Sevgin Yılmaz 27 Ekim 2010 Paylaş 27 Ekim 2010 (düzenlendi) Seat leonlarda kullanılan 1.4 tsi motorun Hyundai acent era ile ara hızlanmalarda (60-120km/h gibi) yaklaşık aynı performansı verebildiğini gördük.Araçlar kafa kafaya gidiyor.Rampalarda dizel era bir adım öne geçebilir torkuyla.Şu an benzinlilerde en ideali dizele yakın olanları vw 1.4 tsi motorları bence.Tork+beygir ikisi birlikte bu araçlarda mevcut.1.6 lpg li focus kullanıcısı olarak bundan sonraki aracım inşallah Line 1.4 turbo olacak.E fiyatı uygun artı lpg takılabiliyor.Daha ne olsunBurada dizel 1.6 turbo focus ile 1.6 benzinli atmosferik arasındaki karşılaştırmalara en yakın bunu örnekleyebildim. 27 Ekim 2010 tarihinde Sevgin Y?lmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 27 Ekim 2010 Paylaş 27 Ekim 2010 (düzenlendi) Atmosferik motorlarda rakım yükseldikçe güç azalır; 1000 m. rakımda atmosferik bir motor %10 güç kaybedip, her 1000 m' de %10 kayıp da devam eder. Turbo motorlu araçlarda bu oran çok daha düşüktür. Performans olarak atmosferik benzinli motor ile turbo dizel motorun karşılaştırılması bence yanlıştır. Benzinli aracın vites oranlarını tam kavrayamamış bir sürücü turbo dizel motorlar karşısında şansı yoktur. Daha öncede konuşuldu ve yazdım. Dizel ve benzinli Fiestalara sahip oldum. Benzinli Fiesta, dizelinden kesinlikle daha performanslı. Yeter ki vites oranlarını ve motor devrini iyi ayarlayın. Fordun uzun aralıklı şanzımanı buna çok elverişli. 27 Ekim 2010 tarihinde Tamer Topa tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts