İçeriğe Yönlendir

Yakıt tasarruf kitleri


Muhittin Kaplan

Recommended Posts

Cem Işık

Yakıt borusuna takılan bir mıknatıs sadece bahsettikleri cihaz ve hiç bir işe yaramadığının %100 garantisi verilir çok rahatça. Neymiş efendim,yanmamış benzin atımını engelliyormuş da vs vs,bende inanıp almıştım bundan 5 sene önce,şimdi alet çantamda durur mıknatıs gerektiğinde kullanırım:))

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Anlık yakıt göstergesi varsa onu açın. En iyi tasarruf cihazı budur. Yani ne yaktığını görmektir.

tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m

1 senelik arge yapılmış bir cihaz için neden el ilanı gibi düşük bir reklam yöntemi seçilmiş düşünülür :)

Yorum bağlantısı
  • 6 ay sonra...
Nedim Öner

Uzun araştırmadan sonra, ilk olarak önceki aracım multijet Palio'ya taktırdım. Hiçbir üçkağıt olmadığını gördüm ve memnun kaldım. Arabamı satarken cihazı söktüm ve firma merkezinden (İstanbul'dan İzmir'e) gelen elemanlara şimdiki aracıma monte ettirdim.

Hilenin ve sahtekarlığın bol olduğu günümüzde, inanmak zor geliyor ama; bir türk icadı bu cihaza güvenebilirsiniz.

Her türlü ispatı burada..

Ben de sizler gibi sıradan bir insanım. Tek amacım; herkesin bu keşiften faydalanmasını sağlamak... :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Nedim Bey. sitede yazılanlara itibar etmiyoruz..Bu sebeple siz, bu konu hakkında kendi tespitiniz olan teknik verileri yazarmısınız lütfen.

Bizim için bu daha önemli..

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Uzun araştırmadan sonra, ilk olarak önceki aracım multijet Palio'ya taktırdım. Hiçbir üçkağıt olmadığını gördüm ve memnun kaldım. Arabamı satarken cihazı söktüm ve firma merkezinden (İstanbul'dan İzmir'e) gelen elemanlara şimdiki aracıma monte ettirdim.

Hilenin ve sahtekarlığın bol olduğu günümüzde, inanmak zor geliyor ama; bir türk icadı bu cihaza güvenebilirsiniz.

Her türlü ispatı burada..

Ben de sizler gibi sıradan bir insanım. Tek amacım; herkesin bu keşiften faydalanmasını sağlamak... :)

Bu tip mekanik cihazların işe yarayıp yaramadığını anlamanın tek yolu, cihaz takılı ve sökükken egzos emisyon ölçümü yapılmasıdır.Emisyon düşerse yanma daha iyi olmuş ve randıman artmış, yakıtta düşmüş olur.

Yorum bağlantısı
Nedim Öner

Öncelikle ön yargılı düşünmeye bir müddet mola verelim... ;)

2008 Mart ayında cihazı icat eden kişiyi, tesadüfen bir televizyon programı konuğu olarak ilk kez gördüm. Programdan sonra internet araştırmasına giriştim, yetmedi cihazı kullananları denk getirmeye çalıştım. Ulusoy otobüsüne rast geldim ve şoför %20 yakıt tasarrufu sağladığını söyledi (Neoplan). Birkaç farklı kanalda daha cihazla ilgili program ve haber izleyince (Sitesinde tv programlarının tekrarı var), ikna oldum ve 2004 multijet Palio'ma cihazı monte ettirdim.

Montajdan sonra gözle görünür değişiklikler şunlar:

1- Önceki egsoz emisyon raporuma göre, aynı yerden yapılan ikinci ölçüm sonucu CO seviyesi sıfıra yakındı.

2- Mustafakemalpaşa-Susurluk arasındaki Kosova rampasını 100km/s hızla 5. viteste çıkamayan, 4. vitese almak zorunda kaldığım arabam, aynı rampayı aynı hızla, üstelik klima da açıkken, bırakın 4. vitese almayı, gaza bastıkça düz yolda gibi hızlanıyordu.

3- Egsozdan o kadar pis kokuyordu ki, anlatamam. Cihazdan sonra ne mi oldu? Artık kokmuyor, çok hafif parfümsü bir koku duyuluyordu (Eurodiesel ile).

