İçeriğe Yönlendir

Continental Yaz Lastikleri - Sorular, Öneriler, Yorumlar


Tamer Topaç

Recommended Posts

Aykut Erciyas

aynı lastikleri ben de kullanıyorum ve çok memnunum. virajlarda savurma yapmıyor, yol tutuşu çok iyi, ıslak zeminde fren mesafesi de tatmin edicidir.

2012 kasım ayında nakit 160 TL para vermiştim.

Yorum bağlantısı
Eray Sireli

Contact5 var artık, fiyatlar lastik başı 20-25 tl farkeder. Yenisi varken eskisini düşünmeyin.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

arkadaşlar bu lastiği kullanan varmı sertlik derecesi nasıldır 195.50.15 ebatına 165 tl çektiler fazla indirim yapmadılar eski lastiklerim yokohama idi 4 setini 560 almıştım gayet memnundum görüşleriniz nedir acaba

 

Konunuzu birleştirdim.

Yorum bağlantısı
Serkan Yılmaz

ben genede YOKOHAMA C DRİVE 2 de kararımı verdim belki fazla reklam yapmayan bi firma ama gerçekten olagan üstü lastikleri var bilen kesimin aldığı marka adac test sonuçlarıda fena değil

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

ben genede YOKOHAMA C DRİVE 2 de kararımı verdim belki fazla reklam yapmayan bi firma ama gerçekten olagan üstü lastikleri var bilen kesimin aldığı marka adac test sonuçlarıda fena değil

205/55/16 veya 195/50/15 ebatı bir lastik kullansaydım eğer tartışmamız Yokohama C drive kullanırım..

225/40/18 ebatın da Advansport v103 serisi kullandım.. 3 senelik lastik olmasına rağmen ultra sessiz ve mükemmel bir yol tutuşu vardı.

Yorum bağlantısı
Berk Yalçın (REZULTEO)

205/55/16 veya 195/50/15 ebatı bir lastik kullansaydım eğer tartışmamız Yokohama C drive kullanırım..

225/40/18 ebatın da Advansport v103 serisi kullandım.. 3 senelik lastik olmasına rağmen ultra sessiz ve mükemmel bir yol tutuşu vardı.

 

Forumda okuduğum kadarıyla Yokohama Göksel beyin uzmanlık alanı :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

Forumda okuduğum kadarıyla Yokohama Göksel beyin uzmanlık alanı :)

Estağfurullah, uzmanlık demeyelimde bir kullanıcı olarak, en çok memnun olduğum bir lastik markasıdır.. Değişik ebatlarda kullandım, sınırlarda araba kullanmayı severim. Benim beklentilerime en iyi cevap veren lastik. C drive 2 ac02 oldu. Performans serisinde ise Advansport.. Diğer arabamız olan İbiza'ya ise Yokohama Blueearth serisi alıp, onuda deniyeceğim. Aslında desibel serisini çok merak ediyorum ama piyasada bulamıyorum..
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

Estağfurullah, uzmanlık demeyelimde bir kullanıcı olarak, en çok memnun olduğum bir lastik markasıdır.. Değişik ebatlarda kullandım, sınırlarda araba kullanmayı severim. Benim beklentilerime en iyi cevap veren lastik. C drive 2 ac02 oldu. Performans serisinde ise Advansport.. Diğer arabamız olan İbiza'ya ise Yokohama Blueearth serisi alıp, onuda deniyeceğim. Aslında desibel serisini çok merak ediyorum ama piyasada bulamıyorum..

contınnental ecocontact3 mu premıum contact 5 mı daha ıyı

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

contınnental ecocontact3 mu premıum contact 5 mı daha ıyı

 

5 daha yeni seri olduğundan 5'i almak daha iyi. Hem de premium serisi. Geliştirilmiştir sonuçta.

Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

Continental Conti Premium Contact 5 aldım :D şimdilik memnunum

contıden hala memnun musunuz ? tavsıye edermısınız?bende contı 5 dusunuyordumsaklama hızmetı bır sezon mu kıslıkları takması ucretlımı ayrıca yol yardımı sartı nedır?

Continental Conti Premium Contact 5 aldım :D şimdilik memnunum

bende contı 5 dusunuyordum tavsıyenız tamdenk geldı.saklama hızmetı bır sezon mu kıslıkları takması ucretlımı ayrıca yol yardımı sartı nedır?

contınental contıpremıum contact 5 175 65 14 82 t ıyı mıdır?

Forumda okuduğum kadarıyla Yokohama Göksel beyin uzmanlık alanı :)

contıpremıumcontact 5 i tercih ettim ıyı bır tercih mı dır?

Forumda okuduğum kadarıyla Yokohama Göksel beyin uzmanlık alanı :)

contınental cpc 5 serısı mı daha ıyı yoksa cec 5 serısı mıdaha ıyıdır?

*

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Berk Yalçın (REZULTEO)

contıden hala memnun musunuz ? tavsıye edermısınız?bende contı 5 dusunuyordumsaklama hızmetı bır sezon mu kıslıkları takması ucretlımı ayrıca yol yardımı sartı nedır?

bende contı 5 dusunuyordum tavsıyenız tamdenk geldı.saklama hızmetı bır sezon mu kıslıkları takması ucretlımı ayrıca yol yardımı sartı nedır?

contınental contıpremıum contact 5 175 65 14 82 t ıyı mıdır?

contıpremıumcontact 5 i tercih ettim ıyı bır tercih mı dır?

contınental cpc 5 serısı mı daha ıyı yoksa cec 5 serısı mıdaha ıyıdır?

*

 

Bu iki model farklı kategorilerde lastiklerdir. biri yüksek performans lastiği, diğeri ise tasarruf lastiğidir. Ancak her ikisi de Conti'nin iyi gamlarındandır.

 

Başka bir konuda CPC 5 aldığınızı yazmıştınız. İzlenimlerinizi yazarsanız diğer arkadaşlar da fikir sahibi olabilirler. Gerçi yeni lastiklerle sürüş her zaman keyiflidir. Asıl 10.000 km'den sonra daha iyi hissedilir lastikten alınan randıman.

Yorum bağlantısı
Canali Kumova

Herkese selamlar, 2008 model fiesta aracıma 175/65/r14 ebatlarında 4 yeni lastik almak için bi süredir araştırıyorum. Araç 52000 km.de ve üzerinde şu anda halen fabrika çıkışında takılı olan ContiEcoContact EP model lastikler var. Sürüş olarak şehir içinde arabaya fazla yüklenmeden hız sınırlarına riayet ederek kullanan biriyim. Sadece virajlarda arabanın davranış sınırlarının son raddesini test etmeyi severek kullanırım. Bu yüzden yakıt tasarrufuna yardımcı düşük dönme direncine sahip lastikler üzerine yoğunlaştım. Fakat ContiPremium Contact 5 ile Eco Contact 5 arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşların lastiğin virajlarda yola tutunması, asfalt dışındaki yollardaki durumu ve en önemlisi yüksek sıcaklığa sahip günlerde ani fren ve kalkış anlarında yola tutunması nasıl bir yorum yapabilirseniz çok memnun olurum.

 

Şu an kullandığım lastiklerden genel olarak memnunum fakat artık zamanı geliyor 52000 km. yi devirmeye yakın ve ufalanma sorunlarıyla beraber yanaklarda çatlamalar başladı.Desende ise artık omuzlara yakın bölgelerde kaybolmalar görülüyor. Lastiğin kış performansından oldukça memnundum ve yerlerde kar kaplı yollarda kullanmış olmamda dahil bu memnuniyetimin sebebinde. Ama yenilenen teknolojilerle birlikte daha yeni bir lastik modelide gerekli diye düşünmekteyim.

 

Bu lastiklere muadil sayılabilecek bir lastik marka ve model tavsiyesinede açığım. Halihazırda Bridgestone turanza er300 ve t001; Yokohama A349 ve A.Drive diğer düşündüğüm iki marka ve model seçeneklerim. Tavsiyeler ve düşüncelerini paylaşacaklara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.

Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

Herkese selamlar, 2008 model fiesta aracıma 175/65/r14 ebatlarında 4 yeni lastik almak için bi süredir araştırıyorum. Araç 52000 km.de ve üzerinde şu anda halen fabrika çıkışında takılı olan ContiEcoContact EP model lastikler var. Sürüş olarak şehir içinde arabaya fazla yüklenmeden hız sınırlarına riayet ederek kullanan biriyim. Sadece virajlarda arabanın davranış sınırlarının son raddesini test etmeyi severek kullanırım. Bu yüzden yakıt tasarrufuna yardımcı düşük dönme direncine sahip lastikler üzerine yoğunlaştım. Fakat ContiPremium Contact 5 ile Eco Contact 5 arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşların lastiğin virajlarda yola tutunması, asfalt dışındaki yollardaki durumu ve en önemlisi yüksek sıcaklığa sahip günlerde ani fren ve kalkış anlarında yola tutunması nasıl bir yorum yapabilirseniz çok memnun olurum.

 

Şu an kullandığım lastiklerden genel olarak memnunum fakat artık zamanı geliyor 52000 km. yi devirmeye yakın ve ufalanma sorunlarıyla beraber yanaklarda çatlamalar başladı.Desende ise artık omuzlara yakın bölgelerde kaybolmalar görülüyor. Lastiğin kış performansından oldukça memnundum ve yerlerde kar kaplı yollarda kullanmış olmamda dahil bu memnuniyetimin sebebinde. Ama yenilenen teknolojilerle birlikte daha yeni bir lastik modelide gerekli diye düşünmekteyim.

 

Bu lastiklere muadil sayılabilecek bir lastik marka ve model tavsiyesinede açığım. Halihazırda Bridgestone turanza er300 ve t001; Yokohama A349 ve A.Drive diğer düşündüğüm iki marka ve model seçeneklerim. Tavsiyeler ve düşüncelerini paylaşacaklara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.

marangonı kıslık lastıklerımi degıstırıp cpc 5 aldım memnunum.sız contı kullanmıssınız.contının kalıtesını bılırsınız.bana mıchelın energy saver dedıler ben  contıaldım meemnunum

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Herkese selamlar, 2008 model fiesta aracıma 175/65/r14 ebatlarında 4 yeni lastik almak için bi süredir araştırıyorum. Araç 52000 km.de ve üzerinde şu anda halen fabrika çıkışında takılı olan ContiEcoContact EP model lastikler var. Sürüş olarak şehir içinde arabaya fazla yüklenmeden hız sınırlarına riayet ederek kullanan biriyim. Sadece virajlarda arabanın davranış sınırlarının son raddesini test etmeyi severek kullanırım. Bu yüzden yakıt tasarrufuna yardımcı düşük dönme direncine sahip lastikler üzerine yoğunlaştım. Fakat ContiPremium Contact 5 ile Eco Contact 5 arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşların lastiğin virajlarda yola tutunması, asfalt dışındaki yollardaki durumu ve en önemlisi yüksek sıcaklığa sahip günlerde ani fren ve kalkış anlarında yola tutunması nasıl bir yorum yapabilirseniz çok memnun olurum.

 

Şu an kullandığım lastiklerden genel olarak memnunum fakat artık zamanı geliyor 52000 km. yi devirmeye yakın ve ufalanma sorunlarıyla beraber yanaklarda çatlamalar başladı.Desende ise artık omuzlara yakın bölgelerde kaybolmalar görülüyor. Lastiğin kış performansından oldukça memnundum ve yerlerde kar kaplı yollarda kullanmış olmamda dahil bu memnuniyetimin sebebinde. Ama yenilenen teknolojilerle birlikte daha yeni bir lastik modelide gerekli diye düşünmekteyim.

 

Bu lastiklere muadil sayılabilecek bir lastik marka ve model tavsiyesinede açığım. Halihazırda Bridgestone turanza er300 ve t001; Yokohama A349 ve A.Drive diğer düşündüğüm iki marka ve model seçeneklerim. Tavsiyeler ve düşüncelerini paylaşacaklara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.

 

Turanza alıcaksan T001 olmalı, er300'ü 3 nesildir kullanıyorum.

Eco contact ile Premium contact arasında 5-10 lira fark varsa Premium alırdım ben olsam.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Saygın Can Oğuz

Aracımdaki 2009 yapımı Continental lastikler 60 bin km oldu, daha bir sıkıntısını görmedim. Önceki araçlarımda da Continental vardı, 40 bin km.de çatlama ve buna bağlı hava kaçırma yapmıştı, mecburen değişmiştim. F1'e 2005 senesinde Avon almış, bir süre kullanmıştım. Fena bir lastik de değildi hani.

Ama bu Continentaller daha öncekiler gibi değil, çok memnunum. Büyük ihtimal ben de Aralık gibi  Premium Contact 5 alacağım.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Canali Kumova

Herkese selamlar, 2008 model fiesta aracıma 175/65/r14 ebatlarında 4 yeni lastik almak için bi süredir araştırıyorum. Araç 52000 km.de ve üzerinde şu anda halen fabrika çıkışında takılı olan ContiEcoContact EP model lastikler var. Sürüş olarak şehir içinde arabaya fazla yüklenmeden hız sınırlarına riayet ederek kullanan biriyim. Sadece virajlarda arabanın davranış sınırlarının son raddesini test etmeyi severek kullanırım. Bu yüzden yakıt tasarrufuna yardımcı düşük dönme direncine sahip lastikler üzerine yoğunlaştım. Fakat ContiPremium Contact 5 ile Eco Contact 5 arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşların lastiğin virajlarda yola tutunması, asfalt dışındaki yollardaki durumu ve en önemlisi yüksek sıcaklığa sahip günlerde ani fren ve kalkış anlarında yola tutunması nasıl bir yorum yapabilirseniz çok memnun olurum.

 

Şu an kullandığım lastiklerden genel olarak memnunum fakat artık zamanı geliyor 52000 km. yi devirmeye yakın ve ufalanma sorunlarıyla beraber yanaklarda çatlamalar başladı.Desende ise artık omuzlara yakın bölgelerde kaybolmalar görülüyor. Lastiğin kış performansından oldukça memnundum ve yerlerde kar kaplı yollarda kullanmış olmamda dahil bu memnuniyetimin sebebinde. Ama yenilenen teknolojilerle birlikte daha yeni bir lastik modelide gerekli diye düşünmekteyim.

 

Bu lastiklere muadil sayılabilecek bir lastik marka ve model tavsiyesinede açığım. Halihazırda Bridgestone turanza er300 ve t001; Yokohama A349 ve A.Drive diğer düşündüğüm iki marka ve model seçeneklerim. Tavsiyeler ve düşüncelerini paylaşacaklara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.

 

Herkese selamlar ve iyi forumlar dilerim. Daha önce yazmış olduğum mesaja istinaden bir geri bildirim yapmak istedim. Bir buçuk ay kadar önce Continental premium contact 5 model 4 yeni lastik satın aldım. Bir miktar yol katettikten sonra izlenimlerimi bu lastiği almak isteyenlere yardımı olması açısından paylaşmak istedim.

Lastikler yumuşak hamur yapısına sahip ve belirttiğim ebatlarda olan üründe 3 adet geniş yağmur olukları mevcut, daha büyük ebatlarda 4 kanal var. yaklaşık 1000 km ye yakın bir yol katettim lastiklerle ve ilk izlenimim kuru zeminde yol tutuşu güven veriyor ancak esas yağışlı ve ıslak zemindeki performansı beni esas memnun eden özelliği oldu. Yağmurlu havada ve ıslak zemindeki fren performansı, yol tutuşu çok iyi olan bir lastik olduğunu söyleyebilirim sizlere. düşük dönme direncine sahip yumuşak hamurda bir lastik bu yüzden sert lastik kullanmış olan sürücüler biraz direksiyon acaba boşa mı dönüyor diyebilirler böyle bir his veriyor. yolu direksiyonda çok fazla hissettirmediğini söyleyebilirim. fakat ıslak ve kuru yol tutuşu virajlarda yola tutunması gerçekten çok başarılı. şimdilik ilk izlenimlerim bu şekilde bu lastik için. umarım ilerleyen kilometrelerde sertleşme veya genel olarak conti ler için söylenen yanaktan veya omuzlardan balon yapma sorunu ile karşılaşmam. ancak daha önceki lastiklerimde conti idi hiç bi sorunla karşılaşmadım ben bunu da belirtmek isterim.

Lastiğin teknik özelliklerinden de bahsetmek isterim sizlere. detaylı inceleyenler bilir lastiğin traction yani yola tutunma değeri AA, sıcaklık değeri A ve hamur katsayısı 280 değerlerine sahip. avrupa birliği standartlarını belirten etiketinde ise yağmurlu havada A kalite, yakıt tasarrufuna olan katkısı ise C derecesindedir. 

 

Genel olarak ben lastikten memnun kaldım özellikle yağmurlu ve ıslak zeminde verdiği güven hissi bu lastiği öne çıkaran bir özelliği. Her lastik markası bir konuda çok iyidir diğer özellikleri ise vasat ve üzeri olacak şekilde bu çok iyi özelliği ile harmanlanır. ben seçimimi ıslak ve yağışlı havalarda adac testlerinde en iyi notu alan continentalden yana kullandım. 

 

inşallah lastik almayı düşünüp, bu lastiğide seçenekleri arasına alan sayın forum üyelerine bir yardımı olur izlenimlerimin.

Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

Herkese selamlar ve iyi forumlar dilerim. Daha önce yazmış olduğum mesaja istinaden bir geri bildirim yapmak istedim. Bir buçuk ay kadar önce Continental premium contact 5 model 4 yeni lastik satın aldım. Bir miktar yol katettikten sonra izlenimlerimi bu lastiği almak isteyenlere yardımı olması açısından paylaşmak istedim.

Lastikler yumuşak hamur yapısına sahip ve belirttiğim ebatlarda olan üründe 3 adet geniş yağmur olukları mevcut, daha büyük ebatlarda 4 kanal var. yaklaşık 1000 km ye yakın bir yol katettim lastiklerle ve ilk izlenimim kuru zeminde yol tutuşu güven veriyor ancak esas yağışlı ve ıslak zemindeki performansı beni esas memnun eden özelliği oldu. Yağmurlu havada ve ıslak zemindeki fren performansı, yol tutuşu çok iyi olan bir lastik olduğunu söyleyebilirim sizlere. düşük dönme direncine sahip yumuşak hamurda bir lastik bu yüzden sert lastik kullanmış olan sürücüler biraz direksiyon acaba boşa mı dönüyor diyebilirler böyle bir his veriyor. yolu direksiyonda çok fazla hissettirmediğini söyleyebilirim. fakat ıslak ve kuru yol tutuşu virajlarda yola tutunması gerçekten çok başarılı. şimdilik ilk izlenimlerim bu şekilde bu lastik için. umarım ilerleyen kilometrelerde sertleşme veya genel olarak conti ler için söylenen yanaktan veya omuzlardan balon yapma sorunu ile karşılaşmam. ancak daha önceki lastiklerimde conti idi hiç bi sorunla karşılaşmadım ben bunu da belirtmek isterim.

Lastiğin teknik özelliklerinden de bahsetmek isterim sizlere. detaylı inceleyenler bilir lastiğin traction yani yola tutunma değeri AA, sıcaklık değeri A ve hamur katsayısı 280 değerlerine sahip. avrupa birliği standartlarını belirten etiketinde ise yağmurlu havada A kalite, yakıt tasarrufuna olan katkısı ise C derecesindedir. 

 

Genel olarak ben lastikten memnun kaldım özellikle yağmurlu ve ıslak zeminde verdiği güven hissi bu lastiği öne çıkaran bir özelliği. Her lastik markası bir konuda çok iyidir diğer özellikleri ise vasat ve üzeri olacak şekilde bu çok iyi özelliği ile harmanlanır. ben seçimimi ıslak ve yağışlı havalarda adac testlerinde en iyi notu alan continentalden yana kullandım. 

 

inşallah lastik almayı düşünüp, bu lastiğide seçenekleri arasına alan sayın forum üyelerine bir yardımı olur izlenimlerimin.

fıyatı nedır?

fıyatı nedır?

eco contact 5 daha ucuz bır model mi? arasındaki fark nedir?

Yorum bağlantısı
Canali Kumova

fıyatı nedır?

eco contact 5 daha ucuz bır model mi? arasındaki fark nedir?

ben premium contact 5 i tanesi 125 tl den aldım eco contact 5 fiyat olarak 5 - 15 tl arası daha ucuz bir model. iki model arasında benim düşüncem olarak söylediğimi belirtmek isterim, lastik deseninden ve omuzlarla yanaklardan kaynaklanan yol tutuş farkıdır. premiumcontact ın yağmur kanallarından su tahliye kabiliyeti de etkendir aradaki farka. eco contact düşük dönme direnci sayesinde yakıt tüketimi tasarrufunu hedefliyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Canali Kumova

takma fıyatı dahıl mi?

takma fiyatı, bilgisayarlı rot balans ayarı ve sonraki ilk kontrolda dahil bu fiyata. aldığım lastiklerde 2013 yılı mart ayı üretimi idi.

Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi

 4 kez sport contact serisi lastiklerden eskittim . Son olarak yaklaşık 8-10bin  km kadar önce 235-45-17 ebatında  sport contact 5 taktırdım. Ondan öncekiler sport contact 3 idi. Bu seri ile sanırım 180-200 bin km kadar, daha fazla da olabilir, yol yaptım. Ondan önce Michelin'in eşdeğer spor serisi lastikleri de olmak üzere bir çok farklı firmanın lastiklerinden eskittim. Ortalama olarak yılda en az bir çift, bazı yıllarda iki çift hatta daha fazla lastik eskitiyorum. Lastik teknolojisi yıllara paralel olarak çok hızlı ilerliyor bu yüzden başka marka  eski seri lastiklerle kıyaslamak yerine Continental üzerine genel tecrübelerimi yazmak isterim.

 

  Sport Contact serisi lastiklerin genel karakteristikleri  çok iyi bir yol tutuş sağlamaları, özellikle ıslak zeminde çok iyi fren mesafesine sahip olmaları, viraj içindeki direksiyon yönlendirmelerine iyi yanıt vermeleri  ve dişleri azaldığında bile performanslarından çok az kaybetmeleri olarak sıralanabilir. Her seferinde ortalama 50 -55 bin km kadar sorunsuz götürdü beni. Değiştirme sebeplerim  genelde yanakta balonlama ve keten kırmalar yüzünden oldu. Bunda da aracımın lastik yanak profilinin düşük olması ve ülkemiz yollarının sürpriz çukurları, daha doğrusu hendekleri, etkili. Hatta bazen düştüğüm derin çukurlara, aracımın 1600 kg boş ağırlığına ve düşük lastik yanak profiline rağmen lastiklerin hep sağlam olduğunu düşündüm. Lastiklerimde 50binli kmlere gelmesine rağmen sertleşme ve fren mesafesinin fazlaca uzaması gibi sorunlarla karşılaşmadım; sadece yüksek km'ye bağlı olarak dişlerin aşınmasına paralel ıslak yolda fren mesafesi ilk günkü haline göre, doğal olarak, biraz uzuyor; ancak kurudaki performansı  hala güven veriyordu; virajlarda tutunma özelliklerinden ise neredeyse hiç taviz vermiyor. Bu seri lastiklerde en sevdiğim şey, sürücünün km ilerlediğinden dolayı psikolojik olarak rahatsız olması dışında lastiklerin eskidiğini hissettirmemesi. Bu arada aracın üzerinde uzun yıllar kaldığında durumu nasıl oluyor bilemiyorum. Fazla yol yapmamdan dolayı ben aynı lastikleri maksimum  1 yıl bile kullanmadan km ömürleri doldu, hatta yılda 2 sefer, hatta iki buçuk, değiştirdiğim de oldu.

 

 Sport contact serisinin önceki serilerdeki olumsuz tarafı ses düzeyi idi. Lastikler muadil Michelin serisine göre daha gürültülü idi. Ancak sport contact 5 artık oldukça sessiz. Şu andaki sport contact 5 serisinin gürültü seviyesi desibel bazında Michelin Pilot Sport 3 serisi ile aynı, ve bu seri önceki seriden daha yumuşak, hem konforlu hem de çok sportif bir sürüş  sunuyor. Islak yoldaki performansı ise harika, şaşırtıcı ölçüde iyi, bazen acaba kurudan daha mı iyi tutuyor diye düşündürüyor, tabi aslında öyle bir şey yok :)

 

      Saygılarımla

 

 

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

Bursa fıyatı 4- 5 ay once 4 lastik+ balans -sibop degısımı-nıtrojen 530lıra idi.rot ayarı yoktu 

Yorum bağlantısı
Uğur Samyeli
(düzenlendi)

Manisa contact 5   2 lastik değişim sökme-takma+4 lastik balans ayarı+ön düzen ayarı(rot)+2 adette sibop    350 TL

tarihinde Uğur Samyeli tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...