Metin Uzunoğlu 1.806 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 (düzenlendi) Şu varki her ürünün hitap ettiği kitle var. Yurt dışı tecrübesi olan ve Sanayiye gitmek istemeyen, arıza yaşamak istemeyenlere göre toyota ve Honda en iyi araba. Birde sorunsuz lpg tskılıyorsa en iyi arsç. Bu açıdan bakarsanız toyotanın motoru çok mantıklı adamın kitlesi hazır. Ağırlık konusuna gelince toyota halen belçikadan sac alıyor. Ereğli saçına göre daha dayanıklı (tofaş eğitim müdürü ifadesi ile %20 daha mukavemet li). 19 Kasım 2020 tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 3 Mesajın linki
Yurdaer Elay 1.268 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Dogan Arsiray yazdı: 150 tork ne gözünü seveyim 2000 lerin başındamıyız... 0-100 12 sn diyor. korkunç ötesi. 1.2 puretech turbo berlingo bile 109 hp ve torku 200 ün üzerinde. chiptuning ile standart satılan 130 hp ayarına geliyor. atmosferik ne olacak? hiç... Adamların derdi trafikte yarışmak değil belli ki.. Yakıt ortalaması düşmüş, emisyon değerleri istenileni karşılıyor 3 Mesajın linki
Dogan Arsiray 5.446 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 yokuş yukarı dolu araçla sollamaya çıkarken başarılar emekli amcalara o halde. Mesajın linki
Ali Darbaz 5.331 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Dogan Arsiray yazdı: yokuş yukarı dolu araçla sollamaya çıkarken başarılar emekli amcalara o halde. Vites düşürdüğünde bunlarda hızlanıyor. zaten arabalar otomatik gelir. Onlarada 8 ile 10 ileri şanzıman takarlar. Sonra bi bakmışsın ara hızlanmalar dehşet. 1 Mesajın linki
Mustafa Yanar 1.051 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Çağdaş kağnı pazarlıyorlar işte. 1 Mesajın linki
Burak Uzel 154 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 Asyalılar turbo kullanmak istemiyor nedense. Atmosferik olsun ,uzun ömürlü olsun, ucuz olsun diye düşünüyorlar demek ki. Sonuçta Afrika'da, Hindistan'da falan çok satan araçlar, Avrupa önemli en önemli pazarı değil. Corollanın kullanma klavuzunun başların bir yerde, “Araç ömrü 10 senedir” yazıyor. Görünce çok şaşırdım. 10 sene idare edecek şekilde üretiyorlar artık sanırım. Ülkemizdeki Mevcut araba fiyatlarını düşündüğümüzde, arabaların yaşam döngüsü 20 seneyi rahat geçecektir. Son 10 senesini kullananların Allah yardımcısı olsun. Mesajın linki
Evren Erakçora 4.441 19 Kasım 2020 Paylaş 19 Kasım 2020 10 sene , yedek parça temini vs için yasal bir konu. 1 Mesajın linki
Ercan ERKAN 0 22 Kasım 2020 Paylaş 22 Kasım 2020 Bu motorun Tork eğrisini bulabilen varmı ? Eski 1.6'ya nazaran hemen hemen yakın torku veriyor ve ve max. torku daha erken devirde verecek diye duymuştum. Eğer daha erken devirlerde aynı torku dahi verse, alt devirlerde eskisinden daha güçlü olacağı anlamına gelir. Mesajın linki
Tansu Kalafatoğlu 2.813 22 Kasım 2020 Paylaş 22 Kasım 2020 Polonya‘da üretilen direkt enjeksiyonlu üç silindirli atmosferik motor yaris, yaris cross, b suv ve hybrid modellerde kullanılacakmış. 2.0 1.5L motor, güçlü bir gelişmiş mühendislik ürünüdür. % 40'a varan termal verimlilikle Atkinson döngüsünde çalışan değişken eksantrik mili zamanlamasına sahip bu 3 silindirli motor ünitesi, önceki Yaris nesline kıyasla tüketimi ve CO2 emisyonlarını% 20 oranında azaltmaya yardımcı olurken performansını% 15 artıriyor. Bu motor hem geleneksel hem de hibrit elektrikli araçlara takılabilir. 2019'da TME'nin satışlarının% 52'sinin tam hibrit olmasıyla, bu uygun fiyatlı ve düşük emisyonlu hibrit elektrik teknolojisi için talep çok fazlaydı. Bu motor 2.0 TNGA’nın kardeşi sayılıyor. Yeni 1.5 litrelik motor, WLTP ölçümlerine göre 127-139 g/km CO2 ve 5.6-6.2 lt/100 km birleşik tüketim değerine sahip. Toyota Corolla Sedan’da tercih edilebilecek 1.5L Dynamic Forcemotor, 10 ileri otomatik şanzıman veya 6 ileri manuel şanzıman ile eşleştirilebilecek. Bu vites sayısı elektronik olarak var tabi. Cvt sonsuz dişli oranı demek aslında. Bu durumda mevcut lpg uyumlu 1.6 ne olacak belli değil. Toyota Corolla Sedan’da tercih edilebilecek ünite 123 beygir güç, 153 Nm tork üretebiliyor ve sürekli değişken oranlı otomatik (CVT) veya 6 ileri manuel şanzıman ile eşleştirilebiliyor. CVT'nin manuel modunda 10 ileri oran bulunuyor. Yeni ünite, 132 beygir güç, 159 Nm tork üretebilen 1.6 litre hacimli motorun yerini alacak ve fiyatlar yakında açıklanacak. Yani insanlar lpg uyumlu 132 beygirlik 1.6’yı çok sevmişti. Şimdi uyumu belli olmayan ve lpg kitleri pahalı olan 1.5 için aslında çok olumlu bakmıyorlar. Mesajın linki
Furkan Sumer 1.600 22 Kasım 2020 Paylaş 22 Kasım 2020 Oldukca tasarruf saglayacak.. (Corolla basligi altinda ayni konu paylasilmisti.) 1 Mesajın linki
Dogan Arsiray 5.446 22 Kasım 2020 Paylaş 22 Kasım 2020 bunun konusu vardı zaten. hatta bana muhalefet edilmişti performans ne gerek müşteri kitlesi emekli amcalar zaten diye :D 1 Mesajın linki
Tansu Kalafatoğlu 2.813 24 Kasım 2020 Paylaş 24 Kasım 2020 İlk sayfaya baktım da, nasıl ezmişler toyota’yı koca toyotayı neden küçük turbolu motor ile artık 150 beygir 250nm tork üretmiyor diye kötülüyoruz. Biz. Türkiye. Sen.. adamlar turbolu motor kadar yakan atmosferik yapmış. Ama eleştiriyoruz Mesajın linki
Dogan Arsiray 5.446 24 Kasım 2020 Paylaş 24 Kasım 2020 konusu olan araç hibrit değilki. atmosferik benzinlinin tüketimi de 1.2 turbo berlingo kadar. ayrıca tam bir kağnı 😛 hibrit bölümü unutulmuş 4. dünya pazaına yönelik kağnı. kağnı demişmiydim. evet kağnı. Mesajın linki
Anıl Akca 31 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Selim Bilgin yazdı: 1.2 turbo motoru neden ısrarla sedana koymuyorlar? Özel bir sebebi var mı acaba? 1.2 turbo'da kaldırılıyor emisyon'dan dolayı. Mesajın linki
Tansu Kalafatoğlu 2.813 22 Aralık 2020 Paylaş 22 Aralık 2020 Bu modelde cvt şanzıman da yenilenmiş hali ile gelecek. Kalkışta daha iyi olması için ilave kalkış dişlisi koymuşlar. 1.5 motor için toyotacılar çok isteksiz. Lpg yok(zor), güç düştü, zaten şanzımanı kimse sevmiyor, yakıt ekonomisi dizel-lpg-hibrit kadar değil. Almayız diyor çoğu kişi. Mesajın linki
