İçeriğe Yönlendir

F Kasko'Dan(Allianz) Servis İndirimi Ve Hediyeler


Mehmet Temel

Recommended Posts

Mehmet Temel

Tüm Ford'lar 'FKasko' ile güvence altına alınacak

Ford Otosan, FKasko ile Ka'dan Cargo'ya kadar tüm Ford marka araçları kapsamlı bir sigortayla güvence altına alıyor.

29 Mart 2010 / 13:40

Ford Otosan'ın Allianz ve Güneş Sigorta işbirliğiyle müşterilerine sunduğu FKasko; standartlara uymayan parça ve cam değişimlerinin önüne geçerek aracı ilk günkü gibi korurken, cam değişimi ve mini onarımlarda hasarsızlık indirimini muhafaza edip, sigortalıya belirli bir limit dahilinde eksper beklememe imkanı sunuyor.

Ford Otosan, FKasko ile Ka modelinden Cargo modeline kadar tüm Ford marka araçları kapsamlı bir sigortayla güvence altına alıyor.

Rahmi Koç Müzesi'nde düzenlenen basın toplantısında konuşan Ford Otosan Genel Müdürü Nuri Otay, Ford Otosan'ın, yeni ürünü FKasko ile müşteri hizmetlerindeki iddiasını sürdürdüğünü belirtti.

Otay, Ford Otosan'ın, Allianz ve Güneş Sigorta işbirliğiyle müşterilerine sunduğu FKasko'nun; Ford araç sahiplerinin Ford Otosan'ın geniş ve deneyimli servis ağından, yedek parça ve eğitimli teknisyen hizmetinden yararlanmasını sağladığını anlattı.

Otay, Ford Otosan'ın, kaza sonrasında araçlarda yapılan kalite standartlarına uymayan onarımların, aracın değerini düşüren ve kalitesiz düşük parça kullanımının önüne geçmek için müşterilerine sunduğu FKasko ile aracın değerini korurken, araç güvenlik standartlarının da devamlılığını sağladığını kaydetti.

FKasko'nun, araç sahiplerinin en büyük şikayeti olan standartlara uymayan parça değişimi ve cam değişimlerine ilişkin sorunları ortadan kaldıracağını, mini onarımlarda kolaylık sağlayacağını ve belirli bir limit dahilinde eksper beklemeden hizmet sunacağını dile getiren Otay, şunları söyledi:

"Türkiye'de satılan 100 araçtan 15'ini Ford Otosan satıyor. Bu da bize özel sorumluluklar yüklüyor. Bu nedenle hem araçlarımızın ilk günkü gibi korunması, hem de Ford'un güvenilirlik politikasında bir ileri adım olması açısından, alanında lider sigorta şirketleri Allianz ve Güneş Sigorta ile işbirliği yaparak FKasko'yu geliştirdik.

FKasko ile kalitesiz parça değişimine engel olarak, araçla birlikte sürücünün can güvenliğine de 'kasko' yapmış olacağız. FKasko ile müşteri memnuniyetimizi daha da artıracağımızı umut ediyoruz."

Nuri Otay, FKasko ile araçla birlikte sürücünün can güvenliğini de sigortalamış olduklarını sözlerine ekledi.

Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrasından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aykut Özüner de FKasko'nun; cam değişimi, mini onarım ve güvenlik riski doğurabilecek tahribatlar da dahil olmak üzere tüm hasar işlemlerinin Ford kalite standartlarına uygun servislerde, yine Ford güvenlik ve kalite standartlarına uygun parçalar kullanılarak yapılmasını sağladığını anlattı.

Özüner, FKasko'nun, Ford standartlarına uygun parça değişimleri ve uzman servislerde onarım imkanıyla, Ford markalı araçları, herhangi bir tamirat sonrasında da aynı güvenlik standartlarına sahip kıldığını dile getirdi.

Yüzde 65 hasarsızlık indirimi

Aykut Özüner, şunları kaydetti:

"FKasko'nun, güvenlik ve sürüş konforu açısından çok önemli olan camlarda değişim gerektiren bir durum olduğunda; Ford güvenlik ve kalite standartlarına uygun servislerde, kalite standartlarına uygun parçalarla: hiçbir ek talepte bulunmadan camları yeniliyor. FKasko ile yılda bir kez yapılan cam değişimi, sigortalının hasarsızlık indirim kademesini etkilemiyor.

FKasko ile araçta meydana gelen çeşitli boyutlardaki ve belirli noktalardaki mini göçükler, çizikler, sıyrıklar; kumaş üzerindeki sigara yanıkları, cam çatlakları, konsol ve direksiyon simidi yüzeyinde oluşan tahribatlar, poliçede belirtilen limitler çerçevesinde, mini onarım teknikleri ile Ford kalite standartlarına uygun servislerde tamir edilirken; bu işlem sigortalının hasarsızlık indirim kademesini etkilemiyor."

Piyasada bulunan birçok kasko poliçesinde hasarlık indirimlerinin maksimum yüzde 60 olduğunu ifade eden Özüner, FKasko'nuna müşterilere, yüzde 65 hasarsızlık indirimi sunduğunu söyledi.

Aykut Özüner, bu yıl ki hedeflerinin yeni araç satışlarının yüzde 20'sini FKasko yaptırmak olduğunu, onunda 15 bin civarında bir araca denk geldiğini kaydetti.

Allianz Almanya Otomotiv İşkolu ve CoC Başkanı Markus Rehle

Allianz Almanya Otomotiv İşkolu ve CoC Başkanı Markus Rehle ise sigortacılığın temelinin güvenden oluştuğunu ve düzenledikleri her poliçe ile müşterilerinin risklerini satın aldıklarını dile getirdi.

Rehle, Ford Otosan gibi sektörünün lider, köklü ve güvenilir bir markasıyla işbirliği yapmış olmaktan mutluluk duyduklarını ifade etti.

Rehle, FKasko'nun bir kasko poliçesinde bulunması gereken tüm teminatlara sahip, teminat limitleri yüksek ve muafiyetsiz, zengin içeriği ile Ford marka araç sahibi müşterilere önemli avantajlar sağlayacak bir ürün olarak tasarlandığını ifade etti.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Konu açılmış kısaca bilgi vereyim...

Allianz olarak F Kaskonun farkları;

1- Standart poliçelerdeli depremdeki % 5 muafiyet bu poliçede yok..

2- Bu yıl için 2000 modele kadar olan araçlara teminat verilebiliyor. (2000 model dahil)

3- Rent-a CAr araçları teminat dışı

4- Cam kırılmasında; 1 cam yetkili serviste orjinal cam ile değiştirilebilecek.. Ancak birden fazla hasarlar hasarsızlığı bozacak... Diğer poliçelerde, cam kırılması sınırsız ama anlaşmalı cam servisi zorunluluğu var...

5- Autoking yok, bunun yerine akıllı mini onarım var.. Yetkili servislerden faydalanılacak.

6- 1000 TL'ye kadar hasarlarda eksper istenmeyecek.. (Gerekli görülürse şirketin eksper gönderme hakkı var)

Yorum bağlantısı
Davut Çavdar
Poliçe fiyatları farkına da (Alianz-Fkasko) bakmalı.

Evet en önemli konu bu, Mehmet abi en azından bilgi vermesi açısında örnek rakamlar verebilirsen çok seviniriz..

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Evet en önemli konu bu, Mehmet abi en azından bilgi vermesi açısında örnek rakamlar verebilirsen çok seviniriz..

Henüz değil... Bu poliçeyi 23 Mart'tan itibaren yetkili servisler kesmeye başladı... 26 Haziran'dan itibaren de diğer acenteler düzenleyebilecekler..

Galiba, Yetkili servisler böyle bir kısıtlama için baskı yaptılar...

Başka sebep görmüyorum...

Bunun benzeri Fiat kasko ve Reno Kasko var... fiyatlar çok farklı değil.... F-Kasko'nın da çok farklı olmayacağı kanatindeyim..

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Fiyasko diye okdum birden :good1:

Otosan bizim arabaları sevmiyor üstüne birde fkasko ile bir fiyasko yaşayamam :good1:

Yorum bağlantısı
Misafir
Henüz değil... Bu poliçeyi 23 Mart'tan itibaren yetkili servisler kesmeye başladı... 26 Haziran'dan itibaren de diğer acenteler düzenleyebilecekler..

Galiba, Yetkili servisler böyle bir kısıtlama için baskı yaptılar...

Başka sebep görmüyorum...

Bunun benzeri Fiat kasko ve Reno Kasko var... fiyatlar çok farklı değil.... F-Kasko'nın da çok farklı olmayacağı kanatindeyim..

Muhtemelen plazaların baskısı vardır Mehmet Bey,

Son zamanlarda indirimlerle k

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Bende neredeyse basligi duzeltiyordum, kasko kelimesi yanlis yazilmis diye :)

:rofl:

Hasar müşterisini yetkili servise çekme girişimi, normaldir. Ama 200TL fazla veririm, istedğim yere yaptırma özgürlüğümü elimden alamazlar derim. Orjinal ön cam tek esprisi olarak görünüyor. Onda da yedek parça departmanı bir güzellik düşünmüştür :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bu tür poliçeleri plazalar çok yapıyor... Ekspersiz 1000 lira güzel bir para.. Ayrıca, kaskonuz da bizden, sakın başka yere gitmeyin olayı var...

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Tarık Erten

Ben geçen hafta Otokoçdan aracım için fiyat aldım.Hatta Bursa Otokoç'un bilgisi yokdu.Ben bilgilendirdim sonra bana döndüler.

Focus 2006 TDCI Ghia için Allianz Sigorta 980TL fiyat verdiler.Oldukça yüksek rakam.

Anadolu 770 , Axa 580 fiyat veriyor.Fiyat olarak bence çok yüksek.

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik
Axa 580 fiyat veriyor

Yuh be benim sigorta seneye bu kadar olur herhalde. Nasıl bu kadar ucuz kasko yapıyor bu adamlar?

Yorum bağlantısı
Tarık Erten

Axa ve Aviva fiyat olarak çok agresifler.Büyük ihtimalle Axa'ya geçeceğim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Yuh be benim sigorta seneye bu kadar olur herhalde. Nasıl bu kadar ucuz kasko yapıyor bu adamlar?

Yok yok.. olacağını olmuş seninki.. :)

Axa ve Aviva fiyat olarak çok agresifler.Büyük ihtimalle Axa'ya geçeceğim.

Başlarını yiyecekler. :)

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Dün yaptırdım axa full kasko %50 indirim+sadık müşteri indirimi+plaka indirimi 860tl 2000 focus ambiante 1.6 daha parasını vermedim + akraba indirimi alcam daha:)

Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit

bence servisler mini onarımdan anlamıyorlar.auto king bu konuda uzman.cam olayına girince servislerde orj cam çok pahalı..şirket adına mantıklı bir adım ama ben anadoludan şaşmam kesinlikle

Yorum bağlantısı
Tarık Erten
bence servisler mini onarımdan anlamıyorlar.auto king bu konuda uzman.cam olayına girince servislerde orj cam çok pahalı..şirket adına mantıklı bir adım ama ben anadoludan şaşmam kesinlikle

geçen yıl Anadolu iş kaçırdığı için fiyatlarda çok agresifdi.Bu yıl malesef o yok.

Yorum bağlantısı
Serdar Akgül
Dün yaptırdım axa full kasko %50 indirim+sadık müşteri indirimi+plaka indirimi 860tl 2000 focus ambiante 1.6 daha parasını vermedim + akraba indirimi alcam daha:)

Hocam sanki bana biraz pahalıya malolmuş gibi geldi, okadar indirim yazdıktan sonra :angry:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Hocam sanki bana biraz pahalıya malolmuş gibi geldi, okadar indirim yazdıktan sonra :angry:

Sadık müşteri olmasaydı 500'e yaptırıdı bu kaskoyu :)

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Axa genelde 3 yaşına kadar olan araçlara düşük primler verir, daha sonraki yıllarda primleri yükselterek müşteri devamlılığını pek önemsemezdi. Ancak 580.-TL'lik prim biraz daha agresifleştiklerini gösteriyor. İyi sigortadır ancak hasar işlemlerindeki tedarikçi anlayışları ödemelerin ve aracın teslim süresinin uzamasına neden oluyor. Yani ustanızın değişeceğini belirttiği parçayı servisten tedarik etmeyip, kendileri gönderirler.