4- Egsozdan duman atan arabamda duman çıkmaz/görünmez olmuştu.

5- Motorun sesi belirgin şekilde azalmış ve saat gibi düzenli çalışır olmuştu.

6- Araba 1300 motor olmasına rağmen çok seri/atak olmuştu.

7- Motor içerisindeki kurumları nötrleştirip kurum tutmayı engelliyor. Dolayısıyla motor aksamları korunuyor ve yağ değişimi dört kat uzuyor.

8- Arabamı satmaya karar verince cihazı çıkardım. Araba o kadar fark etti ki; yine rampaları çıkmaz oldu ve ağırlaştı.

9- Tasarrufa gelince; yol şartları nedeniyle tam ölçemedim ama %15-20 diyebilirim.

Cihazın işlevi şu: Yakıt içerisindeki düzensiz hidrokarbon moleküllerini, düzene koyarak en üst düzeyde yanmayı sağlıyor. Gayet mantıklı. Aynı araba aynı yakıtla bambaşka bir hale dönüyor.

İstanbul'da yaşayanlar firma merkezine gidip cihazı araştırabilir. Daha önce de yazdığım gibi, şu an Fusion'uma monte ettirdim. :blink:

Sizi inandırmak için daha ne yapabilirim ki..? :angry:

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

%1 yakıt tasarrufu dünyayı sallar.

Okulda bu mıknatıslı vs cihazları okulda öğretmenlerimde sordum.

Geldiler hepsini labaratuarda test ettik ama en ufak tasarruf dahi sağlamadı dediler.

Labaratuarda değişik silindir sayılarından tutun, dizel, turbo dizel, benzin, turbo benzin birçok motor var. Punto'da şuan kullanılan 1.4 turbo benzinli motor, toyota, honda motorlarına kadar var. Bu motorları bağlayabileceğimiz hidrolik dinamometrede devamlı testler yapıyoruz.

Bu testlerde motor devrini ve dinamometre direncini istediğimiz gibi ayarlıyabiliyoruz. Atıyorum 2000 devirde motoru %50 yükleyerek dijital ekranda motor güçünden tutun motor suyu sıcaklığına kadar birçok veriyi anlık olarak büyük bir hassasiyette görebiliyoruz.

Bu anlık ölçüm sırasında motora istediğiniz müdahaleyi yapıp değişimleri o an görebiliyorsunuz. Motorun hava emiş hortumumun uçundan parmağınızı geçirseniz hava akımını bozrak motor güçüne yansır. Sinek konsa etkilenecek hassas sistemde bugüne kadar hiç bir yakıt tasarruf cihazı en ufak güç artışı ve ekonomi sağlamayı başaramamış.

Piyasada kim nederse desin. Dinamometre ve motor orda.. cihazı istediği yere monte etsin... :D

Şu testleri tubitakta yaptırıp bir onaylı bir rapor alsınlar bakalım.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
%1 yakıt tasarrufu dünyayı sallar.

Okulda bu mıknatıslı vs cihazları okulda öğretmenlerimde sordum.

Geldiler hepsini labaratuarda test ettik ama en ufak tasarruf dahi sağlamadı dediler.

Labaratuarda değişik silindir sayılarından tutun, dizel, turbo dizel, benzin, turbo benzin birçok motor var. Punto'da şuan kullanılan 1.4 turbo benzinli motor, toyota, honda motorlarına kadar var. Bu motorları bağlayabileceğimiz hidrolik dinamometrede devamlı testler yapıyoruz.

Bu testlerde motor devrini ve dinamometre direncini istediğimiz gibi ayarlıyabiliyoruz. Atıyorum 2000 devirde motoru %50 yükleyerek dijital ekranda motor güçünden tutun motor suyu sıcaklığına kadar birçok veriyi anlık olarak büyük bir hassasiyette görebiliyoruz.

Bu anlık ölçüm sırasında motora istediğiniz müdahaleyi yapıp değişimleri o an görebiliyorsunuz. Motorun hava emiş hortumumun uçundan parmağınızı geçirseniz hava akımını bozrak motor güçüne yansır. Sinek konsa etkilenecek hassas sistemde bugüne kadar hiç bir yakıt tasarruf cihazı en ufak güç artışı ve ekonomi sağlamayı başaramamış.

