İçeriğe Yönlendir

Su Parasına Yeni Golf 8


Emre Demir

Recommended Posts

Yurdaer Elay
Mert Gulkokan yazdı:

Sinan tarafını belli etti zaten puma aldı eşi ve kendisine
Ben fordcuyum dedi zaten en sevdiği marka fordmuş
Sarı araçtaki vw amblemini söküp ford takılsaydı daha farklı anlatırdı

 

Sadece bu videoda değil genel anlamda bir bıkkınlık, olsa da olur olmasa da olur tavrı var. Eleştirim kendisini severek takip ettiğim için bu arada.

Pek çok insan samimi bulmuyor ama ben carviser'i bu anlamda başarılı buluyorum. Kısa, öz ve araç tanıtım odaklı videolar yapıyor daha çok. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Yurdaer Elay yazdı:

 

Sadece bu videoda değil genel anlamda bir bıkkınlık, olsa da olur olmasa da olur tavrı var. Eleştirim kendisini severek takip ettiğim için bu arada.

Pek çok insan samimi bulmuyor ama ben carviser'i bu anlamda başarılı buluyorum. Kısa, öz ve araç tanıtım odaklı videolar yapıyor daha çok. 

Aynen. Arabayla ilgili daha güzel şeyler anlatıyor deniyor. Mesela e-tsi alternatörünü gösteren kimse yok. Corolla hybrid için viraj tutunma savrulma deneyen kimse yok. Diğer araçlar için de geçerli bunlar. Bence türkler içinde en iyisiydi. Anlatan adamlar da güzel ama onlar fiziki sürüş denemesi yapmıyor maalesef

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Gulkokan yazdı:

Sinan tarafını belli etti zaten puma aldı eşi ve kendisine
Ben fordcuyum dedi zaten en sevdiği marka fordmuş
Sarı araçtaki vw amblemini söküp ford takılsaydı daha farklı anlatırdı

Sinan golf 8 ön tanıtımda diyor zaten, bi focus mazda 3 sürüşü yok diyor. R line’ı farklı tutuyor ama. Onda durum başka diyor. Rengi belli adamın. 
 

golf 8’lerde 150’lilik hariç arkada torsiyon çubuğu var. Bozuk yolda yoruyor tabi. Ama asfaltta 200 ile giderken klasik golf stabilitesi var belli videoda
 

 

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Golf 8’lerde 150’lilik hariç arkada torsiyon çubuğu var. Bozuk yolda yoruyor tabi..

 

İnsanlarda nasıl bir beklenti var ki 2021 yılı teknolojisi ile üretilmiş bir arabada torsiyon çubuğunu yorucu buluyor? ☺️

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Yurdaer Elay yazdı:

 

İnsanlarda nasıl bir beklenti var ki 2021 yılı teknolojisi ile üretilmiş bir arabada torsiyon çubuğunu yorucu buluyor? ☺️

Binmedim adam diyor :) ama bağımsız süspansiyon ile bir olmaz heralde. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Binmedim adam diyor :) ama bağımsız süspansiyon ile bir olmaz heralde. 

 

bazı yönlerden daha iyi.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

 

bazı yönlerden daha iyi.

E yani hocam. Avantajları olmasa kullanmazlardı. Öncelikleri kendi avantajları tabi. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Klimayı bile multiplayerın içine koymuşlar. Hiç pratik değil bence yav. Bir düğmeye basıyorsun. Ekranda direkt klima menüsü açılıyor. Sıcaklık ayarları ekrandan yapılıyor. Bence manuel daha kullanışlı oluyor. Bi de diğer paketlerde var mı bilmiyorum ama far grubu düğmeleri de dokunmatik. Sunroof düğmesi de dokunmatik. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Klimayı bile multiplayerın içine koymuşlar. Hiç pratik değil bence yav. Bir düğmeye basıyorsun. Ekranda direkt klima menüsü açılıyor. Sıcaklık ayarları ekrandan yapılıyor. Bence manuel daha kullanışlı oluyor. Bi de diğer paketlerde var mı bilmiyorum ama far grubu düğmeleri de dokunmatik. Sunroof düğmesi de dokunmatik. 

