄


Onu satıp şunu alsana. En azından uçarken yakıyorum dersin 😂


EC6879-F9-6677-4-AAD-BB37-8-D5-EBE6-DBFD

 

 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Selim Bilgin yazdı:

550km, 60 litre, 945 TL

10,9 lt/100km

1,71 TL / km

Bedel ödendi. 🥸

 

@Tansu Kalafatoğluintikam zamanı. 😄

Direk hapis cezasına cevirtemedinmi yahu

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Önder Özcan yazdı:

10.9 yaktıysa bir sebebi vardır :rallici:

 

Yavaş gitmiyor ki meret.

Bugün aklıma geldi, bi yerlerden videomuz düşmez inşallah internete. :D 

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel
 
Yavaş gitmiyor ki meret.
Bugün aklıma geldi, bi yerlerden videomuz düşmez inşallah internete. [emoji3] 

Ülkede yakıt pahalı arabanın ne suçu var. Binerkenki keyif paha biçilemez Selim üstad.
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Arda Bülent Güzel yazdı:


Ülkede yakıt pahalı arabanın ne suçu var. Binerkenki keyif paha biçilemez Selim üstad.


Aynen öyle abi, bu da bizim keyfimiz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Bakırel yazdı:

Yazılım orjinale mi döndü abi ?

 

Evet orijinal güncel yazılım yüklettim en son.

Tekrar remap yaptıracağım ama.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

aslında gücü iyice kısıp denemek lazım az yakacakmı diye. yokmu boost fonksiyonlu bu tip bir tuning opsiyonu?

 

jeep in swirl valf denen emme manifoldu içinde emisyon amaçlı yada ilk çalıştırmada titreşimi önlemek amaçlı bir mekanizması var bu ısı nedeniyle kırılıyor kapalı yada açık kalıyor. bu kırılınca arıza vieriyor ve turbo boostunu müthiş derecede kısıyor. araba 0-100 yapabiliyor ama 25 sn filan sürer herhalde. tam gaz yapsanda sanki ayak ucuyla basarmışsınız gibi hızlanıyor.

 

bu olunca tamirini yapana kadar 2 gün öyle kullandım, 6 litre filan yakmıştı 8.5 yerine. tabi uygulanabilir bir performans ayarı değildi. her durumda 1 litre kısacak kadar basınç kısılabilse... mis. tam gazda uçup kaçsın aksine.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Doğan Arşiray yazdı:

aslında gücü iyice kısıp denemek lazım az yakacakmı diye. yokmu boost fonksiyonlu bu tip bir tuning opsiyonu?

 

jeep in swirl valf denen emme manifoldu içinde emisyon amaçlı yada ilk çalıştırmada titreşimi önlemek amaçlı bir mekanizması var bu ısı nedeniyle kırılıyor kapalı yada açık kalıyor. bu kırılınca arıza vieriyor ve turbo boostunu müthiş derecede kısıyor. araba 0-100 yapabiliyor ama 25 sn filan sürer herhalde. tam gaz yapsanda sanki ayak ucuyla basarmışsınız gibi hızlanıyor.

 

bu olunca tamirini yapana kadar 2 gün öyle kullandım, 6 litre filan yakmıştı 8.5 yerine. tabi uygulanabilir bir performans ayarı değildi. her durumda 1 litre kısacak kadar basınç kısılabilse... mis. tam gazda uçup kaçsın aksine.

 

Ben az gazla gitmeyi seviyorum, onun için çok tercih etmem onu. Bu arabaya yaktıran şey ağırlık ve şan-zı-man. Düşük hızlarda tork konvertörü arabayı salmıyor ki gitsin. Revize ettirsem biraz iyileşir muhtemelen ama bu jenerasyon böyle. 6HP'yi söküp yerine 8HP koyabilsek eminim %20 düşer yakıt en az. Yeni kasada bi-tdi hariç DSG var, ondan dolayı bayağı az yakıyor.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

az gazla gidersin yine. güç hızlanırken lazım. hızı tutumak için gereken güç küçük dizel motorlu araçlardan yol çıkarak 1.5 ton araba için 90 100 hp olmalı en fazla.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mert Gülkokan yazdı:

yazılım sonrası pompadan yakıt ölçümü ne oldu peki ?

 

Çok fazla değişiklik yaptığım için net bir ölçüm yapamadım ama göstergeyle sapma çoktu ilk yazılımda.

Arabadaki durumu sonuçlandırınca yazacağım detaylı en son. Yazılım yaptırdıktan sonra ölçüm yaparız artık.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Doğan Arşiray yazdı:

az gazla gidersin yine. güç hızlanırken lazım. hızı tutumak için gereken güç küçük dizel motorlu araçlardan yol çıkarak 1.5 ton araba için 90 100 hp olmalı en fazla.

80-90 km hızla düz yolda ilerlemek için yaklaşık 9kw enerji gerekiyor. 1500kg için söylüyorum. Bu değer a6’da 12 falan olabilir. Onun da beygir dönüşümü 16 beygir falandır

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Selim Bilgin yazdı:

 

Ben az gazla gitmeyi seviyorum, onun için çok tercih etmem onu. Bu arabaya yaktıran şey ağırlık ve şan-zı-man. Düşük hızlarda tork konvertörü arabayı salmıyor ki gitsin. Revize ettirsem biraz iyileşir muhtemelen ama bu jenerasyon böyle. 6HP'yi söküp yerine 8HP koyabilsek eminim %20 düşer yakıt en az. Yeni kasada bi-tdi hariç DSG var, ondan dolayı bayağı az yakıyor.

yeni kasa a6 lar dsg şanzımanmı ? 👾

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
 
Evet orijinal güncel yazılım yüklettim en son.
Tekrar remap yaptıracağım ama.
Neden orjinale döndü abi ?
yeni kasa a6 lar dsg şanzımanmı ? [emoji451]
7 ileri vites olanlar dct stronic , DSG yani.8 ileri olanlar zf tam otomatik.
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Bakırel yazdı:

Neden orjinale döndü abi ?

 

 

Titreşim olayını çözmeye çalışıyorduk ya, atladığımız bir şey olmasın diye güncel stok yazılıma döndük. 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

80-90 km hızla düz yolda ilerlemek için yaklaşık 9kw enerji gerekiyor. 1500kg için söylüyorum. Bu değer a6’da 12 falan olabilir. Onun da beygir dönüşümü 16 beygir falandır

benzinli olsa 21 hp. ben kullanılabilir olmasını beklerim her durumda. o nedenle 80 90 şart.

Selim Bilgin yazdı:

 

Titreşim olayını çözmeye çalışıyorduk ya, atladığımız bir şey olmasın diye güncel stok yazılıma döndük. 

birşey değiştimi?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...