Piyasada kim nederse desin. Dinamometre ve motor orda.. cihazı istediği yere monte etsin... :D

Şu testleri tubitakta yaptırıp bir onaylı bir rapor alsınlar bakalım.

+999 kesinlikle katılıyorum, alayı hikaye, 66 değil 99eko olsa işe yaramaz, ekonomi ise al bir dizel bak keyfine, bu arada laf aramızda şu yeni C-max dizel titanyum+TXP pakette baya hoşuma gitti, üstelik 4.6lt ortalama mazotla süper, ev kredim olmasa options ödemeyle alırdım vallahi, ver fiestayı peşinata ayda 600tl gibi birşey öde, alsana süper araba... :)

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
%1 yakıt tasarrufu dünyayı sallar.

Okulda bu mıknatıslı vs cihazları okulda öğretmenlerimde sordum.

Geldiler hepsini labaratuarda test ettik ama en ufak tasarruf dahi sağlamadı dediler.

Labaratuarda değişik silindir sayılarından tutun, dizel, turbo dizel, benzin, turbo benzin birçok motor var. Punto'da şuan kullanılan 1.4 turbo benzinli motor, toyota, honda motorlarına kadar var. Bu motorları bağlayabileceğimiz hidrolik dinamometrede devamlı testler yapıyoruz.

Bu testlerde motor devrini ve dinamometre direncini istediğimiz gibi ayarlıyabiliyoruz. Atıyorum 2000 devirde motoru %50 yükleyerek dijital ekranda motor güçünden tutun motor suyu sıcaklığına kadar birçok veriyi anlık olarak büyük bir hassasiyette görebiliyoruz.

Bu anlık ölçüm sırasında motora istediğiniz müdahaleyi yapıp değişimleri o an görebiliyorsunuz. Motorun hava emiş hortumumun uçundan parmağınızı geçirseniz hava akımını bozrak motor güçüne yansır. Sinek konsa etkilenecek hassas sistemde bugüne kadar hiç bir yakıt tasarruf cihazı en ufak güç artışı ve ekonomi sağlamayı başaramamış.

Piyasada kim nederse desin. Dinamometre ve motor orda.. cihazı istediği yere monte etsin... :)

Şu testleri tubitakta yaptırıp bir onaylı bir rapor alsınlar bakalım.

Yüzde 1 biraz abartılı olmuş :D Lastik değişmi bile yüzde üç , dört değiştirebilir tüketimi.

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
Yüzde 1 biraz abartılı olmuş :) Lastik değişmi bile yüzde üç , dört değiştirebilir tüketimi.

Ona bakarsan arabada taşıdığın 1 litre suda etkiliyor. Bizim uğraştığımız motor verimi. Yakıttan daha fazla verim almak. Kounmuz ağırlık olsa motorun üzerine branda çekip 500 kilo arabayla 2 litre yakıt tüketirdik :D

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ona bakarsan arabada taşıdığın 1 litre suda etkiliyor. Bizim uğraştığımız motor verimi. Yakıttan daha fazla verim almak. Kounmuz ağırlık olsa motorun üzerine branda çekip 500 kilo arabayla 2 litre yakıt tüketirdik :)

Bmw brandalı prototipi tanıtmıştı, yapsa satar, Ford yapsa gülerler.

Yorum bağlantısı
Nedim Öner
%1 yakıt tasarrufu dünyayı sallar.

Okulda bu mıknatıslı vs cihazları okulda öğretmenlerimde sordum.

Geldiler hepsini labaratuarda test ettik ama en ufak tasarruf dahi sağlamadı dediler.

Labaratuarda değişik silindir sayılarından tutun, dizel, turbo dizel, benzin, turbo benzin birçok motor var. Punto'da şuan kullanılan 1.4 turbo benzinli motor, toyota, honda motorlarına kadar var. Bu motorları bağlayabileceğimiz hidrolik dinamometrede devamlı testler yapıyoruz.

Bu testlerde motor devrini ve dinamometre direncini istediğimiz gibi ayarlıyabiliyoruz. Atıyorum 2000 devirde motoru %50 yükleyerek dijital ekranda motor güçünden tutun motor suyu sıcaklığına kadar birçok veriyi anlık olarak büyük bir hassasiyette görebiliyoruz.

