İçeriğe Yönlendir

Yakıt tasarruf kitleri


Muhittin Kaplan

Recommended Posts

Çağlar Bayur

karışımı doğru dürüst yakamayan karbüratörlü V8 lerde, havayı türbülansa sokup emmeye yollarlardı, teknolocik motorda türbülansı zaten aşmış durumdalar, ama yine de fark edilmeyen bir arıza sonucu artmış tüketimi, türbülans numarası ile düşürebilir derim.

Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun

yok tam bu değil, silindirin içinde merkezde birleşen kanatçıklar var, bulursam resmini koyarım

OLJCF.jpg

işte benim kullandığım aparat bu...

karışımı doğru dürüst yakamayan karbüratörlü V8 lerde, havayı türbülansa sokup emmeye yollarlardı, teknolocik motorda türbülansı zaten aşmış durumdalar, ama yine de fark edilmeyen bir arıza sonucu artmış tüketimi, türbülans numarası ile düşürebilir derim.

çağlar bey, ben comboyu 22000 de almıştım, sıfır gibiydi. 30000 de taktırırken aldığım günkü gibi yakıyordu. uzun yol 5-5,5 lt şehiriçi 6,5 lt aparattan sonra özellikle uzun yolda dediğim oranlarda tasarruf yaptım. ama dediğim gibi bu oranlar araca göre değişebiliyor.

Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun

Ruhan... bozacan focusu... :p

yok be hasanım... yine çıldırcan ama şehir içinde 5 lt nin altına indim bu ara...tatil olduğu için şehir içine çok girmiyorum ondan herhalde... biliyorsun bir kelepçe söküp hortumun içine tıkıp kelepçeyi sıkıyorsun o kadar. bir sıkıntı olmaz. Hiramı öptüm...

Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar

Focus bu opele benzemez...kendinden olmayan alet edavat ne varsa ya yok eder yada kendini yok eder...

Yorum bağlantısı
Metin Çilo

Vatandaşın biri bana demiştiki benim aldığım benzine hiç zam gelmiyor diye. Bende dedim nasıl olur diye demesin mi ben sürekli 50 TL lik benzin alıyorum o kadar diye. Gülmekten yıkıldım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Vatandaşın biri bana demiştiki benim aldığım benzine hiç zam gelmiyor diye. Bende dedim nasıl olur diye demesin mi ben sürekli 50 TL lik benzin alıyorum o kadar diye. Gülmekten yıkıldım.

İyiki %50 indirimli alıyorum dememiş.Bir kere 50 tl lik, bi kere 25 tl lik diye

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun

Focus bu opele benzemez...kendinden olmayan alet edavat ne varsa ya yok eder yada kendini yok eder...

o dediğin olduğunda inşaallah bende arabada olmam :p

Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar

o dediğin olduğunda inşaallah bende arabada olmam :p

Hava filitresi,yağ ve filitresi değişimini erken aralıklarla yap...gerisini zaten sen halledersin...

Yorum bağlantısı
Emre Aytan

mıknatıs falan bu gibi aparatlar hakkında pek hoş yorumlar yok. psikolojik etki bile yok o derece...

2 filtre değişimi boyunca fk marka kutu içi performans filtresi kullandım. onda da otomatik vitesin vites atma devirleri yükselmeye başladı. sanırım uygun torku yukarı devirlerde bulmaya başladı.

Bu nedenle normal kağıt filtreye döndüm.

Son olarakta araca hidroliz sistemi yaptım. HHO bileşimini gaz kelebeğine yakın bir yerden verdim. Aracın performansı hissedilir arttı. Ama hidroliz sisteminin vidalara subwooferdan dolayı gevşeyip sızıntı yaptı.

Bunuda söktüm. Belki uzun vadede ekonomi getirirdi ama performansı güzeldi.

Yorum bağlantısı
Emre Aytan

manuel olarak ayarlanabilen bir pwm devresi ile 25 ampere kadar izin veriyordu.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Bravo, büyük bir başarı yakalamışsınız, bunu seri üretim olarak neden düşünmediniz? Vesile ile, motordaki vibrasyon yüzünden, standart civata somunlar gevşer, 162Db lik (1.lik ödülü almış) bir sistem de bile motordaki pek birşey gevşemez.

Yorum bağlantısı
Emre Aytan

Ben bunu hobi amaçlı yapmıştım. Gavuristanlıların "do it yourself" tarzı hobi amaçlı garaj çalışmalarına hep heyecan duymuşumdur.

Çelik plakalar arasınada conta olarak yumuşak pvc kullanmıştım. Ama en uygun malzeme neoprendi ve tek conta için 33tl fiyat almıştım.

ki bana 31 adet conta gerekliydi. Yani maliyet olarak işin tadı kaçmaya başlamıştı.

benim sistem bagajda subwoofer(750watt cvx12) ile yanyana çalışıyordu. İşin sinir bozucu olan kısmıda saplama vidaya fiberli somun attıktan sonra tekrar loctite270 ile bir tane daha fiberli somun atmıştım.

loctite'a rağmen çözülme olunca ve maliyetlerde sosyal hayatımı etkilemeye başlayınca çalışmalara uzun soluklu ara verdim.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

1300-1500 TL li amatör maliyet çıksa, seri üretimde 900e düşse, ben bunun gibi bir sisteme 1500TL vermeye hazırım, 600TL kar ile binlerce satar.

