Ali Darbaz 2.226 Pazar 18:46 (düzenlendi) Arabadaki sorunun kaynağını buldum. Lpg tankındaki basınç çok olunca enjektörlerden fazla lpg geliyor. Düşük devirde yük olmayınca titreşim meydana geliyor . Araba zengin yakıt ile çalışıyor. Ama rölantide iken en ufak bir yüke girdiğinde, mesela Alternatör devreye girdiği zaman titreşim ortadan kalkıyor. Lpg tankındaki basınç azaldıkca , motorun titreşimi kaybolmaya başlıyor. Turuncu ışık yandığından beri derinden gelen o titreşim kaybolmaya başladı (vuruntu de denebilir) Anlıycanız dostlar araba yaşlandıkca enjektörler altına kaçırıyor. Depoda 14 bar ile sıkıştırılan lpg yüzünden Enjektörler rölantide dozajlayamıyor. Yakıt fazla geldiği için en ufak yükde titreşim kayboluyor. Şimdilik gözlemlediğim durum bu .. Bu konuda yorum yapacak ustalarımıda dinlemek isterim. Araba yürürken hiç bir sorun sıkıntı yok . Tüm şikayetim rölantide titreşim. Pazar 18:48 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Mesajı paylaş Mesajın linki
Servet Aydın 39.933 Pazar 19:18 Olmaz. Lpg basıncı yoğunlaştırı içindeki valf ile sabitlenir. Tank 16 bar gaz ile dolu, enjektör basıncı çok çpk düşüktür Tam bilmiyorum ama 2 bar civarı olmalı en fazla. Lpg regülatör gidik demekki 2 Mesajı paylaş Mesajın linki
Ali Darbaz 2.226 Dün saat 05:46 Servet Aydın yazdı: Olmaz. Lpg basıncı yoğunlaştırı içindeki valf ile sabitlenir. Tank 16 bar gaz ile dolu, enjektör basıncı çok çpk düşüktür Tam bilmiyorum ama 2 bar civarı olmalı en fazla. Lpg regülatör gidik demekki Servet abi, bu konuda eminmisin. Şunu alayımmı. Led farlar için para biriktiriyordum, Biriktirdiğim parayı ilandaki regülatöre kaydıracam https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-hyundai-i10-1.0-lpg-basinc-regulatoru-33120-04300-685728591/detay/ Mesajı paylaş Mesajın linki