İçeriğe Yönlendir

Şehir içinde hangisi performanslı?


Bora Akbaş

Recommended Posts

Çağlar Bayur

Lastik havaları yeni araçlarda fazladır ve servisin görevi bunları düşürmektir, ama yapmazlar :nazar: , ancak 1-2 geçişinde avans vurması da normal değil, siz bu şikayetler ile hangi servise başvurdunuz? Teknisyen ile beraber yol testine çıkıldı mı?

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
Lastik havaları yeni araçlarda fazladır ve servisin görevi bunları düşürmektir, ama yapmazlar :nazar: , ancak 1-2 geçişinde avans vurması da normal değil, siz bu şikayetler ile hangi servise başvurdunuz? Teknisyen ile beraber yol testine çıkıldı mı?

Evet,Tur otoda baktırdım,tıkır tıkır avans sesi var alttan,hatta Tur otoda çalışan Can Umut Baykan arkadaşımız da farketti bunu. Ustaya söyledi,yok bişey dedi. Hani 2.vitesye gitmeniz gerekirde siz 3.viteste hareketlenirsinizde tıkır tıkır ses yapar ya,ona avans vuruyor deniyormuş,bende yeni öğrendim. :nazar:

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen
4-Bende dizel almak istedim :) Ama dizel olsun,güvenli olsun,konforuda olsun ,titanyumda olsun :good1: dediğimizde fiyat uçtu gitti.Bizde dizelini çıkarıp aldık.Bu tamamen sürüş keyfi ve konfor içindi.

Bahadır bey,bende aynı nedenle ve dizel için çekeceğim kredinin faiziyle beraber 13 milyara kadar çıkarak benzinliyle aradaki farkın uçması nedeniyle (Çünkü 20 temmuz 2009 da benzinli 39 bin dizel 48 bin 500 tl idi,8.5 milyar fark+ 4.5 milyarda kredi faizi farkı=13 milyar) benzinli aldım.Çok fazla fark vardı o zamanlar,şimdi fark 7 milyara düşmüş ama yine de iyi rakam. Ama benm bu konuyu açmaktaki asıl amacım DuratorqTDCI motor ile DuratecTI-VTC motor arasındaki şehir içi performanslarının kıyaslanarak izlenimlerimizi paylaşmak. Hangisinin daha çok hangisinin daha az yaktığını tartışmak için açmadım bu konuyu,yada hangisi daha ekonomik diye değilde hangisi daha kuvvetli ve performanslı bunu konuşalım istiyorum.

Benim DuratecTI-VCT motorumun performansında yaşadığım ciddi problemler nedeniyle bu forumun çeşitli yerlerindeki konularda şikayetlerimi dile getirdim.Çok arkadaşla sorunu paylaştım.Hatta bir yetkili servise gittim ve aracı denettirdim. Ancak hiçbir sorun olmadığını söylediler. Bende DuratecTI-VTC motorun performansının çok kötü olduğunu düşündüğümden TDCI motor kullanan arkadaşların fikirlerini de almak istedim. Bakın,bugün ankarayı bilenler bilir hacıyolu yokuşunu çıkarken önümdeki araba durdu dik rampada. Bende durdum.Arabada bir ben,bir eşim birde 3 yaşında oğlum var. Sonra önümdeki araba kalktı.Bende 1.vitese aldım arabayı,basıyorum gaza,basııyorum gaza araba bağırıyor,tekerlekler patinaja kaymaya çalışıyor,araba sağa sola kafa yapıyor ama araba hareket edemiyor,çekmiyor bağırıyor,devir göstergesi 5000 de! Sonra frene bastım,tekrar boşa alıp 1.vitese taktım.Bastım gaza araba başladı bağırmaya,patinaja,sağa sola kafa yapa yapa bağıttra bağıttıra çıktım rampayı.Şimdi bu normal,focuslarda bu olur diyen varsa çıksın lütfen.Tamam bu araba 1280 kg ama herhalde 1280 kg arabayı 1115 beygirlik 155 nm torkluk bir motor o dik rampada rahat kaldırabilmeliydi. Peki aynı rampayı TDCI motorla hareketsizden çıkan bir Focusta aynı şeyi yaparmı sizce? Çözülmesi gereken problem bu işte?

işte problem orada. bora motorun gücü yüksek geliyor lastiklerine. araç ağır, yokuş yukarı konumda, gereğinden yüksek devir ve güç ile bu patinaj kaçınılmaz. dizel olsa o lastiklerle ve bu stil ile yine patinaj yapar. bu arada 35 senedir ankaradayım ama hacıyolunu bilmiyorum, neresi burası yav?

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen
Evet,Tur otoda baktırdım,tıkır tıkır avans sesi var alttan,hatta Tur otoda çalışan Can Umut Baykan arkadaşımız da farketti bunu. Ustaya söyledi,yok bişey dedi. Hani 2.vitesye gitmeniz gerekirde siz 3.viteste hareketlenirsinizde tıkır tıkır ses yapar ya,ona avans vuruyor deniyormuş,bende yeni öğrendim. :good1:

avans sesi CUB tarafından teyit edildiyse bir problem olabilir ama lastikler ilk aldığımda bende 38-43 arasındaydı ve araba tabir-i caizse yolda geziyordu. fabrika verisi 32 civarına indirince dijital saatli bir yerde kendine geldi.

süha da haklı bir anlatım da bulunmuş. yolu kavramayan lastiğe daha fazla devir vermek mantıklı değil. dolayısıyla neden 5000 devir demiş. bu karda ilerleyebilmek için patinaj yapmakla aynı mantık. ancak anlattığın olay yani cinnah'ın sonunu zor getirme ya da avans konusu kesinlikle sıkıntılı mevzular. tamam cinnah çok sıkı bir yokuş. özellikle orada hızlanmaya çalışmak ciddi tork istiyor ve büyük hacimli benzinliler ve dizeller hariç bu iş çok zor. ben 3. viteste az da olsa hızlanabiliyorken 4. viteste hemen devirden düşüyorum. gelgelelim öyle birinci ikinci viteste filan bir problem yok.

bora yarın ya da öbür gün deneyebiliriz arabaları. aynı araçtan var bende bilgin olsun.

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
(düzenlendi)
işte problem orada. bora motorun gücü yüksek geliyor lastiklerine. araç ağır, yokuş yukarı konumda, gereğinden yüksek devir ve güç ile bu patinaj kaçınılmaz. dizel olsa o lastiklerle ve bu stil ile yine patinaj yapar. bu arada 35 senedir ankaradayım ama hacıyolunu bilmiyorum, neresi burası yav?

Şimdi kurtuluştan gelipte yol çatallaşır bir sağa esat dörtyola çıkar diğeri bağlar caddesinden reşit galip-nenehatuna doğru gider.Oradan giderken 1. sol değil 2.sola dönersen dimdik bir yokuşla karşılaşırsın.O Yokuşun adı Hacı Yoludur.Çünkü çok dik ve zordur,hafif yağmurda kayganlaşır arabalar çıkmaz,kışın donar arabalar çıkmaz,kabak lstikle yük vardır arabada asla çıkamazsın. Orası hacıyorlu yokuşudur,başçavuş sokağa doğru çıkar.

avans sesi CUB tarafından teyit edildiyse bir problem olabilir ama lastikler ilk aldığımda bende 38-43 arasındaydı ve araba tabir-i caizse yolda geziyordu. fabrika verisi 32 civarına indirince dijital saatli bir yerde kendine geldi.

süha da haklı bir anlatım da bulunmuş. yolu kavramayan lastiğe daha fazla devir vermek mantıklı değil. dolayısıyla neden 5000 devir demiş. bu karda ilerleyebilmek için patinaj yapmakla aynı mantık. ancak anlattığın olay yani cinnah'ın sonunu zor getirme ya da avans konusu kesinlikle sıkıntılı mevzular. tamam cinnah çok sıkı bir yokuş. özellikle orada hızlanmaya çalışmak ciddi tork istiyor ve büyük hacimli benzinliler ve dizeller hariç bu iş çok zor. ben 3. viteste az da olsa hızlanabiliyorken 4. viteste hemen devirden düşüyorum. gelgelelim öyle birinci ikinci viteste filan bir problem yok.

bora yarın ya da öbür gün deneyebiliriz arabaları. aynı araçtan var bende bilgin olsun.

Tamam Cuma günü müsaitseniz deneyelim beraber,çok memnun olurum,bendeki soru işaretleri de gider böylece.Hacıyolunuda gösteririm hem size.Bide Ankara Hukukun yanındaki dik rampaya gideriz orada deneriz arabaları.

tarihinde Bora Akba? tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen
Şimdi kurtuluştan gelipte yol çatallaşır bir sağa esat dörtyola çıkar diğeri bağlar caddesinden reşit galip-nenehatuna doğru gider.Oradan giderken 1. sol değil 2.sola dönersen dimdik bir yokuşla karşılaşırsın.O Yokuşun adı Hacı Yoludur.Çünkü çok dik ve zordur,hafif yağmurda kayganlaşır arabalar çıkmaz,kışın donar arabalar çıkmaz,kabak lstikle yük vardır arabada asla çıkamazsın. Orası hacıyorlu yokuşudur,başçavuş sokağa doğru çıkar.

Tamam Cuma günü müsaitseniz deneyelim beraber,çok memnun olurum,bendeki soru işaretleri de gider böylece.Hacıyolunuda gösteririm hem size.Bide Ankara Hukukun yanındaki dik rampaya gideriz orada deneriz arabaları.

cuma görüşelim tabi olur. o yol sanırım şu ahmetler postanesinden girip tunalı-esat ayrımında esat tarafına devam ederken caddeyi kesen aşırı dik bir sokak sanırım. orası gelsi aklıma tarifinden. geçenlerde bir escort orada yolda kaldı da arkasındaki araçlar yüzünden cadde de trafik kesilmişti. orada benim lastikler de fayda etmez ama dur bakalım çok sert spor lastikler var bende şu anda da ondan söylüyorum. seninkilerin kesinlikle çıkması lazım.

cinnahta da deneyebiliriz rahatlıkla. sıkça kullanırım orayı da.

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
cuma görüşelim tabi olur. o yol sanırım şu ahmetler postanesinden girip tunalı-esat ayrımında esat tarafına devam ederken caddeyi kesen aşırı dik bir sokak sanırım. orası gelsi aklıma tarifinden. geçenlerde bir escort orada yolda kaldı da arkasındaki araçlar yüzünden cadde de trafik kesilmişti. orada benim lastikler de fayda etmez ama dur bakalım çok sert spor lastikler var bende şu anda da ondan söylüyorum. seninkilerin kesinlikle çıkması lazım.

cinnahta da deneyebiliriz rahatlıkla. sıkça kullanırım orayı da.

Ahmetlerden devam et küçükesat 4 yola doğru yol çatallaşır biri düz ileri bri sola gider.Sola giden bağlar caddesi. Orada reşit galip-nene hatuna doğru gider sonunda bp vardır hani.İşte oraya girince ahmetlerden 1. diil 2. sola döndüğün anda öyle bir yokuşki hızlanmadan girdiğin için gerçekten güç istiyor.Cuma günü nasıl buluşuruz,bir cep numaran var mı?Yada ban özel mesaj at oradan sana cep tel numu veriyim cuma öğleden sonra buluşalım

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen
Ahmetlerden devam et küçükesat 4 yola doğru yol çatallaşır biri düz ileri bri sola gider.Sola giden bağlar caddesi. Orada reşit galip-nene hatuna doğru gider sonunda bp vardır hani.İşte oraya girince ahmetlerden 1. diil 2. sola döndüğün anda öyle bir yokuşki hızlanmadan girdiğin için gerçekten güç istiyor.Cuma günü nasıl buluşuruz,bir cep numaran var mı?Yada ban özel mesaj at oradan sana cep tel numu veriyim cuma öğleden sonra buluşalım

evet sanırım aynı yoldan bahsediyoruz. felaket bir yol o. telefonu mesaj attım. yarın görüşürüz. benim aklım avans vurmada.

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
evet sanırım aynı yoldan bahsediyoruz. felaket bir yol o. telefonu mesaj attım. yarın görüşürüz. benim aklım avans vurmada.

Tamamdır.Avans vurma olayını sizde kullanınca göreceksiniz,araba sanki 2.vites gerektiren bir yerde 3.vitest hareketlenme yapıyorken çıkarttığı sesi çıkartıyor,Can U mut Baykanda farketti bunu hatta. Sanırım sizin arabayıda denemiş,oldukça övdü sizin arabayı hatta.