Yorum bağlantısı
Emre Aytan

Kendinizde yapabilirsiniz çağlar bey. Ama biraz daha zaman istiyor gibi...

en azından sistemin manuelden çıkıp otomatik bir hal alması gerekiyor.

araç devrine ve hıza göre değişkenler atayıp amper çıkışı verebilecek bir kontrolcü ile çok daha güzel bir sistem olabilir.

henüz bunun üzerine çalışamadım. sanırım ticari açıdan benim tarafımdan epey bir zaman var.

Yorum bağlantısı
  • 11 ay sonra...

Yüksek yakıt maliyetlerine son!

HEM ARACINIZDA, HEM DE EVİNİZDE YÜKSEK YAKIT MALİYETLERİNE SON!

Dailymag firması tarafından geliştirilen Nano-manyetik tasarruf cihazı bir çok otomobil firmasını da peşinden koşturuyor. Aletin patentini ve kullanım haklarını almak isteyen bir çok firma yeni modellerine bu aleti entegre ederek rakiplerine karşı üstünlük sağlamak istiyor.

A.B.D ve bir çok ülkede test sonuçları oldukça başarılı çıkan ve %25 yakıt tasarrufu sağlayan bu alet oldukça rağbet göreceğe benziyor.

Dailymag; Benzinli, Dizel, LPG’li tüm marka ve model araçlarda ve tüm yakıt türlerinde %25 tasarruf sağlıyor.

Dailymag yakıt verimliliğini artırır ve düşük yakıt maliyeti sağlar.

Dailymag aracınızın performansını artırır motor ömrünü uzatır, motorunuzun karbon ve yakıt kirliliğini azaltır.

Dailymag'in kombi ısıtma sistemlerindede yükset yakıt tasarrufu sağladığı teknik raporlarla kanıtlanmıştır.

Dailymag karşılıklı iki kutbun oluşturdugu manyetik alan sayesinde yakıt borusundan geçen yakıtı iyonize eder.

Dailymag Yakıt Tasarruf Cihazı, yakıt içerisindeki karbon moleküllerini birbirlerinden ayrıştırmaya ve yanma noktasında daha fazla oksijen ile buluşmalarına, çiğ yanma oranını azaltmaya, yakıtta emisyon değerlerini düşürmeye destek verir.

Dailymag Yakıt Tasarruf Cihazı, yüksek manyetik alan içeren, özel dizayn edilmiş manyetik yakıt düzenleyecisidir.

Dailymag Yakıt Tasarruf Cihazı, yakıt hattı üzerine takıldığında güçlü manyetik alan yaratarak, yakıtın içinde bulunan hidrokarbon molekülleri arasındaki kovalent bağları zayıtlatmak suretiyle, mevcut yakıtın oksijen ile daha iyi bir bağ oluşturarak daha yüksek yanmasını sağlamaktadır.

Kullanımı Çok Kolay! Yakıt besleme borusu üzerine; yakıt pompası, enjektör ve karbüratörden önce en uygun yere ürünle birlikte gelen plastik kelepçe yardımıyla dıştan monte edilir. Kesme delme gibi hiçbir işleme gerek yoktur.

Herkes çok rahatlıkla kendisi yakıt borusu üzerine aleti monte edebilir.

Kombilerde, gaz valfi ve kombi arasındaki tırtıklı hortumun herhangi bir yerine aynı şekilde ürünle birlikte gelen plastik kelepçe yardımıyla takılır.

Tüpgazda, detantör ve ocak arasına, hortumun uygun yerine plastik kelepçe yardımıyla monte edilir.

Şimdi de bu alet çıktı sık sık reklamlarını görüyorum nette.Gerçekten tasarruf sağlarmı?

Kaynak:mynet

Yorum bağlantısı

Çağlar'ın yorumunu merak ediyorum...

Mıknatısın adı değişmiş...

ABD ve birçok ülkede test sonuçları başarılı çıkmış bu mıknatısların :)

Yorum bağlantısı

Şöyle bişi yazayım ; Bi müşterim Ödtüde prof. Bu tarz bi cihazı öğrenciler ile beraber yapmışlar ve araca monte etmişler.

Yakıtı sorduğumda ise, Gerçekten %20 fark olduğunu söyledi.

Hocam eminmisiniz dediğimdede Tabiki 4depodur deniyorum demişti.

Bi hortum Üzerinde,bakır 30cm'lik bi tüp üstünde sigorta İçindede bi sürü devre var :D

Peki hocam diyip susmuştum :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...