İçeriğe Yönlendir

Yeni Golf VII (7) Üretilmeye Başlandı Ve 4 Eylül'De Sahneye Çıkıyor...


Abdussamed Acar

Recommended Posts

Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Detaylı resmi fotoğraflarıyla beraber Gürsoy'a inat paylaşayım dedim :)

DIŞ

stage.m401_sprite.jpg

volkswagen-golf-7-front-3-960x640.jpg

volkswagen-gti-concept-1-e1348732424151.jpg

volkswagen-gti-concept-4-e1348732486481.jpg

volkswagen-gti-concept-5-e1348732524259.jpg

volkswagen-gti-concept-2-e1348732452788.jpg

volkswagen-golf7-gti-011.jpg

volkswagen-gti-concept-6.jpg

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

İÇERİDEN DEVAM :)

volkswagen-golf-7-interior-6-960x527.jpg

Vw-golf-studio-9.jpg

Vw-golf-studio-10.jpg

6015889181258463070.jpg

VW-Golf-VII-Innenraum-Cockpit-Tacho--19-fotoshowImageNew-c03fa748-625707.jpg

VW-Golf-VII-Innenraum-Waehlhebel--19-fotoshowImageNew-e24980-625708.jpg

VW-Golf-VII-Innenraum-Navigationsmonitor--19-fotoshowImageNew-72dd9180-625706.jpg

VW-Golf-VII-Innenraum-elektrische-Parkbremse--19-fotoshowImageNew-28b312ae-625705.jpg

c7wr5.jpg

Motorlar;

  • A 1.2-liter TSI with 85 PS (63 kW) that consumes 4.9 L/100km and has CO2 emissions of 113 g/km
  • A 1.4-liter TSI with cylinder-deactivation technology that produces 140 PS (103 kW) and consumes 4.9 L/100 km with CO2 emissions of 112 g/km
  • A 105 PS (77 kW) TDI that consumes 3.8 L/100km and has CO2 emissions of 99 g/km
  • A 150 PS (110 kW) TDI that consumes 4.1 L/100km and has CO2 emissions of 106 g/km

BERLİN - Volkswagen Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Martin Winterkorn, dün akşam aracın Berlin’de yapılan tanıtımında “1974’ten 2012’ye kadar altı nesil Golf. Dünya çapında çok satan bu otomobil 38 yıldır başarıdan başarıya koştu ve toplamda 29 milyon adet sattı” dedi.

Yeni Golf önceki modele göre daha güvenli, daha rahat ve daha ferah, 100 kilograma kadar da daha hafif ve örneğin silindir kapatma özelliğiyle gelen 140 bg’lik benzinli motor seçildiğinde, 100 km'de 4,8 litrelik kombine yakıt tüketimi ile yüzde 23’e kadar daha tutumlu.

Yeni Golf Modüler Çapraz Matris'i (MQB) temel alıyor. Yani her şey yeniden tasarlanmış: gövdeden, motor ve güç aktarım mekanizmasına ve iç kısımdaki bilgi-eğlence sistemlerine kadar yeni tasarıma sahip.

Volkswagen Golf için 85 bg’den 150 bg’ye kadar güç aralığı sunan iki tamamen yeni motor nesli geliştirmiş.

Bütün motor versiyonları standart durdurma/çalıştırma sistemiyle ve batarya yenilemeyle donatılmış, bu da yakıt ekonomisinin iyileşmesine katkıda bulunuyor.

Örneğin, 105 beygir güç üreten, dizel motordan ayırt etmenin zor olduğu benzinli güç kaynağı, 100 kilometrede sadece 3,8 litre yakıt tüketiyor, bu da sadece 85 gr/km CO2 emisyonuna karşılık geliyor. En tutumlu dizel model BlueMotion ise sadece 85 gr/km CO2 emisyonu ve 100 kilometrede 3,2 litre mazot tüketimiyle, model serisi için çıtayı daha da üstlere taşıyor

Volkswagen’in bütün ürün yelpazesinde yakıt ekonomisini arttırmaya yönelik çabaları kapsamında, çift debriyajlı şanzıman (DSG) gaz verilmediğinde motor ile bağlantısını kesecek şekilde programlanmış.

Ayrıca seçenek olarak ekonomik, spor, normal ve bireysel sürüş modları sunan yeni bir sürücü sistemi de bulunuyor. Aksesuar olarak sunulan uyarlanabilir amortisörlerle beraber beşinci mod ‘konfor’ da bunlara ekleniyor.

Yedinci nesil Golf’te bir dizi yeni güvenlik sistemi var.

Standart olarak gelen çoklu çarpışma fren sistemi araç bir kazaya karıştığında, gelen trafikle ikinci bir çarpışma olmasını önlemek için otomatikman fren yaparak aracı tamamen durduruyor.

Ayrıca yeni modelde, düşük hızlarda çarpışmaları önleyecek şekilde tasarlanmış bir acil durum fren fonksiyonu içeren, kaza korumalı seyir kontrolü (cruise control), şeritte tutma yardımcısı, bitkinlik algılama, trafik işareti tanıma ve otomatik park sistemlerinin en yeni nesli de sunuluyor. Volkswagen yetkilileri bu özelliklerin Golf’ü hatchback sınıfındaki en sofistike otomobil yaptığını iddia ediyor.

Daha önceki bütün nesilleri gibi, en yeni Golf’ün de boyutu büyümüş. Uzunluk 56 mm artışla 4255 mm’ye, genişlik de 13 mm artışla 1799 mm’ye çıkmış, ama daha düz tavan nedeniyle yükseklik 28 mm azalarak 1452 mm’ye düşmüş.

Aracın dış boyutlarındaki artış ayak izinin de büyümesine yol açmış.

Dingil açıklığı 59 mm büyüyerek 2637 mm’ye çıkmış, ön ve arka iz genişlikleri de 8 mm ve 6 mm artarak sırasıyla 1549 mm ve 1520 mm’ye çıkmış.

Dış kısmın genişlemesi kabinin de ferahlamasını sağlamış.

Kabindeki arka diz mesafesi 15 mm artmış. Ayrıca öndeki ve arkadaki yolcular için omuz boşluğu sırasıyla 31 mm ve 30 mm artmış. Bagaj hacmi mevcut Golf’e göre 30 litre büyüyerek 380 litreye yükselmiş.

VW daha detaylı bilgiyi, 29 Eylül’de aracın halka tanıtımının gerçekleşeceği Paris Otomobil Fuarı’nda açıklayacak.

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Sercan Eskin

Önde plakanın altında ki kamera mı?

Kameraysa başka koyacak yer bulamamışlarmı koca araçta..

Yalnız rengi çok hoşuma gitti :good1:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

güzel ama tırt halleri nasıl gözükücek acaba ... Bu teybin tırt edition ı nasıl olucak :D tr ye böyle gelmeyeceği için onları görmek lazım ...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Önde plakanın altında ki kamera mı?

Kameraysa başka koyacak yer bulamamışlarmı koca araçta..

Yalnız rengi çok hoşuma gitti :good1:

Evet kamera, trafik işareti tanıma, adaptif hız sabitleyici gibi özellikleri bu kamera aracılığı ile çalışıyor sanırım...

Yorum bağlantısı
Sercan Eskin

Türkiye'ye bu şekliyle gelse o kamera mümkün değil dayanmaz.. Bilerek kırmasalar bile meraktan kurcalarken haşat ederler :D

Çok fazla lüks ya.. Bize gelmez böyle şeyler.. :blush:

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

güzel ama tırt halleri nasıl gözükücek acaba ... Bu teybin tırt edition ı nasıl olucak :D tr ye böyle gelmeyeceği için onları görmek lazım ...

radio11.jpg

Giriş sevisyesinden itibaren renkli ekran bu cihazların kullanılacağı söyleniyor...

Display automatically switches to operating mode as hand approaches

Three display sizes (5, 5.8, 8-inch); includes nav updates for three years

Wolfsburg, August 2012. Volkswagen is equipping the Golf with a new generation of radio and radio-navigation systems with completely new designs. All systems have a touchscreen as standard. The new device generation is available in six extension levels and in three different display sizes: 5-inch, 5.8-inch and 8-inch. For the first time, Volkswagen is implementing displays that have proximity sensors (from 5.8 inch display size): as soon as a finger of the driver or front passenger approaches the touchscreen, the system automatically switches from display mode to operating mode. The display mode shows a screen that is reduced to just the essentials. In the operating mode, on the other hand, the elements that can be activated by touch are specially highlighted to simplify intuitive operation. In addition, the displays have a function in which wiping gestures can be used to scroll or to page through virtual CD covers of the media centre.

In designing the new generation of devices, Volkswagen’s primary goal was to integrate the most advanced infotainment applications into the Golf, which should be consistently easy to use – despite all of the complexity of today’s systems – i.e. absolutely intuitive and therefore safe during driving.

Basic touchscreen – trip computer and interfaces

Standard display (5-inch). The standard unit in the new Golf is a 5-inch black-and-white display (resolution: 400 x 240 pixels). The functional scope of the production module includes trip computer information (average fuel economy, etc.), clock time and date, service menu (oil level, etc.), vehicle settings (e.g. winter tyre warning), adjustment of instrument lighting, language setting, climate control menu, Eco-HMI displays (information on power consumers and tips on an especially economical style of driving) and – depending on vehicle features – steering wheel heating, the visual display for the ParkPilot and driving profile selection.

Radio systems – from 5.8-inch with proximity sensor

“Composition Touch” radio (5-inch). The next extension stage is standard in certain countries (e.g. Germany) from the Comfortline and is otherwise available as an option. There are three buttons to the left and right of the touchscreen that are used to activate the menus or functions “Radio”, “Media”, “Car”, “Setup”, “Sound” and “Mute”. In this case, the device also contains an FM/AM radio, loudspeakers (front), an interface for SD cards and an aux-in port.

“Composition color” radio (5-inch). Similar to the Composition Touch in terms of its device layout, but the Composition color is also equipped with such features as a color display, FM/AM radio as well as front and rear loudspeakers and a CD drive (MP3 capable).

“Composition Media” radio (5.8-inch). Equipped to offer even more extensive features is the Composition Media radio. Its capacitive color display is 5.8 inches in size, and it is coupled with a proximity sensor that is integrated across the area beneath the display. The display also responds to wiping and zooming gestures such as those used on modern smart phones. There are now also four buttons to the left and right of the touchscreen; in contrast to the 5-inch systems they also enable access – depending on vehicle features – to the menu levels “Phone” and “Voice” (voice control). The Composition Media radio is equipped with these features in addition to those of the Composition color radio: an optional telephone preparation (Bluetooth) and a USB interface (iPod/iPhone compatible). The USB and aux- in interfaces, meanwhile, are integrated in a separate compartment on the centre console in front of the gear shifter; this compartment also offers storage space for a smart phone.

Radio-navigation systems – includes map data updates

“Discover Media” navigation function (5.8-inch). The Composition Media radio can be supplemented by a navigation module (Discover Media). The features and functions are identical except for the navigation system that is integrated here with European map data and associated second SD card slot; the navigation computer is located in the glovebox together with the CD player and SD card slot. Updates of the navigation maps are included in the price for all units with a navigation module for a period of three years.

“Discover Pro” radio-navigation system (8-inch). The top radio-navigation system with a large 8-inch capacitive touchscreen is known as the Discover Pro. Features installed here – beyond those of the Discover Media – are a DVD drive instead of CD drive (audio and video), a UMTS telephone module, extended premium voice control (base version is available as option for Composition Media and Discover Media) and a 64-GB SSD hard drive (of which 10 GB is available for individual use). Integration of the Compact Disc Database from Gracenote also enables state-of-the-art playback and management of media. In addition, the Discover Pro also operates as a WLAN hotspot to enable Internet access for a WLAN-capable mobile device (smart phone or tablet).

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal
(düzenlendi)

Doğuş un elinden geçtikten sonraki tahmini hali :)

capturefxwd.png

tarihinde Anil Berke Kavraal tarafından düzenlendi
  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Yeni nesil hafifletilmiş 1.4 TSI 140 PS makinanın performans ve tüketim değerleri harika,

0-100 Km/h hızlanma değeri DSG şanzımanda 8,4 saniye olarak verilmiş (Golf 6 1.4 TSI 160 PS' de 8 saniye)

4500-6000 devir aralığında 140 PS güç veren makina, 1500-3500 devir aralığında 250 Nm tork değeri veriyor.

ayrıca tüketim değerleri;

1,4 TSI 140 PS DSG Otomatik Şanzıman için;

- 4,4 Litre/100 Km (Şehirdışı)

- 5,0 Litre/100 Km (Ortalama)

- 6,1 Litre/100 Km (Şehiriçi)

Yine 1.6 TDI motorun, eski 1.6 TDI'a göre değerleri oldukça iyileştirilmiş,

Eski motorda 4400 devirde 105 PS güç üretene makina aynı gücü 3000-4000 devir aralığında verir hale gelmiş

Yine 1500-2500 devir aralığında 250 Nm Tork verirken bu aralık 1500-2750 devir aralığına çıkarılmış, motorda ağırlığı düşüren mekanik değişikliklerin olduğu söyleniyor, haliyle bunların toplamı daha ekonomik ve verimli bir sürüşle sonuçlanıyor, 1,6 TDI 0-100 Km/H ivmelenme performansı bir önceki nesile göre 0,5 saniye civarında iyileşmiş...

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Halen C sınıfındasın di mi :p Olm Şarkışla'yı bırak Sivas'ın en büyük kasabısın git kendine passat massat al da en azından arabaya biniyor diyeyim :p

Daha o kadar yaşlanmadım :p

Yorum bağlantısı

WV neden bilmem ama adamlar işi biliyor. Ön dizayna bayıldım. Fiyat uygun olsa diyeceğim ama nerdeee ? :p Kesinlike tasarımı sevdim. Gelsin bakalım değerlendirmeye alabiliriz. :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Peygamber vitesi gerçekmiş, yıllardır söyler dururduk: (boşa alınca mı az yakar, viteste mi az yakar diye !)

"Volkswagen’in bütün ürün yelpazesinde yakıt ekonomisini arttırmaya yönelik çabaları kapsamında, çift debriyajlı şanzıman (DSG) gaz verilmediğinde motor ile bağlantısını kesecek şekilde programlanmış. "

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş
Peygamber vitesi gerçekmiş, yıllardır söyler dururduk: (boşa alınca mı az yakar, viteste mi az yakar diye !)

"Volkswagen’in bütün ürün yelpazesinde yakıt ekonomisini arttırmaya yönelik çabaları kapsamında, çift debriyajlı şanzıman (DSG) gaz verilmediğinde motor ile bağlantısını kesecek şekilde programlanmış. "

Hocam sen buna inandın mı peki ? Cutoff yalanmıymış

Yorum bağlantısı
Guest Mehmet Artar

Yetkili satıcıya gidiyorsunuz adamlar yok çekiyor,test sürüşü desen mümkün değil, bana öyle geliyorki adamlar siparişle araç getiriyor,piyasayada vw arabları yok satıyor gibi izlenim bırakıyorlar biri bana bunu açıklayabilirmi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cüneyt Işıkkent

tahminimce fiyatlar yine uçuk olur ama bu araba alınır :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır

Hocam sen buna inandın mı peki ? Cutoff yalanmıymış

inanmam. cutoff yalan olamaz.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

fotoğrafları gördük, yani Eeeeeee, güzel de, zaten yıllardaır piyasada olan Jetta/passat/CC de tıpkısı farlar var, sıkıcı, güzel ama sıkıcı bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Peygamber vitesi gerçekmiş, yıllardır söyler dururduk: (boşa alınca mı az yakar, viteste mi az yakar diye !)

"Volkswagen’in bütün ürün yelpazesinde yakıt ekonomisini arttırmaya yönelik çabaları kapsamında, çift debriyajlı şanzıman (DSG) gaz verilmediğinde motor ile bağlantısını kesecek şekilde programlanmış. "

Eee motor freni nereye gitti, ayrıca motor boştayken nasıl çalışacak havaylamı? Cut-off zaten yalan olmuş.

Full olacak, fiyatıda 50.000 tl. yi geçmeycek civarda olursa tamam, yok 70-80 i buluyorsa hadi sana güle güle vw. :)

Yorum bağlantısı
Arda Akbay

Yeni golf demişler de ön taraf aynı, arka taraf Polo :s İç tasarımları yine güzel ama Türkiye'deki versiyonu ya böyle olmayacak ya da o teyp için 4000 TL falan isteyecekler :@

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...