 

ucuz..

 

ben klima düğmesine genellikle dokunmam. sürekli 22 AUto da durur.

 

 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mehmet Göktürk yazdı:

 

bazı yönlerden daha iyi.

Mesela hocam? :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Murat Sahın yazdı:

Mesela hocam? :) 

 

1- ayar problemi yok

2- sanıyorum şehiriçi viraj dönme gibi bir konuda daha iyi stabilite ve yol tutuş açısından. Dönerken yatmıyor araba.

3- bagaj alanı daha büyük

4- ucuz

5- dayanıklı

 

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
Mehmet Göktürk yazdı:

 

ucuz..

 

ben klima düğmesine genellikle dokunmam. sürekli 22 AUto da durur.

 

 

 

Kış bile olsa klima çalışıyor yani kaloriferle birlikte?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

 

1- ayar problemi yok

2- sanıyorum şehiriçi viraj dönme gibi bir konuda daha iyi stabilite ve yol tutuş açısından. Dönerken yatmıyor araba.

3- bagaj alanı daha büyük

4- ucuz

5- dayanıklı

 

Bağımsız süspansiyonun en büyük özelliği şehir dışı sürüşlerde sağladığı güvenlik performansı. Geyik testinde torsiyonlu golf’ün stabilitesi çok kötü gözüküyor. Yani torsiyon iyi ucuz fazla bagaj ama yolda direksiyonu kırmak zorunda kaldığınızda işler sıkıntı oluyor 

 

https://youtu.be/A7x1n3kDuAY

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mehmet Göktürk yazdı:

 

1- ayar problemi yok

2- sanıyorum şehiriçi viraj dönme gibi bir konuda daha iyi stabilite ve yol tutuş açısından. Dönerken yatmıyor araba.

3- bagaj alanı daha büyük

4- ucuz

5- dayanıklı

 

 

500 litreden büyük bagaj hacmi ile arkada tam bağımsız süspansiyonları ile focus mk2 ile çok mutluydum. Şehir içi düşük hızlarda virajı linea'da dönüyor. Mesele beklenmedik bir şey olduğunda direksiyona ne tepki vereceği aracın bence. Geyik testine bakarım ben hep. Tabi golf için kötü diyemem. Golf 4 bile çok iyidir yol tutuşta, ama asla bir focus değildir :) 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bağımsız süspansiyonun en büyük özelliği şehir dışı sürüşlerde sağladığı güvenlik performansı. Geyik testinde torsiyonlu golf’ün stabilitesi çok kötü gözüküyor. Yani torsiyon iyi ucuz fazla bagaj ama yolda direksiyonu kırmak zorunda kaldığınızda işler sıkıntı oluyor 

 

https://youtu.be/A7x1n3kDuAY

 

Abi ucuz olunca, bunun torsiyonu ucuz diye bana ucuza satmıyorlar :) Bana ne fabrikanın ucuza mal etmesinden. 

https://www.youtube.com/watch?v=d_v9sy32Z5I

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
 
Abi ucuz olunca, bunun torsiyonu ucuz diye bana ucuza satmıyorlar [emoji4] Bana ne fabrikanın ucuza mal etmesinden. 


Focus 2 için yorumum ahım şahım yol tutuş yok anlatıldığı kadar. Dengi Golf 5 daha iyi idi.

Tek fazlası direksiyon hissi.

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mert Yeldan yazdı:


Focus 2 için yorumum ahım şahım yol tutuş yok anlatıldığı kadar. Dengi Golf 5 daha iyi idi.

Tek fazlası direksiyon hissi.

2006 yılında sıfır almıştık. Araç 400 bin kmde ve halen babamda. Biz çok memnunduk yol tutuşundan. Bence konu lastikle alakalı. 1995'den  2010'a kadar Antalya Kemer'de oto kiralama işi yaptık. Yani o model aralığında ve C segmentinde çok araç kullandım. Açık ara focus derim eşdeğer lastikler ile. Tabi golfü de yabana atmam, o da asla pişman etmez. Ben demiyorum bunu, bahsettiğiniz dönem yerli yabancı otomobil dergilerinden ciddiye alınası olanlarını takip ediyordum. MK2 focus o dönem selefleri ile yapılan yol tutuş kıyasında birinci çıkmıştı. Listede golf 5 de vardı. Ben demiyorum yani, Avrupa'da yayınlanan dergiler öyle diyor. 

 

Vesile ile: Continental iyidir :) 

 

Not: Golf 4 bile focus 2 den kat ve kat kaliteli malzemeye ve işçiliğe, çok daha iyi konfora ve yalıtıma sahip, bunu inkar etmem. Hatta mesela golf ile focus hb arasında kalırsam gider golf alırım, jetta ile sedan focus arasından gider jetta alırım :) 

Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu

Yeni Focus'ta da bağımsız süspansiyon yok. Eskilerin üretim mantığını arar olduk.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Fedai Özoğlu yazdı:

Yeni Focus'ta da bağımsız süspansiyon yok. Eskilerin üretim mantığını arar olduk.

Var diye biliyorum?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Fedai Özoğlu yazdı:

Yeni Focus'ta da bağımsız süspansiyon yok. Eskilerin üretim mantığını arar olduk.

Ben de bunu diyecektim. Mazda-ford-golf torsiyon. Eşitler ama aralarında en kötüsü golf. 70 ile geyik testinden zor geçiyor. Focus 80 üstünü zorluyor. Bence golf bu konuda çok çok başarısız. 

Evren Erakçora yazdı:

Var diye biliyorum?

Torsiyon

Bu testlerde eds de çok önemli. Ama komple baktığımızda golf çok geride. Bence uzun yolda ciddi sorun. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ismi torsiyon , ancak yapısı bambaşka.

mazot enejketörü gibi, 1990 daki enjektör ile şimdikiler bambaşka, ancak isimleri aynı: direkt enjeksiyon

vw nin arka tarafı zaten oynaktır, rakama dahil o özellik

Yorum bağlantısı
Koray Demir
(düzenlendi)
Evren Erakçora yazdı:

Var diye biliyorum?

C2 platformunda arkada torsiyon çubuğu kullanılıyor ama 1.5 litrelik benzinli modeli (ve Türkiye’de yer almayan 2.0 litrelik dizeli) aldığınızda yine bağımsız süspansiyon alıyorsunuz şeklinde biliyorum.

tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

ismi torsiyon , ancak yapısı bambaşka.

mazot enejketörü gibi, 1990 daki enjektör ile şimdikiler bambaşka, ancak isimleri aynı: direkt enjeksiyon

vw nin arka tarafı zaten oynaktır, rakama dahil o özellik

Valla abi testlerde sonuçlar kötü. Ne kullandıysalar eskisinden kötü olmuş. 75 ile golf testi geçemiyor. 76 ile leon geçemiyor. Takipleri çok daha iyi. Gece köpek çıksa direksiyon kırsak güven vermeyen bir golf var ortada. Tamamen maliyet. Çünkü Rline golf’te bağımsız süspansiyonlar var. Ama insanımız koşarak gidip alıyor. Neden? Çünkü Alman. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ne kullandıysalar eskisinden kötü olmuş.

şse değişti onu derinlemesine incelemeli tm teşhis için, zamanla düzeltirler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Basit mükemmeldir u tipi aks iyidir diyorum. Eski Hyundailerde, corollarda bağımsız arka aks vardı yol tutuş kötüydü yine. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Evren Erakçora yazdı:

Basit mükemmeldir u tipi aks iyidir diyorum. Eski Hyundailerde, corollarda bağımsız arka aks vardı yol tutuş kötüydü yine. 

Tek başına aks ile olmaz ki hocam :) Aks masanın bir bacağı. Diğerleri de olmazsa masa devrilir. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...