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen
Tamamdır.Avans vurma olayını sizde kullanınca göreceksiniz,araba sanki 2.vites gerektiren bir yerde 3.vitest hareketlenme yapıyorken çıkarttığı sesi çıkartıyor,Can U mut Baykanda farketti bunu hatta. Sanırım sizin arabayıda denemiş,oldukça övdü sizin arabayı hatta.

CUB bilir. Hakan'a da şöyle katılıyorum Turoto bence otokoça bin basar ama aracına bakacak kişinin ilgisi çok önemli. geçiştirmek insanımızın genel özelliği. Hem CUB hem de forumdan diğer arkadaşlar sağolsun, onlar sayesinde yaptım bir takım değişiklikleri ve genel itibarla çok memnun kaldım. sadece filmlerim beni çok mutlu etmiyor. kıroluk gibi oldum sanki.

motorumdan yüksek devirde çok memnunum ama düşük devirler ve kalkışlar canımı sıkıyor. hatta yakın bir arkadaşımla mertol kip'in turbo uygulaması sonuçlarını bekliyoruz. düşük ihtimal ama sonrasında ben de deneyebilirim.

yol tutuşumdan karakteristik olarak çok çok memnunum ama benim problemim mevcut lastiklerim. kıştan sonra yeni bir marka/model arayışına gireceğim. bu lastiklerle istanbula gittim ve neredeyse aşık oldum. son süratte bile o kadar keskin bir yol tutuşu vardı ki anlatamam. ama gel gör ki ankara içinde yolda durmak mümkün değil. tutmuyor alet. :D

Yorum bağlantısı
Guest Hasan Tanr?verdi
Dizel motor hızı hissettirmiyor mu yani?Orayı anlayamadım?Benzinlide 155 torku alacağım diye devri 6000 e çıkartırsanız en fazla 10 km sonra deponun yarısını yakmış olursunuz,çünkü çok ama çok benzin yakıyor TI-VCT motor. Ara hızlanmalardaki isteksizlik çk fazla.Özellikle rampalarda son derece can sıkıcı sonuçlar alıyorsunuz.

yüksek devirlerde inanılmaz benzin harcıyor ti-vct. performansı da çok yüksek oluyor. depo hemen bitiyor.en basit örneği ben bir depo lpg ile 200 kmde yapıyorum 320 kmde siz düşünün aradaki farkı. başkası olsa 350 kmyi görür belki. yani yüksek devirli sürmek çok fazla yakıt harcatıyor. düşük vites bitiyor depoyu..

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
(düzenlendi)

Basarsanız ti vct aşırı yakıt harcar ama sakin kullanımda, uzun yolda pek harcamaz. Çünkü normal şanzımanın veremediği çevrim oranlarını veriyor.

Normal bildiğimiz manuuel aracın 1. vitesinin oranının yarısının altına düşebilir, yani patinaja düşmesse çok dik rampayı bile çıkar. Her yerde kalkar. Uzun yolda arac çekebiliyorsa devir bayağı düşer. Hani 6. yada 7. vitese atmış gibide düşünebilirsini. Belli bir aralıkta sonsu vites var.

Ama aktarımda kayıp çok fazla, yinede bu arac çok yakar. Manel olsa belki %20 daha az yakar.

Sistemi çok iyi bilip özenli kullanım istiyor. Gazlarsanız cebinizden çok paralar yer.

tarihinde Ayhan ?ent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Kayış ve konik kasnak sistemi düşünün. Kayış 2 konik kasnak arasında. Güç bir taraftan diğer tarafa aktarılıyor. Kayış kasnağın onik kısmında gezebiliyor. ilk kasnağın cap olarak küçük tarafına kayıp, 2. kasnağında büyük yerine kayarsa çevrim oranı değişerek hız aşırı düşüp güç aşırı artıyor, yani motor bağırır araba az gider ama iyi çeker. Yada ilk dişlinin büyük kısmına kayıp 2. dişlinin küçük kısmına kayarsa buseferde çok düşük devirde çok yüksek hızlarda arac gitmek ister. Motorun güçünün torkukun yettiğine devir düşer hız artar.

Tivct motorda az yakmak istiyorsanız genelde sabit hızlarda gitmeye çalışınki düşük devirde hızlı götürmeye çalışsın.

