Abdussamed Acar 14 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 14 Ağustos 2012 (düzenlendi) Anlatamadım, elbette gelişyor vs. derdim, arabalar hep aynı havada, sıkıldım, zevk-heyecan, bunlar artık vw da yok, bu havanın değişmesini istiyorum, yoksa her marka gelişiyor... Ruhsuz ama ucuz ve ulaşılabilir olacak işte... En büyük yenilik bu olacak belki de; "ulaşamayanları pörtföylerine katabilmek"... 14 Ağustos 2012 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 Anlatamadım, elbette gelişyor vs. derdim, arabalar hep aynı havada, sıkıldım, zevk-heyecan, bunlar artık vw da yok, bu havanın değişmesini istiyorum, yoksa her marka gelişiyor... Bende şu an arabamı değiştirsem bana hitap eden Ford'da model yok hele adam gibi otomotik vites seçeneği bile yok. Yeni fiesta focus yada c-max ön konsolları bile aynı nerdeyse. Motorlarıda yarı fransız. Kısacası Ford "tırt" bir marka oldu... Wag grubunda ise hemen hemen her modelin her motorun otomatik seçeneği var seç beğen al. Yani kapıdan içeri girdinmi mutlaka itiraz edilemeyecek bir model bulunuyor... Zevkler ve renkler tartışılmazmış... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 (düzenlendi) Bende şu an arabamı değiştirsem bana hitap eden Ford'da model yok hele adam gibi otomotik vites seçeneği bile yok. Yeni fiesta focus yada c-max ön konsolları bile aynı nerdeyse. Motorlarıda yarı fransız. Kısacası Ford "tırt" bir marka oldu... Wag grubunda ise hemen hemen her modelin her motorun otomatik seçeneği var seç beğen al. Yani kapıdan içeri girdinmi mutlaka itiraz edilemeyecek bir model bulunuyor... Zevkler ve renkler tartışılmazmış... Doğrudur, bende diyorum, Ford da şuan sadece C-max var, oda tam değil, mondi de eskidi, ford Tırt vw tırt, tekniği donanımı kazık fiyatını geçelim, arabaları sıkıcı, hep aynı, şuan araba almaya karar versem, ne ford ne vw alırdım, farklı alternatiflere bakardım, artık hemen hemen hepsi iyi seviyede, parana göre seç al. 14 Ağustos 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 O da doğruya, vw fiyatlarını adam gibi seviyede tutarsa çok satar, ama iki şeyi var, öncelikle fazla havalarını bir salsınlar, çünki bir merso değil bu vw, birde aylarca bekletmekte ne, sanki porsche alıyoruz sıradayız Bu arada vw en sevdiğim ve benim için tek olan modeli Golf, gerisi ilgimi çekmiyor bile, tabii bu zevk işi, onuda belirteyim. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 1 Aydan az bekledim ben Bu fiyatlardan satsın canını yerim ben onun,rönoğu severim ucuza yüksek donanım veriyor diye ama o bile fazla fiyat çekti bana :O Birde on numara ilgi alakaları vardı,vwnin aylarca bekletme sebebi ise aracı istediğiniz gibi doldur boşalt yapabiliyorsunuz.Hani belli başlı paketler yok renault-ford-nissan...vs gibi.Mesela diyorsunki ben trend en boş olanından almak istiyorum ama otomatik klimalı olsun diyorsun beni gerisi ilgilendirmiyor gerekirse jant kapaklı olsundiyorsun o yüzden sıra oluyor.Ellerindeki aracı beğenmezsende yapıcak pek birşey kalmıyor. Hıımm, renoğ mu, şaka yapıyorsun sanırım Benim en çok istediğim şeylerden biriside donanımla istediğim gibi oynamak, merso-bmw-audi gibi donanım seçme özgürlüğü, sırf bu sebeb bile bir daha Ford almama kararımı verdirtti bana. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 (düzenlendi) Ali abi araştır,vwde esp ve otomatik klima dışında yapamayacağın hiçbirşey yok arabaya sonrada İstediğini tak Vag kablosuyla kodla iş bitti bak yavaş yavaş yumuşamaya başladım ona göre, az daha gayret iş tamam :D 14 Ağustos 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 1 Aydan az bekledim ben Bu fiyatlardan satsın canını yerim ben onun,rönoğu severim ucuza yüksek donanım veriyor diye ama o bile fazla fiyat çekti bana :O Birde on numara ilgi alakaları vardı,vwnin aylarca bekletme sebebi ise aracı istediğiniz gibi doldur boşalt yapabiliyorsunuz.Hani belli başlı paketler yok renault-ford-nissan...vs gibi.Mesela diyorsunki ben trend en boş olanından almak istiyorum ama otomatik klimalı olsun diyorsun beni gerisi ilgilendirmiyor gerekirse jant kapaklı olsundiyorsun o yüzden sıra oluyor.Ellerindeki aracı beğenmezsende yapıcak pek birşey kalmıyor. Bilinçli tüketici istediği arabayı ve özelliklerini seçer sipariş eder ve gerekiyorsa 2-3 ay bekler. Doğrusu budur. Fırından ekmek almıyoruz 30,000 tlden başlıyan fiyatlardan araba alyoruz. Arka otomatik cam açma düğmeleri için yaklaşık 500-700 arası bir parayı cebinizden çıkarttığınızı bileniniz varmı? 4 kapılı araç alan bekar yada yeni evli yada yaşlı çocukları büyümüş evden ayrılmış karı koca sayısını bilemiyeceğim ama yılda kaç kişi hiç kullanmıyacağı bir arka cam otomatiği için bu ülkede dünyanın parası ödüyor? Ülkemizde doğru dürüst sis olmaz ama sis farı olmıyan arabayı kimse beğenipte almaz. ikisinin toplamı ettimi 1,000 tl (bu rakam b-c sınıfı araçlarda geçerlidir). Yazın sırtınız su gibi terler kışın oturdunuzmu poponuz 20 dakka donar ama lux araçların nerdeyse tamamı deri döşemedir en az 3,000 tl den başlar... Neyse fazla uzatmaya gerek yok. Araba buzdolabı tv yada bulaşık makinası gibi bir tüketim malzemesidir. Nekadarına ihtiyaç varsa o kadarı alınmalıdır. 4 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 Alcantra deri döşeme var hocam, hiç terlemiyorum ve üşümüyorum vallahi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 Sen derken yani babana fazla fiyat çektiler... Senin Baban para vermiyor diye niye kıskanıyorsun Şimdiki gençlerin konuşması böyle Biz yada bize veya bizim demiyorlar . Ben demek hoşlarına gidiyor sanırım... Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 14 Ağustos 2012 Paylaş 14 Ağustos 2012 Zaten bir çok model ortak platformlarda üretiliyordu ki, ama polo ile passat ın aynı platformda üretilebilmesi belki ruhsuz ve tek tip ama endüstriyel anlamda ve ulaşılabilirlik anlamında yeni bir çığır açabilir... Ticari açıdan grupta fazla olan marka eritilmez, satılır... Bu bir nevi eritme aşaması gibi bir şey, neden satsın ki ? Zaten birbirinden pek de farkı olmayan platform araçları ürettiysen, vw ile seat'ın ne farkı kaldı ? Ulaşılabilirlikten kastın ne birinin ucuz diğerinin pahalı olması mı ? Burda amaç buluş yada yenilikleri aynı platformda uygulayıp maliyetleri aşağı çekmek. Sonuçta değişen çok şey var eskisinden daha kaliteli arabayı maliyet arttırmadan üretip rekabetçi özelliğini korumak ve daha çok kar etmek. Ford Psa ile aynı dizel motorları niye kullanıyor bu neden ile. Tdci 1,6 dizel psa ford volvo ve mazda tarafında kullanılıyor çünkü motor bir fabrikada üretilince maliyetler düşüyor ve sonuçta şirketlerin verimliliği artıyor. Unutmayınki hiç bir firma tüketicileri sevdiği için araba üretmiyor. Onları ilgilendiren daha fazla kar yapmak ve olabildiğince uzun süre ayakta kalmak. Rekabetin aşırı arttığı bir Dünyada yaşıyoruz, güçlü olan ayakta kalır olmıyanlarda saab gibi batar yada volvo çinlililere jaguarda tata'ya satılır. Bizlerde bunlardan birini seçip alarak bu kısırdöngü içinde ömrü tüketip gideceğiz... O zaman maliyetlerini düşürmek için aynı platformda araçlarını üretmeye devam etsin ancak bunu yeni jenerasyon olarak bize yutturmaya çalışmasın. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 18 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 18 Ağustos 2012 Son gözüken fotoğraflar; Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Ağustos 2012 Paylaş 18 Ağustos 2012 gündüz golf ün elektrikli modelini tanıttılar. golf 6 platformunda olacakmış ve 2013 için Tr ye de mi gelecek dedi yoksa satışa mı çıkacak orasını kaçırdım. bence golf 6 güzel bir kasa biraz ucuza doğuş stok tutsa iyiydi Yorum bağlantısı
Cemal Demirezen 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Abdussamed abi bu golf ün kaçıncı kasayı alacan sen 10-15-20 :-) Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 21 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 21 Ağustos 2012 Abdussamed abi bu golf ün kaçıncı kasayı alacan sen 10-15-20 :-) Hele bi kaç kasa daha çıkarsınlar da bakarız Yorum bağlantısı
Yusuf Alper Gül 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 yok abiler bence yine olmayacak. üniversitede okurken en yakın arkadaşımda bir önceki kasası vardı, bayılırdım arabaya ve hayalim olmuştu "ulan bi okul bitsin hemen ilk maaşla kredisine girecem" diyerekten. hayaldi gerçek oldu ama golfe kavuşamadık.şu an mevcut kasasını görünce bana lada samaranın 30 yıldır değişmeyen kasasını hatırlatıyor. Şimdi ne olacak; arka stopları değişip ön ızgarayı daraltacaklar, ön farlarda hafif çekik oldu mu tamamdir. içerde de cam açma tuşlarını değişirler. yok ben heyecan duymuyorum golfde. ha fiestaya da sığmıyorum o ayrı mesele. Yorum bağlantısı
Levent Eksen 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 7'nin her haliyle Focus3'ten daha çekici olacağı kesin.. 6 bile hali hazırda öyle zaten.. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 23 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2012 http://www.jedi-edition.com/#tabs Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Ağustos 2012 Paylaş 23 Ağustos 2012 bi firma nasıl bu kadar bi önceki teknolojisini kötüler "we stopped thinking blue. we started doing green" yemişiz bluemotionu hayat greenbilmemnede? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Ağustos 2012 Paylaş 23 Ağustos 2012 Aynı araba süslenecek, gelince aylarca sıra bekleyip boş araba alacaksınız, sonra nasılsa ekleniyor diye donanım alıp para harcayacaksınız,uğraşmayın, alın 2. el bir merso, vw u oğlunuza oynasın diye alırsınız Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Ağustos 2012 Paylaş 23 Ağustos 2012 golf 6 trendline alıp sonradan donanım eklemek eğer tak çalıştır şekilde oluyorsa trendline alırım highline neysede 6 da comfortline ile trendline arası çok fark göremedim ben. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Ağustos 2012 Paylaş 23 Ağustos 2012 golf 6 trendline alıp sonradan donanım eklemek eğer tak çalıştır şekilde oluyorsa trendline alırım highline neysede 6 da comfortline ile trendline arası çok fark göremedim ben. Oluyormuş, esp gibi sistemler hariç tabii. Yinede Golf küçük müçük ama vw en hatırlanan modeli. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Ağustos 2012 Paylaş 23 Ağustos 2012 opak kırmızı trendline göremedim gitti ortalarda. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 23 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2012 (düzenlendi) İlk resmi açıklamalar; ntvmsnbc Güncelleme: 11:20 TSİ 23 Ağustos. 2012 Perşembe WOLFSBURG - Volkswagen yedinci nesil Golf’te metal içeriğini azaltmak için daha güçlü çelik kullanarak, aracın ağırlığını yaklaşık 100 kilogram azaltacak ve böylece yakıt tüketimini yüzde 23’e varan oranda düşürecek. VW Almanya’nın Wolfsburg şehrindeki merkezinde verdiği brifingde, Volkswagen Grubu’nun yeni MQB modüler imalat sisteminin parçası olan yeni malzemelerin ve üretim süreçlerinin, 40’ı aşkın küçük ve orta boyutlu modeli, ya da 3,5 milyon civarı otomobili kapsayacak şekilde genişletileceğini söyledi. Avrupa’nın en büyük otomobil yapımcısı, bu paylaşımlı mimarinin üretim maliyetlerini yüzde 20, imalat süresini yüzde 30 ve tek seferlik masraflarını yüzde 20 azaltmasını bekliyor. Bu tasarruf, araç içi eğlence sistemlerinin iyileştirilmesine ve yeni nesil VW araçların geliştirilmesine aktarılacak. Pazar payı kazanmayı ve 2018 itibariyle Toyota’yı ve General Motors’u geride bırakarak, satış bakımından dünya birincisi olmayı hedefleyen şirket, Eylül’de VW’nin amiral gemisi modeli Golf'ün revize edilmiş bir versiyonunu çıkarmayı planlıyor. Golf Avrupa’nın en çok satan otomobili, dolayısıyla da gelecekte VW’nin stabilitesi için kilit önem taşıyor. Otomobil yapımcıları sürekli olarak yakıt ekonomisini iyileştirmeye çalışırken Avrupa’daki çoğu otomobil hafifliyor. Yeni Golf’ün platform kardeşi olan yeni Audi A3 bir önceki nesle göre 80 kilogram daha hafif. Peugeot da yeni modeli 208’in ağırlığını yaklaşık 100 kilogram azalttı. Volkswagen’in marka geliştirme şefi Ulrich Hackenberg, “Golf yüksek üretim hacimleri, ardındaki çalışanların sayısı ve VW’nin yüzü olması nedeniyle şirkette öncelikli bir role sahip” dedi. Volkswagen’in stratejisi toplam ağırlığı azaltmak için alüminyum, ya da BMW’nin yeni elektrikli araç yelpazesinde kullandığı karbon fibere daha ucuz bir alternatif olarak, güçlendirilmiş çeliğin kullanılmasını destekliyor. Yakıt tüketiminin azalması VW’nin karbon dioksit emisyonlarını da düşürecek. Yeni Golf, otomobil başına yüzde 13,9 daha az CO2 oluşturacak. Şirket bunun Avrupa pazarları için toplamda 119.000 metrik ton edeceğini ve sıkılaştırılan çevre kurallarına uyum sağlamaya yardımcı olacağını belirtti. GTI versiyonunun da Paris Motor Show'da tanıtılması ve motorun 2.0lt, 222hp olması bekleniyor. 24 Ağustos 2012 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 23 Ağustos 2012 Paylaş 23 Ağustos 2012 Sayın Abdussamed Acar, Yaşadığınız şehir Sivas Mesleğinizinde kasap olduğunu yazmışsınız ama ben sizden işkillenmeya başladım. Zatı aliniz sanki doğuş grubu fordclub üyelerini kandırma bölümünde çalışıyormuşsunuz gibi bir hisse kapılmaya başladım. Ben bu aracı seneye bu vakitler almayı düşünüyorum. E artık bir forumdaşınız olarak şöyle 1,4 140 hp aktif silindir teknolojili motoru sağlam dsg'si düzgün çalışan güzel bir tane ayarlamanız sizin için çok zor bir iş değildir umarım.. Saygılarımla... Şaka bir yana. Gti 260 hp, R ise 300hp olacak gibi bir yazı okumuştum geçenlerde...Ama 1,4 140 hp aktif silindir teknolojili motoru polo blue gt ile almanyada satış listesine girdi. Benim C-max'ten az yakıyor verilerine göre. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 23 Ağustos 2012 Paylaş 23 Ağustos 2012 "Yalaan, başkası yalaan. Dünyada volvodan başkası yalaan" demiş zamanında Candan Erçetin Candan Erçetin o şarkıdaki sözler için Çin'lilerden na kadar ücret almış biliyormusun ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts