İçeriğe Yönlendir

Petlas Yaz Lastikleri - Sorular, Öneriler, Yorumlar


Orhan Ünsal

Recommended Posts

Ayhan Sırtıkara

Kuyruklu yalan Abi ;) jantlar Almanyadan gelmiş derken, Almanyadan replica olarak alınmış ozaman bu :)

İlteber Çin'den oraya da gidiyordur tabiki, açıklamaya binaen linki verdim. Uzmanı sensin bu işin.

Ayhan abi son attığın yıldız janta nuray 1 bin lira dedi Çin malı imiş :)

700 iyi fiyat lastikleri de kullanırsın, güzel bir opsiyon

Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara

Abi bunun yerine orjinal çıkma collection jantı lazım.Zaten yapıcağım 3 şey var yaza jant sis farı birde deri direksiyon simidi.Money talks:)

Bu tercih daha güzel inşallah kısa sürede tamamlarsın

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Övgü Gürşen

Hocam Lassaya göre sessiz. Ben başka marka kullanmadım. 4-5 arkadaşımda kullanıyor onlarda sessiz olduğunu söylediler.

Allah herkese herşeyin en iyisini nasip etsin.Ama petlasta öyle piyasada anlatıldığı gibi kötü bir lastik değil. Sadece kullanmayıp kulaktan dolma konuşanların söylemleri.

mehmet şimdi iki mesajını alıntıladım. buna göre lassa, petlas vb bir marka dışında lastik kullanmamışsın. ama ikinci mesajında kullanmadığın lastiklere göre petlas kötü değil diyorsun. yani başka markaları kullanmadığın için iyilik derecelerini bilmiyorsun ama bu lastik kötü değil diyorsun. sanırım yanlış anladım doğru mu?

dikkatimi çekti çünkü benim mesajım sonrası "kullanmayıp kulaktan dolma" tanımını kullanmışsın. bunu üzerime alınmadım ya da rahatsız olmadım. yazma sebebim o değil. asıl sebep senin bilmediklerine göre bu markayı değerlendiriyor olman. ben yazıdan öyle anlıyorum yani yanlışım yoksa.

Bugün 2013'ün 7 Hafta çıkışlı 195x60x15 Petlas PT515 İmperium modelini 2006 Honda Civic'de deneme şansım oldu.. Agresif bir sürüş tarzı sergiledim.. Tutunması çok çok iyi.. Özellikle Kurudan Hafif ıslak zemine geçişlerde lastiğin kalitesi bize ipucu verir. Özellikle dönüşlerde tam gaz yaptım en ufak bir şikayetim olmadı..

Bozuk zeminde ise db. olarak sessiz, konfor sunan bir lastik...

90km/h gibi 15 derece sıcaklıkta kuru zeminde dip fren'de ise ABS tık demedi..

Yakıt tasarrufu olarak E serisi bir lastik, Kıyas yapabilmeniz için Michelin Enerjy Saver C serisidir..

Benim izlemimim fiyatına göre alınabilecek bir lastik...

göksel bu abs tık demediden kastın devreye girmedi mi?

Hep diyorum dinleyen yok :)

Kullanmadan karar verip milleti yanılmamak gerek.

Sağol kardeşim agresif test sürüşün için.

bu forumda ve başka bir mega forumda kullanıcılardan şikayet alan lastiklerden biridir. özellikle balans sorunu, "kalıplar hep değişti artık" der lastikçiler. yani kötü olduğunu kabul eder ve kendilerince sıfırdan yepyeni, bembeyaz bir başlangıç yaptırırlar markaya.

yine üstteki mesajlarına döneyim, niye kullanmadığın lastiklere göre buna iyi deyip yanıltıyorsun? ;) diyorum ya yanlış anlamış olabilirim yazını. bu anlam çıkıyor okuyunca.

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen

Benim aldığım zamanda petlas bu fiyattı. O dönemde Lassa 330-continantal 380- michelin 500 tl civarlarındaydı.

işte bunu anlarım. mehmet'in durumunda çok insan var. sözüm ona da değil genele, onu alıntıladım ama.

benim de başıma geldi 225/40/18 lastik alırken michelin pilot sport 2 modelin adedi 350 liraydı. halbuki kumho ve marshal tam yarı fiyatına 175 liraya veriliyordu çeşitli yerlerde. son aldığım lastik daha da vahim. 225/45/18 goodyear eagle f1 xl tanesine 580 lira verdim. 530 lira fiyat almıştım ayrı konu ama karşılığı kumhoya sanırım 195 lira demişlerdi. yani fark 3 katı. kullanıcı 4 lastikte bu farkları karşılayamayabilir. ama zevki için 18" jant takmasını bilir. güvenlik ikinci plana atılır ama gösteriş ön plandadır. bu da ayrı bir konu aslında. hatta yazdığım kadar basit değil aslında. kastını aşmasın cümle.

ben lastiği yaptığı kilometreyle ölçmüyorum. mesele bir yıl biner yenilerim de değil. ben taksici değilim ki tek mesele kilometre olsun. kaza yapacaksan 100 metrede de yaparsın ve zararını görürsün. güvenlik birinci adımda sürücünün kendisiyle başlar. hemen sonrasında lastikle devam eder. bundan yola çıkarak belki 500 milyarlık araba alamam ama en güvenli lastiği alabilirim. tanesi 50 milyar değil ya alırım; aslında hepimiz alabiliriz. çünkü diğerine göre sadece 10cm önce dursa ya da ani bir manevramı diğerinden 2-3 santim daha başarılı yapsa belki hayatım kurtulur ya da en azından belki kazadan yırtarım.

çağlar abinin imzasını pek beğenirim. "önce güvenlik"

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman
(düzenlendi)

göksel bu abs tık demediden kastın devreye girmedi mi?

Evet Abi, ABS'yi kolay kolay devreye sokmuyor.. Bir'de aynı ebattaki Bridgestone Potenza'dan çok çok daha sessiz bir lastik.. Ben Yokohama Advan Sport'ta kullandım.. Petlas PT740 Sadece 200km/h ile giderken, önümdekinin üstüme kırmasından dolayı, sağa direksiyon hareketi ile sert fren yapmak zorunda kaldım.. yaklaşık 45 derecelik açı ile kaydım ve ABS'yi o zamn gördüm aldığımdan beri..

Ama 2013.7 ayın lastiği, hamuru daha çok taze, aynı performası, 10.000km. sonra gösterir mi bilmem.. Balans ile ilgili yaklaşık 1200km.dir kullanıyorum bir sıkınıntı yaşamadım

tarihinde İ.G&#246ksel Yaman tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen

Evet Abi, ABS'yi kolay kolay devreye sokmuyor.. Bir'de aynı ebattaki Bridgestone Potenza'dan çok çok daha sessiz bir lastik.. Ben Yokohama Advan Sport'ta kullandım.. Petlas PT740 Sadece 200km/h ile giderken, önümdekinin üstüme kırmasından dolayı, sağa direksiyon hareketi ile sert fren yapmak zorunda kaldım.. yaklaşık 45 derecelik açı ile kaydım ve ABS'yi o zamn gördüm aldığımdan beri..

öncelikle geçmiş olsun.

diğer yazdıkların için demiyorum da sanırım orada bir yanlış anlama var. hemen her arabayı, istediğin lastikle 40km/s ile bile giderken panik frenle rahatlıkla abs ile durdurursun. mutlaka girer devreye. 90 ile girmemesi mümkün değil. yani abs bozuk filan olmadıkça panik frende değil petlas, f1 lastiğiyle bile olmaz o iş.

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

öncelikle geçmiş olsun.

diğer yazdıkların için demiyorum da sanırım orada bir yanlış anlama var. hemen her arabayı, istediğin lastikle 40km/s ile bile giderken panik frenle rahatlıkla abs ile durdurursun. mutlaka girer devreye. 90 ile girmemesi mümkün değil. yani abs bozuk filan olmadıkça panik frende değil petlas, f1 lastiğiyle bile olmaz o iş.

Teşekkür Ederim Abi..

ABS'nin devreye girmesi için 5km/h yeterlidir..

yolun durumu çok önemli, örneğin kasisten geçerken bile ayağımız frendeyse ABS devreye girer, Yol'da çukurlar varsa ve bir teker boşa düşerse, ya da yol tozlu ve kaygan ise girer.. Ama kaymak gibi asfaltta, sağlıklı bir lastik ile dip frende ABS devreye girmeyebilir abi..

Bu duruma senin gibi, pek ihtimal vermeyen forum üyemiz Rıfat Çakar'da kendisi test edip, karar verdi Abicim ;)

Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen

Teşekkür Ederim Abi..

ABS'nin devreye girmesi için 5km/h yeterlidir..

yolun durumu çok önemli, örneğin kasisten geçerken bile ayağımız frendeyse ABS devreye girer, Yol'da çukurlar varsa ve bir teker boşa düşerse, ya da yol tozlu ve kaygan ise girer.. Ama kaymak gibi asfaltta, sağlıklı bir lastik ile dip frende ABS devreye girmeyebilir abi..

Bu duruma senin gibi, pek ihtimal vermeyen forum üyemiz Rıfat Çakar'da kendisi test edip, karar verdi Abicim ;)

kastımın olağandışı durumlar olmadığını biliyorsun. drenajlı ya da diğer adıyla pütürlü asfaltta lastik, kaymak asfalttan çok daha iyi tutar öncelikle. örnek bizdeki şehirlerarası yollar. ya da ingiltere. o yollarda bile o hızda absye sokmadan panik frenleyemezsin. bunu dünyada beceren marka yok. rıfatla konuyu bilmiyorum ama anlatımda farkında olmadan abartıyorsunuz diye düşünüyorum.

bak petlas 5 kuruş etmez filan demiyorum. e sınıfı almış tasarrufta. bence şu açıdan iyi bir gösterge bu; lastiğin dönmeye gösterdiği direnç aynı zamanda yoltutuşuna bir fikirdir. %100 karşılığı olmasa da dönmeye direnç gösteren lastik yolu bırakmaya da direnç gösteriyor demektir. bunu beğenirim.

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

kastımın olağandışı durumlar olmadığını biliyorsun. drenajlı ya da diğer adıyla pütürlü asfaltta lastik, kaymak asfalttan çok daha iyi tutar öncelikle. örnek bizdeki şehirlerarası yollar. ya da ingiltere. o yollarda bile o hızda absye sokmadan panik frenleyemezsin. bunu dünyada beceren marka yok. rıfatla konuyu bilmiyorum ama anlatımda farkında olmadan abartıyorsunuz diye düşünüyorum.

bak petlas 5 kuruş etmez filan demiyorum. e sınıfı almış tasarrufta. bence şu açıdan iyi bir gösterge bu; lastiğin dönmeye gösterdiği direnç aynı zamanda yoltutuşuna bir fikirdir. %100 karşılığı olmasa da dönmeye direnç gösteren lastik yolu bırakmaya da direnç gösteriyor demektir. bunu beğenirim.

Kaymak asfalt tabiri, sözgelimi söylediğim birşey, kaymak asfalt diye bir tabir yok zaten.. Olsada Kaymak gibi olan bir asfalt adı üstünde kayar gidersin :) Bahsetmek istediğim, Temiz, tozsuz bir asfalt, Otoban haricinde, bağlantı yolu asfaltları, pütürlü ve temiz olur zaten..

Yakıt tasarrufu sunupta, çok iyi yol tutan bir lastik beklemek hata olur..

Lastik ile yol arasındaki temas ne kadar fazla olursa, yuvarlanma direncide o kadar fazla olur.. Ama istenen düşük yuvarlanma direncidir.. Düşük yuvarlanma direncide, lastik daha az enerji harcayarak direnç kuvvetlerine (Sürtünme, yer çekimi, hareketsizlik, Aerodinamik yapı gibi) daha az katkıda bulunur.. Böylelikle yakıt tüketimi ve emisyon azaltılır..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya
mehmet şimdi iki mesajını alıntıladım. buna göre lassa, petlas vb bir marka dışında lastik kullanmamışsın. ama ikinci mesajında kullanmadığın lastiklere göre petlas kötü değil diyorsun. yani başka markaları kullanmadığın için iyilik derecelerini bilmiyorsun ama bu lastik kötü değil diyorsun. sanırım yanlış anladım doğru mu? dikkatimi çekti çünkü benim mesajım sonrası "kullanmayıp kulaktan dolma" tanımını kullanmışsın. bunu üzerime alınmadım ya da rahatsız olmadım. yazma sebebim o değil. asıl sebep senin bilmediklerine göre bu markayı değerlendiriyor olman. ben yazıdan öyle anlıyorum yani yanlışım yoksa. göksel bu abs tık demediden kastın devreye girmedi mi? bu forumda ve başka bir mega forumda kullanıcılardan şikayet alan lastiklerden biridir. özellikle balans sorunu, "kalıplar hep değişti artık" der lastikçiler. yani kötü olduğunu kabul eder ve kendilerince sıfırdan yepyeni, bembeyaz bir başlangıç yaptırırlar markaya. yine üstteki mesajlarına döneyim, niye kullanmadığın lastiklere göre buna iyi deyip yanıltıyorsun? ;) diyorum ya yanlış anlamış olabilirim yazını. bu anlam çıkıyor okuyunca.

Abi merhaba;

Yazdıklarımdan bazı noktaları yanlış anlamışsın. Açıklamasını yapayım.

Hocam Lassaya göre sessiz. Ben başka marka kullanmadım. 4-5 arkadaşımda kullanıyor onlarda sessiz olduğunu söylediler.

Burada sadece Lassa ile sessizliğini kıyasladım. Başkada bir markayla kıyaslamadım. Lassadan ve bridgestone göre gayet sessiz.

Allah herkese herşeyin en iyisini nasip etsin.Ama petlasta öyle piyasada anlatıldığı gibi kötü bir lastik değil. Sadece kullanmayıp kulaktan dolma konuşanların söylemleri.

Sizin dediğiniz gibi çoğu kullanmadan yorum yapıyor o sitelerde. En basitinden babam geçen petlası yerden yere vuruyor. Sanki kırk yıl kullanmış gibi. Baba daha önce petlas kullandınmı dedim. Yok dedi. Peki kullanmış gibi anlatıyorsun. Benim arabanın üzerindekiler petlas bu kadar yol yaptık sıkıntı yaşadınmı dedim. Sende kullandın bir sorun oldumu dedim. yoook dedi.

Söylemek istediğim bu. Ben Petlas mükemmel demiyor. Ama insanların yorumlarında yol tutmuyor frenejı iyi değil balans tutmuyor diyorlar ben sadece balansta sorun yaşadım. Balans yaptırdığım yeri değiştirdim sorun düzeldi.

Tekrar söylüyorum okulumda 4 arkadaş ve bir taneside Maraş'tan forum üyesi bir abimiz aldılar ve sessizliği konusunda hemfikirler ve şu ana kadar hiç birinde de bi şikayet duymadım. O araçları bende kullanıyorum ara ara.

Her markada olduğu gibi bu markada da sorunlar mutlaka olacaktır.

Ben Lassa Phenomanın ilk müşterilerindenim aldığım lastik 2.5 ay dişler arasından çatladı ve garanti kullanıcı hatası dedi değiştirmedi. Ben buna kızdım gittim petlas aldım. Sorun yaşarsam verdiğim paraya üzülmem.(720 tl verdim)

Abi yazdıklarıma dikkat etmemişsiniz. Ben Lassanın yol sesi haricinde hiç bir markayla kıyaslamadım. Ama milletin anlattığı kadar kötü değil. Yol tutuşu ve fren mesafesinde kesinlikle memnunun.

Fren mesafesi ile ilgili 100 km ile fren mesefe testi yaptık. Arkadaş dur dediğinde frene bastım ve 35-40 metrede durdum. (Dur dediği yerden ölçtük. Disklerim inceldiği halde) Bundan iyiliği can sağlı diyorum abi.

Hep diyorum dinleyen yok :)

Kullanmadan karar verip milleti yanılmamak gerek.

Sağol kardeşim agresif test sürüşün için.

Buradada ben agresif sürüş yapmıyorum arabam gereği. Ancak İlteber kardeşim bir çok test tekniğini biliyor ve o benden daha iyi test edeceğini düşündüğüm için teşekkür ettim. Yol tutuşu ve fren durumları hakkında İlteber daha iyi test eder dedim.Bunda da yanıldığım söylenemez.İlteber ilk aradığında abi araçta yol sesi fena dedi. Dedim teker bilyesine bakın dedim. Çünkü forumda daha önce bir arkadaşta aynı sorunu yazmıştı ve sorun teker bilyasından çıktı.

Balansta sıkıntı yaşayanlar balans yaptırdıkları yeri kontrol ettirsin.

Ben Maraş'ta bir çok yerde balans yaptırdım. Ama yeni lastikte alsam gelip şu anki balans yapan arkadaşa veriyorum o yapıyor.

Abi yanlış anlaşılmalar çözülmüştür umarım.

Yorum bağlantısı

Petlas pt515 leri (205/50/17) 10 gün önce aldım. Şu anlık tek şikayetim balans sorunu idi. Ama aldığım yer herhalde toplamda 4 lastiği 5 dakikada takmıştır. Balans makinesine bir takıp çıkardılar. Ben de buradaki balans ustama yaptırdım dün balansları. Test etme şansım yakın bir zamanda yok çünkü o hıza çıkabileceğim yol yok :) Ancak ustam kötü bir haber verdi (ben de gözlemledim) arka sol tekerde yalpa var. Arkada şimdilik sana sorun oluşturmaz ama zamanı gelince bu lastiği ön arka yapamam git değiş hocam dedi. Bakalım umarım değişirler zira fena papaz oluruz.

Nokian, bridgestone, lassa, kumho ve michelin lastiklerini kullandım. Bridgestone, kumho ve lassaya göre sessiz onu rahatlıkla söyleyebilirim. Zaten 10/13 lastik üretimi. Daha 1 aylık lastikler. Daha sonra diğer markalara göre ne kadar geç sertleşir bilemiyorum. Frenajı test etme şansım çok olmadı yeni değiştiğim diskler ve balatalar alışma sürecinde. Agresif test yapmadım ama genel olarak yol tutuşu iyi. Parasını hak eden bir lastik tabi değişimi yapıp sorunsuz bir lastik verirlerse.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Petlas pt515 leri (205/50/17) 10 gün önce aldım. Şu anlık tek şikayetim balans sorunu idi. Ama aldığım yer herhalde toplamda 4 lastiği 5 dakikada takmıştır. Balans makinesine bir takıp çıkardılar. Ben de buradaki balans ustama yaptırdım dün balansları. Test etme şansım yakın bir zamanda yok çünkü o hıza çıkabileceğim yol yok :) Ancak ustam kötü bir haber verdi (ben de gözlemledim) arka sol tekerde yalpa var. Arkada şimdilik sana sorun oluşturmaz ama zamanı gelince bu lastiği ön arka yapamam git değiş hocam dedi. Bakalım umarım değişirler zira fena papaz oluruz.

Nokian, bridgestone, lassa, kumho ve michelin lastiklerini kullandım. Bridgestone, kumho ve lassaya göre sessiz onu rahatlıkla söyleyebilirim. Zaten 10/13 lastik üretimi. Daha 1 aylık lastikler. Daha sonra diğer markalara göre ne kadar geç sertleşir bilemiyorum. Frenajı test etme şansım çok olmadı yeni değiştiğim diskler ve balatalar alışma sürecinde. Agresif test yapmadım ama genel olarak yol tutuşu iyi. Parasını hak eden bir lastik tabi değişimi yapıp sorunsuz bir lastik verirlerse.

Çağlar abi yanaklarda çatlaktan dolayı değişim yaptırmıştı. İnşallah seninde sorunun çözülür hocam.

Yorum bağlantısı

Çağlar abi yanaklarda çatlaktan dolayı değişim yaptırmıştı. İnşallah seninde sorunun çözülür hocam.

İnşallah abi. Yalpayı kendi gözümle gördüm, çatlak olayı daha net görülüp kabul edilebilecek bir olay da yalpayı ben görmüyorum bunda bir şey yok derse diye kapışmaya hazırlanıyorum :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

İnşallah abi. Yalpayı kendi gözümle gördüm, çatlak olayı daha net görülüp kabul edilebilecek bir olay da yalpayı ben görmüyorum bunda bir şey yok derse diye kapışmaya hazırlanıyorum :)

yalpa? genelde mekanik kısımdan yapar bunu porya gibi?

Hocam Çağlar abinin dediği ihtimal varmı yokmu anlamak için lastik yerinde çıkartılır makinaya bağlanır orada kontrol edilir veya jantlar değişir lastikler farklı jantlarda kontrol edilir.

Benim sol önde de yalpa vardı kar lastiğinde ve çok uğultu yapıyordu. Sol foryo değişti (Bela bir değişim. Arka foryo pahalı ama değişimi kolay) jantta da hafif eğilme vardı düzelttik.Daha uzun yola çıkmadım. İnşallah cuma günü çıkacağım ve balansı kontrol edeceğim. 100km hızda sorun yok.Daha yüksek hızda deneme şansım olmadı.

Yorum bağlantısı

yalpa? genelde mekanik kısımdan yapar bunu porya gibi?

Hocam Çağlar abinin dediği ihtimal varmı yokmu anlamak için lastik yerinde çıkartılır makinaya bağlanır orada kontrol edilir veya jantlar değişir lastikler farklı jantlarda kontrol edilir.

Benim sol önde de yalpa vardı kar lastiğinde ve çok uğultu yapıyordu. Sol foryo değişti (Bela bir değişim. Arka foryo pahalı ama değişimi kolay) jantta da hafif eğilme vardı düzelttik.Daha uzun yola çıkmadım. İnşallah cuma günü çıkacağım ve balansı kontrol edeceğim. 100km hızda sorun yok.Daha yüksek hızda deneme şansım olmadı.

Yok abiler çok şükür öyle bir şey. Yalpayı zaten makinede yaparken anladı ustam. Üstünde yapmadı gerek görmedi direk söktü ve beni yanına çağırdı. Ben de zor olsa da gördüm diğer lastiği takıp karşılaştırdığımda.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Yok abiler çok şükür öyle bir şey. Yalpayı zaten makinede yaparken anladı ustam. Üstünde yapmadı gerek görmedi direk söktü ve beni yanına çağırdı. Ben de zor olsa da gördüm diğer lastiği takıp karşılaştırdığımda.

Janta baktınızmı ?

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Yok abi bakmadık. Bugün götüreyim tekrar da bir baksın o zaman.

Jantta eğilme varsa yalpa yapar.

Yorum bağlantısı

Jantta eğilme varsa yalpa yapar.

Şimdi aradım ustamı, lastiği sökmemişti yani janttan ayırmamıştı ama lastiğin tabanında problem olduğunu jantta olsa müdahale edeceğini söyledi. Kesin kararlı şekilde tabanında dedi yani.

Jantı lastikten ayırmadan janttaki eğriliği anlayabilir mi?

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Şimdi aradım ustamı, lastiği sökmemişti yani janttan ayırmamıştı ama lastiğin tabanında problem olduğunu jantta olsa müdahale edeceğini söyledi. Kesin kararlı şekilde tabanında dedi yani.

Jantı lastikten ayırmadan janttaki eğriliği anlayabilir mi?

O kadar teknik bilgim yok hocam.

En iyisi Samsun'daki bayiyi arayın durumu anlatın. İlerde gittiğinizde sıkıntı yaşamayın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

O kadar teknik bilgim yok hocam.

En iyisi Samsun'daki bayiyi arayın durumu anlatın. İlerde gittiğinizde sıkıntı yaşamayın.

Şimdi görüştüm. Gayet anlayışlı davrandılar. Buraya ne zaman gelirseniz biz tespitini yaparız ve birebir değişim yaparız biz petlasın ana bayiisiyiz dedi. Umarım benim gördüğümü onlar da görür ve değişirler.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mustafa Tüfekçi

öyle aşırı ince yanak olmasada   195 55 15 için bu petlaslardan hangisi iyidir.  imperium pt515  mi  velox sport pt711 mi velox sport pt741 mi? ayrı bu pt711 ile pt741 arasında fark ne?  liste rakamları güzel geldi gözüme  tabi bulunabilirliğini görmek lazım.

Yorum bağlantısı

öyle aşırı ince yanak olmasada   195 55 15 için bu petlaslardan hangisi iyidir.  imperium pt515  mi  velox sport pt711 mi velox sport pt741 mi? ayrı bu pt711 ile pt741 arasında fark ne?  liste rakamları güzel geldi gözüme  tabi bulunabilirliğini görmek lazım.

711 çok yol sesi yapıyor ve ıslak zeminde tutunma zayıf denilmişti. 741 İ. Göksel kullanıyor ancak onun 15 ebatının olmadığını biliyorum. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

fiyat listesinde var.  bayiyi aradım ellerinde imperium olarak var dedi. 150 lira tanesi :)  yola gitmeden alsam mı diye aklımda geçiyor ama acele etmeyeyim dedim.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...