Mert Çakar 6 Haziran 2013 Paylaş 6 Haziran 2013 arkadaşım oldugundan dolayı uzaklaşamıyorumda Yorum bağlantısı
Serdar Canyurt 7 Haziran 2013 Paylaş 7 Haziran 2013 Normal devir 1000 değil mi yani, ben 15 aydır aracımı 1000 devirde çalıştırıyorum 700 mü olması gerekiyor yeni öğrendim. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Haziran 2013 Paylaş 7 Haziran 2013 Normal devir 1000 değil mi yani, ben 15 aydır aracımı 1000 devirde çalıştırıyorum 700 mü olması gerekiyor yeni öğrendim. 750-850 arası devirdir ideal olan. Yorum bağlantısı
Serdar Canyurt 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 (düzenlendi) 750-850 arası devirdir ideal olan. bu ayarı kim yapıyor kendim yapabilirmiyim 9 Haziran 2013 tarihinde Serdar Canyurt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 bu ayarı kim yapıyor kendim yapabilirmiyim Yanlış hatırlamıyorsam rölanti valfinizde bir vida vardır, onun ayarı ile yapılır. PC'ye bağlayıp kontrol etmeniz gerekir. Ford'tan anlayan bir ustaya gösterirseniz daha iyi olur. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Yanlış hatırlamıyorsam rölanti valfinizde bir vida vardır, onun ayarı ile yapılır. PC'ye bağlayıp kontrol etmeniz gerekir. Ford'tan anlayan bir ustaya gösterirseniz daha iyi olur. 1000 devir olmasının sakıncası nedir? yani 1000 olursa ne olur? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 1000 devir olmasının sakıncası nedir? yani 1000 olursa ne olur? Araç yüksek yakıt yakar. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Araç yüksek yakıt yakar. Araç yüksek yakıt yakar. şu an benimde devir 1000 lerde, ne kadar yüksek yakar, araç 100 km de 9 yakıyorsa, 750 devirlerde ne yakar ortalama Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 şu an benimde devir 1000 lerde, ne kadar yüksek yakar, araç 100 km de 9 yakıyorsa, 750 devirlerde ne yakar ortalama O kadarını bilemiyorum maalesef. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 O kadarını bilemiyorum maalesef. bilgi kirliliği olmaması açısından söylüyorum. yaklaşık 2 ay önce no name servisten osman ustaya gitmiştim. araçla ilgili fazla yakıtından şikayetimden dolayı? rolanti devrinin 1000 olmasının normal olup olmadığını sormuştum. normal demişti. fakat benim araç hala çok yakıyor ve rolanti devrim 1000 lerde. bu yüzden mi çok yakıyor diye düşünmeye başladım şimdi.... osman ustayı da benden daha iyi tanırsınız zaten işinin ehli birisi.... eeee şimdi anlamadığım konu 1000 mi normal, 750 mi normal..... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 bilgi kirliliği olmaması açısından söylüyorum. yaklaşık 2 ay önce no name servisten osman ustaya gitmiştim. araçla ilgili fazla yakıtından şikayetimden dolayı? rolanti devrinin 1000 olmasının normal olup olmadığını sormuştum. normal demişti. fakat benim araç hala çok yakıyor ve rolanti devrim 1000 lerde. bu yüzden mi çok yakıyor diye düşünmeye başladım şimdi.... osman ustayı da benden daha iyi tanırsınız zaten işinin ehli birisi.... eeee şimdi anlamadığım konu 1000 mi normal, 750 mi normal..... OBD'den deivr kaç gözüküyor? Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 İlk çalıştırmada soğukken 1250 dk .Sıcakken 850dk olması gerekiyor.Sıcak durumda 1000dk se tabiki yakıt biraz artar ve normal değil zaten.Araç buraya geldiğinde soğuk olan 1000 ve üzeri için normal demiştim ben,sıcakken değil..Sonuç olarak rölanti kontrol valfi temizlenerek düzelme şansı var,yada değişir ,veya hava landırma hotumlarından bazıları tıkalı olabilir..Buda rölantiyi yükseltir.. 1 Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 OBD'den deivr kaç gözüküyor? obd devri ne oluyor, bunu bilmiyrum ben? Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 İlk çalıştırmada soğukken 1250 dk .Sıcakken 850dk olması gerekiyor.Sıcak durumda 1000dk se tabiki yakıt biraz artar ve normal değil zaten.Araç buraya geldiğinde soğuk olan 1000 ve üzeri için normal demiştim ben,sıcakken değil..Sonuç olarak rölanti kontrol valfi temizlenerek düzelme şansı var,yada değişir ,veya hava landırma hotumlarından bazıları tıkalı olabilir..Buda rölantiyi yükseltir.. anladım. peki osman abi 1000 lerden 850 indirsek yakıta ne kadar etkisi olur, yani 100 km de 9 lt ise 7 mi olur 8 mi olur? yani şimdi fazla farketmez dersen baktırmaya gerek yok. ayrıca bu durumun yakıt harici başka bir olumsuzluğu olurmu? motora yürüyene vs... İlk çalıştırmada soğukken 1250 dk .Sıcakken 850dk olması gerekiyor.Sıcak durumda 1000dk se tabiki yakıt biraz artar ve normal değil zaten.Araç buraya geldiğinde soğuk olan 1000 ve üzeri için normal demiştim ben,sıcakken değil..Sonuç olarak rölanti kontrol valfi temizlenerek düzelme şansı var,yada değişir ,veya hava landırma hotumlarından bazıları tıkalı olabilir..Buda rölantiyi yükseltir.. bu arada benim ilk çalıştırma da da 1000 sıcakken de 1000? Yorum bağlantısı
Mert Çakar 18 Haziran 2013 Paylaş 18 Haziran 2013 Merhabalar, Bandırma malum düz biyer bulmak zor oturdugum yerde maşallah 80 derecelik bir açıdayım (Mübalağ) bazen dik yokuşlarda debriyajdan kaldırırken ayağamı titrreme oluyor ama bazende yapmıyor.Baskı balatamda sıkıntı yok gibi ama bu normal bir durum mudur? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Haziran 2013 Paylaş 18 Haziran 2013 volant yüzeyi biraz kavrulmuş olabilir, baskı balata değişim zamanı tornalamak iyi gelir 1 Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 15 Temmuz 2013 Paylaş 15 Temmuz 2013 herkese selam, ilginç bi soru olabilir, ama konunun yabancısıyım diye soruyorum.)diyelimki trafikli bir yol ve akan bi trafik, araçla 1.vitesle giderken daha gaz vermeden rolanti gidişinde çok hafif gaza dokunduğumda tekleme yaşanıyor araçta, bu durum aynı hızda gaz pedalından ayağımı çektiğimde de oluyor. (şimdi debriajdan ayağını hızlı çekiyorsun bundan kaynaklıdır diye düşünmeyin, zira zaten araç 1. viteste seyir halinde) bilginize, teşekkürler... Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 15 Temmuz 2013 Paylaş 15 Temmuz 2013 bende öyle yapıyorum da , daha 2. vitese geçireceğim zaman tekleme yok zaten, ama trafikte bazen saedce 1. viteste gitmek gerekli oluyor. bu durumlarda trafiğin durumuna göre bazen gaza basar basen keseriz ya, bu basma ve kesmelerde teklemeyi hissediyorum? Yorum bağlantısı
Misafir 15 Temmuz 2013 Paylaş 15 Temmuz 2013 bende öyle yapıyorum da , daha 2. vitese geçireceğim zaman tekleme yok zaten, ama trafikte bazen saedce 1. viteste gitmek gerekli oluyor. bu durumlarda trafiğin durumuna göre bazen gaza basar basen keseriz ya, bu basma ve kesmelerde teklemeyi hissediyorum? Motor kulaklarına bi baktırmanızı öneririm. Silkelemeyi ondan da yapabiliyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Eren 15 Temmuz 2013 Paylaş 15 Temmuz 2013 Egr sisteminde tıkanıklık olabilir. Ben mondeoda hiç düzelmeyen sabit hızda silkeleme, gaz kesmedeki sarsıntı sorunundan EGR sistemini devre dışı bırakarak kurtuldum Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 15 Temmuz 2013 Paylaş 15 Temmuz 2013 Egr mi? Daha önce duymamıştım.bizim araçlarda varmı ki bu egr sistemi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Temmuz 2013 Paylaş 15 Temmuz 2013 birebri parça arızası değildir de, km lerin verdiği yıpranma olabilir, bobin ilk anda yeterli ateşlemeyei yapamıyor da olabilir gibi. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 16 Temmuz 2013 Paylaş 16 Temmuz 2013 Egzost ne durumda? egzoz durumu iyi, daha yeni kontrol ettirmiştim. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 16 Temmuz 2013 Paylaş 16 Temmuz 2013 (düzenlendi) birebri parça arızası değildir de, km lerin verdiği yıpranma olabilir, bobin ilk anda yeterli ateşlemeyei yapamıyor da olabilir gibi. çağlar abi sen bu parçanın arızalı olabileceğini mi söylüyorsun? (bi ihtimal) http://www.yedekparcaford.com/?urun-834-FIESTA-1-25-1-4-1-6-ATESLEME-BOBiNi-1999-2001-ORJiNAL.html bu 4 lünün bir tanesinin dahi ateşmemesi dahi teklemeye yol açarmı ? 16 Temmuz 2013 tarihinde Murat_Durmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts