İçeriğe Yönlendir

Sıfır Araçlara Gelen Fiyat Güncellemeleri


Mesut Eyibil

Recommended Posts

Ali Darbaz

Dostlar, olay şundan ibaret . Otomobil , çep telefonu ve notebook gibi giderlerden dolayı yurt dışına dolar çıkışı oluyor. Devletimiz bu dolar çıkışına mani olmak istiyor. Eğer sen bu arabayı o kadar çok istiyorsan, yüksek miktarda ödeme yapman lazım. Sen bunu göze alıyorsan, istediğin arabayı alabilirsin. Olay bundan ibaret . Ortada oldukça suni bir fiyat var.  

 

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Ali Darbaz yazdı:

Dostlar, olay şundan ibaret . Otomobil , çep telefonu ve notebook gibi giderlerden dolayı yurt dışına dolar çıkışı oluyor. Devletimiz bu dolar çıkışına mani olmak istiyor. Eğer sen bu arabayı o kadar çok istiyorsan, yüksek miktarda ödeme yapman lazım. Sen bunu göze alıyorsan, istediğin arabayı alabilirsin. Olay bundan ibaret . Ortada oldukça suni bir fiyat var.  

 

Devlet ülkede (yabancılarla yarışacak düzeyde) kaliteli araba /cep telefonu/notebook üretilmesi için üreticiyi destekledi mi ki, biz yerli malı almadık? Devlet işin kolayına kaçıyor bence. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Cem Işık yazdı:

Devlet ülkede (yabancılarla yarışacak düzeyde) kaliteli araba /cep telefonu/notebook üretilmesi için üreticiyi destekledi mi ki, biz yerli malı almadık? Devlet işin kolayına kaçıyor bence. 

 

%62 yerlilik oranı olan Hyundai i10 , ülkemizde Egea'dan pahalı . Nasıl oluyorsa biz yapıyoruz, A sınıfında en kaliteli otomobil seçiliyor. Ama kaliteli arabamız ülkemizde çok pahalı. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Ozyurek yazdı:

En mantıklısı hybrid. Ancak akü masrafı onda da var ve fiyatı düşündürücü.

Abi bi dizel araba 15 yaşına gelene kadar pompa, enjektör, turbo ve 10binlik periyodik bakımları ve diğer aksamları zaten pil parasını geçiyor. Başka mekanik aksamlar da var. bir de üstüne hibrit arabada 200 bin km yapınca motor 100bin km çalışmış oluyor. Durduğu yerde rölanti çalışması da yok. Bence çok mantıklı ama Türkiye alışamadı henüz. Pil denilen şey en basit sorun. Çıkar yenisini tak. Sönsör yok, sorun neredeydi derdi yok

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Hybrid alınca hep optimum hep yaşıyorsun aman benzinli motor çalıştı çalışacak derdi bitmiyor gaz pedalının uşağı oluyorsun 😊

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Abi bi dizel araba 15 yaşına gelene kadar pompa, enjektör, turbo ve 10binlik periyodik bakımları ve diğer aksamları zaten pil parasını geçiyor.

herşeyi değişecek diye bir kural yok ancak, değişse bile diyelim bu masrafaları 3-5 kişi paylaşmış oluyor. en son sahibinde pil biterse, tümüm sırtlanması lazım masrafın, bu da değer kaybını artırır.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Abi bi dizel araba 15 yaşına gelene kadar pompa, enjektör, turbo ve 10binlik periyodik bakımları ve diğer aksamları zaten pil parasını geçiyor. Başka mekanik aksamlar da var. bir de üstüne hibrit arabada 200 bin km yapınca motor 100bin km çalışmış oluyor. Durduğu yerde rölanti çalışması da yok. Bence çok mantıklı ama Türkiye alışamadı henüz. Pil denilen şey en basit sorun. Çıkar yenisini tak. Sönsör yok, sorun neredeydi derdi yok

 

SEKTÖR "çakal" oldu. Bu ne demek. Şu demek. yaptığın pil uyumsuz olacak, başkalarınınki ile değiştirilebilir olmayacak, yedek parça isteyene vuracaksın beline. Arabanın 10 seneyi doldurunca geri dönüşüme gitmesi için elinden geleni ardına koymayacaksın. sürekli yolacaksın..

