İçeriğe Yönlendir

45.000 Km. Periyodik Bakım


Ahmet Küçük

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi

bir önceki bakımda buji seti-benzin filitresi- polen filitresi değişti mi? ayrıca lpg li olduğu için lpg filitresinide değişmelisiniz.

bende alışkanlık oldu her bakımda bujileride değişiyorum. müsriflik olabilir ama lpg de ne kadar iyi ateşleme o kadar fazla performans ve tasarruf.

yine rot balansa da girmekte fayda var her bakımda.

Yorum bağlantısı
Ali Eren
(düzenlendi)

Garanti lpg'den dolayı mı bitmişti peki?

tarihinde Ali Sat?lm?? tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Akan Belen
bir önceki bakımda buji seti-benzin filitresi- polen filitresi değişti mi? ayrıca lpg li olduğu için lpg filitresinide değişmelisiniz.

bende alışkanlık oldu her bakımda bujileride değişiyorum. müsriflik olabilir ama lpg de ne kadar iyi ateşleme o kadar fazla performans ve tasarruf.

yine rot balansa da girmekte fayda var her bakımda.

30.000 km bakımı zaten serviste yapılmıştı ve yukarıdakilerin hepsi değişti.Lpg filtreside 40.000km değişti 10.000km de bir değiştiriyorum lpg filtresini.Bujilere bakıldı iyi durumdalar değiştirmeye gerek yok diye söyleyince değiştirmedik.

Garanti lpg'den dolayı mı bitmişti peki?

Motor lpg den dolayı garantiden çıkıyor zaten.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

lpgci yakınsa motor bakımı sonrası lpgciye gidip bi kontrol ettir abi. filitre değişiminden sonra lpg kalibrasyonda ufak oynama olabiliyor. o yüzden en temizi önce motor bakımı ardından lpg bakımı. imkan varsa motor bakımından sonra ecü resetleyip beniznle bi 50-100 km gitmek :D

Yorum bağlantısı
Misafir
Polen ve Mazot filtresini ben Türkiye Şartlarında her bakımda değiştirmenizi tavsiye ederim .

Edit : Yakıt filtresi :D diyelim benzinli araçlarıda kapsasın .

benzinlilerde yakıt filtresi yokmuş.yetkili servis öyle demişti bana.

Yorum bağlantısı
Akan Belen
lpgci yakınsa motor bakımı sonrası lpgciye gidip bi kontrol ettir abi. filitre değişiminden sonra lpg kalibrasyonda ufak oynama olabiliyor. o yüzden en temizi önce motor bakımı ardından lpg bakımı. imkan varsa motor bakımından sonra ecü resetleyip beniznle bi 50-100 km gitmek ;)

Bu resetleme olayı nasıl yapılıyor bizim yapabileceğimiz bir olaymı acaba :) Şu an yakıt bakımdan öncesine göre biraz daha iyi gibi sanki

benzinlilerde yakıt filtresi yokmuş.yetkili servis öyle demişti bana.

Sanki banada usta filtre deponun içinde 90.000 km bakımında değişecek gibi birşey söylemişti ama tam bilemiyorum

Bu arada fiyat konusunda kimse birşey dememiş :p

Tabiki birde silecek konusunda 45 tl normal mi acaba yoksa dışarıdan biryerden mi almak lazım ne dersiniz

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

orjinal ford silecekler pahalı. fiyat anormal değil o yüzden.

Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Uğur Aras

Merhabalar, arabamın 40bin bakımını ford özel serviste yaptırmak istiyorum bi tanıdığımız sayesinde. ilerde bi sorun yaşarmıyım? yetkili servis sıkıntı çıkarır mı?

Yorum bağlantısı
Engin Özarı

Garanti kapsamında ise, evet, Garanti ile ilgili sorunla karşılaştığınızda, bakım periyodunun yetkili serviste yapılmadığı anlaşılırsa, arıza garanti dışında değerlendirilir.

Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun

Garanti kapsamında ise, evet, Garanti ile ilgili sorunla karşılaştığınızda, bakım periyodunun yetkili serviste yapılmadığı anlaşılırsa, arıza garanti dışında değerlendirilir.

Engin beye katılıyorum. ayrıca bakım sırasında aracın başına bir şey gelirse yada hatalı bir işlem yapılırsa karşınızda kurumsal bir yapı oluyor ve sorunu kolay çözersiniz. oysa özellerde ahbap-çavuş ilişkisi ile yürür işler. garantiler sözle verilir. oysa kurumlarda garanti yazılıdır. yetkili servisle baştan pazarlıkda edebilirsiniz. bakım olduğu için özel ile arasında fazla birşey kalacağını sanmam.

Yorum bağlantısı
Ali Eren

Garanti devam ettiği sürece yetkili servis dışında bakım yaptırmamak lazım.

Yorum bağlantısı
Mahmut Türkmen

Bakım zamanı 45000 km değil mi focuslarda 45000 diye hatırlıyorum. Fiestalarda farklı mı?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ceylan

2009 Focus Titanium Ti-Vct 115 45000 bakımı neler yapılır?Ne kadar dır??

Yorum bağlantısı
Umut Yılmaz

Arkadaşlar; Benimde aracım şu an 46 100 'e geldi. 45 000 bakımını biraz geciktirdim. İnş.bu hafta içi halledeceğim. Son kez bakıma girmeden 300 km civarı yol gitsem bir sıkıntı yaşarmıyım? İkinci olarak yola çıkmadan neleri kontrol etmem gerekir ? yoksa hiç yola çıkmamalımıyım ? Birde 1.4 collection için bakımda nelere dikakt edeyim?İşni gerçeği araç konusunda tam bir acemiyim, yağı,suyu...neleri değiştireceğim? Çok soru sordum inş. bir cevap veren olur :)Saygılar...

Yorum bağlantısı
Ünal Doğar

Bir şey olacağını zannetmiyorum.Sadece yağına ve suyuna bir baktırın minimum seviyede olmasın .Aracınız genç ve diri.Yalnız 1000 km'yi geçmemesinde fayda var.O şekilde bakım yaptırmadan 5 bin daha binseniz bir şey olmayacağına eminim yalnız bakımların zamanında yapılması ilerde oluşabilecek teknik arızalardan sizi korur.25000 bin km yağı değişmemiş focus 1 gördüm henüz yarım litre yağ eksiltmişti.

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Tayfun Tezcan

Değerli forumcular ,

Forumda aradım bulamadım,

Aracımın 45 bin bakımı geldi fiyat araştırması yapıyorum.

Klasik, yağ, filtreleri, polen,hava filtrelieri

Fiyat 320-340 TL arası fiyat verildi,

Nasıldır, tavsiyelerini bekliyorum.

Saygılarımla,

Yorum bağlantısı
Gürhan Onaylı

Fiyat biraz yüksek ben yarı fiyatına yaptırmıştım bu işlemleri

Yorum bağlantısı
Yasin Çelik

Fiyatına bir şey diyemiyeceğim,Ama bu standart bakıma firen balatalarınıda ekliyeceklerdir diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
H.Cenk Bayrakçı

Cuma günü 45000 bakıma girdim. standart bakımla beraber DPF (dizel partikül filtresi) temziliği de yapıldı, bayağı uzun sürdü. Sabah verdim arabayı, akşam iftara zor aldım. 420 TL tuttu. 3 Ağustos'ta periyodik muayeneye gideceğim TUV Türk'e...Herhangi bir aksilik yok ama bakalım ne olacak?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...