Bu anlık ölçüm sırasında motora istediğiniz müdahaleyi yapıp değişimleri o an görebiliyorsunuz. Motorun hava emiş hortumumun uçundan parmağınızı geçirseniz hava akımını bozrak motor güçüne yansır. Sinek konsa etkilenecek hassas sistemde bugüne kadar hiç bir yakıt tasarruf cihazı en ufak güç artışı ve ekonomi sağlamayı başaramamış.

Piyasada kim nederse desin. Dinamometre ve motor orda.. cihazı istediği yere monte etsin... :(

Şu testleri tubitakta yaptırıp bir onaylı bir rapor alsınlar bakalım.

Dedim ki; "Öncelikle ön yargılı düşünmeye bir müddet mola verelim..."

Okulunuzda sadece motorla uğraşmışsınız, burada yakıtla oynayan bir aletten bahsediyorum. Ben bu cihaza 500+kdv para saydım. Kimse de para yumurtlamıyor. Hele ki; hiç bir menfaatim olmayan bir şeyde yalan söyleyecek/yazacak değilim. :p

Bir zamanlar bisiklete şeytan arabası diyen kafadansınız gibi geliyor. Sitesindeki montaj edilen araç fotoğrafları (Resmi araçlar dahil), tv videoları, yüzlerce kullanıcı yorumu vs. size masal gelir...

Daha da bununla ilgili bir kelime yazmam, sizde saplantılarınızla yaşamaya devam edersiniz... :fiuw:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
080617bmwcloth02.jpg

Vay be süper, pasta cila yok, en fazla kirlenir makinada yıkarız, arada kılıf değişiriz, bizim terzi buna ne kılıflar yapar, yırtılırsada yama, oh ne rahat :(

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Malesef eko66'nın yurt dışındaki ve türkiyedeki bayileri kapanıyor...

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

2004 yılında aldım kullandım.(İkitelli'deki merkezinde 130 tl verdim ) 65 bg aracım şehir dışı 4.5 litre ortalama ile seyir yapabiliyordu.Cihazı tatırdığım yer, 500 km sonra anlayacaksınız farkı dediki 500 km benim için 2 günlük olay. Cihaz monteli halde iken şehir dışına servise çıktım. Şehir dışı ortalama 4.1 litre yakıt yakmam beni hayretlere düşürdü. Tamamdır dedim. 3-4 hafta sonra (bu arada 3000-4000 km de yol geziyorum) aracın yakıtında artış fark ettim. Herhalde mıknatıslar kırıldı zannedip söktüm ve her hangi bir hasar göremedim. Sonradan dank etti kafam. Cihaz takılıya bende ekonomi yapacağım diye senelerdir yerleşmiş olan kullanım stilimi değiştirmiştim. Cihazı söküp denedim yine 4.1 litre ortalama ile gezdim. Kalkıpta mala çamur atmamak için cihaz ile birlikte yakınımda olan egzos emisyon ölçüm istasyonuna gidip durumu anllattım ve cihaz la ve cihazsız ölçüm yaptırdım. Zerre kadar fark çıkmadı. Kaldıki yakıt içinde molelüler yapı değişikliği yakıtın verimini arttırsa bile manyetik alandan geçen yakıt metal pompa,yakıt boruları ve nihayi enjektörden geçerken (enjektöre tatbik edilen 2 volt 70 amper deli gibi mıknatıslanma yapıyor ve zaten yakıt içinedeki moleküler yapı sapıtıyor ) yine bozuluyor.

Son olarak kullanılan mıknatıslar birbirlerine karşı düz kutuplu monte ediliyor.Bu kutuplanma moleküler dizilimi değiştirmez.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
2004 yılında aldım kullandım.(İkitelli'deki merkezinde 130 tl verdim ) 65 bg aracım şehir dışı 4.5 litre ortalama ile seyir yapabiliyordu.Cihazı tatırdığım yer, 500 km sonra anlayacaksınız farkı dediki 500 km benim için 2 günlük olay. Cihaz monteli halde iken şehir dışına servise çıktım. Şehir dışı ortalama 4.1 litre yakıt yakmam beni hayretlere düşürdü. Tamamdır dedim. 3-4 hafta sonra (bu arada 3000-4000 km de yol geziyorum) aracın yakıtında artış fark ettim. Herhalde mıknatıslar kırıldı zannedip söktüm ve her hangi bir hasar göremedim. Sonradan dank etti kafam. Cihaz takılıya bende ekonomi yapacağım diye senelerdir yerleşmiş olan kullanım stilimi değiştirmiştim. Cihazı söküp denedim yine 4.1 litre ortalama ile gezdim. Kalkıpta mala çamur atmamak için cihaz ile birlikte yakınımda olan egzos emisyon ölçüm istasyonuna gidip durumu anllattım ve cihaz la ve cihazsız ölçüm yaptırdım. Zerre kadar fark çıkmadı. Kaldıki yakıt içinde molelüler yapı değişikliği yakıtın verimini arttırsa bile manyetik alandan geçen yakıt metal pompa,yakıt boruları ve nihayi enjektörden geçerken (enjektöre tatbik edilen 2 volt 70 amper deli gibi mıknatıslanma yapıyor ve zaten yakıt içinedeki moleküler yapı sapıtıyor ) yine bozuluyor.

Son olarak kullanılan mıknatıslar birbirlerine karşı düz kutuplu monte ediliyor.Bu kutuplanma moleküler dizilimi değiştirmez.

Yılda kaç yüz binlik tecrüben var, biliyoruz, ürün alırken sana test ettireceğim artık ;)

Yorum bağlantısı
Nedim Öner
2004 yılında aldım kullandım.(İkitelli'deki merkezinde 130 tl verdim ) 65 bg aracım şehir dışı 4.5 litre ortalama ile seyir yapabiliyordu.Cihazı tatırdığım yer, 500 km sonra anlayacaksınız farkı dediki 500 km benim için 2 günlük olay. Cihaz monteli halde iken şehir dışına servise çıktım. Şehir dışı ortalama 4.1 litre yakıt yakmam beni hayretlere düşürdü. Tamamdır dedim. 3-4 hafta sonra (bu arada 3000-4000 km de yol geziyorum) aracın yakıtında artış fark ettim. Herhalde mıknatıslar kırıldı zannedip söktüm ve her hangi bir hasar göremedim. Sonradan dank etti kafam. Cihaz takılıya bende ekonomi yapacağım diye senelerdir yerleşmiş olan kullanım stilimi değiştirmiştim. Cihazı söküp denedim yine 4.1 litre ortalama ile gezdim. Kalkıpta mala çamur atmamak için cihaz ile birlikte yakınımda olan egzos emisyon ölçüm istasyonuna gidip durumu anllattım ve cihaz la ve cihazsız ölçüm yaptırdım. Zerre kadar fark çıkmadı. Kaldıki yakıt içinde molelüler yapı değişikliği yakıtın verimini arttırsa bile manyetik alandan geçen yakıt metal pompa,yakıt boruları ve nihayi enjektörden geçerken (enjektöre tatbik edilen 2 volt 70 amper deli gibi mıknatıslanma yapıyor ve zaten yakıt içinedeki moleküler yapı sapıtıyor ) yine bozuluyor.

Son olarak kullanılan mıknatıslar birbirlerine karşı düz kutuplu monte ediliyor.Bu kutuplanma moleküler dizilimi değiştirmez.

Sizin kullandığınız şu dandik mıknatıslar. Onların ne olduğunu gayet iyi biliyorum. Zaten 2004 te benim kullandığım cihaz daha ortada yoktu. Bendeki cihazda mıknatıs falan yok. :nazar: Üzerinde kontağa ve röle ile aküye bağlı küçük bir devre ve sigorta var...

Dahası; emisyona dayalı vergilendirme kanunu çıkarsa o zaman göreceksiniz, kim daha az vergi veriyor. Benim CO neredeyse sıfır.. :D

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Aküden aldığı akımı, sargı yardımı ile manyetik alana çeviriyordur.

Vesile ile; CO sınıfından vergilendirme gelirse, üreticinin verdiği verilere göre işlem yürüyecek, yani tek tek otolarda ölçüm ile vergi alınmayacak.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Aküden aldığı akımı, sargı yardımı ile manyetik alana çeviriyordur.

+ 1.Kesinlikle bobin kullanılıp sistem biraz daha janjanlı olmuş.Şu emisyon verilerini bi görsek ? Yanılmış olsak.Ahanda yarın yine

Artvin'e gidiyorum.Kafadan 50 lira karım oludu be...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...