 

Yani...pil değişmez... Hangimiz telefonlarda artık pil değişiyoruz?? Özel durumlar harici yeni telefon alıyoruz...

Çağlar Bayur yazdı:

herşeyi değişecek diye bir kural yok ancak, değişse bile diyelim bu masrafaları 3-5 kişi paylaşmış oluyor. en son sahibinde pil biterse, tümüm sırtlanması lazım masrafın, bu da değer kaybını artırır.

Otomatikman değer kaybı eğrisi üçgen şeklinde gider hatta ilk ellleri bile o nedenle düşük olur. Beşinci eli düşük aracın dördüncü eli, dördüncü eli düşük olanın üçüncü eli üçüncü eli düşük olanın ikinci eli ikinci eli düşük olanın birinci eli tutulmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Abi bi dizel araba 15 yaşına gelene kadar pompa, enjektör, turbo ve 10binlik periyodik bakımları ve diğer aksamları zaten pil parasını geçiyor. Başka mekanik aksamlar da var. bir de üstüne hibrit arabada 200 bin km yapınca motor 100bin km çalışmış oluyor. Durduğu yerde rölanti çalışması da yok. Bence çok mantıklı ama Türkiye alışamadı henüz. Pil denilen şey en basit sorun. Çıkar yenisini tak. Sönsör yok, sorun neredeydi derdi yok

Öyle ama pil hala pahalı işte.
Buna rağmen sıfır alacak olsam ben de hybrid alırım.
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:


Öyle ama pil hala pahalı işte.
Buna rağmen sıfır alacak olsam ben de hybrid alırım.

10 sene sonra klima rölesi arızasını çözersin de, yüksek gerilim arızasını kim çözecek? seni parçalamadan?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
10 sene sonra klima rölesi arızasını çözersin de, yüksek gerilim arızasını kim çözecek? seni parçalamadan?

Servet çözer ya. Biraz çarpışır falan ama. Alışkın o.
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:


Servet çözer ya. Biraz çarpışır falan ama. Alışkın o.

adam 10 seneye marmarise taşınır,lakin  arabanı götürebilirm tamire gönüllü olarak

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
adam 10 seneye marmarise taşınır,lakin  arabanı götürebilirm tamire gönüllü olarak

Yerine bir focus bırakırsan olur tabi.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

 

SEKTÖR "çakal" oldu. Bu ne demek. Şu demek. yaptığın pil uyumsuz olacak, başkalarınınki ile değiştirilebilir olmayacak, yedek parça isteyene vuracaksın beline. Arabanın 10 seneyi doldurunca geri dönüşüme gitmesi için elinden geleni ardına koymayacaksın. sürekli yolacaksın..

 

Yani...pil değişmez... Hangimiz telefonlarda artık pil değişiyoruz?? Özel durumlar harici yeni telefon alıyoruz...

Otomatikman değer kaybı eğrisi üçgen şeklinde gider hatta ilk ellleri bile o nedenle düşük olur. Beşinci eli düşük aracın dördüncü eli, dördüncü eli düşük olanın üçüncü eli üçüncü eli düşük olanın ikinci eli ikinci eli düşük olanın birinci eli tutulmaz.

Telefonda uygulamalar güncelleniyor. Telefon yetişemiyor. Pili değiştirene kadar telefon değiştiriyoruz. Gerçibi iphone pili değişirse 5-6 sene rahat gidiyor. Ama araba öyle değil. 
 

alıcı alırken pilin durumunu görebildi yazılımlar var. Pil hücrelerindeki voltaj deltalarını görebiliyoruz. Buradan pilin durumu ortaya çıkıyor. Alırken ona göre değer biçilir. 
 

selim örnek. 15 yaşındaki arabaya sadece enjektör için bir pil parası harcadı. Üstüne alternatör bozuldu. Hybrid de alternatör yok mesela. 
 

Konvansiyonel arabalar 250bin km yapınca buna şehir içi rölantileri de ekleyince belki de 300-350bin km’lik kadar motor çalışmış oluyor. Hibrit de ise 125bin km çalışmış oluyor. 
 

tercih meselesi tabi. 

Koray Demir yazdı:

Hybrid alınca hep optimum hep yaşıyorsun aman benzinli motor çalıştı çalışacak derdi bitmiyor gaz pedalının uşağı oluyorsun 😊

İlk başlarda öyledi. Şimdi daha rahatım :) tüketim çok çok az yükseldi. Fazla değil yani

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

Corolla bu sabah güncelledi. 
 

en düşük düz 254.000

en düşük oto 265.000

2.paket düz 333.000

2.paket oto 343.000

3.paket düz 353.000

3.paket oto 366.000

3.paket + xpack oto 386.000

Full 4.paket + xpact oto 430.000

 

Hybrid

 

en düşük 399.000

2.paket 403.000

2. Paket + xpact 415.000

Full 3.paket + xpact 451.000

 

 

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Macit Aliyev

Peugeot yeni 3008 fiyat listesi:

Ben aldığımda fiyat listesi 450 bindi. Ozaman 390a almıştım. 

sx388f9.JPG

 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

artık elinizdekini koruma vakti, daha ötesi elimizdekini ekmek parasına satamayacak haldirki inşallah gelmez....

şuan benim aracı almaya kalksam 400 civarı olmuş, iş çoktaaan bitmiş, ve daha filmin başındayız...

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Cihangiroğlu yazdı:

artık elinizdekini koruma vakti, daha ötesi elimizdekini ekmek parasına satamayacak haldirki inşallah gelmez....

şuan benim aracı almaya kalksam 400 civarı olmuş, iş çoktaaan bitmiş, ve daha filmin başındayız...

 

geçen sene de aynı idi , demek yeni yeni kademe düşmüşsün :rofl:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

artık elinizdekini koruma vakti, daha ötesi elimizdekini ekmek parasına satamayacak haldirki inşallah gelmez....

şuan benim aracı almaya kalksam 400 civarı olmuş, iş çoktaaan bitmiş, ve daha filmin başındayız...

 

 

Cumhurbaşkanı şuan izmirde konuşuyor. Tarımda ve demokraside çağ atladık diyor. 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Muhittin Kaplan yazdı:

Çağ Atlamak.

 

 

Ne yönde olduğunu belirtmedi zaten o da. Atladık dedi. 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Sedat Demircan

beğenilmeyen egeanın manuel 1.6 urban orta paketi bugün gelen zamla 325 bin tl oldu...ben bi %10 zam daha geleceğini düşünüyorum sonrası uçurum..sonrası için hiçbir öngörüm kalmadı.şuanki seviye de alınır değil evet ama aynı araba 2 ay önce 210 bin tl civarında iken de alınır değil diye düşünülen bi ülkede olmayacak birşeyin olduğuna inanmıyorum!Allah millete yardım etsin.bakkalda yağ kuyruğu yok evet ama bayide araç kuyruğu var artık iyi bişey mi kötü bişey mi orasını düşünmek gerekir.

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

şaka gibi bence. fiat araba iyidir kötüdür yorum yapmayacağım,  ben olsam o parayı o arabalara vermezdim, onun yerine gider citroen berlingo filan alırdım. varsın her sene muayene olsun.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Doğan Arşiray yazdı:

şaka gibi bence. fiat araba iyidir kötüdür yorum yapmayacağım,  ben olsam o parayı o arabalara vermezdim, onun yerine gider citroen berlingo filan alırdım. varsın her sene muayene olsun.

kaça ki?

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

kaça ki?

1.6 dizel urban sedan 383 bin

1.0 turbı benzin 338bin

 

buna karşılık Toyota Proace Passion X Pack 1.5 dizel 130 hp tam oto 351 bin

flame x pack olursa 334 bin, bu durumda egeayı haritadan silen donanım yüklü ticari çok dahauygun kaçıyor, 

 

1.5 D 100 HP Dream* 274.250
1.5 D 100 HP Dream 6 M/T 277.650
1.5 D 130 HP Dream A/T* 305.250
1.5 D 130 HP Flame X-Pack A/T* 334.100
1.5 D 130 HP Passion X-Pack A/T

351.700

 

şuan ille almak zorunda kalsam düşünürdüm, hem geniş ferah hem güçlü hem dolu hemde hobiye uygun...

Toyota-Proace-City-fiyat-listesi.jpg3-haber2.jpg

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...