Oğuz Kılınc 7 14 Ocak Paylaş 14 Ocak Bize Toyota satmamak için ellerinden geleni yapıyorlar da. Biz anlamıyoruz. 1.3 corolla getirdiler adı 1.3 motor vergisi 1.6 vergisi. Dizel ünite getirdiler 90 beygir hız sabitleyici yok vurdurmalı otomatik şanzıman. 1.2 turbo motor getirdiler corollaya yerleştirmeden emisyona takıldı o da iptal. Hibrit getirdiler 1.8 vergi o biçim. Bi atmosferik LPG takılan valvematic motor kaldı onu da üretimden kaldır. Anlamıyorum ne yapmak nereye varmak istemekte bu Toyota.Bir Toyota kullanıcısı olarak 2019-2020 1.6 düz veya MDS şanzıman corolla kullanıcılarına sesleniyorum. Araçlarınıza iyi sahip çıkın. 3 Mesajın linki
Selim Bilgin 3.355 14 Ocak Paylaş 14 Ocak Ah nerede o 1.6 114PS'lik motor, sesi halen kulağımda. Toyota o zamanlardı... 2 1 Mesajın linki
Hacı Şenyurt 735 14 Ocak Paylaş 14 Ocak Eski 1.6 yeni 1.5 karşılaştırmalar yeni 1.5 eskisine oranla %15 20 civarı hem ekonomik hem daha çevreci imiş. 1 Mesajın linki
Tansu Kalafatoğlu 2.813 14 Ocak Paylaş 14 Ocak Selim Bilgin yazdı: Ah nerede o 1.6 114PS'lik motor, sesi halen kulağımda. Toyota o zamanlardı... 1.6 atmosferik 132beygir motordan herkes memnundu valla. Hem turbo benzinliler gibi yakıyordu hem de performansı iyiydi ve en önemlisi lpg’ye çok uyumluydu. 1.5 ile gerçekten çok kötü bir hamle yaptılar. @Oğuz Kılınc bu arada 1.8 vergisi fazla diyorsunuz da 1.6 ile arasında 1360tl fark var. Şehir içinde 10-12bin km hybrid kullananlar bu farkın 3 katını benzin tasarrufundan çıkarıyor. Mesajın linki
Oğuz Kılınc 7 14 Ocak Paylaş 14 Ocak Tasarruf konusunda benim gibi aracını taşıma ruhsatlı değil de bulundurma ruhsatlı kullanan bireysel Toyota kullanıcılarına ne kadar anlatabilecekler yılda 5-6 bin km yapmayan kullanıcılara 1.8 hibrit araç satabilecekler mi zaman gösterecek.saygılar iyi forumlar. Mesajın linki
Selim Bilgin 3.355 14 Ocak Paylaş 14 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: 1.6 atmosferik 132beygir motordan herkes memnundu valla. Hem turbo benzinliler gibi yakıyordu hem de performansı iyiydi ve en önemlisi lpg’ye çok uyumluydu. 1.5 ile gerçekten çok kötü bir hamle yaptılar. Benimki romantiklik. Çocukluğum corolla içinde geçti, ae92 ve ae101 1 Mesajın linki
Tansu Kalafatoğlu 2.813 14 Ocak Paylaş 14 Ocak Oğuz Kılınc yazdı: Tasarruf konusunda benim gibi aracını taşıma ruhsatlı değil de bulundurma ruhsatlı kullanan bireysel Toyota kullanıcılarına ne kadar anlatabilecekler yılda 5-6 bin km yapmayan kullanıcılara 1.8 hibrit araç satabilecekler mi zaman gösterecek.saygılar iyi forumlar. Yılda 5 bin km kullanıyorsanız benzin tasarrufu mtv farkını yine karşılıyor da, hibrit almanın bir anlamı olmuyor o zaman. Yılda 5 bin km kullansam 1.5 motoru zerre sorun etmem bu arada. Hatta sevinirim. Lpg de yok. 1.5 daha az yakıyor derim yani. Mesajın linki
Dogan Arsiray 5.446 14 Ocak Paylaş 14 Ocak alet performans olarak 10 sene geriye gitmis... kim karar veriyor bu sacmaliklara acaba. eskiye gore 2 sn varya inanilmaz buyuk bir fark. 109 hp turbo berlingo bile daha hizli. 1 Mesajın linki
Recommended Posts