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
Ayhan ti-vct, focusun 115lik motorundaki v-tec benzeri teknoloji. Sen cvt ile karıştırdın.

Evet abi bende zaten şüpheyle yazdım. Karıştırmışım hakkaten :good1:

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
(düzenlendi)

Arkadaşlar,çok dik bir yokuşta durdum tam ortasında.O kadar dikki aracın ön camından sadece gökyüzü görülüyor,sanırım 45 derecelikti yokuş,hatta dahada dik.Sonra ayağımı yavaşça debriyajdan çekerken aynı anda gaza da yavaşça ve kontrollü bastım.Ama oda ne göreyim araba devir yemiyor,2000 i geçmiyor ve birden araba STOP!!! Sonra bidaha çalıştırdım.Debriyajı kavrama noktasına kadar bıraktım,sonra bastım gaza,devir 5000 e çıktı,arkdan bir duman,pis bir koku,araba başladı patinaja,debriyajdan ayağımı çekiyorum yavaşça ama araba nasıl bağırıyor ve nasl bir dumanve pis koku. Araba bağırıyor ama yavaşça çıkıyor,debriyajdan ayğım tamamen çekik ama hala duman çıkıyor ve pis koku devam ediyor. Araba boş,sadece 85 kiloluk ben ve arabanın kütlesi. Çıktım o rampayı ama nasıl ecel terleri döktüm var ya anlatamam.

Bu arada lastiklerin havaları önde 30 arakada 33 psi yaptım.Sonra yukarıdaki olay gerçekleşti.

tarihinde Bora Akba? tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Arkadaşlar,çok dik bir yokuşta durdum tam ortasında.O kadar dikki aracın ön camından sadece gökyüzü görülüyor,sanırım 45 derecelikti yokuş,hatta dahada dik.Sonra ayağımı yavaşça debriyajdan çekerken aynı anda gaza da yavaşça ve kontrollü bastım.Ama oda ne göreyim araba devir yemiyor,2000 i geçmiyor ve birden araba STOP!!! Sonra bidaha çalıştırdım.Debriyajı kavrama noktasına kadar bıraktım,sonra bastım gaza,devir 5000 e çıktı,arkdan bir duman,pis bir koku,araba başladı patinaja,debriyajdan ayağımı çekiyorum yavaşça ama araba nasıl bağırıyor ve nasl bir dumanve pis koku. Araba bağırıyor ama yavaşça çıkıyor,debriyajdan ayğım tamamen çekik ama hala duman çıkıyor ve pis koku devam ediyor. Araba boş,sadece 85 kiloluk ben ve arabanın kütlesi. Çıktım o rampayı ama nasıl ecel terleri döktüm var ya anlatamam.

Bu arada lastiklerin havaları önde 30 arakada 33 psi yaptım.Sonra yukarıdaki olay gerçekleşti.

E o eğimde arabanın suçu yok, sizin 4X4 subaru almanız lazım :blush:

Yorum bağlantısı
Fatih Susuz
(düzenlendi)

Bora abi şimdi arabaya suç bulma o kadar eğimli bi yolda gaza yavaş yavaş basılırmı be tamam kayıyo ama ne çok ne de Az bas.. Bilemiyorum yani.

Arabanın içinin pis koku yaymasıda baskı balatasını yakmışsındır.Ondandır ona da bişey diyemezsin zaten o kadar dik bi yokuş da 5000 devir de çıkmaya çalışırsan olacağı o.Sevgili abicim.

tarihinde Fatih Susuz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz
Arkadaşlar,çok dik bir yokuşta durdum tam ortasında.O kadar dikki aracın ön camından sadece gökyüzü görülüyor,sanırım 45 derecelikti yokuş,hatta dahada dik.Sonra ayağımı yavaşça debriyajdan çekerken aynı anda gaza da yavaşça ve kontrollü bastım.Ama oda ne göreyim araba devir yemiyor,2000 i geçmiyor ve birden araba STOP!!! Sonra bidaha çalıştırdım.Debriyajı kavrama noktasına kadar bıraktım,sonra bastım gaza,devir 5000 e çıktı,arkdan bir duman,pis bir koku,araba başladı patinaja,debriyajdan ayağımı çekiyorum yavaşça ama araba nasıl bağırıyor ve nasl bir dumanve pis koku. Araba bağırıyor ama yavaşça çıkıyor,debriyajdan ayğım tamamen çekik ama hala duman çıkıyor ve pis koku devam ediyor. Araba boş,sadece 85 kiloluk ben ve arabanın kütlesi. Çıktım o rampayı ama nasıl ecel terleri döktüm var ya anlatamam.

Bu arada lastiklerin havaları önde 30 arakada 33 psi yaptım.Sonra yukarıdaki olay gerçekleşti.

O kadar çok zorlamayın aracınızı,o kadar pis koktu ise sanırım baskı-balatanız yanmıştır,yakıtınızı nerden ve kaç oktan alıyorsunuz?Farklı bir istasyondan almayı deneyin.

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
Bu arada lastiklerin havaları önde 30 arakada 33 psi yaptım.Sonra yukarıdaki olay gerçekleşti.

Önlere 30 az diye düşünüyorum. Fiestada boş iken önler 29. Focus daha ağır. Daha fazla olması gerekir.

Yorum bağlantısı
Bora Akbaş
O kadar çok zorlamayın aracınızı,o kadar pis koktu ise sanırım baskı-balatanız yanmıştır,yakıtınızı nerden ve kaç oktan alıyorsunuz?Farklı bir istasyondan almayı deneyin.

Opetten alıyorum ama asla bidaha almam.Neymiş yakıt gvenceymiş hikaye.Zaten benzinli benim arabam ne sorun olacak.Shelden aldım şimdiye kadar,zırnık sorun çıkmadı,üstüne club smartımda parokartın imkanlarına bin basar

bi sürü bedava benzin ve hediye aldım.

Baskı balatadır bencede ama inanın acemiliğimden diil sorun.Bu akşam sizlere başka bir arabayla kıyaslama izlenimlerimi yazıcam bekleyin,forumdan övgünün ve can umut baykanın arabamı bu gün akşm üstü 6 da kontrolleri var. Övgünün 1.6 Ti-vct si ile kıyaslayacaklar arabayı.Akşam yazarım sonucu.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

5000 devir demek araba dizel olsa yandı gülüm keten helva, asfalt ağlar şanzımanda vallahi :lol2:

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen
5000 devir demek araba dizel olsa yandı gülüm keten helva, asfalt ağlar şanzımanda vallahi :lol2:

yok be ali beşbinde dizellerin gücü çok düşüyor yav. 3-4bin neyse de.

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen
Opetten alıyorum ama asla bidaha almam.Neymiş yakıt gvenceymiş hikaye.Zaten benzinli benim arabam ne sorun olacak.Shelden aldım şimdiye kadar,zırnık sorun çıkmadı,üstüne club smartımda parokartın imkanlarına bin basar

bi sürü bedava benzin ve hediye aldım.

Baskı balatadır bencede ama inanın acemiliğimden diil sorun.Bu akşam sizlere başka bir arabayla kıyaslama izlenimlerimi yazıcam bekleyin,forumdan övgünün ve can umut baykanın arabamı bu gün akşm üstü 6 da kontrolleri var. Övgünün 1.6 Ti-vct si ile kıyaslayacaklar arabayı.Akşam yazarım sonucu.

bora kontrol demeyelim arkadaşlar kendimizi otorite varsaydığımızı sanacaklar. karşılaştıracağız daha ziyade. CUB zaten hepsine aşına. biz de değişerek farklı noktaları bulmaya çalışacağız.

yakıt konusu ne yazık ki bir muamma. herkesin düşüncesi farklı bu konuda.

mesela ben opetten pek memnun değilim ama nötrüm desem daha doğru. şu ara PO 97 tercih ediyorum. Shell ve BP den ise çok soğumuş durumdayım. istanbuldan gelirken aldığım PO95 ise ilginçtir son hızı düşürmesine rağmen şehir içinde motoru kudurttu. yani neredeyse her depoda farklı değerlendirmelerim oluyor.

arkadaşlar sizde durum nedir?

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen
Önlere 30 az diye düşünüyorum. Fiestada boş iken önler 29. Focus daha ağır. Daha fazla olması gerekir.

Ayhana katılıyorum. önler 30 mu görünüyor kapı içinde 16" için? bir de arkada yük yoksa 33 fazla değil mi? bende 18" ler 4x32 mesela. arka lastikler önlerden daha şişkin duruyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...