Ali Darbaz

Hypermil Projem "Ayten"

Recommended Posts

Ali Darbaz
(düzenlendi)

 Arabadaki sorunun kaynağını buldum. Lpg tankındaki basınç çok olunca enjektörlerden fazla lpg geliyor. Düşük devirde yük olmayınca titreşim meydana geliyor . Araba zengin yakıt ile çalışıyor. Ama rölantide iken en ufak bir yüke girdiğinde, mesela Alternatör devreye  girdiği zaman titreşim ortadan kalkıyor. Lpg tankındaki basınç azaldıkca , motorun titreşimi kaybolmaya başlıyor. Turuncu ışık yandığından beri derinden gelen o titreşim kaybolmaya başladı (vuruntu de denebilir)

 

Anlıycanız dostlar araba yaşlandıkca enjektörler altına kaçırıyor. Depoda 14 bar ile sıkıştırılan lpg yüzünden Enjektörler rölantide dozajlayamıyor. Yakıt fazla geldiği için en ufak yükde titreşim kayboluyor. Şimdilik gözlemlediğim durum bu .. Bu konuda yorum yapacak ustalarımıda dinlemek isterim. 

 

Araba yürürken hiç bir sorun sıkıntı yok . Tüm şikayetim rölantide titreşim. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın

Olmaz. Lpg basıncı yoğunlaştırı içindeki valf ile sabitlenir. Tank 16 bar gaz ile dolu, enjektör basıncı çok çpk düşüktür 

Tam bilmiyorum ama 2 bar civarı olmalı en fazla. Lpg regülatör gidik demekki 

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Darbaz
Servet Aydın yazdı:

Olmaz. Lpg basıncı yoğunlaştırı içindeki valf ile sabitlenir. Tank 16 bar gaz ile dolu, enjektör basıncı çok çpk düşüktür 

Tam bilmiyorum ama 2 bar civarı olmalı en fazla. Lpg regülatör gidik demekki 

 

Servet abi, bu konuda eminmisin. Şunu alayımmı. Led farlar için para biriktiriyordum, Biriktirdiğim parayı ilandaki regülatöre kaydıracam :(

 

 

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-hyundai-i10-1.0-lpg-basinc-regulatoru-33120-04300-685728591/detay/

Mesajı paylaş


Mesajın linki