Emre Alliş 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 Garanti? Garanti durumuna ne diyorlar? Garanti konusunu kabul etmediler, sadece iyi niyetten ötürü parçada yarıya yarıya indirimi sağlarız demiş otosandan gelen mailde. Hocam, bu durumun diğer arıza ile bağlantısı yok mu? Hocam evet yokmuş, ben uzun sürdüğü için müşteri hizmetlerini aramıştım bu yüzden servis danışmanından sonra beni servis müdürü aradı şikayetim hakkında detaylı bilgi vermek için, ben durumu anlattım 20 bn km de bu arıza nasıl oldu vs. yine başıma gelir mi şeklinde? tekrardan kayıtlara baktı ve geçen yıl yapılan onarım işinin tork konvertörü ve ekipmanlarının sıfırlandığı ama şanzumanın bu kesiminde hiç bir işlem yapılmadığını belirtti. Tam bilgiye sahip olmadığım için bilmiyorum ama daha önceki onarım işinin Şanzımanla motor arasında olduğunu ve şimdiki sorunun şanzıman iç kısmında olduğunu söyledi. bana verilen fiyatta sanırım periyodik bakımda dahil,çünkü servis fişinde bunlarda belirtilmiş; yağ -filtreler, kurum temizleme. 2 Yorum bağlantısı
Ercan Aytuğ Atalay 25 Ocak 2013 Paylaş 25 Ocak 2013 geçmiş olsun servis bakımı dahilse fiyat normal gibi hangi parçalar değişti ne gibi bir işlem yapılacak detaylarını öğrenin muhakkat ben dışarda 2300 e çıkardım servis bu fiyatı verdiyse süper 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 28 Ocak 2013 Paylaş 28 Ocak 2013 Benim kız bu yaz öğretmen oluyor. Demekki benim c-max' i ona vermem doğru olmıyacak. Bir sorun çıksa 1-2 ay sürüyor tamir olup olmıyacağı... Otomatik Reno yada tofaş Sanırım İstanbul ve Ankara haricinde daha mantıklı gibi görünüyor. En azından heryerde servis garantisi çok daha fazla. 1 Yorum bağlantısı
Emre Alliş 28 Ocak 2013 Paylaş 28 Ocak 2013 (düzenlendi) geçmiş olsun servis bakımı dahilse fiyat normal gibi hangi parçalar değişti ne gibi bir işlem yapılacak detaylarını öğrenin muhakkat ben dışarda 2300 e çıkardım servis bu fiyatı verdiyse süper Benim kız bu yaz öğretmen oluyor. Demekki benim c-max' i ona vermem doğru olmıyacak. Bir sorun çıksa 1-2 ay sürüyor tamir olup olmıyacağı... Otomatik Reno yada tofaş Sanırım İstanbul ve Ankara haricinde daha mantıklı gibi görünüyor. En azından heryerde servis garantisi çok daha fazla. Fatih abi inş sorun olmaz ver gitsin ama doğuya falan gelecek olursa verme... Benim araç şuan serviste ama herşeyiyle hazır testler vs bitmiş iç dış temizletilmiş, diğer bakımları da yapılmış beni bekliyor ama ben şimdi gidip alamıyorum çarşamba babam gidip teslim alacak inşallah. 2 Ocak ta araç servise girdi ve 25 ocakta teslim alabileceğim söylendi. ama muştaki serviste 4 gün boşuna yattı... 28 Ocak 2013 tarihinde Emre Alliş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 28 Ocak 2013 Paylaş 28 Ocak 2013 Fatih abi inş sorun olmaz ver gitsin ama doğuya falan gelecek olursa verme... Benim araç şuan serviste ama herşeyiyle hazır testler vs bitmiş iç dış temizletilmiş, diğer bakımları da yapılmış beni bekliyor ama ben şimdi gidip alamıyorum çarşamba babam gidip teslim alacak inşallah. 2 Ocak ta araç servise girdi ve 25 ocakta teslim alabileceğim söylendi. ama muştaki serviste 4 gün boşuna yattı... Kısmetinde neresi varsa oraya gider artık ama her araba her yerde kullanıma çok uygun değil anlaşılan. İnşaallah güzelcene olmuştur. Sorunsuz iyi günlerde kullanmaya devam edersin... 1 Yorum bağlantısı
Emre Alliş 28 Ocak 2013 Paylaş 28 Ocak 2013 kullanımdan ziyade sorun çıktığı zaman bu sorunu çözebilecek adreslerin olmaması eğer benim şanzuman cortlamış olsaydı arızadan sonra nasıl götürecektim hatay'a burdakilerin durumunu ne siz sorun ne ben söyleyim.bugune kadar hiç şanzıman(cvt) yapmamışlar, başteknisyenleri bile yaş olarak benden küçüktü sanırım adamlara aracın daha önceden revizyondan geçtiğini garanti durumunu soruyorum müşteri hizmetleri aracılığyla sorduğumda o kadar ilgili adam yanına gittiğimde arkası dönük ve umursuzca garanti bizde olmaz ben yapar(yaptırır) paramı alırım, daha önce nerde yapıldıysa oraya götür diyebiliyor...kısacası ben arabanın yağını bile değiştirecek olsam burdaki servise götürmem. Fatih abi ayrıca teşekkür ederim iyi dileklerin için, cümlemiz için kazasız,arızasız uzun km'ler bizlerin olsun Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 kullanımdan ziyade sorun çıktığı zaman bu sorunu çözebilecek adreslerin olmaması eğer benim şanzuman cortlamış olsaydı arızadan sonra nasıl götürecektim hatay'a burdakilerin durumunu ne siz sorun ne ben söyleyim.bugune kadar hiç şanzıman(cvt) yapmamışlar, başteknisyenleri bile yaş olarak benden küçüktü sanırım adamlara aracın daha önceden revizyondan geçtiğini garanti durumunu soruyorum müşteri hizmetleri aracılığyla sorduğumda o kadar ilgili adam yanına gittiğimde arkası dönük ve umursuzca garanti bizde olmaz ben yapar(yaptırır) paramı alırım, daha önce nerde yapıldıysa oraya götür diyebiliyor...kısacası ben arabanın yağını bile değiştirecek olsam burdaki servise götürmem. Fatih abi ayrıca teşekkür ederim iyi dileklerin için, cümlemiz için kazasız,arızasız uzun km'ler bizlerin olsun Ford binek araçlar için yapılabilecek en iyi tanım. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 30 Ocak 2013 Paylaş 30 Ocak 2013 Ford binek araçlar için yapılabilecek en iyi tanım. Siz birde Vw showroom'larına girin bakalım yüzünüze bakan varmı ? Ama vw şu anda en çok satan otomobil oldu nerdeyse... Bence genelleme yapmak yanlış. İşletmelerde önemli olan İNSAN faktörüdür. Buda gittiğiniz yerde karşılaşacağınız doğru kişi ile orantılıdır. Refah seviyesinin artmasıyla Son 1-2 senedir piyasada genel bir şımarıklık havası hakim. Sanırım 10 sene içinde adam oluruz yine yeniden İnşaallah... 1 Yorum bağlantısı
Misafir 30 Ocak 2013 Paylaş 30 Ocak 2013 Ben de tam bu noktada "şanssız bir nesiliz" diyorum. 15-20 sene sonra sanıyorum bu konuda yaşanan eğitim sorunları hallolur ve en basit tamircide bile araca bilgisayarla bağlanılıp gerekli ayarlar yapılabilir hale gelir. (diye düşünüyorum) Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 30 Ocak 2013 Paylaş 30 Ocak 2013 Ben de tam bu noktada "şanssız bir nesiliz" diyorum. 15-20 sene sonra sanıyorum bu konuda yaşanan eğitim sorunları hallolur ve en basit tamircide bile araca bilgisayarla bağlanılıp gerekli ayarlar yapılabilir hale gelir. (diye düşünüyorum) Ben kendi neslimi çok şanslı görüyorum. Efsane mustang'ı kullanamadım ama çok binmişliğim vardır. Çocukluğum şimdiki klasik diye resimlerine bakılan amerikan araçların İstanbuldaki dolmuşlarında Şöfor'lerin koldan direksiyonlarına dokunarak geçti. Arabaların muazzam gelişimini son 30 yıldaki takibini gördüm. 85 yılında Hard diski olmıyan 4,000 $ lık ibm marka bilgisayarın besmeleler ile açılışını yapmıştık çalıştığım şirkette Şimdiki sıradan androidli bir telefon bile o bilgisayarın gücünden defalarca yüksek kapasiteli...Mektup yazmasını bilirdim İnsanlar ile selamlaşıp mahallemizde karşılıklı komşuluklar yapardık. Ben Üniversiteye girene kadar evde oyun oynadığımı bilmem zaten oyuncağımızda yoktu bütün çocuklar sokakta oynardık ve hepimiz kan kardeşdik. İlk Tv nin 71 yılında evimize alınışını bilrim. Mahallediki ilk ve tek telefonun bizim evde olmasından nefret etmiştim hergün birileri gelirdi konuşmak için. Şimdikiler doğduklarında hepsine saip olarak doğuyor ve hiçbir anıları bile olmuyor. Dışarda bırakın selamlaşmayı herkesin elinde bir oyuncak suratınıza bakan bile yok. Apartmanda kimse kimseyi tanımadan yaşıyor. Ve daha neler neler. BENCE Biz Çok Şanslı Bir Nesildik. Bizim zamanımızda SEVGİ ve SAYGI vardı. Şİmdiki nesil çok şansız sevgi, saygı, kardeş yada arkadaş kavramları azaldıkça yanlızlaşıyoruz... 5 Yorum bağlantısı
Misafir 30 Ocak 2013 Paylaş 30 Ocak 2013 Haklısınız, Çelik-çomak ile playstation'u, Gaz lambası ile led aydınlatma sistemini, karakaçan ile hayabusa'yı (daha binlerce örneği) bir ömürde yaşayabilen çok şanslı bir nesiliz biz. Avrupa'da yüz yıllara yayılan sanayi devriminin etkilerini 1980-2000 yılları arasına sıkıştırmış bir toplumuz. İşte bu nedenledir ki son model araçlara sahip olup bunları kullanabiliyoruz ama tekniğini bir türlü öğrenemiyoruz. Yorum bağlantısı
Emre Alliş 2 Şubat 2013 Paylaş 2 Şubat 2013 ve hasret bitti... dun gece 02;45 civari aracima kavustum. gece yarisi otogardan eve gidene kadar iki defa polis cevirmesine takilip beklesemde(cam filmlerini sokturmeye calissalarda) moralimi bozmadim ve evime geldim. cok sukur aracimada kavustum.ins hic bir forumdasimizin araci hata sorun yaratmaz... servis ucreti 2100 tl tuttu.faturada bircok madde var yag filtre kurum temizlemeden sanziman parcasi ve revizyon kargo hepsi dahil... ayrica arac mekanik olarak tam tesekkullu kontrolden gecip ufak tefek islere kadar giderilmis... 6 taksitte odeyip kurtulacaz ins bu borctanda. Hepinize tekrardan tesekkur ederim iyi niyetleriniz dilekleriniz icin... 5 Yorum bağlantısı
Ercan Aytuğ Atalay 20 Şubat 2013 Paylaş 20 Şubat 2013 ve hasret bitti... dun gece 02;45 civari aracima kavustum. gece yarisi otogardan eve gidene kadar iki defa polis cevirmesine takilip beklesemde(cam filmlerini sokturmeye calissalarda) moralimi bozmadim ve evime geldim. cok sukur aracimada kavustum.ins hic bir forumdasimizin araci hata sorun yaratmaz... servis ucreti 2100 tl tuttu.faturada bircok madde var yag filtre kurum temizlemeden sanziman parcasi ve revizyon kargo hepsi dahil... ayrica arac mekanik olarak tam tesekkullu kontrolden gecip ufak tefek islere kadar giderilmis... 6 taksitte odeyip kurtulacaz ins bu borctanda. Hepinize tekrardan tesekkur ederim iyi niyetleriniz dilekleriniz icin... geçmiş olsun umarım bir daha olmaz toplam tutan rakam mı 2100 yoksa daha fazlada bir kısmını servis mi karşıladı 2 Yorum bağlantısı
Emre Alliş 20 Şubat 2013 Paylaş 20 Şubat 2013 asil fiyat 3800 4bin tl imis ama peritodik bakimlar da dahil ben 2100 odedim. insallah hepimiz sorunsuz bineriz 2 Yorum bağlantısı
Ercan Aytuğ Atalay 24 Şubat 2013 Paylaş 24 Şubat 2013 asil fiyat 3800 4bin tl imis ama peritodik bakimlar da dahil ben 2100 odedim. insallah hepimiz sorunsuz bineriz inşallah :nazar: :nazar: 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Bayındır 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Merhabalar, Foruma yeni üye olmuş 2006 C-max CVT sahibiyim, aracı alalı 1500 km oldu (Araç 153.000 km'de). Geçen gün sehirlerarası yol çalışması olan yerde durarak N ye attım alttaki bilgi ekranında "OTO. VİTES KUT. ARIZASI" yazdı aracı biraz geri almak için R ye alınca bir vuruntu oldu, aracı stop etmeden 10 km evime gittim bu arada vites hiç değişmedi (öyle düşünüyorum ama 60 km 2700 devir civarı gittim), manuelde de aynı şekilde devam etti ekranda D yazmaya devam etti. Arkadaşı aradım aracı kapa çalıştır dedi 10 sn sonra çalıştırdım bir problem yok 2 kilometre dolaştım tekrar vites takıldı ve "OTO. VİTES KUT. ARIZASI" yazdı bu sefer motor uyarı logosu yandı. ertesi gün aracın önceki sahibinin şanzımana özel serviste 1300 tl harcadığını (alırken bilmiyordum) 1 yıl garantisi olduğunu söyledi. Sorun için yapan otomatik ustasını aradı ben başka bir erde olduğum için oradaki arkadaşına yönlendirdi. Aynı gün önerdiği ustaya gittim giderken (OTO. VİTES KUT. ARIZASI" tekrar yazdı) aracı kapamadım Bilgisayarı araca taktı ve motor uyarı ışığı söndü söylediği şey "motor içerisine giden havanın ölçüm sensörü" arızalı güncelleme yaptım dedi, vites uyarısı gitti aracı zorlayarak 5-6 km ustayla gezdik hiç sorun olmadı (çok sevinmiştim). İşyerime gittim 3 saat sonra araca tekrar bindim biraz ilerledim "OTO. VİTES KUT. ARIZASI" gene yazdı (ama motor uyarı ışığı yanmadı) yavaş yavaş ustaya gittim tekrar cihaza bağladı ( bu arada bana gaz ver dedi araç gaz almadı P ve N de dedim yok devir 1-1.5 oluyor en fazla) bu sefer yabancı 2 arıza kodu verdi -1. si Transmisyon la ilgili 2.si mazot pompası ile ilgili dedi araç dursun mazot pompasına ulaşıp bakacağım dedi aracı bıraktım ustaya. Ustaya ısrarla korkum olan şanzımanlamı alakalı dedim araç mazot alıp güç üretmiyor şanzımana iletmiyor uyarı sinsilesi onun gibi dedi bakalım sonuç ne olacak. (Şanzımandan hiç yacancı bir ses gelmiyor, yağıda yeni değişmiş) Deneyim ve önerilerinizi bekliyorum. Saygılarımla Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/199093-cvt-sanziman-tamiri/page__pid__1985955__st__40#entry1985955 buradan devam edelim Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey 26 Aralık 2019 Paylaş 26 Aralık 2019 Çağlar Bayur yazdı: Parçalar temin edildi, ancak fikir değişince stokta kalacak, fazla kalmaz zaten bu parçaların devamı şu an için hiçbir yerde yok. Hayırlısı olsun. Çağlar abi merhaba Bu yazılanları okuyunca kafam karıştı Palıo 1,2 speedgear cvt otamatık almak üzereyız Cvt bu kadar sorunlu bi şanzumanmı abi otamamtik almak zorundayız corsa easy tronık ile bunun arasında kalmıştı palıo parçası ucuzdur diye teecıhımız oldu abi cvt görüşün nedir vazmı geçelim değerli tavsiyenı bekliyorum Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 26 Aralık 2019 Paylaş 26 Aralık 2019 (düzenlendi) Uğur Gökçebey yazdı: Çağlar abi merhaba Bu yazılanları okuyunca kafam karıştı Palıo 1,2 speedgear cvt otamatık almak üzereyız Cvt bu kadar sorunlu bi şanzumanmı abi otamamtik almak zorundayız corsa easy tronık ile bunun arasında kalmıştı palıo parçası ucuzdur diye teecıhımız oldu abi cvt görüşün nedir vazmı geçelim değerli tavsiyenı bekliyorum Palio'nun şanzımanı Subaru üretimi Cvt, Yağ bakımı önemli, yağı zamanında değişmiş ise sorunsuz sıkıntısız bir model. Ailemizde vardı kullandım 2 seneye yakın ailede kullanıldı. 1.2 80hp olduğuna bakmayın yüksek devirlerde veriyor bu gücü. Şanzıman yağ değişimi hiç yapılmamış ise tas dedikleri parçanın yada ön dişlinin bozulma ihtimali yüksek. Vites değişiminde önce vuruntulu geçiş yapar ilk D konumuna alındığında sonrasında direk hareket etmeyebilir. Geri gider ileri gitmez. Şanzımanın parçaları tamiri ucuz değil çünkü Fiat üretimi değil. 26 Aralık 2019 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2019 Paylaş 26 Aralık 2019 palio hiç bilmem, bilen yazmış zaten. CVT bir şanzıman tipi, her firmada ayrı üretimler ve kalite var, zamanında ford da kastırılan şanzımanı üreten bile belli değil, ZF diye lanse edildi o da ben yapmadım aldım sana sattım dedi. ortada kaldı o şanzıman ve sonu hurda oldu. yani cvt tiplerinni hepsi sorunlu demek değildir. Honda suv tipinde de kullandı bu tip şanzımanı. 3 Yorum bağlantısı
Hasan Semerci 27 Aralık 2019 Paylaş 27 Aralık 2019 4 ay suzuki S cross kullandım. cvt şanzuman. keyifliydi. alışmak lazım. biraz derinlemesine araştırma yaptım. suzukı ile nissan aynı sistemi kullanıyormuş. nissan çok sorun yaşamış. İstanbul da cvt servisini aradım. pek iç açıcı şeyler söylemediler. bende sattım. sorun yoktu ama çıkınca bayağı külfetli dediler. servisin söyledikleri hala kulağımda. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey 27 Aralık 2019 Paylaş 27 Aralık 2019 (düzenlendi) Sinan Akgöl yazdı: Palio'nun şanzımanı Subaru üretimi Cvt, Yağ bakımı önemli, yağı zamanında değişmiş ise sorunsuz sıkıntısız bir model. Ailemizde vardı kullandım 2 seneye yakın ailede kullanıldı. 1.2 80hp olduğuna bakmayın yüksek devirlerde veriyor bu gücü. Şanzıman yağ değişimi hiç yapılmamış ise tas dedikleri parçanın yada ön dişlinin bozulma ihtimali yüksek. Vites değişiminde önce vuruntulu geçiş yapar ilk D konumuna alındığında sonrasında direk hareket etmeyebilir. Geri gider ileri gitmez. Şanzımanın parçaları tamiri ucuz değil çünkü Fiat üretimi değil. Anladığım kadarıyla sız memnun kaldınız şanzıman yağını aldığım gibi değiştirsem çokmu maliyetli açıkçası corsa c kasa ile bunun arasında kaldım palıo parca ve bakımı uygun diye istiyorum 27 Aralık 2019 tarihinde Uğur Gökçebey tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 27 Aralık 2019 Paylaş 27 Aralık 2019 Uğur Gökçebey yazdı: Anladığım kadarıyla sız memnun kaldınız şanzıman yağını aldığım gibi değiştirsem çokmu maliyetli açıkçası corsa c kasa ile bunun arasında kaldım palıo parca ve bakımı uygun diye istiyorum Biz aldigimiz gibi degistirdik. Oncesindeki bakim gecmisi onemli kilometresine göre. Aldiginiz gibi degistirirsiniz sonrasi biraz sizin sansiniz 7 ileri sanziman ve bakim parcalari ucuz. Opeli hic bilmiyorum hic kullanmadim. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts