Mustafa Tüfekçi 4 Ağustos 2013 Paylaş 4 Ağustos 2013 pilot serisi duzluydu abi sanki Yorum bağlantısı
Aykut Erciyas 4 Ağustos 2013 Paylaş 4 Ağustos 2013 aynı lastikleri ben de kullanıyorum ve çok memnunum. virajlarda savurma yapmıyor, yol tutuşu çok iyi, ıslak zeminde fren mesafesi de tatmin edicidir. 2012 kasım ayında nakit 160 TL para vermiştim. Yorum bağlantısı
Eray Sireli 4 Ağustos 2013 Paylaş 4 Ağustos 2013 Contact5 var artık, fiyatlar lastik başı 20-25 tl farkeder. Yenisi varken eskisini düşünmeyin. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Ağustos 2013 Paylaş 4 Ağustos 2013 arkadaşlar bu lastiği kullanan varmı sertlik derecesi nasıldır 195.50.15 ebatına 165 tl çektiler fazla indirim yapmadılar eski lastiklerim yokohama idi 4 setini 560 almıştım gayet memnundum görüşleriniz nedir acaba Konunuzu birleştirdim. Yorum bağlantısı
Serkan Yılmaz 4 Ağustos 2013 Paylaş 4 Ağustos 2013 ben genede YOKOHAMA C DRİVE 2 de kararımı verdim belki fazla reklam yapmayan bi firma ama gerçekten olagan üstü lastikleri var bilen kesimin aldığı marka adac test sonuçlarıda fena değil 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 4 Ağustos 2013 Paylaş 4 Ağustos 2013 ben genede YOKOHAMA C DRİVE 2 de kararımı verdim belki fazla reklam yapmayan bi firma ama gerçekten olagan üstü lastikleri var bilen kesimin aldığı marka adac test sonuçlarıda fena değil205/55/16 veya 195/50/15 ebatı bir lastik kullansaydım eğer tartışmamız Yokohama C drive kullanırım.. 225/40/18 ebatın da Advansport v103 serisi kullandım.. 3 senelik lastik olmasına rağmen ultra sessiz ve mükemmel bir yol tutuşu vardı. Yorum bağlantısı
Berk Yalçın (REZULTEO) 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 205/55/16 veya 195/50/15 ebatı bir lastik kullansaydım eğer tartışmamız Yokohama C drive kullanırım.. 225/40/18 ebatın da Advansport v103 serisi kullandım.. 3 senelik lastik olmasına rağmen ultra sessiz ve mükemmel bir yol tutuşu vardı. Forumda okuduğum kadarıyla Yokohama Göksel beyin uzmanlık alanı 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Forumda okuduğum kadarıyla Yokohama Göksel beyin uzmanlık alanı Estağfurullah, uzmanlık demeyelimde bir kullanıcı olarak, en çok memnun olduğum bir lastik markasıdır.. Değişik ebatlarda kullandım, sınırlarda araba kullanmayı severim. Benim beklentilerime en iyi cevap veren lastik. C drive 2 ac02 oldu. Performans serisinde ise Advansport.. Diğer arabamız olan İbiza'ya ise Yokohama Blueearth serisi alıp, onuda deniyeceğim. Aslında desibel serisini çok merak ediyorum ama piyasada bulamıyorum.. 1 Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 13 Ağustos 2013 Paylaş 13 Ağustos 2013 Estağfurullah, uzmanlık demeyelimde bir kullanıcı olarak, en çok memnun olduğum bir lastik markasıdır.. Değişik ebatlarda kullandım, sınırlarda araba kullanmayı severim. Benim beklentilerime en iyi cevap veren lastik. C drive 2 ac02 oldu. Performans serisinde ise Advansport.. Diğer arabamız olan İbiza'ya ise Yokohama Blueearth serisi alıp, onuda deniyeceğim. Aslında desibel serisini çok merak ediyorum ama piyasada bulamıyorum.. contınnental ecocontact3 mu premıum contact 5 mı daha ıyı Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 14 Ağustos 2013 Paylaş 14 Ağustos 2013 contınnental ecocontact3 mu premıum contact 5 mı daha ıyı 5 daha yeni seri olduğundan 5'i almak daha iyi. Hem de premium serisi. Geliştirilmiştir sonuçta. Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 16 Ağustos 2013 Paylaş 16 Ağustos 2013 Continental Conti Premium Contact 5 aldım şimdilik memnunum contıden hala memnun musunuz ? tavsıye edermısınız?bende contı 5 dusunuyordumsaklama hızmetı bır sezon mu kıslıkları takması ucretlımı ayrıca yol yardımı sartı nedır? Continental Conti Premium Contact 5 aldım şimdilik memnunum bende contı 5 dusunuyordum tavsıyenız tamdenk geldı.saklama hızmetı bır sezon mu kıslıkları takması ucretlımı ayrıca yol yardımı sartı nedır? contınental contıpremıum contact 5 175 65 14 82 t ıyı mıdır? Forumda okuduğum kadarıyla Yokohama Göksel beyin uzmanlık alanı contıpremıumcontact 5 i tercih ettim ıyı bır tercih mı dır? Forumda okuduğum kadarıyla Yokohama Göksel beyin uzmanlık alanı contınental cpc 5 serısı mı daha ıyı yoksa cec 5 serısı mıdaha ıyıdır? * Yorum bağlantısı
Berk Yalçın (REZULTEO) 25 Eylül 2013 Paylaş 25 Eylül 2013 contıden hala memnun musunuz ? tavsıye edermısınız?bende contı 5 dusunuyordumsaklama hızmetı bır sezon mu kıslıkları takması ucretlımı ayrıca yol yardımı sartı nedır? bende contı 5 dusunuyordum tavsıyenız tamdenk geldı.saklama hızmetı bır sezon mu kıslıkları takması ucretlımı ayrıca yol yardımı sartı nedır? contınental contıpremıum contact 5 175 65 14 82 t ıyı mıdır? contıpremıumcontact 5 i tercih ettim ıyı bır tercih mı dır? contınental cpc 5 serısı mı daha ıyı yoksa cec 5 serısı mıdaha ıyıdır? * Bu iki model farklı kategorilerde lastiklerdir. biri yüksek performans lastiği, diğeri ise tasarruf lastiğidir. Ancak her ikisi de Conti'nin iyi gamlarındandır. Başka bir konuda CPC 5 aldığınızı yazmıştınız. İzlenimlerinizi yazarsanız diğer arkadaşlar da fikir sahibi olabilirler. Gerçi yeni lastiklerle sürüş her zaman keyiflidir. Asıl 10.000 km'den sonra daha iyi hissedilir lastikten alınan randıman. Yorum bağlantısı
Canali Kumova 25 Eylül 2013 Paylaş 25 Eylül 2013 Herkese selamlar, 2008 model fiesta aracıma 175/65/r14 ebatlarında 4 yeni lastik almak için bi süredir araştırıyorum. Araç 52000 km.de ve üzerinde şu anda halen fabrika çıkışında takılı olan ContiEcoContact EP model lastikler var. Sürüş olarak şehir içinde arabaya fazla yüklenmeden hız sınırlarına riayet ederek kullanan biriyim. Sadece virajlarda arabanın davranış sınırlarının son raddesini test etmeyi severek kullanırım. Bu yüzden yakıt tasarrufuna yardımcı düşük dönme direncine sahip lastikler üzerine yoğunlaştım. Fakat ContiPremium Contact 5 ile Eco Contact 5 arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşların lastiğin virajlarda yola tutunması, asfalt dışındaki yollardaki durumu ve en önemlisi yüksek sıcaklığa sahip günlerde ani fren ve kalkış anlarında yola tutunması nasıl bir yorum yapabilirseniz çok memnun olurum. Şu an kullandığım lastiklerden genel olarak memnunum fakat artık zamanı geliyor 52000 km. yi devirmeye yakın ve ufalanma sorunlarıyla beraber yanaklarda çatlamalar başladı.Desende ise artık omuzlara yakın bölgelerde kaybolmalar görülüyor. Lastiğin kış performansından oldukça memnundum ve yerlerde kar kaplı yollarda kullanmış olmamda dahil bu memnuniyetimin sebebinde. Ama yenilenen teknolojilerle birlikte daha yeni bir lastik modelide gerekli diye düşünmekteyim. Bu lastiklere muadil sayılabilecek bir lastik marka ve model tavsiyesinede açığım. Halihazırda Bridgestone turanza er300 ve t001; Yokohama A349 ve A.Drive diğer düşündüğüm iki marka ve model seçeneklerim. Tavsiyeler ve düşüncelerini paylaşacaklara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim. Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 25 Eylül 2013 Paylaş 25 Eylül 2013 Herkese selamlar, 2008 model fiesta aracıma 175/65/r14 ebatlarında 4 yeni lastik almak için bi süredir araştırıyorum. Araç 52000 km.de ve üzerinde şu anda halen fabrika çıkışında takılı olan ContiEcoContact EP model lastikler var. Sürüş olarak şehir içinde arabaya fazla yüklenmeden hız sınırlarına riayet ederek kullanan biriyim. Sadece virajlarda arabanın davranış sınırlarının son raddesini test etmeyi severek kullanırım. Bu yüzden yakıt tasarrufuna yardımcı düşük dönme direncine sahip lastikler üzerine yoğunlaştım. Fakat ContiPremium Contact 5 ile Eco Contact 5 arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşların lastiğin virajlarda yola tutunması, asfalt dışındaki yollardaki durumu ve en önemlisi yüksek sıcaklığa sahip günlerde ani fren ve kalkış anlarında yola tutunması nasıl bir yorum yapabilirseniz çok memnun olurum. Şu an kullandığım lastiklerden genel olarak memnunum fakat artık zamanı geliyor 52000 km. yi devirmeye yakın ve ufalanma sorunlarıyla beraber yanaklarda çatlamalar başladı.Desende ise artık omuzlara yakın bölgelerde kaybolmalar görülüyor. Lastiğin kış performansından oldukça memnundum ve yerlerde kar kaplı yollarda kullanmış olmamda dahil bu memnuniyetimin sebebinde. Ama yenilenen teknolojilerle birlikte daha yeni bir lastik modelide gerekli diye düşünmekteyim. Bu lastiklere muadil sayılabilecek bir lastik marka ve model tavsiyesinede açığım. Halihazırda Bridgestone turanza er300 ve t001; Yokohama A349 ve A.Drive diğer düşündüğüm iki marka ve model seçeneklerim. Tavsiyeler ve düşüncelerini paylaşacaklara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim. marangonı kıslık lastıklerımi degıstırıp cpc 5 aldım memnunum.sız contı kullanmıssınız.contının kalıtesını bılırsınız.bana mıchelın energy saver dedıler ben contıaldım meemnunum Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 29 Eylül 2013 Paylaş 29 Eylül 2013 Herkese selamlar, 2008 model fiesta aracıma 175/65/r14 ebatlarında 4 yeni lastik almak için bi süredir araştırıyorum. Araç 52000 km.de ve üzerinde şu anda halen fabrika çıkışında takılı olan ContiEcoContact EP model lastikler var. Sürüş olarak şehir içinde arabaya fazla yüklenmeden hız sınırlarına riayet ederek kullanan biriyim. Sadece virajlarda arabanın davranış sınırlarının son raddesini test etmeyi severek kullanırım. Bu yüzden yakıt tasarrufuna yardımcı düşük dönme direncine sahip lastikler üzerine yoğunlaştım. Fakat ContiPremium Contact 5 ile Eco Contact 5 arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşların lastiğin virajlarda yola tutunması, asfalt dışındaki yollardaki durumu ve en önemlisi yüksek sıcaklığa sahip günlerde ani fren ve kalkış anlarında yola tutunması nasıl bir yorum yapabilirseniz çok memnun olurum. Şu an kullandığım lastiklerden genel olarak memnunum fakat artık zamanı geliyor 52000 km. yi devirmeye yakın ve ufalanma sorunlarıyla beraber yanaklarda çatlamalar başladı.Desende ise artık omuzlara yakın bölgelerde kaybolmalar görülüyor. Lastiğin kış performansından oldukça memnundum ve yerlerde kar kaplı yollarda kullanmış olmamda dahil bu memnuniyetimin sebebinde. Ama yenilenen teknolojilerle birlikte daha yeni bir lastik modelide gerekli diye düşünmekteyim. Bu lastiklere muadil sayılabilecek bir lastik marka ve model tavsiyesinede açığım. Halihazırda Bridgestone turanza er300 ve t001; Yokohama A349 ve A.Drive diğer düşündüğüm iki marka ve model seçeneklerim. Tavsiyeler ve düşüncelerini paylaşacaklara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim. Turanza alıcaksan T001 olmalı, er300'ü 3 nesildir kullanıyorum. Eco contact ile Premium contact arasında 5-10 lira fark varsa Premium alırdım ben olsam. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 9 Ekim 2013 Paylaş 9 Ekim 2013 Aracımdaki 2009 yapımı Continental lastikler 60 bin km oldu, daha bir sıkıntısını görmedim. Önceki araçlarımda da Continental vardı, 40 bin km.de çatlama ve buna bağlı hava kaçırma yapmıştı, mecburen değişmiştim. F1'e 2005 senesinde Avon almış, bir süre kullanmıştım. Fena bir lastik de değildi hani. Ama bu Continentaller daha öncekiler gibi değil, çok memnunum. Büyük ihtimal ben de Aralık gibi Premium Contact 5 alacağım. Yorum bağlantısı
Canali Kumova 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Herkese selamlar, 2008 model fiesta aracıma 175/65/r14 ebatlarında 4 yeni lastik almak için bi süredir araştırıyorum. Araç 52000 km.de ve üzerinde şu anda halen fabrika çıkışında takılı olan ContiEcoContact EP model lastikler var. Sürüş olarak şehir içinde arabaya fazla yüklenmeden hız sınırlarına riayet ederek kullanan biriyim. Sadece virajlarda arabanın davranış sınırlarının son raddesini test etmeyi severek kullanırım. Bu yüzden yakıt tasarrufuna yardımcı düşük dönme direncine sahip lastikler üzerine yoğunlaştım. Fakat ContiPremium Contact 5 ile Eco Contact 5 arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşların lastiğin virajlarda yola tutunması, asfalt dışındaki yollardaki durumu ve en önemlisi yüksek sıcaklığa sahip günlerde ani fren ve kalkış anlarında yola tutunması nasıl bir yorum yapabilirseniz çok memnun olurum. Şu an kullandığım lastiklerden genel olarak memnunum fakat artık zamanı geliyor 52000 km. yi devirmeye yakın ve ufalanma sorunlarıyla beraber yanaklarda çatlamalar başladı.Desende ise artık omuzlara yakın bölgelerde kaybolmalar görülüyor. Lastiğin kış performansından oldukça memnundum ve yerlerde kar kaplı yollarda kullanmış olmamda dahil bu memnuniyetimin sebebinde. Ama yenilenen teknolojilerle birlikte daha yeni bir lastik modelide gerekli diye düşünmekteyim. Bu lastiklere muadil sayılabilecek bir lastik marka ve model tavsiyesinede açığım. Halihazırda Bridgestone turanza er300 ve t001; Yokohama A349 ve A.Drive diğer düşündüğüm iki marka ve model seçeneklerim. Tavsiyeler ve düşüncelerini paylaşacaklara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim. Herkese selamlar ve iyi forumlar dilerim. Daha önce yazmış olduğum mesaja istinaden bir geri bildirim yapmak istedim. Bir buçuk ay kadar önce Continental premium contact 5 model 4 yeni lastik satın aldım. Bir miktar yol katettikten sonra izlenimlerimi bu lastiği almak isteyenlere yardımı olması açısından paylaşmak istedim. Lastikler yumuşak hamur yapısına sahip ve belirttiğim ebatlarda olan üründe 3 adet geniş yağmur olukları mevcut, daha büyük ebatlarda 4 kanal var. yaklaşık 1000 km ye yakın bir yol katettim lastiklerle ve ilk izlenimim kuru zeminde yol tutuşu güven veriyor ancak esas yağışlı ve ıslak zemindeki performansı beni esas memnun eden özelliği oldu. Yağmurlu havada ve ıslak zemindeki fren performansı, yol tutuşu çok iyi olan bir lastik olduğunu söyleyebilirim sizlere. düşük dönme direncine sahip yumuşak hamurda bir lastik bu yüzden sert lastik kullanmış olan sürücüler biraz direksiyon acaba boşa mı dönüyor diyebilirler böyle bir his veriyor. yolu direksiyonda çok fazla hissettirmediğini söyleyebilirim. fakat ıslak ve kuru yol tutuşu virajlarda yola tutunması gerçekten çok başarılı. şimdilik ilk izlenimlerim bu şekilde bu lastik için. umarım ilerleyen kilometrelerde sertleşme veya genel olarak conti ler için söylenen yanaktan veya omuzlardan balon yapma sorunu ile karşılaşmam. ancak daha önceki lastiklerimde conti idi hiç bi sorunla karşılaşmadım ben bunu da belirtmek isterim. Lastiğin teknik özelliklerinden de bahsetmek isterim sizlere. detaylı inceleyenler bilir lastiğin traction yani yola tutunma değeri AA, sıcaklık değeri A ve hamur katsayısı 280 değerlerine sahip. avrupa birliği standartlarını belirten etiketinde ise yağmurlu havada A kalite, yakıt tasarrufuna olan katkısı ise C derecesindedir. Genel olarak ben lastikten memnun kaldım özellikle yağmurlu ve ıslak zeminde verdiği güven hissi bu lastiği öne çıkaran bir özelliği. Her lastik markası bir konuda çok iyidir diğer özellikleri ise vasat ve üzeri olacak şekilde bu çok iyi özelliği ile harmanlanır. ben seçimimi ıslak ve yağışlı havalarda adac testlerinde en iyi notu alan continentalden yana kullandım. inşallah lastik almayı düşünüp, bu lastiğide seçenekleri arasına alan sayın forum üyelerine bir yardımı olur izlenimlerimin. Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Herkese selamlar ve iyi forumlar dilerim. Daha önce yazmış olduğum mesaja istinaden bir geri bildirim yapmak istedim. Bir buçuk ay kadar önce Continental premium contact 5 model 4 yeni lastik satın aldım. Bir miktar yol katettikten sonra izlenimlerimi bu lastiği almak isteyenlere yardımı olması açısından paylaşmak istedim. Lastikler yumuşak hamur yapısına sahip ve belirttiğim ebatlarda olan üründe 3 adet geniş yağmur olukları mevcut, daha büyük ebatlarda 4 kanal var. yaklaşık 1000 km ye yakın bir yol katettim lastiklerle ve ilk izlenimim kuru zeminde yol tutuşu güven veriyor ancak esas yağışlı ve ıslak zemindeki performansı beni esas memnun eden özelliği oldu. Yağmurlu havada ve ıslak zemindeki fren performansı, yol tutuşu çok iyi olan bir lastik olduğunu söyleyebilirim sizlere. düşük dönme direncine sahip yumuşak hamurda bir lastik bu yüzden sert lastik kullanmış olan sürücüler biraz direksiyon acaba boşa mı dönüyor diyebilirler böyle bir his veriyor. yolu direksiyonda çok fazla hissettirmediğini söyleyebilirim. fakat ıslak ve kuru yol tutuşu virajlarda yola tutunması gerçekten çok başarılı. şimdilik ilk izlenimlerim bu şekilde bu lastik için. umarım ilerleyen kilometrelerde sertleşme veya genel olarak conti ler için söylenen yanaktan veya omuzlardan balon yapma sorunu ile karşılaşmam. ancak daha önceki lastiklerimde conti idi hiç bi sorunla karşılaşmadım ben bunu da belirtmek isterim. Lastiğin teknik özelliklerinden de bahsetmek isterim sizlere. detaylı inceleyenler bilir lastiğin traction yani yola tutunma değeri AA, sıcaklık değeri A ve hamur katsayısı 280 değerlerine sahip. avrupa birliği standartlarını belirten etiketinde ise yağmurlu havada A kalite, yakıt tasarrufuna olan katkısı ise C derecesindedir. Genel olarak ben lastikten memnun kaldım özellikle yağmurlu ve ıslak zeminde verdiği güven hissi bu lastiği öne çıkaran bir özelliği. Her lastik markası bir konuda çok iyidir diğer özellikleri ise vasat ve üzeri olacak şekilde bu çok iyi özelliği ile harmanlanır. ben seçimimi ıslak ve yağışlı havalarda adac testlerinde en iyi notu alan continentalden yana kullandım. inşallah lastik almayı düşünüp, bu lastiğide seçenekleri arasına alan sayın forum üyelerine bir yardımı olur izlenimlerimin. fıyatı nedır? fıyatı nedır? eco contact 5 daha ucuz bır model mi? arasındaki fark nedir? Yorum bağlantısı
Canali Kumova 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 fıyatı nedır? eco contact 5 daha ucuz bır model mi? arasındaki fark nedir? ben premium contact 5 i tanesi 125 tl den aldım eco contact 5 fiyat olarak 5 - 15 tl arası daha ucuz bir model. iki model arasında benim düşüncem olarak söylediğimi belirtmek isterim, lastik deseninden ve omuzlarla yanaklardan kaynaklanan yol tutuş farkıdır. premiumcontact ın yağmur kanallarından su tahliye kabiliyeti de etkendir aradaki farka. eco contact düşük dönme direnci sayesinde yakıt tüketimi tasarrufunu hedefliyor. 1 Yorum bağlantısı
Canali Kumova 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 takma fıyatı dahıl mi? takma fiyatı, bilgisayarlı rot balans ayarı ve sonraki ilk kontrolda dahil bu fiyata. aldığım lastiklerde 2013 yılı mart ayı üretimi idi. Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 4 kez sport contact serisi lastiklerden eskittim . Son olarak yaklaşık 8-10bin km kadar önce 235-45-17 ebatında sport contact 5 taktırdım. Ondan öncekiler sport contact 3 idi. Bu seri ile sanırım 180-200 bin km kadar, daha fazla da olabilir, yol yaptım. Ondan önce Michelin'in eşdeğer spor serisi lastikleri de olmak üzere bir çok farklı firmanın lastiklerinden eskittim. Ortalama olarak yılda en az bir çift, bazı yıllarda iki çift hatta daha fazla lastik eskitiyorum. Lastik teknolojisi yıllara paralel olarak çok hızlı ilerliyor bu yüzden başka marka eski seri lastiklerle kıyaslamak yerine Continental üzerine genel tecrübelerimi yazmak isterim. Sport Contact serisi lastiklerin genel karakteristikleri çok iyi bir yol tutuş sağlamaları, özellikle ıslak zeminde çok iyi fren mesafesine sahip olmaları, viraj içindeki direksiyon yönlendirmelerine iyi yanıt vermeleri ve dişleri azaldığında bile performanslarından çok az kaybetmeleri olarak sıralanabilir. Her seferinde ortalama 50 -55 bin km kadar sorunsuz götürdü beni. Değiştirme sebeplerim genelde yanakta balonlama ve keten kırmalar yüzünden oldu. Bunda da aracımın lastik yanak profilinin düşük olması ve ülkemiz yollarının sürpriz çukurları, daha doğrusu hendekleri, etkili. Hatta bazen düştüğüm derin çukurlara, aracımın 1600 kg boş ağırlığına ve düşük lastik yanak profiline rağmen lastiklerin hep sağlam olduğunu düşündüm. Lastiklerimde 50binli kmlere gelmesine rağmen sertleşme ve fren mesafesinin fazlaca uzaması gibi sorunlarla karşılaşmadım; sadece yüksek km'ye bağlı olarak dişlerin aşınmasına paralel ıslak yolda fren mesafesi ilk günkü haline göre, doğal olarak, biraz uzuyor; ancak kurudaki performansı hala güven veriyordu; virajlarda tutunma özelliklerinden ise neredeyse hiç taviz vermiyor. Bu seri lastiklerde en sevdiğim şey, sürücünün km ilerlediğinden dolayı psikolojik olarak rahatsız olması dışında lastiklerin eskidiğini hissettirmemesi. Bu arada aracın üzerinde uzun yıllar kaldığında durumu nasıl oluyor bilemiyorum. Fazla yol yapmamdan dolayı ben aynı lastikleri maksimum 1 yıl bile kullanmadan km ömürleri doldu, hatta yılda 2 sefer, hatta iki buçuk, değiştirdiğim de oldu. Sport contact serisinin önceki serilerdeki olumsuz tarafı ses düzeyi idi. Lastikler muadil Michelin serisine göre daha gürültülü idi. Ancak sport contact 5 artık oldukça sessiz. Şu andaki sport contact 5 serisinin gürültü seviyesi desibel bazında Michelin Pilot Sport 3 serisi ile aynı, ve bu seri önceki seriden daha yumuşak, hem konforlu hem de çok sportif bir sürüş sunuyor. Islak yoldaki performansı ise harika, şaşırtıcı ölçüde iyi, bazen acaba kurudan daha mı iyi tutuyor diye düşündürüyor, tabi aslında öyle bir şey yok Saygılarımla 2 Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 Bursa fıyatı 4- 5 ay once 4 lastik+ balans -sibop degısımı-nıtrojen 530lıra idi.rot ayarı yoktu Yorum bağlantısı
Uğur Samyeli 13 Aralık 2013 Paylaş 13 Aralık 2013 (düzenlendi) Manisa contact 5 2 lastik değişim sökme-takma+4 lastik balans ayarı+ön düzen ayarı(rot)+2 adette sibop 350 TL 13 Aralık 2013 tarihinde Uğur Samyeli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mart 2014 Paylaş 9 Mart 2014 Continin en iyi serisi sport contac mı ? Focusun fabrikasyon lastikleri çok iyi durumda ama kabak tadı vermeye başladı değiştirme planım var fiyat nasıl? http://www.kliksa.com/urun/continental-205-55-r16-91v-contipremiumcontact-5-oto-lastik/901991962 200 liradan aşağı fiyat veren olmadı bu lastik için.Fiyatı çok uygunmuş Yorum bağlantısı
Recommended Posts