İçeriğe Yönlendir

Yeni Golf VII (7) Üretilmeye Başlandı Ve 4 Eylül'De Sahneye Çıkıyor...


Abdussamed Acar

Recommended Posts

M.Fatih Yüce

çinlilerin volvoyu almasımarka değerini düşürdümü fatih abi

çinliler istediklerinde kaliteli mal yapabiliyolar

Volvo aynı Volvodur şu an için.Ama uzun vadede şirketler sahiplerinden izler taşımaya başlaralar. Şu andaki Volvoda 1,6 dizel 1,6 ecoboost ve 2,0 163 hp dizel ile ecoboost şanzımalar forddan kalma izlerdir. Ama bu anlaşmalar bitince yarlerine başka motor ve şanzımanlar gelmeye başlıyacaktır. Çinliler kaliteli taklit yapabilirler ama kaliteli mal yapacak teknolojiye yada mantalatiye ulaşmaları için bana göre en az 10-15 seneye ihtiyaçları var daha. Çin modern batının son en büyük sömürgeleri ...Saab çok kaliteli bir araba idi ama alan bile çıkmadı...Artık markaların bir önemi kalmadı.Mamulünü iyi pazarlayan, Satan ve kazanan ayakta kalıyor. Kazanamayan batıp yokolmaya mahkum günümüz Dünya'sında...

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Sayın Abdussamed Acar,

Yaşadığınız şehir Sivas Mesleğinizinde kasap olduğunu yazmışsınız ama ben sizden işkillenmeya başladım. Zatı aliniz sanki doğuş grubu fordclub üyelerini kandırma bölümünde çalışıyormuşsunuz gibi bir hisse kapılmaya başladım. Ben bu aracı seneye bu vakitler almayı düşünüyorum. E artık bir forumdaşınız olarak şöyle 1,4 140 hp aktif silindir teknolojili motoru sağlam dsg'si düzgün çalışan güzel bir tane ayarlamanız sizin için çok zor bir iş değildir umarım.. Saygılarımla...

Şaka bir yana. Gti 260 hp, R ise 300hp olacak gibi bir yazı okumuştum geçenlerde...Ama 1,4 140 hp aktif silindir teknolojili motoru polo blue gt ile almanyada satış listesine girdi. Benim C-max'ten az yakıyor verilerine göre.

Golf yok ama Sucuk verelim... :)

Sefa 'nın VW sahibi olması için uğraştım ve misyonumu tamamladıktan sonra şimdi ben S60 yada V40 alıcam :D

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

"Yalaan, başkası yalaan. Dünyada volvodan başkası yalaan" demiş zamanında Candan Erçetin :fiuw::music2:

Hayırdır CC den memnun kalmadınız mı?

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)
Çok pissin :boks::bambam::moil::voltron::bambam2::p:D

CC çok yakıyo dimi :)

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

İlk resmi açıklamalar;

ntvmsnbc

Güncelleme: 11:20 TSİ 23 Ağustos. 2012 Perşembe

WOLFSBURG - Volkswagen yedinci nesil Golf’te metal içeriğini azaltmak için daha güçlü çelik kullanarak, aracın ağırlığını yaklaşık 100 kilogram azaltacak ve böylece yakıt tüketimini yüzde 23’e varan oranda düşürecek.

VW Almanya’nın Wolfsburg şehrindeki merkezinde verdiği brifingde, Volkswagen Grubu’nun yeni MQB modüler imalat sisteminin parçası olan yeni malzemelerin ve üretim süreçlerinin, 40’ı aşkın küçük ve orta boyutlu modeli, ya da 3,5 milyon civarı otomobili kapsayacak şekilde genişletileceğini söyledi.

Avrupa’nın en büyük otomobil yapımcısı, bu paylaşımlı mimarinin üretim maliyetlerini yüzde 20, imalat süresini yüzde 30 ve tek seferlik masraflarını yüzde 20 azaltmasını bekliyor.

Bu tasarruf, araç içi eğlence sistemlerinin iyileştirilmesine ve yeni nesil VW araçların geliştirilmesine aktarılacak.

Pazar payı kazanmayı ve 2018 itibariyle Toyota’yı ve General Motors’u geride bırakarak, satış bakımından dünya birincisi olmayı hedefleyen şirket, Eylül’de VW’nin amiral gemisi modeli Golf'ün revize edilmiş bir versiyonunu çıkarmayı planlıyor.

Golf Avrupa’nın en çok satan otomobili, dolayısıyla da gelecekte VW’nin stabilitesi için kilit önem taşıyor. Otomobil yapımcıları sürekli olarak yakıt ekonomisini iyileştirmeye çalışırken Avrupa’daki çoğu otomobil hafifliyor.

Yeni Golf’ün platform kardeşi olan yeni Audi A3 bir önceki nesle göre 80 kilogram daha hafif. Peugeot da yeni modeli 208’in ağırlığını yaklaşık 100 kilogram azalttı.

Volkswagen’in marka geliştirme şefi Ulrich Hackenberg, “Golf yüksek üretim hacimleri, ardındaki çalışanların sayısı ve VW’nin yüzü olması nedeniyle şirkette öncelikli bir role sahip” dedi.

Volkswagen’in stratejisi toplam ağırlığı azaltmak için alüminyum, ya da BMW’nin yeni elektrikli araç yelpazesinde kullandığı karbon fibere daha ucuz bir alternatif olarak, güçlendirilmiş çeliğin kullanılmasını destekliyor.

Yakıt tüketiminin azalması VW’nin karbon dioksit emisyonlarını da düşürecek. Yeni Golf, otomobil başına yüzde 13,9 daha az CO2 oluşturacak.

Şirket bunun Avrupa pazarları için toplamda 119.000 metrik ton edeceğini ve sıkılaştırılan çevre kurallarına uyum sağlamaya yardımcı olacağını belirtti.

GTI versiyonunun da Paris Motor Show'da tanıtılması ve motorun 2.0lt, 222hp olması bekleniyor.

Aramızdan eli yatkın olanlar çalışmalara başlasınlar.

Önerim şu, aracın önünde bulunan logo, ve arkasındaki logo'nun sürücü konsolundan değiştirilmesine olanak sağlayacak mekanik bir sistem.

Evin annesi, genç kızı binsin, seçimini yapsın logo değişsin audi logosu olsun.

Evin genç delikanlısı seçimini yapsın vw logosu olsun. Tercihe göre seat da olabilir.

Evin babası binsin, düğmeyi ellesin hoop logo skoda oluversin.

Hım ilerisi için daha iyi bir fikir, araç bunu otomatik olarak algılasın ve kendiliğinden değişsin.

Nasıl innovasyon ama ?

Tabi tercihe göre aracın bazı özellikleri pasif duruma gelebilir, vs vs hayal gücünüze bağlı.

Bunu yapıp şimdiden patentini alın derim :)

Onlar da yalan....

Henüz fanatiği olamadım diyelim ;)

Seni DS5 paklar :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Onlar da yalan....

Henüz fanatiği olamadım diyelim ;)

Merso da yalan sa o zaman Fiesta ya devam :D

İlk resmi açıklamalar;

ntvmsnbc

Güncelleme: 11:20 TSİ 23 Ağustos. 2012 Perşembe

WOLFSBURG - Volkswagen yedinci nesil Golf’te metal içeriğini azaltmak için daha güçlü çelik kullanarak, aracın ağırlığını yaklaşık 100 kilogram azaltacak ve böylece yakıt tüketimini yüzde 23’e varan oranda düşürecek.

VW Almanya’nın Wolfsburg şehrindeki merkezinde verdiği brifingde, Volkswagen Grubu’nun yeni MQB modüler imalat sisteminin parçası olan yeni malzemelerin ve üretim süreçlerinin, 40’ı aşkın küçük ve orta boyutlu modeli, ya da 3,5 milyon civarı otomobili kapsayacak şekilde genişletileceğini söyledi.

Avrupa’nın en büyük otomobil yapımcısı, bu paylaşımlı mimarinin üretim maliyetlerini yüzde 20, imalat süresini yüzde 30 ve tek seferlik masraflarını yüzde 20 azaltmasını bekliyor.

Bu tasarruf, araç içi eğlence sistemlerinin iyileştirilmesine ve yeni nesil VW araçların geliştirilmesine aktarılacak.

Pazar payı kazanmayı ve 2018 itibariyle Toyota’yı ve General Motors’u geride bırakarak, satış bakımından dünya birincisi olmayı hedefleyen şirket, Eylül’de VW’nin amiral gemisi modeli Golf'ün revize edilmiş bir versiyonunu çıkarmayı planlıyor.

Golf Avrupa’nın en çok satan otomobili, dolayısıyla da gelecekte VW’nin stabilitesi için kilit önem taşıyor. Otomobil yapımcıları sürekli olarak yakıt ekonomisini iyileştirmeye çalışırken Avrupa’daki çoğu otomobil hafifliyor.

Yeni Golf’ün platform kardeşi olan yeni Audi A3 bir önceki nesle göre 80 kilogram daha hafif. Peugeot da yeni modeli 208’in ağırlığını yaklaşık 100 kilogram azalttı.

Volkswagen’in marka geliştirme şefi Ulrich Hackenberg, “Golf yüksek üretim hacimleri, ardındaki çalışanların sayısı ve VW’nin yüzü olması nedeniyle şirkette öncelikli bir role sahip” dedi.

Volkswagen’in stratejisi toplam ağırlığı azaltmak için alüminyum, ya da BMW’nin yeni elektrikli araç yelpazesinde kullandığı karbon fibere daha ucuz bir alternatif olarak, güçlendirilmiş çeliğin kullanılmasını destekliyor.

Yakıt tüketiminin azalması VW’nin karbon dioksit emisyonlarını da düşürecek. Yeni Golf, otomobil başına yüzde 13,9 daha az CO2 oluşturacak.

Şirket bunun Avrupa pazarları için toplamda 119.000 metrik ton edeceğini ve sıkılaştırılan çevre kurallarına uyum sağlamaya yardımcı olacağını belirtti.

GTI versiyonunun da Paris Motor Show'da tanıtılması ve motorun 2.0lt, 222hp olması bekleniyor.

Sonuç: göz boyamaya aldanmayın, maliyet kısmanın yeni yolu, yeni şeyler bulduk hafiflettik taktiği gibidir, olan biten birşey yok, daha az maliyetli daha zayıf araba yapmak, zayıflığı teknolojjik süslemeyle kapamak, her marka da hızlı bir tırtlaşma var, bu açığı güvenlik sistemlerini arttırma, yolları düzeltmeyle vs. kapamaya çalışıyorlar o kadar :)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Kapitalizmin borusunun öttüğü bu yüzyılda, endüstrinin gidişatına bakılırsa maliyet odaklı tek tipleşmeye gidildiği aşikar; Sanıyorum hiçbirimiz bize sunulanın dışında bir araç sahibi olmak ütopyasında değil...

O halde en azından "tırtılmış" araç alırken amatörce tırtıklanarak kaput keçesi çalınmış bir araç almak yerine daha profesyonelce tırtılarak çalınan(!) yerine "araç içi eğlence sistemi" gibi elma şekerleri konulmuş seçenekler diğerleri arasında ehven-i şer gibi gözüküyor, ne dersiniz :))))

Seni DS5 paklar :)

Tanıdığım Sefa Citroen'e hayatta binmez :)

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Kapitalizmin borusunun öttüğü bu yüzyılda, endüstrinin gidişatına bakılırsa maliyet odaklı tek tipleşmeye gidildiği aşikar; Sanıyorum hiçbirimiz bize sunulanın dışında bir araç sahibi olmak ütopyasında değil...

O halde en azından "tırtılmış" araç alırken amatörce tırtıklanarak kaput keçesi çalınmış bir araç almak yerine daha profesyonelce tırtılarak çalınan(!) yerine "araç içi eğlence sistemi" gibi elma şekerleri konulmuş seçenekler diğerleri arasında ehven-i şer gibi gözüküyor, ne dersiniz :))))

Bunu okuyan birisi de, sanki VW grubu şimdiye kadar inanılmaz farklı tasarımlar, donanımlar kullanıyordu da şimdi endüstride devir değişti tek tipleşmek zorunda kaldı zannedecek. Marka bağımlılığı da bu olsa gerek. Neden kendini inandırmaya çalışıyorsun ki ?

Tanıdığım Sefa Citroen'e hayatta binmez :)

Mantık evliliği de bir yere kadar :)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Bunu okuyan birisi de, sanki VW grubu şimdiye kadar inanılmaz farklı tasarımlar, donanımlar kullanıyordu da şimdi endüstride devir değişti tek tipleşmek zorunda kaldı zannedecek. Marka bağımlılığı da bu olsa gerek. Neden kendini inandırmaya çalışıyorsun ki ?

Endüstrinin nereye gittiği konusunda yazdıklarımı küçük esprilerle anlatsamda sadece vw'ye dair değil ki, Ayrıca vw fanatiği gibi gözükmem sizin öyle düşünmenizle ilgili, korkmayın yahu vw nin içinde bişeyim yok :)

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

Endüstrinin nereye gittiği konusunda yazdıklarımı küçük esprilerle anlatsamda sadece vw'ye dair değil ki, Ayrıca vw fanatiği gibi gözükmem sizin öyle düşünmenizle ilgili, korkmayın yahu vw nin içinde bişeyim yok :)

Eline ağzına sağlık. Burda zaten fanatiklik mevzu bahis değil. Otomobil sektörünün hepsi aynı yolda zaten. Bana kalırsada bu işi en iyi vw beceriyor sadece. Adamlar her şeylerini kendi üretiyor kendi kullanıyor. Ve yaptıkları şeyleride marka yapıyorlar Dsg tsi gibi. Araba konusunda zaten Almanlar hep iyi idiler, halada iyiler...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Yeni seat leon ayni saside ve piyasada merak edenler bu araci inceleyip en azindan yeni golf 7 nin surus dinamikleri ve boyutlari hakkinda bilgi sahibi olabilir.

Seat IBE bir çıksa :f1:

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Eline ağzına sağlık. Burda zaten fanatiklik mevzu bahis değil. Otomobil sektörünün hepsi aynı yolda zaten. Bana kalırsada bu işi en iyi vw beceriyor sadece. Adamlar her şeylerini kendi üretiyor kendi kullanıyor. Ve yaptıkları şeyleride marka yapıyorlar Dsg tsi gibi. Araba konusunda zaten Almanlar hep iyi idiler, halada iyiler...

Bi sürü oyuncak onların ellerinde yaptıklarını takıp satıcakları bi sürü model ellerinde... Sattıkları bu kadar oyuncak varken tek tipleşmeyi en çok onlar istemesinde kim istesin :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar

Satışlar yavaşlayınca yeni kasa çıkarmak moda oldu.Bu arada golf 7 100kg daha hafif olacakmış.Bu da %23 yakıt tasarrufu sağlayacakmış mış mış mış...

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

golf 6 kasanın üretimi durduysa ( yada durmadı belkide uyanık doğuş getirtmeyi bıraktı) bu Alamanlar golf 7 üretmeye başlamışlarmıdır? Başladılarsa bu arabaları nerede saklıyorlar acaba? Seat ve a3 ile ilgili kendi sitelerinde iyi kötü resim varda bu meret ile ilgili hala tam bir resim yok. Gerçi az bir süre kaldı ama helal olsun adamlara...

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

4 eylül'de dünya tanıtım lansmanı var zaten...E golf 6, 5 eylülde demode olup eski kasa olacağına göre artık değiştirme zamanın gelmiştir seninde :D

Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli

far kısmını tiguan'e benzettim bence ön yüzü tamamen yeni olacak bundan sonraki modellerde de bu makyaj kullanılacak gibi geliyor.

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce
(düzenlendi)

78 yılında alınan ilk arabamız vw idi. Ama bir daha hiç almadım pahalı fiyat politikaları nedeni ile. Şu anda yine seninde yazdığın gibi halk arabası fiyatlarına geldiler.Bir sonraki aracım % 99 vw olacak gibi...Bu golf 6 zaten beğendiğim bir araba idi bu dahada güzel olacak. Ama birde yeni leon ile octavia da belli olsun bir görelim hepsini...

tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Hafiften Audi a4 havasına bürünmüş sanki, özellikle vites kolunun olduğu kısım.

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

Fatih abi, sana Passat Variant çok yakışır. Önceden dönüp bakmazdım bile ama VW'ye geçince güzel gelmeye başladı. Bence tam alınacak araba.

Daha öncede yazdığım gibi ben ebatları büyük arabalardan çok hoşlanmıyorum. Ama olurda alırsam CC'den başkasını almam sanırım.98 mondeo boyutları benim için idealdi ama artık D sınıfı araçlar çok fazla büyüdüler...

Fatih abi aynen dediğin gibi firmalar coştu.Dediğim gibi focus alamıyorum benim aldığım golf fiyatına,anca megane privillage paketsiz olanından falan ediyor(otomatik klima+far yağmur sensörü fazlası var fazladan eksik olarakda ASR yok).2008 yılında ilk çıktığındaki lansman fiyatlarıyla aynı fiyata aldım ben aracı.Yeni Golfte ilk çıktığı zaman lansman fiyatlarından çok uyguna giriş yapar gibime geliyor.En azından bir focus kadar fiyatı olur diye tahmin ediyorum...

Golf Tsi 140 hp higline +dsg+zenon ile sanırım 63-65,000 tl civarlarında olacaktır. Bence oldukça iyi bir araç o paraya. 0-100 8,8 - 9 saniyeler civarı son hız 210 ve yavaş gidildiğinde 2 silindir ile 5 litrelerin altında tüketimi tam bana göre olacak gibi...

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bu güçte elektrikli arabalar ne zaman gelecek yahu, sıkıldım araştırmaktan, alayı tırt bunların, adam gibi arabalarda en az 90 kaat tan başlıyor yahu :angry:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...