Saygılarımla.

tarihinde Evren iskent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Axa genelde 3 yaşına kadar olan araçlara düşük primler verir, daha sonraki yıllarda primleri yükselterek müşteri devamlılığını pek önemsemezdi. Ancak 580.-TL'lik prim biraz daha agresifleştiklerini gösteriyor. İyi sigortadır ancak hasar işlemlerindeki tedarikçi anlayışları ödemelerin ve aracın teslim süresinin uzamasına neden oluyor. Yani ustanızın değişeceğini belirttiği parçayı servisten tedarik etmeyip, kendileri gönderirler.

Bir de ihale işi çıktı Evren, bunu duydun mu hiç, yada yaşadın mı...

Aracı servise bırakıyorsun, eksper geliyor, fotoğraf çekiyor, parça listesi çıkarılıyor..

Araç tamiri ihale ediliyor.. Kim ucuz fiyat verirse aracın onarımı için araç oraya çekiliyor.. Eğer sigortalı bu ucuz fiyat veren tamirciyi kabul etmez ise sigorta şirketi son fiyatı ödüyor sigortalıya, git aracını istediğin yerde yaptır diyor ama dediğmi gibi son fiyatı ödüyor, ilk servisin yada eksperin ödediği fiyatı değil...

Yorum bağlantısı
Emre Gülşen
Bir de ihale işi çıktı Evren, bunu duydun mu hiç, yada yaşadın mı...

Aracı servise bırakıyorsun, eksper geliyor, fotoğraf çekiyor, parça listesi çıkarılıyor..

Araç tamiri ihale ediliyor.. Kim ucuz fiyat verirse aracın onarımı için araç oraya çekiliyor.. Eğer sigortalı bu ucuz fiyat veren tamirciyi kabul etmez ise sigorta şirketi son fiyatı ödüyor sigortalıya, git aracını istediğin yerde yaptır diyor ama dediğmi gibi son fiyatı ödüyor, ilk servisin yada eksperin ödediği fiyatı değil...

İhale süreçleri uygulamada başladı, yavaş yavaş sıkıntılarda baş gösteriyor.Poliçe alırken sadece prime bakanlar uzun vadede düşük primde yüksek memnuniyetsizlik yaşayabilmekte.Servislerde ihale işinde şikayetçi tamir onarım sürelerinide uzatan bir uygulama...

Yorum bağlantısı
Sabri Güngör

Biz Ustaeller olarak Allianz Sigortanın anlaşmalı servisiyiz pazartesi günü Allinz Fiat Kasko poliçeli bir araç geldi

Biz dosyayı açamadık sebebini araştırdığımda Fiat Kaskonun belirli yetkili servisler dışında hasar tamiri

Yapıldığında %30 muafiyeti olduğunu öğrendim bu uygulama sadece Fiat tamı var yoksa Ford uda kapsıyormu

Bilmiyorum

Yorum bağlantısı
Talip İnal
Bir de ihale işi çıktı Evren, bunu duydun mu hiç, yada yaşadın mı...

Aracı servise bırakıyorsun, eksper geliyor, fotoğraf çekiyor, parça listesi çıkarılıyor..

Araç tamiri ihale ediliyor.. Kim ucuz fiyat verirse aracın onarımı için araç oraya çekiliyor.. Eğer sigortalı bu ucuz fiyat veren tamirciyi kabul etmez ise sigorta şirketi son fiyatı ödüyor sigortalıya, git aracını istediğin yerde yaptır diyor ama dediğmi gibi son fiyatı ödüyor, ilk servisin yada eksperin ödediği fiyatı değil...

Bu ihale işini Anadolu Sigorta uygulamaya başladı. Diğer şirketlerin böyle bir uygulamasını duymadım. Siz duydunuz mu? Başka hangi şirket bu uygulamayı yapıyor?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...